Miksiköhän on laiska? 103 kw pitäis periaatteessa riittää mutta käytännön suorituskyky on vaatimaton eikä vääntöä alakierroksilta meinaa löytyä.
V40 2.0 nuhanen
4
545
Vastaukset
- rrmzk
Itselläni on ollut 2kpl 2.0 Veenelikymppisiä, ja mietin silloin ihan samaa. Kai se on vaan uskottava, että 103kw on liian vähän tuohon pirssiin.
Nykyään on autona S40 T4, joka tietenkin on selkeästi ripeämpi, mutta ei tämäkään ole niin ripeä kun voisi 147kw kuvitella olevan.- bbnnkh
Samaa mieltä, noilla tehoilla luulis liikkuvan vähän paremmin.
- zöf
bbnnkh kirjoitti:
Samaa mieltä, noilla tehoilla luulis liikkuvan vähän paremmin.
Kone kuin Fordin 2.0 duratecci.
Ainakin edellisen mallin monsku liikkuu kyseisellä masiinalla sangen vaivattomasti.
Ovatkohan Volvolla muuttaneet ohjauselektroniikkaa taloudellisempaan suuntaan.
- volvo4life
Morjes. Kaverilla samanlainen auto s40 2.0 16v ja sitä kun kokeilin niin ero turbo vehkeeseen on todella suuri! itsellä tossa autossa lastu isompi turbo niin vetelee ihan kivasti joka suuntaan kun kaasun lyö pohjaan.
Suosittelen vaihtoa turbo volvoon, itsellä kulutus ollut maantieajossa 7l/100km, että ainakaan polttoainekulut ei sulla nouse yhtään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832