Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Timo - astrologi, Kiitos.

Timo astrologille,

4.11.2009 Astro-tv Timo astrologia, miljoonaat ruusuiset kiitokset hyvästä ammattitaidostasi!
Ei voi pettyä, kuin vain omiin odotuksiin. Elän Sinun sanoillasi!

31

1830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maski70

      voisi tehdä mulle kartan. Voisiko mitenkään netin välityksellä?

      • Timosta,

        Netissä on ilmaisia paikkoja, joissa saa itse luoda kartan, Helmi ja Astro.fi. Tulkinnan saa myös, mutta tulkinta ei ole sama, mitä kirjoista tulee. Katso Astro-tv sivuja, jos sieltä löytyisi Timosta tietoja. Voit miettiä myös, otatko yhteyttä mies- vai naisastrologiin, koska miehet ja naiset ovat todella erilaisia, johtuen anatomiasta ja biologiasta. Naiset tuntevat enemmän, miehet tuntevat erilailla. Kehoittaisin olemaan hyvin varovainen astrologin valinnassa.


      • edellisen kanssa
        Timosta, kirjoitti:

        Netissä on ilmaisia paikkoja, joissa saa itse luoda kartan, Helmi ja Astro.fi. Tulkinnan saa myös, mutta tulkinta ei ole sama, mitä kirjoista tulee. Katso Astro-tv sivuja, jos sieltä löytyisi Timosta tietoja. Voit miettiä myös, otatko yhteyttä mies- vai naisastrologiin, koska miehet ja naiset ovat todella erilaisia, johtuen anatomiasta ja biologiasta. Naiset tuntevat enemmän, miehet tuntevat erilailla. Kehoittaisin olemaan hyvin varovainen astrologin valinnassa.

        Naiset saattavat olla ylitunteellisia eivätkä pysty säilyttämään objektiivisuutta omien ongelmiensa välillä, jotenka tuo Timo on varmasti hyvä valinta. Hänen puheissa tuntuu olevan järkeä.


      • Tunnemuisti
        edellisen kanssa kirjoitti:

        Naiset saattavat olla ylitunteellisia eivätkä pysty säilyttämään objektiivisuutta omien ongelmiensa välillä, jotenka tuo Timo on varmasti hyvä valinta. Hänen puheissa tuntuu olevan järkeä.

        Tänään Astro tveessä oli astrologi Tapio, erittäin miellyttävä persoona. Edellinen kirjoitus naurattaa minua. Siinä kuultaa miesnäkökulma erittäin vahvana, joka saa nauramaan. Naiset ja miehet ovat oikeasti erilaisia. Kuka nainen tahtoo miehen neuvovan hänelle, kuinka kehittyä ihmisenä, kasvaa naisena, kun miehet eivät kertakaikkiaan kykene ymmärtämään naisen sielunelämää?
        Mitä "astrologi" tarkoittaa loppusanoillaan "Käytä viisaasti nyt saamaasi tietoa ja luo elämäsi helpoksi kulkea", kirjoitettuaan pikkutarkan romanttisen tarinan tulevasta elämästäni minulle tarkoitetun erityisen sielunkumppanin kanssa, joka ei koskaan saapunut, missä objektiivisuus löytyy tuosta ennusteesta?


      • Ymmärrä
        Tunnemuisti kirjoitti:

        Tänään Astro tveessä oli astrologi Tapio, erittäin miellyttävä persoona. Edellinen kirjoitus naurattaa minua. Siinä kuultaa miesnäkökulma erittäin vahvana, joka saa nauramaan. Naiset ja miehet ovat oikeasti erilaisia. Kuka nainen tahtoo miehen neuvovan hänelle, kuinka kehittyä ihmisenä, kasvaa naisena, kun miehet eivät kertakaikkiaan kykene ymmärtämään naisen sielunelämää?
        Mitä "astrologi" tarkoittaa loppusanoillaan "Käytä viisaasti nyt saamaasi tietoa ja luo elämäsi helpoksi kulkea", kirjoitettuaan pikkutarkan romanttisen tarinan tulevasta elämästäni minulle tarkoitetun erityisen sielunkumppanin kanssa, joka ei koskaan saapunut, missä objektiivisuus löytyy tuosta ennusteesta?

        mitä merkitystä astrologin sukupuolella voi olla siinä miten hän tekee työnsä?
        Onko naispsykologit, papit tai lääkärit sitten parempia työssään, koska heillä on biologisesti reikä kepin sijaan jalkovälissään? Silläkö he hoitavat potilaansa? Aika merkillistä....


      • Se suuri ero.
        Ymmärrä kirjoitti:

        mitä merkitystä astrologin sukupuolella voi olla siinä miten hän tekee työnsä?
        Onko naispsykologit, papit tai lääkärit sitten parempia työssään, koska heillä on biologisesti reikä kepin sijaan jalkovälissään? Silläkö he hoitavat potilaansa? Aika merkillistä....

        Kaksi miestä on tehnyt minulle ennusteen, toinen on täysi floppi, toinen epäonnistui vain kukaties lähes kymmenellä vuodella, se jää nähtäväksi. Miehet ovat siis laukoneet naiselle täyttä potaskaa, mitä en usko naisen laukovan toiselle naiselle.


      • Kuka vain astrologi.
        Ymmärrä kirjoitti:

        mitä merkitystä astrologin sukupuolella voi olla siinä miten hän tekee työnsä?
        Onko naispsykologit, papit tai lääkärit sitten parempia työssään, koska heillä on biologisesti reikä kepin sijaan jalkovälissään? Silläkö he hoitavat potilaansa? Aika merkillistä....

        Astrologia ei ole verrattavissa psykologin, papin tai lääkärin työhön. Lääkärit joutuvat vannomaan Hippokrateen valan, jotta eivät vahingoita potilastaan, papinvalasta en tiedä. Astrologiksi valmistuminen tuskin edellyttää valan vannomista.


      • Nimimerkki.
        Ymmärrä kirjoitti:

        mitä merkitystä astrologin sukupuolella voi olla siinä miten hän tekee työnsä?
        Onko naispsykologit, papit tai lääkärit sitten parempia työssään, koska heillä on biologisesti reikä kepin sijaan jalkovälissään? Silläkö he hoitavat potilaansa? Aika merkillistä....

        Naisen ja miehen aivot ovat rakenteiltaan hyvin erilaiset, he tuntevat erilailla, käsittelevät asioita erilailla. Kyse ei ole noin miesmäinen, kuin edellä kirjoitat, "reikä kepin sijaan jalkovälissään", olisiko tuollaista voinut tulla naisen kielenkäytöstä? Ei olisi, eikä tule.


      • webbwe
        Kuka vain astrologi. kirjoitti:

        Astrologia ei ole verrattavissa psykologin, papin tai lääkärin työhön. Lääkärit joutuvat vannomaan Hippokrateen valan, jotta eivät vahingoita potilastaan, papinvalasta en tiedä. Astrologiksi valmistuminen tuskin edellyttää valan vannomista.

        Tarkoitatko sitä että astrologit saavat vahingoittaa ja valehdella asiakkailleen kunhan vain saavat rahansa "työstään"?

        Juuri tuo erottaa teidät naiset meistä miehistä. Minä tajusin edelläolleen viestin siten että lääkärin, psykologin tai papin työ on hyvin säännönmukaista, eikä ulkoisilta puitteiltaan vaan järjestelmältään. Ei ole niin monta psykologiaa kuin on psykologeja, eikä ole niin monta lääketiedettä kuin on lääkäriä. Pappikin siteeraa Raamattua ja tietää merkitykset ja vaikka erilaisia lahkoja onkin olemassa, niin ne lahkot johtuvat näkemyseroista.

        Astrologiaa on taas yhtä monta kuin on astrologiakin ja astrologian tulkinnat johtuvat nimenomaan näkemyseroista aivan kuten kaikissa uskonnoissa. Vaikka järjestelmä kertoisi ihan mitä tahansa niin kaikki selitetään aina parhain päin, ihan niinkuin mihin sinäkin Laila sorruit eräässä viestissä johon vastasit tänään kun tulkitsit jousimiestä. Oli helppo huomata kuinka löysit yhtäläisyyksiä asiakkaan tekstistä ja selitit ne sitten johtuvan tietenkin jousimiehestä. Sellainen ei ole tulkintaa, vaan se on jälkiviisastelua ja asiakkaan lukemista ja asiakkaasta saatujen huomioiden selittämistä asiakkaalle. Siksi teitä onkin niin helppo huijata kun vain esittää jotakin roolia kun astrologi tulkitsee karttaa kasvokkain.


      • kun taas jos
        webbwe kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä että astrologit saavat vahingoittaa ja valehdella asiakkailleen kunhan vain saavat rahansa "työstään"?

        Juuri tuo erottaa teidät naiset meistä miehistä. Minä tajusin edelläolleen viestin siten että lääkärin, psykologin tai papin työ on hyvin säännönmukaista, eikä ulkoisilta puitteiltaan vaan järjestelmältään. Ei ole niin monta psykologiaa kuin on psykologeja, eikä ole niin monta lääketiedettä kuin on lääkäriä. Pappikin siteeraa Raamattua ja tietää merkitykset ja vaikka erilaisia lahkoja onkin olemassa, niin ne lahkot johtuvat näkemyseroista.

        Astrologiaa on taas yhtä monta kuin on astrologiakin ja astrologian tulkinnat johtuvat nimenomaan näkemyseroista aivan kuten kaikissa uskonnoissa. Vaikka järjestelmä kertoisi ihan mitä tahansa niin kaikki selitetään aina parhain päin, ihan niinkuin mihin sinäkin Laila sorruit eräässä viestissä johon vastasit tänään kun tulkitsit jousimiestä. Oli helppo huomata kuinka löysit yhtäläisyyksiä asiakkaan tekstistä ja selitit ne sitten johtuvan tietenkin jousimiehestä. Sellainen ei ole tulkintaa, vaan se on jälkiviisastelua ja asiakkaan lukemista ja asiakkaasta saatujen huomioiden selittämistä asiakkaalle. Siksi teitä onkin niin helppo huijata kun vain esittää jotakin roolia kun astrologi tulkitsee karttaa kasvokkain.

        Se miksi otin tuohon lääkärin, psykologin ja papin esimerkiksi ei johtunut minkään hienon muodollisuuden tai ammatin tekniikan vertailuksi, vaan siksi, että näillä ammateilla on sama tavoite kun astrologeilla.


      • Raimo laukoo.
        webbwe kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä että astrologit saavat vahingoittaa ja valehdella asiakkailleen kunhan vain saavat rahansa "työstään"?

        Juuri tuo erottaa teidät naiset meistä miehistä. Minä tajusin edelläolleen viestin siten että lääkärin, psykologin tai papin työ on hyvin säännönmukaista, eikä ulkoisilta puitteiltaan vaan järjestelmältään. Ei ole niin monta psykologiaa kuin on psykologeja, eikä ole niin monta lääketiedettä kuin on lääkäriä. Pappikin siteeraa Raamattua ja tietää merkitykset ja vaikka erilaisia lahkoja onkin olemassa, niin ne lahkot johtuvat näkemyseroista.

        Astrologiaa on taas yhtä monta kuin on astrologiakin ja astrologian tulkinnat johtuvat nimenomaan näkemyseroista aivan kuten kaikissa uskonnoissa. Vaikka järjestelmä kertoisi ihan mitä tahansa niin kaikki selitetään aina parhain päin, ihan niinkuin mihin sinäkin Laila sorruit eräässä viestissä johon vastasit tänään kun tulkitsit jousimiestä. Oli helppo huomata kuinka löysit yhtäläisyyksiä asiakkaan tekstistä ja selitit ne sitten johtuvan tietenkin jousimiehestä. Sellainen ei ole tulkintaa, vaan se on jälkiviisastelua ja asiakkaan lukemista ja asiakkaasta saatujen huomioiden selittämistä asiakkaalle. Siksi teitä onkin niin helppo huijata kun vain esittää jotakin roolia kun astrologi tulkitsee karttaa kasvokkain.

        Raimo, olen elänyt Jousimiehen seurassa kuusikymmentä vuotta, josta johtuen olen oppinut jotain Jousimiehestä. Toisen Jousimiehen kanssa olen elänyt kaksikymmentä vuotta. Uskon oppineeni noista vuosista jotain. Koska Sven Stenberg ja Raimo Nikula pyytävät minulta anteeksi aiheuttamaansa pahaa? Miksi käytät nimeäni?


      • Ikävää, tosi ikävää.
        Raimo laukoo. kirjoitti:

        Raimo, olen elänyt Jousimiehen seurassa kuusikymmentä vuotta, josta johtuen olen oppinut jotain Jousimiehestä. Toisen Jousimiehen kanssa olen elänyt kaksikymmentä vuotta. Uskon oppineeni noista vuosista jotain. Koska Sven Stenberg ja Raimo Nikula pyytävät minulta anteeksi aiheuttamaansa pahaa? Miksi käytät nimeäni?

        Unohtui vielä yksi Jousimies, serkkuni. Hän matkustelee Malesian metsissä patikoiden, Aasian maat ovat hänen mielenkiintonsa erityisinä kohteina,puhuu useita aasialaisia kieliä, ahkeroi kaksivuorotyössä, matkustaa aina , kun on mahdollista, laukoo suustaan, mitä tahtoo.
        Veljeni erityisinä rakkaudenkohteina ovat Tyynenmeren saaret, tekee montaa työtä, jotta juppimainen elämä toteutuisi, vaatteet ostetaan aina merkkiliikkeistä korkeinta mahdollisinta laatua kaikille nähtäväksi, vaimo on eläkkeellä masennuksen johdosta on uupunut Jousimiehen kaikenkattavaan pomotteluun. Isäpuoleni kutsui Jousimies-veljeäni nimellä Keisari, käskyttää kaikkia alamaisiaan. Jousimies-veljeni pomotteli minua tähän saakka, nyt taidan jo panna vastaan enkä suotu tekemään hänelle mummin joulutorttuja, luultavasti hämmennys on sanoinkuvaavaton! Ystävätär matkustelee Amerikassa, ostaa merkkivaatteita, asuu missä tahtoo meren rannoilla. Mies lähti lätkimään, kun Jousimies-nainen oli Amerikassa, miksi ei ottanut miestään mukaan? Rapu-ihmisessä on se ikävä puoli, että Rapu lyö aina lyttyyn. Toivon elämänkoettelemuksi Raimolle.


      • webbwe
        Raimo laukoo. kirjoitti:

        Raimo, olen elänyt Jousimiehen seurassa kuusikymmentä vuotta, josta johtuen olen oppinut jotain Jousimiehestä. Toisen Jousimiehen kanssa olen elänyt kaksikymmentä vuotta. Uskon oppineeni noista vuosista jotain. Koska Sven Stenberg ja Raimo Nikula pyytävät minulta anteeksi aiheuttamaansa pahaa? Miksi käytät nimeäni?

        Raimo kuka? Tarkoitatko että minä olen Raimo, vai mitä tarkoitat?


      • Facebook

        Astrologi Timo Raatikainen.


      • Realisti Härkä
        Timosta, kirjoitti:

        Netissä on ilmaisia paikkoja, joissa saa itse luoda kartan, Helmi ja Astro.fi. Tulkinnan saa myös, mutta tulkinta ei ole sama, mitä kirjoista tulee. Katso Astro-tv sivuja, jos sieltä löytyisi Timosta tietoja. Voit miettiä myös, otatko yhteyttä mies- vai naisastrologiin, koska miehet ja naiset ovat todella erilaisia, johtuen anatomiasta ja biologiasta. Naiset tuntevat enemmän, miehet tuntevat erilailla. Kehoittaisin olemaan hyvin varovainen astrologin valinnassa.

        Olet oikealla tiellä jatka samaa polkua eteenpäin sinust kehittyy oikea ihmistuntia Olet realistinen kuten minäkin Sanoisin että astrologia on väline jatkaa eteenpäin Me olemme itse tekemässä valintoja ei kaikki ole tähtien varassa Emme voi syyttää tähtiä ihan kaikesta Astrologia on hyvä väline käyttää elämän kompassina


      • kompassilla.
        Realisti Härkä kirjoitti:

        Olet oikealla tiellä jatka samaa polkua eteenpäin sinust kehittyy oikea ihmistuntia Olet realistinen kuten minäkin Sanoisin että astrologia on väline jatkaa eteenpäin Me olemme itse tekemässä valintoja ei kaikki ole tähtien varassa Emme voi syyttää tähtiä ihan kaikesta Astrologia on hyvä väline käyttää elämän kompassina

        Se, että Timo saa kritiikkiä kehoittamalla ihmisä positiivisuuteen ja siten estämään sairauksia on tuolta astrologilta hyvin ja kauniisti sanottu sekä kuvaa asennetta elämään yleisesti.

        Mitä kauemmin saan elää, sitä paremmin Timon sanoma menee perille. Pitkään hoitoalalla toimineena huomaa tuon nuoren miehen oivaltaneen terveen elämän perusteet.


      • jdfjdf
        Se suuri ero. kirjoitti:

        Kaksi miestä on tehnyt minulle ennusteen, toinen on täysi floppi, toinen epäonnistui vain kukaties lähes kymmenellä vuodella, se jää nähtäväksi. Miehet ovat siis laukoneet naiselle täyttä potaskaa, mitä en usko naisen laukovan toiselle naiselle.

        astrologia ei mun käsityksen mukaan ennusta, koska sä itse valitset mitä teet. mahikset ja haasteet. jos on lähtenyt ennustuslinjalle niin kyllä on ammattitaidoton.


    • astrologia vähissä

      Itse en ole ainakaan kuukauteen jaksanut katsoa keskiviikkoista Anteeksianto-tv:tä. Muuten kyllä tulee seurattua tuota Astro-tv:tä.

      PS. Eikä johdu kenenkään sukupuolesta.

      • tainnut

        jäädä omat läksyt tekemättä ;)


      • Miksi?
        tainnut kirjoitti:

        jäädä omat läksyt tekemättä ;)

        Mies, joka ei ole kantanut vastuuta yli kolmekymmentä vuotta kestäneestä avioliitosta, kasvattanut lapsia, hoitanut kodin ja työn, omat vanhukset suvusta mullan alle, itsemurhan tehneen lähiomaisen kuolinpesää käräjäoikeudessa, astrologina epäonnistuu hajoittamaan asiakkaan minuuden kertomalla, että vuonna 2007 kaikki on hyvin, Raimo, Älä enää tee minulle väkivaltaa. Naimaton mies on peräkammarin poika, lasten kasvatus opettaa parhaiten, vaikea avioliitto opettaa parhaiten, vaikea lapsi opettaa, kuolinkamppailut opettavat, huone 8 opettaa. Miksi Sinä jatkat väkivaltaa, kun minä taistelen elämässä?


      • astrologia vähissä
        tainnut kirjoitti:

        jäädä omat läksyt tekemättä ;)

        Anteeksianto on ihan tärkeä aihe mutta en ole kiinnostunut seuraamaan sitä viikottain jumalanpalvelustyyliin paria viikkoa pidempään. ;) Tuleehan siinäkin ohjelmassa aina muutama astrologinen juttu mutta niiden takia ei jaksa kuunnella puolta tuntia kaikkea muuta.

        Se on vähän harmi että yksi päivä jää kokonaan pois astro-tv:n seuraamisesta mutta onpahan neljä päivää viikossa kun tulee kunnon asiaa! :)


      • Maja-44
        astrologia vähissä kirjoitti:

        Anteeksianto on ihan tärkeä aihe mutta en ole kiinnostunut seuraamaan sitä viikottain jumalanpalvelustyyliin paria viikkoa pidempään. ;) Tuleehan siinäkin ohjelmassa aina muutama astrologinen juttu mutta niiden takia ei jaksa kuunnella puolta tuntia kaikkea muuta.

        Se on vähän harmi että yksi päivä jää kokonaan pois astro-tv:n seuraamisesta mutta onpahan neljä päivää viikossa kun tulee kunnon asiaa! :)

        En osaa sanoa mistä Timon tavoittaa, mutta tuohon edelliseen kommenttiin voisin sanoisin, että astrologinen-ihmiskuva on jätetty kautta aikain liian vähälle huomiolle astrologian opinnoissa - pelkkää tekniikkaa ja tätä mielestäni keskiviikon osuudet ovat tuoneet hienosti esiin. Astrologia on tyhjään ilman vakaumusta joka johtaa ratkaisuun.


      • 'av'
        Maja-44 kirjoitti:

        En osaa sanoa mistä Timon tavoittaa, mutta tuohon edelliseen kommenttiin voisin sanoisin, että astrologinen-ihmiskuva on jätetty kautta aikain liian vähälle huomiolle astrologian opinnoissa - pelkkää tekniikkaa ja tätä mielestäni keskiviikon osuudet ovat tuoneet hienosti esiin. Astrologia on tyhjään ilman vakaumusta joka johtaa ratkaisuun.

        Makunsa kullakin. Itse en näe että tarvisi olla joku vakaumus jotta astrologia ei olisi tyhjää.

        Kaikkein eninten astrologia muuten kertoo käyttäjästään ;)


      • 'astrologia vähissä'

        13.2. lähetyksessä Timolla oli kiitettävän paljon astrologista asiaa, ja hyvälaatuista sellaista :) Hienoa! :)

        terveisin aiempi kritisoija


    • ihdg

      saa yhteyden Timoon? Kun astro tv:kin loppu.

      • ?

        Onko Astro tv loppunut? On paljon muitakin hyviä astrologeja.


      • tietoo on, kai
        ? kirjoitti:

        Onko Astro tv loppunut? On paljon muitakin hyviä astrologeja.

        Astro-Tv:n pitäisi jatkua Maikkarilla helmikuussa. Palvelunumerot ovat myös tauolla, muuttuvat lähipäivinä. www.katsomo.fi näkyy vanhoja jaksoja.


      • astrotv
        tietoo on, kai kirjoitti:

        Astro-Tv:n pitäisi jatkua Maikkarilla helmikuussa. Palvelunumerot ovat myös tauolla, muuttuvat lähipäivinä. www.katsomo.fi näkyy vanhoja jaksoja.

        Timon tulkintalinjan numero on 0700-87750, kerrottiin tänään astro-tv.sä.


    • zhonka

      Astrologia on kusetusta! Varsinkin jos väittää omaavansa yliluonnollisia taitoja tms.

      • astronoomi huuhaa

        Olen samaa mieltä, ja ne kyvyt on saatu äidinmaidossa.


    • ennua

      Haluaisitko tarkan, laajan ja nopean ennustuksen/ selvänäköisen tulkinnan?
      Ajat kun ovat nyt kaikin puolin hankalia, on paljon työttömyyttä ja aina löytyy murheita
      rakkaus rintamalla ja muissa ihmissuhteissa ja asioissa.
      Ja minä olen johdatettu ja asetettu auttamaan teitä, sen voin rakkauden nimeen vannoa.
      Ei ole tyhmiä kysymyksiä ja sähköpostitse käymämme keskustelut ovat luottamuksellisia.

      Toki on puhelimessa palvelevia ennustajia, mutta samaan hintaan saat puhua
      vain 4 minuuttia, kerkeääkö siinä ajassa kysyä kaikki tärkeät kysymykset?

      Sinulla on kaksi vaihtoehtoa.
      Pikaversio:
      Minä vastaan sinulle jopa max 12 kysymykseen hintaan vain 9 euroa.
      Mikä on varsin kohtuullinen hinta koska tulkinta vaatii jopa tunnin ja maksan alvit ja
      muut yrittäjän kulut. Ja teen tätä "työtä" vapaa-ajallani eli en siis päivätyökseni.
      Kysymykset esität vain ranskalaisin viivoin yksinkertaisessa muodossa.
      Laajempi tulkinta:
      Jossa pureudutaan menneisyyteen, nykyhetkeen ja tulevaisuuteen tarkemmin,
      hintaan 22 euroa. Tässäkin muodossa toki vastaan kysymyksiisi joita saat esittää
      niin paljon kuin mieltäsi sattuu askarruttamaan.

      Muutama ohje Sinulle, kun päädyt lähettämään pyynnön.
      Kerro itsestäsi etunimi tai ainakin nimimerkki, ikä, asuinpaikka, hiusten-, ja silmienväri ja ehkä
      jotain muuta itsestäsi jotta pääsen energioihisi käsiksi ja pystyn tehdä luotettavan ennustuksen.
      Esitä kysymyksesi mielellään ranskalaisin viivoin ja selkeästi, jotta viestistäsi tulee selkeä
      ja siihen olisi helppo vastata niin ettei se häiritsisi keskittymistäni.
      Vastaan pyyntöihin viimeistään vuorokauden kuluessa sen jälkeen kun maksu näkyy tililläni.
      Saat kuitin halutessasi sähköpostiisi tulostettavassa muodossa.

      Selvänäön lahja kulkee suvussani jo usean sukupolven takaa. Asiat koen ja näen intuitiivisesti
      ja apuna käytän kortteja tarpeen vaatiessa. Henkimaailma on ollut osa elämääni jo lapsesta
      saakka, ensimmäisiä muistoja ovat ne kun olen antanut energiahoitoja eläimille, ymmärtämättä
      sitä mitä tarkalleen ottaen olin tekemässä, rukoilin paljon vaikka sitä ei missään opetettu, koin ja
      näin paljon henkimaailman asioita jo silloin. Eläimet ovat minulle vielä tänäkin päivänä elämän
      suurin ilo ja rakkaus. Kuten myös ihmisten auttaminen.

      Ota rohkeasti yhteyttä sähköpostiini
      [email protected]

      Valon tiellä kanssasi kulkien - Riia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      30
      1760
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1520
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1471
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1392
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe