Specaversin lasit

Defenssi

Ostin elokuussa silmälasit Specsaversilta. Kehyksiin ei ollut peruslinssejä saatavilla, joten minun oli pakko ottaa 99e maksavat pinnoitetut ja heijastuksenestolla varustetut linssit. Hintaa laseille tuli yhteensä hieman alle 300e. Hetken laseja käytettyäni huomasin linssien olevan erittäin huonolaatuiset. Tuntuu, ettei linssejä saa puhdistetuksi millään vaan pintaan jää aina näkökenttää häiritseviä viiruja, jotka eivät lähde vedellä, pesuaineella tai mikrokuituliinalla pyyhkimällä. Käytän laseja vain työssäni, muutoin säilytän niitä suojakotelossa. Vajaan kuukauden käytön jälkeen sangat alkoivat löystyä ja nyt ne heiluvat pahaenteisesti. Olen erittäin pettynyt Specsaversin tuotteiden laatuun. Onko muilla kuluttajilla vastaavia kokemuksia?

4

1360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuluttaja kuningas

      Kai veit lasit takas kauppaan ja teit valituksen? Miten kävi? Korjattiinko linssit vai vaihdettiinko uusiin?

    • Sellaista NiiN

      Pettynyt olen myös minä. Lujat ja kestävät linssit - juupa. Naarmuja tuli heti kuukauden kuluttua, mutta syyhän pistettiin minun niskoilleni. Toinen linssi OK, mutta toisessa pahoja naarmuja. En osta enää tuon firman laseja. Yhtä kalliitkin - jopa kalliimmat - olivat kuin muiden firmojen. Ei koskaan ole linssini naarmuuntuneet näin nopeasti.

    • kjhm.

      Ainakaan minulla ei ole mitään valittamista laseissani. Ne maksoivat yli 500 euroa. Tosin yhden kerran jouduin viemään kehykseni liikkeseen korjattavaksi, koska toinen sanka oli irronnut. Mitään naarmuja linsseissä ei ole ollut.

    • itse hankin kahdet (=pakkomyyntiä!) puolitoista vuotta sitten. linssit olivat ohennetut, heijastuksen estokäsitellyt sekä pinnoitetut kalliimmat linssit. kehykset ok, mutta linssit tosiaankin naarmuuntuivat lähes katseesta. niiden pinnalle tuli kummallinen kalvo, jota ei itse saanut pois, vaikka olisi tehnyt mitä. valittaessani asiaa myymälässä, minulle todettiin, että ne eivät kestä kuumaa, ja että olin avannut esim. uunin luukkua varomattomasti. ihan niin kuin en asiaa tietäsi. olen käyttänyt laseja elämästäni noin 35 vuotta!

      nyt minulla on tallnnasta hankitut lasit, jotka optikkokäynteineen ja postituksineen suomeen maksoivat 400 euroa. olen ollut näihin laseihin äärimmäisen tyytyväinen. linssit ovat hoyan tekemät ja todella hyvät! en ole kertaakaan pessyt vielä näitä vedellä tai muullakaan pesuaineella. linsseissä likaahylkivä pinnoitus ja se todellakin toimii. lisäksi linsseillä on kahden vuoden takuu. laadusta siis kannattaa maksaa eikä tyytyä halpaan ja huonoon materiaaliin eikä kaupankäyntiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe