Viimeisimpien pelipalvelun huolto- ja päivitystoimien jälkeen pelipalveluun ei netissä ole päässyt asiakastunnuksilla, eikä pelaajatunnuksilla kahteen päivään. Ja huippu: NYT SINNE EI PÄÄSE EDES PANKKITUNNUKSILLA!!
Asiakaspalvelu mykistyy 10 minuutin varatulla linjalla odottelun jälkeen, tai sitten puhelu katkeaa..
Hyvä Veikkaus, nykyaikaista on palvelu..
Ongelmat Veikkauksen pelipalvelussa
3
404
Vastaukset
- peluri
Sama vika.
Itsekkään en ole päässyt kirjautumaan pariin päivään omalle pelitilille, vaan valittaa että kirjautuminen epäonnistui. Soitettu on toistakymmentä kertaa asiakaspalveluun, niin aamulla kuin illemmallakin, mutta ei siellä kukaan vastaa. Hälyttää toista minuuttia ja sitten lyö kiinni.
Outoa on, että ystäväni kyllä pääsee kirjautumaan tilillee, mutta minä en.
Kiitoksia Veikkaus huippuosaamisesta.- . veikkaa...
Juu, edelleen sama tilanne täällä, eikä asiakaspalveluun tosiaan pääse.. En mikään himopeluri ole, mutta Keno olisi mukava päivittää.
- vetopeli
kannattas varmaan lukee ohjeet, pelaajatunnus ei ole enää sama kun asiakasnumero,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053