MITÄ miehelle LAHJAKSI?

vaimo*

Isänpäivä lähestyy ja pitäisi keksiä jotakin lahjaksi miehelleni mutta päässä "sylttää" tyhjää enkä keksi mitään!
Partavesiä on,työkaluja on,karkeista hän ei oikein välitä,eikä lue kirjoja...
Siis mitä ihmettä keksin?
Auttakaa ja antakaa jotakin vinkkejä!

7

706

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TAPPARAFANI

Autan sua siten että, osta hänelle sellainen paketti mihin kuuluu shampoo, deororantti sekä suihkusaippua. Omalle isälleni ostin kortin, fazerin sinistä sekä tuon minkä äsken mainitsinkin.

• vinkistä:)

Mietin tässä nyt semmoista kun tällä palstalla on ollut kirjoituksis ettei vaimon tehtävä ole ostaa miehelleen lahjaa! Olenko sitten ainoa joka ostaa tai "jälkeen jäänyt" kehityksestä???

• Punaa huulesi ensin
        vinkistä:) kirjoitti:

Mietin tässä nyt semmoista kun tällä palstalla on ollut kirjoituksis ettei vaimon tehtävä ole ostaa miehelleen lahjaa! Olenko sitten ainoa joka ostaa tai "jälkeen jäänyt" kehityksestä???

Onko vaimous niin kadoksissa ettei tiedä mitä tekis tai "lahjaksi" antais........huonosti on asiat.
        Polvistu ny ja ala "rukoilemaan ja nieleskelemään" siinä esimakua hyvästä lahjasta !

• lahjako
        Punaa huulesi ensin kirjoitti:

Onko vaimous niin kadoksissa ettei tiedä mitä tekis tai "lahjaksi" antais........huonosti on asiat.
        Polvistu ny ja ala "rukoilemaan ja nieleskelemään" siinä esimakua hyvästä lahjasta !

Siis? Mutta pitääkö sitä "vanhaa" lahjaa antaa aina?
        Siinä lahjassa on "tukehtumis vaara"...

• kukkuu..
        lahjako kirjoitti:

Siis? Mutta pitääkö sitä "vanhaa" lahjaa antaa aina?
        Siinä lahjassa on "tukehtumis vaara"...

keskellä toria esim

• mhk09

Miten oisi jokin lahjakortti? Esim. jonkin sortin hemmottelua teille molemmille :) taikka jokin "kirja" minkä olet tehnyt itse yhteisistä vuosista ja kohokohdista, liimailla voi vaikka kuvia mukaan. En tiedä minkä ikäisiä olette ja kuinka kauvan suhteessa olleet mutta, jos vaikka ensimmäinen lapsi tuloillaan tai vauva iässä niin jokin "isän käsikirja" tai vauva kirja jota voitte yhdessä täyttää. Jokin lahjakortti voisi olla hyvä että iskä saa vapaasti ostaa mitä haluaa. Toivottavasti oli apua...

• vaan:)

Nuorena mentiin naimisiin niin 30v tulee ensi vuonna täyteen ja lapset ovat jo aikuisia:) Kakun nyt aion tehdä niin kuin ennenkin! Mutta se "isän käsikirja" taitaa olla myöhäistä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1692
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      893
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      96
      653
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe