Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Päätelmiä suudelmasta?

tuleva suutelija

Siirsin allaolevan tänne Treffeillä-palstalta (siellä on aika hiljaista, toivottavasti täällä on vilkkaampi keskustelu..) Eli:

Viime viikonloppuna minua suudeltiin ensimmäisen kerran, mikä on hyvä juttu, sillä ikää minulla on jo jonkun verran ja olen edelleen aika kokematon miesten suhteen.

Kyseessä olivat tokat treffit - tai ehkä tapaaminen olisi parempi sana. Minua kiinnostaa voiko suudelmista päätellä jotain toisen kiinnostuksen määrästä.

Mies ehdotti iltasuukkoa, johon suostuin. Oletin sen olevan vain suukko, mutta se oli kyllä paljon enemmän. Se alkoi huulista, jatkui ja jatkui, kieltäkin oli mukana vähän ja loppui ihanasti poskeni kautta lähelle korvaa. Ei kai tuo nyt mikään suukko enää ole?!

Mies on ilmeisesti hyvä suutelija, minullehan se oli ensimmäinen. Tunnen, että en ehkä ollut hirveän avuton suutelija, jotenkin se meni ehkä luonnostaan, automaattisesti. Minusta se oli aika intohimoinen "iltasuukko" ja itsekin uskaltauduin jopa hieman käyttämään kieltäni. Hurja minä.


Voiko siis suudelmista päätellä jotain toisen kiinnostuksen määrästä? Millaisia kokemuksia teillä on?

5

1521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voikauhia

      Onko sillä kauheasti väliä? Tuntuiko suudelma hyvältä? Vastasitko siihen niin, että susta tuntui hyvältä? Jos näin oli, niin kaveri varmasti kiinnostui.

      Jos sinusta tuntui hyvältä ja siitä toisesta tuntui hyvältä, niin jatkoa varmasti seuraa.

      • tuleva suutelija

        Ei tässä mitään kauhiaa ole, päinvastoin! Ja on sillä väliä, kyseessä oli ensisuudelmani! Minusta tuntui hyvältä ja omilla vähäisillä taidoillani mielestäni vastasin siihen ihan "oikein".

        Eli suudelmasta ei siis voi päätellä mitään, tyyliin pelkkä suukko (mikä tuo kertomani ei mielestäni ollut, mutta mistäs minä sen tietäisin..) tarkoittaisi vähäisempää kiinnostusta jne..?


      • suukko illalla
        tuleva suutelija kirjoitti:

        Ei tässä mitään kauhiaa ole, päinvastoin! Ja on sillä väliä, kyseessä oli ensisuudelmani! Minusta tuntui hyvältä ja omilla vähäisillä taidoillani mielestäni vastasin siihen ihan "oikein".

        Eli suudelmasta ei siis voi päätellä mitään, tyyliin pelkkä suukko (mikä tuo kertomani ei mielestäni ollut, mutta mistäs minä sen tietäisin..) tarkoittaisi vähäisempää kiinnostusta jne..?

        Ilmeisesti suudelma tuntui teistä kummastakin hyvältä, ja niin pitääkin olla. Mies aivan ilmeisesti pitää sinusta jo aika paljon, koska hän suuteli noinkin perusteellisesti. Ja osasit vaistonvaraisesti vastata suudelmaan hyvin ja niin, että se tuntui sinusta hyvältä. Kyllä mies on sinusta selvästikin kiinnostunut, ja voitkin odottaa vielä parempaa jatkossa :-) Toivon teille hyviä suukkoja ja kaikkea muutakin ;-)


      • tuleva suutelija
        suukko illalla kirjoitti:

        Ilmeisesti suudelma tuntui teistä kummastakin hyvältä, ja niin pitääkin olla. Mies aivan ilmeisesti pitää sinusta jo aika paljon, koska hän suuteli noinkin perusteellisesti. Ja osasit vaistonvaraisesti vastata suudelmaan hyvin ja niin, että se tuntui sinusta hyvältä. Kyllä mies on sinusta selvästikin kiinnostunut, ja voitkin odottaa vielä parempaa jatkossa :-) Toivon teille hyviä suukkoja ja kaikkea muutakin ;-)

        Ihanaa, kiitos! :) Juuri tuon tietysti halusinkin kuulla.. Minusta se oli aika perusteellista. Se oli siis elämäni ensimmäinen suudelma, ja siksi tuntuu kivalta, että osasin ehkä tehdä jotain oikein. Nyt vain toivon että mies ottaa vielä yhteyttä..


      • suukko illalla
        tuleva suutelija kirjoitti:

        Ihanaa, kiitos! :) Juuri tuon tietysti halusinkin kuulla.. Minusta se oli aika perusteellista. Se oli siis elämäni ensimmäinen suudelma, ja siksi tuntuu kivalta, että osasin ehkä tehdä jotain oikein. Nyt vain toivon että mies ottaa vielä yhteyttä..

        Ihanaa, että ensisuudelmasi onnistui noin hyvin! Kyllä mies varmaan ottaa yhteyttä. Ja vaikkei ottaisikaan, on muitakin miehiä olemassa :-)

        Tuosta aloituksestasi tuli minullekin hyvä mieli, koska on kiva, että joku joskus kertoo jotain hyvääkin :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe