Minä olin se tuuli
se joka saapui
Se joka hävisi
Ohimoitani asuu harmaa jää
vaikka lämpöä puhalsin
hehkuinkin
Punaisen maan tomussa
Pystytin yhden toteemin
kumarsin neljästi
Rakkaudelle
Minä olin Tuulen nimi
18
384
Vastaukset
Tuuli - oli juuri ajatuksissani eräs pieni
elementti jota tässä itsekin ajattelin
ja kuin tilauksesta sattui juuri runosi
eteeni ...
huomioni kiinnittyi isoon alkukirjaimeen
T-uuli,joka lienee tämän runon henki,
jota kuin painotit tavallaan - otsikossasi.
Näin joskus kirjoittaja kuin lukijakin
kulkisivat hetken samaa matkaa
runossa - runonajatuksin.
Osuvasti juuri tässä aamussa mietteeni
Sinulle runosi johdosta kuin hengestä.
Vietä kiva päivä !- Mysteriet
"Tuulen nimi" kirjoitti neljä runoa tässä taannoin =)
Kiitän kommentista ja toivotan mitä ihaninta päivää Sinulle! Mysteriet kirjoitti:
"Tuulen nimi" kirjoitti neljä runoa tässä taannoin =)
Kiitän kommentista ja toivotan mitä ihaninta päivää Sinulle!Minulla on tässä syksyn ja ehkä kesänkin korvilla
jäänyt väliin tiettyjä "juttuja",eikä ole sitten mikään
ihme että tuokin jäänyt pimentooni mutta nyt taas
on tullut hiukka enemmän seurattua kun olen täällä
ollut - Kiitos muuten tuosta kommentistasi !
Pimenevää iltaan ollaan taas menossa mutta haitanneeko
tuo meitä yhtään - pistetään lämpimät sanat kiertoon.
Siksi tätä lukee uudelleen
ja taas uudelleen .
Kumarrus rakkaudelle.
Kiitos Mys .- Mysteriet
Miljoonat kiitokset kauniista sanoistasi !
Ja, kumarrus rakkaudelle ♥ - Katjan
.. ja kumarrus rakkaudelle AINA paikallaan.
Mutta mutta ... tämä runo on runo nimimerkistä nimeltään Tuulen nimi.
´Tuulen nimi´, jonka kirjoittaja paljastaa runossa olevan myös multipersoona, julkaisi neljä runoa johtoajatuksena´kumarrus rakkaudelle´.
Vieläkö kumarrus rakkaudelle?
- Minanoita
Sinä et saa häipyä mihiskään...
tänne mahtuu montaa lajia inkkarirunoa
ja sillä piits!
Ugh, sanoo kuukkeli :))))- Mysteriet
Ehä mie häivykkää - se olt vaa se tuulonen ku tul ja män =)
Niin on hyvä...
Kiitos tirpalle naapuriin ♥
- tomppa2006
...mitä menit tekemään...
Kirjoitit sitten runon.
Rakkausrunon.
Rakkaudesta.
Sulkeudun suosioosi, tykkäsin!- Mysteriet
Niinhän minä menin tekemään =)
*halaa kamua* - Kiitos
- punaposkiN
Rakkauden ympäri meidän ihmisten'
elämä kietoutuu
kenellä yllinkyllin
suurimalla osalla
kaipuu pohjaton..
Kiitos runostasi
Ihana on kuitenkin uusi aamu...- Mysteriet
Miten toivonkaan sitä jokaiseen sydämeen - varsinkin nyt, pimeänä vuodenaikana!!
Kaunein kiitos kommentistasi!
Salankaltaisia ajatuksia kiertää meillä.
Jokaisella runon rustaajalla.
Ollaanko niin samalla aalolla keinuvia.
Rakkauden tuulissa heiluvia.
Varmaankin,,,,,,
Mut runosi oli todellinen helmi taas.
Hymyilen vielä.
Ihanaa,,,,- Mysteriet
Miksi minulle nouseekin aina hymy huulille kun saan lukea Sinua ??!!
Tyttö - Sie oot helemi =)
Kiitos!
- lindalinda1
enkä minäkään tunnistanut, outo juttu.
Siksi, että olen aina kuvitellut löytäväni
Sinut rekkaamattomienkin takaa.
' ohimoitani asuu harmaa jää
vaikka lämpöä puhalsin
hehkuinkin '
Jestas, miten upee säe. Niin kyllä on runosi
loppukin. Pitämättä ei voi olla.
Paranemisiin.- Mysteriet
Toinen aikanen lintu täällä *nauraa*
Hiukankos olin yllättynyt kun et minua tunnistanut, olin ihan varma ainakin siitä ekasta runosta, että jos joku niin Sinä hoksaat =)
No toisaalta tästä on mennyt rauha edes lukea näitä kaikkia, ei kai siis mikään ihme...
Arvaa, minulle oli tullut tähän runoon eilen ihan asiallinen viesti, johon myös ihan asiallisesti vastasin... pari tuntia ja se oli poissa - ihan käsittämätöntä :O
Olisin halunnut sen siinä kyllä olevan, sillä se sisälsi sellaistakin tietoa että tuo nimimerkki Katjan olis voinut olla kirjoittamatta tuota omaa kommenttiaan jos vain olisi sen saanut lukea =)
Kyllä täällä jo ihan hyvästi vodaan, alkaa köhötyskin helpottamaan =)
Kiitän Sinua taas kerran - kauniista sanoistasi !
Niitä kauniita sanoja Sinä tuhlailit kyllä Tuulen nimellekin, vaikka et edes tiennyt kuka hän on =)
- Kauris-62
olet sinä kyllä aikamoinen sanojen mestari
osaat aina yllättää
suuret kiitokset !- Mysteriet
Joskus pitää ainakin yrittää..
Veisi liian paljon arvokasta palstatilaa selittää niiden runojen historia, siksi vain kiitän mitä kauneimmin kauniista palautteestasi !!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624