Myydään naarasfretti.

JM

Frettimme Luna on alunperin kotiutettu ystävältäni, jonka elämäntilanteeseen fretti ei sopinut. Luna on asustellut meillä toisen fretin kaverina noin 4 kk ja olen tullut siihen tulokseen, etten pysty tarjoamaan kahdelle fretille aikaa tasapuolisesti, etenkin kun ovat niin erilaisia luonteeltaan.
Sen takia toivon, että fretti päätyisi sellaiseen kotiin, josta sitä ei taas myytäisi pois, sillä se on reissaillut ympäriinsä jo tarpeeksi. Toivon myös, että ostaja on perehtynyt fretteihin ja ymmärtää, että se tosiaan on vaativa eläin.

Luna on syntynyt. 27.4.2009. Sitä ei ole vielä leikattu, joten leikattava melko pian, ennen kuin kiima alkaa!
Fretti on rabies-rokotettu, sirutettu ja saat mukaan sen EU-passin ja sukutaulun. Myös valjaat ja flexi-talutin, jos tarvetta.

Virallisesti Luna on väritykseltään pastel, mutta sen voi luokitella jo melkein suklaaksi. Selvä silmikko-kuvio.
Vilkas ja energinen yksilö. Ei häkkiin!


Hinta 280e.

Fretti asuu Helsingissä.

Kysele rohkeasti lisää sähköpostitse: jenny.mujunen(a)hotmail.com

8

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JM

      Hintaa laskettu 100e, koska fretti on leikkaamaton. Nykyinen hinta siis 180e.

      • mk

        Onkos nakkineiti Virosta saapunut, kun on toi eu-passi? Onko purevaa sorttia, vaiko sohvaperuna-mallia?


      • paranoid?
        mk kirjoitti:

        Onkos nakkineiti Virosta saapunut, kun on toi eu-passi? Onko purevaa sorttia, vaiko sohvaperuna-mallia?

        Itse en tiedä lähtisinkö tätä ostamaan vaikka olisi kuinka frettikuumetta.
        Vähän jos yrittää laskea miten on mennyt niin tulee epäluuloiseksi, eli jos fretti on syntynyt 27.4 se on ollu luovutusikäinen joskus kesäkuun lopussa.
        Jos fretti asunut toisessa kodissaan n.4kk tarkoittaa että olisi sinne muuttanut joskus heinäkuussa. Mikä sitten tarkoittaisi että tämä ystävä joka alunperin fretin on ottanut ei ole todellakaan tiennyt mitä eläintä on kotiin ottanut.
        Itse en ymmärrä miten aikaa ei riittäisi kahdelle, jos riittää yhdelle, paitsi jos fretit eivät mitenkään tule toimeen keskenään ja asuvat eri tiloissa.
        Ja vielä rokotuksista.. rabiesrokotuksesta puhutaan, mikä on suositeltu annettavaksi 12vkn iässä... eikä mitään mainintaa penikkatautirokotuksesta..
        Nojoo, tässä nyt vain minun mielipiteitäni, olen kyllä ehkä turhankin epääluuloinen =)


      • mk
        paranoid? kirjoitti:

        Itse en tiedä lähtisinkö tätä ostamaan vaikka olisi kuinka frettikuumetta.
        Vähän jos yrittää laskea miten on mennyt niin tulee epäluuloiseksi, eli jos fretti on syntynyt 27.4 se on ollu luovutusikäinen joskus kesäkuun lopussa.
        Jos fretti asunut toisessa kodissaan n.4kk tarkoittaa että olisi sinne muuttanut joskus heinäkuussa. Mikä sitten tarkoittaisi että tämä ystävä joka alunperin fretin on ottanut ei ole todellakaan tiennyt mitä eläintä on kotiin ottanut.
        Itse en ymmärrä miten aikaa ei riittäisi kahdelle, jos riittää yhdelle, paitsi jos fretit eivät mitenkään tule toimeen keskenään ja asuvat eri tiloissa.
        Ja vielä rokotuksista.. rabiesrokotuksesta puhutaan, mikä on suositeltu annettavaksi 12vkn iässä... eikä mitään mainintaa penikkatautirokotuksesta..
        Nojoo, tässä nyt vain minun mielipiteitäni, olen kyllä ehkä turhankin epääluuloinen =)

        Itse en ole kiinnostunut ostamaan samoista syistä kuin sinäkin, ihmettelin myös kodin lyhyttä kiertoa. Itselläni on 2 ihanaa karvanakkia, jos joskus otan kolmannen, niinkuin kovasti toiveena olis, haen sen hieman kauempaa. Ei siis ole varsinaista frettikuumetta, rakastan vaan muuten noita kaikkia freetuja ettei voi olla kyselemättä niiden perään ;)


      • paranoid?
        mk kirjoitti:

        Itse en ole kiinnostunut ostamaan samoista syistä kuin sinäkin, ihmettelin myös kodin lyhyttä kiertoa. Itselläni on 2 ihanaa karvanakkia, jos joskus otan kolmannen, niinkuin kovasti toiveena olis, haen sen hieman kauempaa. Ei siis ole varsinaista frettikuumetta, rakastan vaan muuten noita kaikkia freetuja ettei voi olla kyselemättä niiden perään ;)

        Sattumalt löysin tämän sivun nettiä kun surffailin http://www.petsie.fi/pet.php?petid=112657, taitaa olla tämä kyseinen fretti ja taitaa syyt olla selkeet miksi ei jaksa =) Puhtaus luokiteltu sottapytyksi ja ystävällisyys suh matala =)


    • har777

      Hei Jenny olen uuden fretti lehden toinen toimittaja ja tahtoisin kamun uudestaa entisen sydän petti.
      hän sais asua rivitalon takapihalle rakennetussa 8neliön tilas kesäisi ja talvel koko talos ei missää häkis asunto on tehty juuri frettiä varte ollut muutama mut menettäny iän takia

    • janskyjee

      Onko mennyt jo?

    • JM

      Fretti on jo saanut uuden kodin. Ja Paranoid, fretti oli sotkuinen ja epäystävällisempi, kun toinen frettini, joka osaltaan vaikutti myös luopumispäätökseeni, mutta minulla ei ollut alunperinkään tarkoitus pitää frettiä itselläni, vaan majottaa se hetkeksi. Alkuperäinen omistaja olisi pitänyt fretin itsellään, jos hänen elämäntilanteensa sen olisi sallinut, eli ei sen ongelmaisemmasta fretistä ole kyse.

      Kaikki loputkin spekuloinnit voi jättää sikseen. Fretti on nyt saanut erittäin hyvän kodin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4872
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      281
      2997
    3. 134
      1777
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      225
      1592
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1139
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1092
    Aihe