Mistä tiedän onko ihastus molemminpuolista?

-

Ääk... olen ihastunut. Koko keho on hälyytystilassa. Kaipaan vain häntä ja hänen kohtaamisiaan.
Mutta mistä tiedän onko se molemminpuolista?
Ihminen hymyilee ja on kiltti ja ystävällinen. Tulee lähelle ja juttelee...
Ehkä vaan toivon, että hänkin olisi ihastunut. Nyyh... ja varattu se on tietty.

24

19434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      yleispätevä vastaus... Kysy!

      • -

        En mä kuitenkaan voi, on perheellinen. Tosi masentavaa sinänsä, mut jos ei ajattele tuota, tämä ihastuksen tunne on ihana.


    • Nam nam nam

      Hän on perheellinen?

      Etkö yhtään häpeä?

      Masentavaa?

      Varmaan on ihanaa haaveilla varatuista, joo. Kiellettyä hedelmää, nam nam.

      • -

        Sori vaan, mut ei hävetä! Ihastumiselle ei voi mitään, se vaan tulee.
        Haaveillahan voi jokainen ihminen...
        Ja tosiasia on, että jos joidenkin suhde ei pelaa, se ei pelaa.


      • -
        - kirjoitti:

        Sori vaan, mut ei hävetä! Ihastumiselle ei voi mitään, se vaan tulee.
        Haaveillahan voi jokainen ihminen...
        Ja tosiasia on, että jos joidenkin suhde ei pelaa, se ei pelaa.

        Entä jos soitan ja pyydän käymään. Mitä sanoisitte? Tulisitkohan hän?
        Entä mitä tapahtuisikaan? Saisinko selvyyden välillemme?


      • käännekohta..
        - kirjoitti:

        Entä jos soitan ja pyydän käymään. Mitä sanoisitte? Tulisitkohan hän?
        Entä mitä tapahtuisikaan? Saisinko selvyyden välillemme?

        johtaa ihan uudelle tielle, jos menisikin liian selväksi... Check it out, if you..


      • iiris.

        sittenhän meitä on kaksin kappalein..


    • Neiti Ajaton

      Ei sitä tiedä varmuudella, mutta uskon että meillä on "anturit" jotka vaistoaa toisten tunnetiloja. Riippuu ihmisestä, kuinka herkät ne anturit ovat. Ja ne kuuluisat kemiat on juuri sitä. Joidenkin kanssa synkkaa, selittämättömistä syistä johtuen. Ja se on mukavaa.

      En tiedä teidän tilanteesta, mutta ehkä kannattaa ottaa tuossa tilanteessa "rusinat pullasta", eli nautiskella mukavasta tunteesta. Ilman sen ihmeempiä suunnitteluja. Aika hoitaa tilanteita ja toimii kuin hiiva :-) joko syntyy hyvä sima tai pannukakku :-) Mistä sitä tietää.

      Elämä tarjoaa kaikenlaisia yllätyksiä, sen oon itse ainakin huomannut. Niitä ei voi oikein etukäteen suunnitella. Pitää vaan mennä rohkeasti sekaan ja katsoa kuinka käy.

    • 08-suunta

      Itse elän suhteessa jossa ei ole ollut tottumista kummempaa aikoihin ja olenkin ihastunut erääseen mieheen, en tiedä onko tunne molemminpuolinen, toivoisin niin. Sen verran vanhanaikainen olen, että odotan aloitteen tekemistä miehen puolelta ja jos hän sen tekee niin olen kyllä valmis mihin vaan.

      • m i e s

        mies myös 08 alueelta ? milloin viimeks ootte tavanneet ?


      • 08-suunta
        m i e s kirjoitti:

        mies myös 08 alueelta ? milloin viimeks ootte tavanneet ?

        Sama suunta ja tavattiin viimeksi viime viikolla.


    • No se a

      Hyvä ettei tarvinut päätä raapia.....

      Luulin ihan omaksi tän aiheen ja mietinkin että "haloo' millon tän olen tekaissut" ja tarkistin päivämäärän. 8-)

      Minulla on tasan sama "ongelma" ;D

      • -

        Kiitos vastauksista kaikille. Näinhän se on, että ei tunteille vaan voi mitään.
        Life goes on and things happens....

        Tänään näimme taas, juttelimme kaikkea mukavaa. Olin välilllä ihan puissa ja sekaisin : )
        Hänen kanssaan on niin mukava olla ja puuhastella. Jotenkin olemme samalla aaltopituudella....

        En kuitenkaan haluaisi tehdä mitään aloitteita, minullahan olisi mahdollisuus, mutta en jotenkin halua. Siis rikkoa toisten elämää tai muuta. Jäten siis päätökset hänelle...

        Mutta pitkästä aikaa tunnen itseni onnelliseksi. Ihastuminen on ihanaa!!!!!


      • hirvittävän
        - kirjoitti:

        Kiitos vastauksista kaikille. Näinhän se on, että ei tunteille vaan voi mitään.
        Life goes on and things happens....

        Tänään näimme taas, juttelimme kaikkea mukavaa. Olin välilllä ihan puissa ja sekaisin : )
        Hänen kanssaan on niin mukava olla ja puuhastella. Jotenkin olemme samalla aaltopituudella....

        En kuitenkaan haluaisi tehdä mitään aloitteita, minullahan olisi mahdollisuus, mutta en jotenkin halua. Siis rikkoa toisten elämää tai muuta. Jäten siis päätökset hänelle...

        Mutta pitkästä aikaa tunnen itseni onnelliseksi. Ihastuminen on ihanaa!!!!!

        raastavaa ja todella tuskallista. Tiedoksi vaan, että tämä vaihe on tulossa pilvissä leijumisen jälkeen :(


      • t....
        hirvittävän kirjoitti:

        raastavaa ja todella tuskallista. Tiedoksi vaan, että tämä vaihe on tulossa pilvissä leijumisen jälkeen :(

        näin se kävi minullekin....ja totesin että olen sairas....ja niin vakuuttivat muut myös - eli apua tarvitsen ja lujaa...


      • osuukohan?!

        kuka a, mistäpäin, yms..??


      • pieni vinkki
        osuukohan?! kirjoitti:

        kuka a, mistäpäin, yms..??

        Ihan vain pikkuriikkinen?


      • Vihdoinkin elän
        pieni vinkki kirjoitti:

        Ihan vain pikkuriikkinen?

        Eli kokemuksesta voin sanoa, että sen huomaa silmistä jos on ihastunut, ja että menee
        senat siis sanat sekaisin, ja jos toinen tekee tikusta asiaa tulla luoksesi, ja
        valtava energia pläjäys välillänne kun kohtaatte ja aina sama tunne kun kohtaisitte ensimmäistä
        ja viimeistä kertaa, siis se menee näin: Ihmisen silmän pupillit laajenevat kun ihastuksen
        kohde on lähellä, sekä pälyilyä ympärille tyyliin ei kai kukaan nää, kuitenkin suora soittelu
        tai tekstaaminen voi olla vaikeaa, ja kun aikaa kuluu....naama ei pysy enää peruslukemilla,
        meneepi hymy korviin ujommallakin...ryhti kasvaa ja kävely muuttuu määrätietoisemmaksi,
        iho on hehkeä ja silmät loistavat, pukeutuminen muuttuu, toiset myös laihtuvat rajusti,
        saattavat olla väsyneen näköisiä kun eivät saa nukutuksi.

        Näin mulle kävi 8kk sitten ja se on edelleen nastaa, vasta nyt tää toinen on
        herännyt ja on ihastumassa minuun, eli aina ei kannata heti luovuttaa,
        ja jos toinen on kiinnostunut kaikesta mikä liittyy työhösi, ammattiin, arkeesi,
        keksii puhumista ihan mistä vain.


      • huomaako
        Vihdoinkin elän kirjoitti:

        Eli kokemuksesta voin sanoa, että sen huomaa silmistä jos on ihastunut, ja että menee
        senat siis sanat sekaisin, ja jos toinen tekee tikusta asiaa tulla luoksesi, ja
        valtava energia pläjäys välillänne kun kohtaatte ja aina sama tunne kun kohtaisitte ensimmäistä
        ja viimeistä kertaa, siis se menee näin: Ihmisen silmän pupillit laajenevat kun ihastuksen
        kohde on lähellä, sekä pälyilyä ympärille tyyliin ei kai kukaan nää, kuitenkin suora soittelu
        tai tekstaaminen voi olla vaikeaa, ja kun aikaa kuluu....naama ei pysy enää peruslukemilla,
        meneepi hymy korviin ujommallakin...ryhti kasvaa ja kävely muuttuu määrätietoisemmaksi,
        iho on hehkeä ja silmät loistavat, pukeutuminen muuttuu, toiset myös laihtuvat rajusti,
        saattavat olla väsyneen näköisiä kun eivät saa nukutuksi.

        Näin mulle kävi 8kk sitten ja se on edelleen nastaa, vasta nyt tää toinen on
        herännyt ja on ihastumassa minuun, eli aina ei kannata heti luovuttaa,
        ja jos toinen on kiinnostunut kaikesta mikä liittyy työhösi, ammattiin, arkeesi,
        keksii puhumista ihan mistä vain.

        muut tuon helposti. Pupillini, iik, ovatko ne niin isot ja paljastavat.


      • 30

        taas sama näsäviisas täällä viisastelee:)) joka räkyttää joka ketjussa. Voi,voi kateus mitäs se teettääkään:D


      • 32
        t.... kirjoitti:

        näin se kävi minullekin....ja totesin että olen sairas....ja niin vakuuttivat muut myös - eli apua tarvitsen ja lujaa...

        kuitenkin kirjoita itsestäsi? Sinä olet todella sen hoidon tarpeessa oikeesti! Älyäisit jo itsekin, ennenkuin on liian myöhäistä parantua.


    • isadonna

      Olen käynyt läpi yksipuolisen ihastuksen noin 2 kertaa aikaisemmin elämässäni.Eka poika lukiossa kusetti toisen tytön miellyttämiseksi (muka sille imartelevaa kun mä hävisin pelin) ja toka oli minuun ihastunut muttei silti halunnut minua.
      Jos mitään ei ala tapahtua välillänne, siis tapaamisia, tunne on yksipuolinen.Molemminpuolisessa ihastumisessa ekat treffit tulevat aika pian ensi-ihastumisen koitettua.Lykkyä!

    • Anonyymi

      Oon ihastunut ihan sairaan paljon. Mun ihastukswn kohde on pyytänyt apua, vahingossa koskettanut ja hymyillyt mut ei muuta. Miten saan hänet omakseni kaikki vinkit tervetulleita

    • Anonyymi

      Tykkään yhestä. Mutta tässä on sivukäänne.
      Sen jätkän gf on mun frendi... Ei niil oo ihmeellistä suhdetta mutta onhan se mun kaverisuhdekkin tärkeä vaik oon ihastunu sen poikaystävään. Oon tykänny siit pojasta paljon kauemmin kun se mut luulenpa että tykkäävät toisistaan. En halua "varastaa" sitä mun frendiltä.
      Joskus se käyttäytyy läheisesti,joskus kaverina ja joskus ei reagoi kauheesti muhun.
      Jos ei oo muita ympärillä ja sanon vaik aik ujosti "Moi" Niin se menee akwardiks,
      jätkä hymyilee ja vastaa jollain tervehdyksellä :DD Mul on musiikin teoria tunti kerran viikossa ja sekin on siinä samas ja meil on kiva neljän hengen ryhmä niin helpommin juttelee sille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2489
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2204
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      197
      2188
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1722
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe