Jos ette halua hoitaa parkinsonin tautia sairastavaa puolisoa tai vanhempaa, niin etsikää jokin muu hoitomuoto. Tautia sairastavana puolisona en halua roikkua terveessä puolisossani, vaan haluan oman elämän, jotta puolisonikin sen saa. Monesti kuitenkin on niin, että terve puoliso onkin taloudellisesti riippuvainen sairaasta puolisosta, joten on helpompi hoitaa sairasta. Ihan totta raha ratkaisee. Ne puolisot, jotka aidosti haluavat jatkaa puolisonsa kanssa sairaudesta huolimatta sen tekevät eivätkä marise palstoilla. Toinen säälittävä tapa jatkaa sairaan puolison kanssa on ajatus mitä ihmisetkin sanoo jos jätän sen. Tehkää itselle palvelus jättäkää sairas puoliso, jos ette pysty tälläiseen parisuhteeseen. Parkinsonin tautia sairastava ei ole menettänyt järkeä, niin että hän ymmärtää.......
Parkinsonin tautia sairastavan omaishoitajille
parkkis
0
827
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264