Minä olin Tuulen nimi

Mysteriet

Minä olin se tuuli
se joka saapui

Se joka hävisi

Ohimoitani asuu harmaa jää
vaikka lämpöä puhalsin
hehkuinkin

Punaisen maan tomussa

Pystytin yhden toteemin
kumarsin neljästi

Rakkaudelle

18

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuuli - oli juuri ajatuksissani eräs pieni
      elementti jota tässä itsekin ajattelin
      ja kuin tilauksesta sattui juuri runosi
      eteeni ...

      huomioni kiinnittyi isoon alkukirjaimeen
      T-uuli,joka lienee tämän runon henki,
      jota kuin painotit tavallaan - otsikossasi.

      Näin joskus kirjoittaja kuin lukijakin
      kulkisivat hetken samaa matkaa
      runossa - runonajatuksin.

      Osuvasti juuri tässä aamussa mietteeni
      Sinulle runosi johdosta kuin hengestä.

      Vietä kiva päivä !

      • Mysteriet

        "Tuulen nimi" kirjoitti neljä runoa tässä taannoin =)

        Kiitän kommentista ja toivotan mitä ihaninta päivää Sinulle!


      • dolan
        Mysteriet kirjoitti:

        "Tuulen nimi" kirjoitti neljä runoa tässä taannoin =)

        Kiitän kommentista ja toivotan mitä ihaninta päivää Sinulle!

        Minulla on tässä syksyn ja ehkä kesänkin korvilla
        jäänyt väliin tiettyjä "juttuja",eikä ole sitten mikään
        ihme että tuokin jäänyt pimentooni mutta nyt taas
        on tullut hiukka enemmän seurattua kun olen täällä
        ollut - Kiitos muuten tuosta kommentistasi !

        Pimenevää iltaan ollaan taas menossa mutta haitanneeko
        tuo meitä yhtään - pistetään lämpimät sanat kiertoon.


    • Siksi tätä lukee uudelleen
      ja taas uudelleen .

      Kumarrus rakkaudelle.

      Kiitos Mys .

      • Mysteriet

        Miljoonat kiitokset kauniista sanoistasi !

        Ja, kumarrus rakkaudelle ♥


      • Katjan

        .. ja kumarrus rakkaudelle AINA paikallaan.
        Mutta mutta ... tämä runo on runo nimimerkistä nimeltään Tuulen nimi.
        ´Tuulen nimi´, jonka kirjoittaja paljastaa runossa olevan myös multipersoona, julkaisi neljä runoa johtoajatuksena´kumarrus rakkaudelle´.
        Vieläkö kumarrus rakkaudelle?


    • Minanoita

      Sinä et saa häipyä mihiskään...
      tänne mahtuu montaa lajia inkkarirunoa
      ja sillä piits!


      Ugh, sanoo kuukkeli :))))

      • Mysteriet

        Ehä mie häivykkää - se olt vaa se tuulonen ku tul ja män =)

        Niin on hyvä...

        Kiitos tirpalle naapuriin ♥


    • tomppa2006

      ...mitä menit tekemään...

      Kirjoitit sitten runon.

      Rakkausrunon.

      Rakkaudesta.

      Sulkeudun suosioosi, tykkäsin!

      • Mysteriet

        Niinhän minä menin tekemään =)

        *halaa kamua* - Kiitos


    • punaposkiN

      Rakkauden ympäri meidän ihmisten'
      elämä kietoutuu
      kenellä yllinkyllin
      suurimalla osalla
      kaipuu pohjaton..

      Kiitos runostasi
      Ihana on kuitenkin uusi aamu...

      • Mysteriet

        Miten toivonkaan sitä jokaiseen sydämeen - varsinkin nyt, pimeänä vuodenaikana!!

        Kaunein kiitos kommentistasi!


    • Salankaltaisia ajatuksia kiertää meillä.
      Jokaisella runon rustaajalla.
      Ollaanko niin samalla aalolla keinuvia.
      Rakkauden tuulissa heiluvia.
      Varmaankin,,,,,,
      Mut runosi oli todellinen helmi taas.
      Hymyilen vielä.
      Ihanaa,,,,

      • Mysteriet

        Miksi minulle nouseekin aina hymy huulille kun saan lukea Sinua ??!!

        Tyttö - Sie oot helemi =)

        Kiitos!


    • lindalinda1

      enkä minäkään tunnistanut, outo juttu.
      Siksi, että olen aina kuvitellut löytäväni
      Sinut rekkaamattomienkin takaa.

      ' ohimoitani asuu harmaa jää
      vaikka lämpöä puhalsin
      hehkuinkin '

      Jestas, miten upee säe. Niin kyllä on runosi
      loppukin. Pitämättä ei voi olla.

      Paranemisiin.

      • Mysteriet

        Toinen aikanen lintu täällä *nauraa*

        Hiukankos olin yllättynyt kun et minua tunnistanut, olin ihan varma ainakin siitä ekasta runosta, että jos joku niin Sinä hoksaat =)

        No toisaalta tästä on mennyt rauha edes lukea näitä kaikkia, ei kai siis mikään ihme...

        Arvaa, minulle oli tullut tähän runoon eilen ihan asiallinen viesti, johon myös ihan asiallisesti vastasin... pari tuntia ja se oli poissa - ihan käsittämätöntä :O
        Olisin halunnut sen siinä kyllä olevan, sillä se sisälsi sellaistakin tietoa että tuo nimimerkki Katjan olis voinut olla kirjoittamatta tuota omaa kommenttiaan jos vain olisi sen saanut lukea =)

        Kyllä täällä jo ihan hyvästi vodaan, alkaa köhötyskin helpottamaan =)

        Kiitän Sinua taas kerran - kauniista sanoistasi !

        Niitä kauniita sanoja Sinä tuhlailit kyllä Tuulen nimellekin, vaikka et edes tiennyt kuka hän on =)


    • Kauris-62

      olet sinä kyllä aikamoinen sanojen mestari
      osaat aina yllättää
      suuret kiitokset !

      • Mysteriet

        Joskus pitää ainakin yrittää..

        Veisi liian paljon arvokasta palstatilaa selittää niiden runojen historia, siksi vain kiitän mitä kauneimmin kauniista palautteestasi !!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe