On kuulemma joulukuussa aukeamassa Pieksämäellekin uusi yksityinen katsastusasema. Jokohan saisi Pieksämäelläkin asiallista palvelua, ettei tartteis aina Varkauteen ajella.
Uusi katsastusasema
26
2355
Vastaukset
- mistäleimanhakee
No mistäpä luulet työntekijöiden tulevan "siirtyvän" sille asemalle töihin ;o)
- hyvähyvähyvä
Luulisi olevan ihan uusia miehiä, kun olihan heillä oikein työpaikkailmoitus lehdessä. Ei varmasti mitään vanhanaikaisia virkamiehiä vittuilemassa.
- Kaarlokullervo
hyvä hyvä on muuten odoteltu kuin lehmät kesää
- Uusi auto
Samoista vioista hekin joutuvat teidän köyhien autoja hylkäämään kuin nuo toisetkin... ostakaa uusia ni ei tarvii katsastaa joka vuosi.
- aatu autoilija
on se uudellakin autolla edessä jossai vaiheessa, se katsastus. Peltilehmä, sama millä ajat kun vie vaan jalat ilmassa.
- minä vaan
aatu autoilija kirjoitti:
on se uudellakin autolla edessä jossai vaiheessa, se katsastus. Peltilehmä, sama millä ajat kun vie vaan jalat ilmassa.
On todella hyvä,että tulee,olen vuosi käynyt Varkaudessa useita autoja vuosittain.
Viime viikolla kiireessä vein paikallisee A-katsastukseen palvelu oli kyllä hyvä,mutta hylky tuli sellaisesta viasta mikä ei vaikuta turvallisuuteen Varkaudessa olisi todennäköisesti selvinnyt rekesteriote merkinnällä korjattava kuukauden sisällä,ja sitten se näytön hinta 26e,Varkaudessa yksi vika näyttö 10e
kaksi vikaa 15e,oli viimeinen kerta kun vien A-katsastukseen. - Valittaa saa aina
minä vaan kirjoitti:
On todella hyvä,että tulee,olen vuosi käynyt Varkaudessa useita autoja vuosittain.
Viime viikolla kiireessä vein paikallisee A-katsastukseen palvelu oli kyllä hyvä,mutta hylky tuli sellaisesta viasta mikä ei vaikuta turvallisuuteen Varkaudessa olisi todennäköisesti selvinnyt rekesteriote merkinnällä korjattava kuukauden sisällä,ja sitten se näytön hinta 26e,Varkaudessa yksi vika näyttö 10e
kaksi vikaa 15e,oli viimeinen kerta kun vien A-katsastukseen.Pieksämäen nykyinen katsastusasemahan on a-katsastus, se a kirjain on lyhenne sanasta ANAALI.
Tosi kurjaa palvelua ollu ehkä jo liiankin kauan, toivottavasti uuden katsastuaseman tulo on kuolinisku tälle anaalikatsastukselle.
- käyttänyt
Pieksämäki tai Varkaus tällä ei niin merkitystä, muutoin kuin miten itselle sopii.
- Minä minä
Pieksämäen lehdessä oli tarjous katsastuksesta 42e,pakokaasut 13e,siitä se alkaa.
- minä minä
Minä minä kirjoitti:
Pieksämäen lehdessä oli tarjous katsastuksesta 42e,pakokaasut 13e,siitä se alkaa.
Torstaina ajoin ohi A-katsastusaseman,ei yhtään autoa katsastusjonossa eikä pihassa,ei täälläkään keskustelu kiinnosta,eli Pieksämäellä ajetaan katsastamattomilla autoilla.
Poliisiakaan ei näy,ei heidän vika.
Ideapark kiinnostaa Rovaniemellä asujia niin paljon että pitää asemakaavasta valittaa,hävetkää Rovaniemeläiset ja muutkin valittajat. - joillekkinkäynyt
minä minä kirjoitti:
Torstaina ajoin ohi A-katsastusaseman,ei yhtään autoa katsastusjonossa eikä pihassa,ei täälläkään keskustelu kiinnosta,eli Pieksämäellä ajetaan katsastamattomilla autoilla.
Ideapark kiinnostaa Rovaniemellä asujia niin paljon että pitää asemakaavasta valittaa,hävetkää Rovaniemeläiset ja muutkin valittajat.kun tarkkaa muistelee niin näin olen kuullut, sitä sattuu sellaistakin. Näkyyhän noita Poliiseja liikenteessä niin tänääkin taisi ajaa takana.
Jotkut ne liitää valituksesta valitukseen päätarkoituksenaan ja jos kehtais kunnolla kiroilla niin.... no.. joka hemmetin asia. Pääseehän sitä niinkin (valittamalla) esille kun väännettyihin papereihin on nimensä laittanut... - kurjistamaan
minä minä kirjoitti:
Ideapark kiinnostaa Rovaniemellä asujia niin paljon että pitää asemakaavasta valittaa,hävetkää Rovaniemeläiset ja muutkin valittajat.Ei siellä Rovaniemellä ole yleinen kielteinen asenne, vaan aina riittää yksi höperö ja sille se on sama missä päin asuu kun vaan jaksaa aina valittaa. Sekin voi olla (en tiedä) jonkinlaista perittyä mielenvikaisuutta tai silkkaa tyhmyyttä.
- bill clinton
Minä minä kirjoitti:
pakokaasut ilmaseks tällä viikolla a-katsastuksella. vien auton sinne. pieksämäellä en aio enää katsastuttaa edes ilmaiseksi, milloinkaan. tai ehkä, jos vaihtuu joskus osa katsastushenkilöistä.
- höhlät
bill clinton kirjoitti:
pakokaasut ilmaseks tällä viikolla a-katsastuksella. vien auton sinne. pieksämäellä en aio enää katsastuttaa edes ilmaiseksi, milloinkaan. tai ehkä, jos vaihtuu joskus osa katsastushenkilöistä.
Onhan toi Varkaus paljon lähempänä kuin Mikkeli jos haluaa muualla käyttää katastuksessa tai Suonenjoki
- 32
höhlät kirjoitti:
Onhan toi Varkaus paljon lähempänä kuin Mikkeli jos haluaa muualla käyttää katastuksessa tai Suonenjoki
tuo tänne Suonenjoelle, on kallis. Pakokaasut mittautin Teboililla ja Kuopiossa Kaivotiellä katsastus.
- siellä muitakin
kurjistamaan kirjoitti:
Ei siellä Rovaniemellä ole yleinen kielteinen asenne, vaan aina riittää yksi höperö ja sille se on sama missä päin asuu kun vaan jaksaa aina valittaa. Sekin voi olla (en tiedä) jonkinlaista perittyä mielenvikaisuutta tai silkkaa tyhmyyttä.
No tietysti Rovaniemeläiset haluavat ettei Pieksämäelle mitään Ideaparkkia rakenneta. Onhan se selvää että heitä huolestuttaa Pieksämäen ympäristön tila olipa sitten kyseessä järvi, suo tai muuten ympäristöarvoiltaan ainutlaatuinen ja harvinainen alue.
Oikein kun miettii, niin kaikkia suomen heimolaisiahan tämä liipaisee. Niin saamelaiset, savolaiset kainuulaiset, pohjalaiset, hämäläiset ja ennen kaikkea KARJALAISET ovat kovasti huolissaan Pieksämäen ymärotän tilasta ja luontoarvoista.
Jos minä asuisin Pieksämäellä ja kävisin esim. Mikkelissä töissä ja vouhkaisin kovasti ympäristöasioista (tyhjistä tynnyreistä se kovin meteli lähtee), ehdottomasti muuttaisin Mikkeliin jottei ainakaan minun takia Pieksämäki ja lähiympäristö saastuisi. Muutoin olisin aika pösilö ja minut saisi laittaa paikkakunnan häpeäpaaluun. - suojanhuspuuhun
siellä muitakin kirjoitti:
No tietysti Rovaniemeläiset haluavat ettei Pieksämäelle mitään Ideaparkkia rakenneta. Onhan se selvää että heitä huolestuttaa Pieksämäen ympäristön tila olipa sitten kyseessä järvi, suo tai muuten ympäristöarvoiltaan ainutlaatuinen ja harvinainen alue.
Oikein kun miettii, niin kaikkia suomen heimolaisiahan tämä liipaisee. Niin saamelaiset, savolaiset kainuulaiset, pohjalaiset, hämäläiset ja ennen kaikkea KARJALAISET ovat kovasti huolissaan Pieksämäen ymärotän tilasta ja luontoarvoista.
Jos minä asuisin Pieksämäellä ja kävisin esim. Mikkelissä töissä ja vouhkaisin kovasti ympäristöasioista (tyhjistä tynnyreistä se kovin meteli lähtee), ehdottomasti muuttaisin Mikkeliin jottei ainakaan minun takia Pieksämäki ja lähiympäristö saastuisi. Muutoin olisin aika pösilö ja minut saisi laittaa paikkakunnan häpeäpaaluun.Se taajamaviherhöperöiden ainutlaatuinen alue? Se ei ole suo, eikä metsä. Siellä ei kasva marjat eikä puut. Puustoa on niin kuin tiuhaan ojitetulla yli 40 vuotta vanhalla suolla, siinä sen puun laatuarvo ja maapläntin arvo. Nämä muutamat Kurjuulaiset ja olohuoneluontoystävät eivät ole koskaan suota nähneetkään, koska suolle ei metrot kulje tai asfalttipolut.
Kaiken lisäksi se on käytännössä ratapiha- ja teollisuusaluetta. Mutta aina kaikesta tärkeintä on muuttaa Mikkeliin silloin kun siellä käy jatkuvasti vuodesta toiseen työssä ja välillä kahdella autolla peräkkäin. Siinä se todellinen vihreys (luulosairaus).
- kuuluukomitään
No, onko se uusi katsastusasema tullut vai ei? Tätäkin on jauhettu jo pitkään, kohta vuosi. Myös sitä, että katsastusmaksut halpenee. Taitaa tämäkin olla huuhaata koko homma.
- ohiajava
Länsiväylän Katsastus Helmintiellä. Edullinen kotimainen, saadaanpahan kilpailua tällekin kylälle.
- bensiinihenkilöauto
ystävällinen ja ripeä palvelu sattui minun kohdalle kahvi jonka tarjosivat oli maukasta. ei valittamista palvelusta eikä ammattitaidosta.
- .
bensiinihenkilöauto kirjoitti:
ystävällinen ja ripeä palvelu sattui minun kohdalle kahvi jonka tarjosivat oli maukasta. ei valittamista palvelusta eikä ammattitaidosta.
Huuhaata ja silmänlumetta! eiköhän sielläkin vai rahasteta ja eurot mene yhden ketkun taskuun. eli kenenkä rahoilla näitä asemia perustetaan...? Ei taida nuorten poikien kokemus riittää vielä ammattitaidosta puhumiseen!
- rykimällä:)
. kirjoitti:
Huuhaata ja silmänlumetta! eiköhän sielläkin vai rahasteta ja eurot mene yhden ketkun taskuun. eli kenenkä rahoilla näitä asemia perustetaan...? Ei taida nuorten poikien kokemus riittää vielä ammattitaidosta puhumiseen!
vai niin se on?
- audi a4
. kirjoitti:
Kyllä se oikeasti on avannut. Kävin kahvilla, eikä katsoneet pahalla. Varmaan menen kun on ajankohtainen autolle.
- lupaavasti:)
audi a4 kirjoitti:
Kyllä se oikeasti on avannut. Kävin kahvilla, eikä katsoneet pahalla. Varmaan menen kun on ajankohtainen autolle.
on se edes hyvä alku ainankin... Jos se jatkuis.. tietenkin näät sitten palvelun kun käytät autos leimalla...
- Audisti66
. kirjoitti:
Oletko edes käynyt ko paikassa. Ei ole aseman päällikkö mikään nuori poika vaan todellakin ammattitaitoinen kaveri. Kävin kyselemäässä aikaa tuontiauton katsastukselle ja kaveri pisti sen rekisteriin samoin tein. Ei mennyt ihmetellessä turhia, eikä tarvinnut odotella kahta tuntia kun "kokenut" aakatsastaja selaa lakikirjojaan...:D Vähän on kaveri nuoren näköinen, mut omaa kuulemani perusteella kuitenkin aikamoisen kokemuksen autoalalta ja tuntui kyllä todelliselta asiakaspalvelulta. Menen taatusti toistekin ja kahvitarjoilukin on kuulemma ihan pysyvä juttu keksien kera.
- omn
on sama omistaja kuin Kuopion Sorsasalon Katsastuksella sekä Varkaudessa Keski-Savon Katsastuksella! Perheyritys ja kotimainen, ei mee rahat englantilaisten tai espanjalaisten kukkaroihin... Ja omasta kokemuksesta voin sanoa, että paljon asiantuntevampaa ja ystävällisempää palvelua kuin A-Katsastuksella. Hinta on kohtuullinen, kahvit hyvät, sekä rento ilmapiiri olla ja odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769