Krapulaan ei ole keksitty varsinaista lääkettä, mutta on yksi paras ja ainut helpotus ;
Syö seuraavat ;
Paista uunissa ranskalaiset hk sinisen kera
Paista pannulla pekonihampurilainen juustolla
Paista 3 kanamunaa reilussa rasvassa valkosipulin kera ja valmista munakokkeli. Lisää juustoa ja suolaa reilusti
Juomaksi Kylmä 0.5l pepsi jäillä sekä 0.5l bisse kylmänä
Lääkkeeksi Valiumia ja Parasetamolia
Tällä jos ei darra helpotu niin se ei helpotu millään muullakaan! =)
Krapulan helpotus ; Kankkusspeasiaali !
4
1283
Vastaukset
- noin 1500
Siis nyt tosi (ihan 100 varma) konsti kankkusen välttämiseksi.
N. 35 vuoden uutteran pämppäilyn ja 1500 kankkusen jälkeen minä sen keksin.
ÄLÄ JUO ensimmäistäkään!
OFF-miestä siteeraten - oletko tesKtannu - OLEN!- kazzzu
jos rapula aamulla niiin sit et oo vaa jaksanu kiskoa niin että heräisitkin KÄNNISSÄÄ hutluthutlut siitä vaan sinkoilemaan
- viinamäen mies
Mites luulet että tuollaisen mätön saa pysymään sisällä kun jo pelkästä ruoan hajustakin lentää laatta? Kyllä se niin on että pakko saada eka pysymään muutama kalja sisällä ennenkuin syömistä voi harkitakkaan, ja silloinkin vaan jotain helposti nieltävää, esim. pussikeittoa. Sulla ei ole mitään tietoa kunnon putkien jälkeisistä oloista jos tuommoisia mättöjä ehdottelet krapulaan.
- ratakrapulat
Samaa mieltä viinamäen miehen kanssa.nyt tarttisbapuja monen viikon/kuukauden pituseen kankkuseen...bentsotkaan ei auta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374