Virtuaalitalleja etsiskelen..

-Mansikkå-

..Etsin virtuaalitalleja, luotettavia, ja turvallisia jonne pääsisin "luotettavaksi" hoitajaksi.
Eli ulkomuodosta tai muusta en välitä tippaakaan!
Vastatkaa minulle pian Terv. Mansikkå

9

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiD33

      Santiaqin kaikki hevoset ja ponit ovat tällä hetkellä ilman hoitajia, joten lievästi sanottuna kärsimme pienoisesta hoitajapulasta. Kaikilla hevosilla on oma html-sivu ja useimmilla pitkät/tarkat luonteet, joten varmasti vaativampaankin makuun löytyy sopiva hoitohevonen ;) Otamme uudet hoitajat avosylin vastaan, eikä tallilla ole minkäänlaista arvojärjestystä vaan kaikki hoitajat ovat samanarvoisia. Pisimpään hoitanut, asiallisesti käyttäytyvä ja rehellinen hoitaja on tietenkin hiukan "luotettavampi", kuin juuri hoitamaan alkanut, mutta syrjimään ketään ei aleta ja kaikkia kuunnellaan.

      Hoitotarinat kirjoitetaan hoitoviekkuun ja niistä saa virtuaalista rahaa tarinan laadun ja pituuden mukaan. Käytämme tallilla rahayksikköä virtuaalieurot (vE), jolla voi ostaa varusteita hevoselle ja itsellesi Equus Sportista ja/tai Mestyn Varusteesta. Rahan tienaaminen ei ole suinkaan hankalaa ja sitä voi käyttää myös muuhunkin kuin varusteiden ostamiseen. Rahalla voi myös maksaa tunteja (pidetään halukkaille), valmennuksia, vaelluksia sekä mahdollisesti ostaa hoitohevosesi, mikäli se joskus tulee myyntiin.

      Mikäli kiinnostuit tai vaikket olisikaan kiinnostunut, niin vieraile silti Santiaqissa! :)

      Linkki: http://santiaq.webs.com

      • -Masikkå-

        Eniten TiD3:n ilmoitus houkutteli minua, mutta käväisen myös anskun ponisiittolassa, jos ehdin. Ehkä joskus tulen anskun tallillle, mutta nyt menen tid 3:n tallill


      • KAIKKI TÄNNE!!!!!

        hei! tallillani on tällä hetkellä 9 hevosta ja lisää on tulossa! kaikki hevoseni ovat ainutlaatuisia ja hyvin koulutettuja! talli on siisti eikä yhtään sekava! kenelläkään hevosella ei ole tällä hetkellä enään hoitajaa joten valinnanvaraa on! :) tallilla on kaikkea kivaa ohjelmaa kannattaa tulla katsomaan! :) http://www.webbisivu.com/virtuaalitalli-silkkiturpa


    • annskuu.

      Käyppä kurkkaamassa Poni Siittolaa (; En nyt jaksa tähän kirjoittaa kamalasti, mutta siis voit itse käydä katsomassa :)

      www.ponisiittola.webs.com

    • Bellå

      Minulla olisi kans virtuaalitalli, jonne kaivattaisiin lisää hoitajia. Hevosia on melko paljon ja sivut ovat täysin valmiit. Jos mikään tallimme asukeista ei ole hyvä hoitsuehdokas, voin hankkia tallille sinun toiveittesi mukaisen pollen.
      Pidämme kaikkia hoitajia tasa-arvoisina, mutta ainahan niihin kauemmin hoitaneisiin luotetaan hieman enemmän

    • jensu98

      Täällä olisi uusi vt-talli, jos kiinostaa. Tallissa ei ole vielä kaikkia eläimiä, mutta niitä tulee mahdollisimman nopeasti. Täällä voit hoitaa myös muitakin, kuin hevosia ja poneja.
      Osoite: http://catarata.suntuubi.com/?cat=13

    • Hembuli

      Heipsan! 8)

      Olisin valmis järjestämään kaikenlaisia tapahtumia ja kisoja yms. mutta vaikka tallini on ollut jo aika pitkän tovin pystössä, se on silti vielä omissa starttikuopissa. Joten pyytäisin edes käymään katsomassa tätä puolivalmista kehitelmää. Olen luotettava ja mahd. avokätinen muille oleva 14 vuotias ja minulla on IRL- elämässä omia kisaponeja sekä 7 hevosen talli, joten en oikeastaan ole talliani kerennyt mainostamaankaan. Tervetuloa kuitenkin kurkkailemaan. (;

    • aamuruskon_tila

      haloooo
      www.tallini.fi

    • Duura

      Niin, Bowtiesta löytyy yhteensä 22 hevosta, sekä muutamia kissoja ja koiria. Meiltä löydät tunti- ja leiriohjelmaa, sekä kaikkea muuta kivaa : ) Hevosia ja poneja löytyy kaikenkokoisille ratsastajille ja hoitajille, eli tervetuloa hoitamaan!

      Linkki: www.bowtie.suntuubi.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe