Päätelmiä suudelmasta?

tuleva suutelija

Siirsin allaolevan tänne Treffeillä-palstalta (siellä on aika hiljaista, toivottavasti täällä on vilkkaampi keskustelu..) Eli:

Viime viikonloppuna minua suudeltiin ensimmäisen kerran, mikä on hyvä juttu, sillä ikää minulla on jo jonkun verran ja olen edelleen aika kokematon miesten suhteen.

Kyseessä olivat tokat treffit - tai ehkä tapaaminen olisi parempi sana. Minua kiinnostaa voiko suudelmista päätellä jotain toisen kiinnostuksen määrästä.

Mies ehdotti iltasuukkoa, johon suostuin. Oletin sen olevan vain suukko, mutta se oli kyllä paljon enemmän. Se alkoi huulista, jatkui ja jatkui, kieltäkin oli mukana vähän ja loppui ihanasti poskeni kautta lähelle korvaa. Ei kai tuo nyt mikään suukko enää ole?!

Mies on ilmeisesti hyvä suutelija, minullehan se oli ensimmäinen. Tunnen, että en ehkä ollut hirveän avuton suutelija, jotenkin se meni ehkä luonnostaan, automaattisesti. Minusta se oli aika intohimoinen "iltasuukko" ja itsekin uskaltauduin jopa hieman käyttämään kieltäni. Hurja minä.

Voiko siis suudelmista päätellä jotain toisen kiinnostuksen määrästä? Millaisia kokemuksia teillä on?

5

1603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voikauhia

Onko sillä kauheasti väliä? Tuntuiko suudelma hyvältä? Vastasitko siihen niin, että susta tuntui hyvältä? Jos näin oli, niin kaveri varmasti kiinnostui.

Jos sinusta tuntui hyvältä ja siitä toisesta tuntui hyvältä, niin jatkoa varmasti seuraa.

• tuleva suutelija

Ei tässä mitään kauhiaa ole, päinvastoin! Ja on sillä väliä, kyseessä oli ensisuudelmani! Minusta tuntui hyvältä ja omilla vähäisillä taidoillani mielestäni vastasin siihen ihan "oikein".

Eli suudelmasta ei siis voi päätellä mitään, tyyliin pelkkä suukko (mikä tuo kertomani ei mielestäni ollut, mutta mistäs minä sen tietäisin..) tarkoittaisi vähäisempää kiinnostusta jne..?

• suukko illalla
        tuleva suutelija kirjoitti:

Ei tässä mitään kauhiaa ole, päinvastoin! Ja on sillä väliä, kyseessä oli ensisuudelmani! Minusta tuntui hyvältä ja omilla vähäisillä taidoillani mielestäni vastasin siihen ihan "oikein".

Eli suudelmasta ei siis voi päätellä mitään, tyyliin pelkkä suukko (mikä tuo kertomani ei mielestäni ollut, mutta mistäs minä sen tietäisin..) tarkoittaisi vähäisempää kiinnostusta jne..?

Ilmeisesti suudelma tuntui teistä kummastakin hyvältä, ja niin pitääkin olla. Mies aivan ilmeisesti pitää sinusta jo aika paljon, koska hän suuteli noinkin perusteellisesti. Ja osasit vaistonvaraisesti vastata suudelmaan hyvin ja niin, että se tuntui sinusta hyvältä. Kyllä mies on sinusta selvästikin kiinnostunut, ja voitkin odottaa vielä parempaa jatkossa :-) Toivon teille hyviä suukkoja ja kaikkea muutakin ;-)

• tuleva suutelija
        suukko illalla kirjoitti:

Ilmeisesti suudelma tuntui teistä kummastakin hyvältä, ja niin pitääkin olla. Mies aivan ilmeisesti pitää sinusta jo aika paljon, koska hän suuteli noinkin perusteellisesti. Ja osasit vaistonvaraisesti vastata suudelmaan hyvin ja niin, että se tuntui sinusta hyvältä. Kyllä mies on sinusta selvästikin kiinnostunut, ja voitkin odottaa vielä parempaa jatkossa :-) Toivon teille hyviä suukkoja ja kaikkea muutakin ;-)

Ihanaa, kiitos! :) Juuri tuon tietysti halusinkin kuulla.. Minusta se oli aika perusteellista. Se oli siis elämäni ensimmäinen suudelma, ja siksi tuntuu kivalta, että osasin ehkä tehdä jotain oikein. Nyt vain toivon että mies ottaa vielä yhteyttä..

• suukko illalla
        tuleva suutelija kirjoitti:

Ihanaa, kiitos! :) Juuri tuon tietysti halusinkin kuulla.. Minusta se oli aika perusteellista. Se oli siis elämäni ensimmäinen suudelma, ja siksi tuntuu kivalta, että osasin ehkä tehdä jotain oikein. Nyt vain toivon että mies ottaa vielä yhteyttä..

Ihanaa, että ensisuudelmasi onnistui noin hyvin! Kyllä mies varmaan ottaa yhteyttä. Ja vaikkei ottaisikaan, on muitakin miehiä olemassa :-)

Tuosta aloituksestasi tuli minullekin hyvä mieli, koska on kiva, että joku joskus kertoo jotain hyvääkin :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      205
      6578
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      279
      4506
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3585
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      110
      3403
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      61
      3396
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2866
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      254
      2539
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      75
      2427
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1941
    Aihe