Aiheutti töppäyksellään ,että koko kerrostalosta joudutaan lukot uusittava
TALOKESKUS ,KOTKA
3
1026
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt löytyy asiaa. Ihan ekana siellä on töissä kärttyinen mies jos ei siedä tehdä töitä painuisi vittuun. Päivystys luuriinkin vastataan huonosti tai ei ollenkaan. kerran joku leikki ovisummereilla koko päivän ja illan. Sit mun äiti kotona pyhtäällä käy sellainen lyhyt mies joka ei ees hoida hommiaan. Ja kuinka paljon yrityksellä on varaa pitää jotain VITUN OPISKELIJOITA jotka ei osaa tehä mitään. Ite oon asunu aikanaan Karhuvuoressa onneks kotkan vuokra-asunnot vaihto suulisniemenhuoltoon paljon tehokkaammat äijät. KYSYMYS KUULUU VOIKO HEILLE ENÄÄ ANTAA KOHTEITA. oli talokeskuksessa hyväkin hoitaja pappa tykkäs Uutela nimisestä kaverista mut se lähti pois varmaan karkuun PASKAA Firmaa
- Anonyymi
Mistä niin päätettelet
- Anonyymi
Kerro tarkemmin. Oliko koko talon lukkojen vaihtaminen hätiköity toimenpide ?
Lukot voidaan myös sarjoittaa uudelleen.
Onko isännöintifirmalla vastuuvakuutus, mikä kattaisi pääosan kuluista ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693