Kiva kiusata bemareita

Kuopiosta auto löyty

Oma auto vw golf gti vr6 vm-01. elikkä manuaali laatikko,sähkökattoluukku,sadetutka,automaatti ilmastointi,keskuslukot,urheilualusta,sävylasit,metalliväri,nahkapenkit,1200w vahvari,6 x kajarit,mitähän vielä unohdan.....ainiin ajettu 115tkm ja kone 2.8v6.Ja kaikkea amerikan herkkua,koska on jenkkilään vientimalli.Korimalli on iv

Siinä useampi "kireä"bemari liikennevaloissa ja motarilla erehtyy koska olen halunnut pitää auton ulkonäössä matalaa profiilia,päälle päin auto näyttää naapurin 1.4l "kauppakassilta" ainoastaan takaluukun gti ja vr6
merkki kertoo jotain auton suorituskyvystä....tolla korilla & moottorilla auto todella lentäää....ko autoja ko kilometreillä ei suomesta monta löydy...

79

3817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      Aikaisemmin omistin kaksi bemaria peräkkäin.Turha sanoa ettei ole bemarista kokemusta.Bemu nyt vaan on "amis" auto,merkin pienimmästä suurimpaan...

      • poliisi.

        ja ylinopeuksiin syyllistyneille on tulossa autoihin tehonrajoittimet samaan tapaan kuin moottoripyörissä on porrastettu eri luokat,

        Esim. alle 20vuotias ei tarvitse autossa kuin rajoitetun 30 hv max huippunopeus 100km/h. Alle 25v. 50 hv max huippu 120 km/h.

        Siinähän ajatte sitten kilpaa kun kaikkien teinien autot kulkee tasan 100 ja tehoja alle 30 hv, säästyy toki monen henki.

        Olen tuosta rajoittimesta kirjelmöinyt eduskuntaan useasti ja nyt lakia aletaan suunnittelemaan tosissaan, sinäkin joudut vielä hitsaamaan autosi imusarjat melkein tukkoon, että tehot on 30 hv.


    • audi on pop!

      Ihaninta on sit huoltsikan veskissä pyllistää ja bemarimies tulee rajusti takaa....

    • julle0606

      työnnä se kupla kuule sinne ja syvälle ja poikittain ;-)) saat jotain hyötyä siitäkin. ilmeisesti pakko olla iso vahvistin että kuulee rengasmelun takaa antti tuiskua ;-)) voi hitto mikä elvis.

      • Jössessentään

        Oletko Mette vai Pouta? Eka auto jossa tiedän olevan sadetutkan. Onko se nasan tai fmi:n laittama vai mikä?
        On se kiva ajella sillä paskalla, kun tietää onko liukkaita kelejä tulossa.


    • Stadin Jättimulkku

      Voi sentään. Kyllä se on niin ettei auto miestä tee! Taidat olla 150cm pitkä läskipohjat jalassa ja pippelikin on pienen puoleinen. Tosimies ajaa vaikka Ladalla ja silti saa kärrynsä täyteen hyvännäköisiä kissoja.

    • kyy kyttäjä

      Ai se olitkin sinä ketä diesel bemulla kyykytin, vaikka kulutus ja melutaso on puolet siitä mitä VR6sessa. Mahtoi harmittaa, ei "hienot äänet" paljon saaneet VRään lisää vauhtia. :p

    • AjatMopolla

      Mulla on 330d, yleensä ajan rauhallisesti. Mutta mutta, silloin tällöin täytyy palauttaa järjestys maan pinnalle. Civic Type-R, Audi A4 3.0 TDI Quattro, Audi A4 3.2 FSI Quattro, Camaro, ... yrittänyt, paras pysyi tasan 2 m rinnalla ja kun bemun takarenkaat sai vähän pitoa niin sitten ei ollut epäselvyyttä mikä auto kulkee ja muut ei.

      Oletkos koskaan kokeillut 330d:n kanssa?

      • jepjeps

        liikennevaloissa tuli viereen Type-R ja kaveri alkoi tyhjäkäynnillä ärsyttää. Kaveri puhui puhelimessa, vihreä vaihtui, autot lähti ja 530d jätti type-R:n ilman epäselvyyksiä. No oli automaatti, mutta kertoo jotain että kaveri puhui puhelimeen ja jätti Type-R:n leikitellen ja kyseessä ei ollut X. Mahtoi olla Honda-kuskille nöyryyttävä kokemus, ei varmaan koskaan enää elvistele diesel bemarille.


      • AMG55
        jepjeps kirjoitti:

        liikennevaloissa tuli viereen Type-R ja kaveri alkoi tyhjäkäynnillä ärsyttää. Kaveri puhui puhelimessa, vihreä vaihtui, autot lähti ja 530d jätti type-R:n ilman epäselvyyksiä. No oli automaatti, mutta kertoo jotain että kaveri puhui puhelimeen ja jätti Type-R:n leikitellen ja kyseessä ei ollut X. Mahtoi olla Honda-kuskille nöyryyttävä kokemus, ei varmaan koskaan enää elvistele diesel bemarille.

        taidat luulla vähän liikoja kiisseli pemarista. Onko ihme jos tehokkaampi auto jättää 200 heppasen Hondan? Itse kyykytän kaiken maailman 530d bemuja 10 vuotta vanhalla AMG:llä. On muuten pemaristien ilme näkemisen arvoinen kun se uusi 60 000€ maksava piimeri ei pysy sitten yhtään vanhan mersun perässä.
        Myös entisellä autollani, Audi S4:llä onnistui lapsellisen helposti bemujen kyykyttäminen. Aivan sama tuleeko viivalle 540i tai 530d, joka tapauksessa piimeri jää.


      • Missä mesen diesel
        AMG55 kirjoitti:

        taidat luulla vähän liikoja kiisseli pemarista. Onko ihme jos tehokkaampi auto jättää 200 heppasen Hondan? Itse kyykytän kaiken maailman 530d bemuja 10 vuotta vanhalla AMG:llä. On muuten pemaristien ilme näkemisen arvoinen kun se uusi 60 000€ maksava piimeri ei pysy sitten yhtään vanhan mersun perässä.
        Myös entisellä autollani, Audi S4:llä onnistui lapsellisen helposti bemujen kyykyttäminen. Aivan sama tuleeko viivalle 540i tai 530d, joka tapauksessa piimeri jää.

        No mihin jäi AMG - MIIIHIN JÄI? No minäpä kerron; M3 ylivoimainen, RS4 ja AMG tuli maaliin seuraavana päivänä. "How can you argue with that"

        http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY

        Youtube: "BMW M3 vs Mercedes C63 AMG vs Audi RS4 in Spain - Top Gear - BBC"


      • AMG55
        Missä mesen diesel kirjoitti:

        No mihin jäi AMG - MIIIHIN JÄI? No minäpä kerron; M3 ylivoimainen, RS4 ja AMG tuli maaliin seuraavana päivänä. "How can you argue with that"

        http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY

        Youtube: "BMW M3 vs Mercedes C63 AMG vs Audi RS4 in Spain - Top Gear - BBC"

        taisi ottaa koville kun kerroin että 10v vanha mersu päihittää ihan uudet Bemarit? MUAHAHAHAHAHHAHAAAAA!!!!


      • fdgadfg
        AMG55 kirjoitti:

        taisi ottaa koville kun kerroin että 10v vanha mersu päihittää ihan uudet Bemarit? MUAHAHAHAHAHHAHAAAAA!!!!

        Kyllä vanha paska ladakin päihittää jonkun uuden daevoon että mikäs siinä sitten...


      • Chevy(daewoo)
        fdgadfg kirjoitti:

        Kyllä vanha paska ladakin päihittää jonkun uuden daevoon että mikäs siinä sitten...

        BMW on kuin Daewoo? Olen samaa mieltä.


      • Mesekö
        AMG55 kirjoitti:

        taisi ottaa koville kun kerroin että 10v vanha mersu päihittää ihan uudet Bemarit? MUAHAHAHAHAHHAHAAAAA!!!!

        Kun näyttää siltä ettei päihitä.

        Missä on Mersun dieselvastine esim. 330d/530d? Entä 335d?


      • AMG55
        Mesekö kirjoitti:

        Kun näyttää siltä ettei päihitä.

        Missä on Mersun dieselvastine esim. 330d/530d? Entä 335d?

        pyyhkii noillakin pöytää. Minä en milläkään dieselillä aja.


      • ..........
        Mesekö kirjoitti:

        Kun näyttää siltä ettei päihitä.

        Missä on Mersun dieselvastine esim. 330d/530d? Entä 335d?

        E55 AMG päihittää helposti nuo diesel romupemut. Ketä kiinnostaa onko Mersulla vastinetta noille? Bensallakin voi kyykyttää noita paskoja helposti.


      • HEHEHEHEHEHHE
        AMG55 kirjoitti:

        taisi ottaa koville kun kerroin että 10v vanha mersu päihittää ihan uudet Bemarit? MUAHAHAHAHAHHAHAAAAA!!!!

        bmw:n 10v vanhalle 3.2l ämmälle! Yö ja päivä nämä vehkeet.... Laiska paska joku amg jo tehtaanki mukaa


      • van hus
        AMG55 kirjoitti:

        taisi ottaa koville kun kerroin että 10v vanha mersu päihittää ihan uudet Bemarit? MUAHAHAHAHAHHAHAAAAA!!!!

        Ei taida ottaa koville se että joku vanha reuhka kyykyttää uutta autoa. Eiköhän jokainen uuden omistaja tiedä, että jos haluaa epävarmaa ja suurikulutuksista, mutta nopeaa kyytiä, niin kannattaa ostaa se vanha M3, S4 tai AMG. Toiset nyt vaan haluaa luotettavaa kyytiä mieluummin.
        Ja sitten on vielä erikseen nämä rakennetut pelit, tulee mieleen kasapäin Toyotia jotka kyykyttää 10-0 vakioita S4sia ja AMGgeja. Mahtaa siinä olla AMG kuskin ilme näkemisen arvoinen kun sisältä rakennettu tojota tai opeli vie.


      • bbvnfj

        Kylläpä pojulla on kovat luullot jostain BMW valmistamasta ölynpolttimesta!


      • traiveri

        Itse kyykytin e90 330d:n juurikin Audi A4 3.2 FSI Quattrolla. Ei ollut nokivasaralla mitään jakoa.


      • anustappi-R
        jepjeps kirjoitti:

        liikennevaloissa tuli viereen Type-R ja kaveri alkoi tyhjäkäynnillä ärsyttää. Kaveri puhui puhelimessa, vihreä vaihtui, autot lähti ja 530d jätti type-R:n ilman epäselvyyksiä. No oli automaatti, mutta kertoo jotain että kaveri puhui puhelimeen ja jätti Type-R:n leikitellen ja kyseessä ei ollut X. Mahtoi olla Honda-kuskille nöyryyttävä kokemus, ei varmaan koskaan enää elvistele diesel bemarille.

        niin ja sitten se ajoi suojatiellä olleen lapsen yli, kun ei jaksanut väistää ja puhelukin oli pahasti kesken.


    • ajakaahaituvat

      on kyllä harvinaisen huono,tuommoisen neloskopan vr6:sen jätättää jo vm92 325i:llä sekä kiihdytyksessä että huippunopeudessa.

      • ap.

        Aika ja paikka kerro niin katsotaan mikä ja kuka tässä on provo


    • gon hong

      Vaan ei minun Muahahahahahahah Mukava kiusata teitä kauppakasseilla ajavia....

    • pommikuopioon

      kusipää tämänkin provon takaa löytyy,vr6 on 3kopan auto valmistus loppunut -97,4koppastakin tosin 6-koneella löytyy,tosin 3,2litrainen nelivetoinen mallimerkinnällä r32.sovitaanko että kuopion kusipää keskittyy jatkossa finnien puristeluun ja masturbointiin,kun tuo provoilu ei oikein luonnistu.

      • .............

        neloskoppaan saa 2.8 V6 moottorin 3.2 lisäksi, mutta ei se mikään GTI ole. Jenkki GTI on VR5, eli vitoskone.
        Olen samaa mieltä että ei tuo provoilu aloittajalta oikein onnistu.


      • subarupauno
        ............. kirjoitti:

        neloskoppaan saa 2.8 V6 moottorin 3.2 lisäksi, mutta ei se mikään GTI ole. Jenkki GTI on VR5, eli vitoskone.
        Olen samaa mieltä että ei tuo provoilu aloittajalta oikein onnistu.

        Itsella subaru imbrezza. Oltiin tuossa yhissä liikenne valoissa ja viereen tuli uusi isonluokan BMW. No itse lähdin valojen vaihduttua rauhallisesti ajamaan ja tämä amisbemari lähti muka kiihdyttämään niin ee muuta ko pienempää silimähän ja urut auki! Sinne jäi bmwpelle takavaloja katsomaan vittuuntunut ilme kasvoilla. :D Säälittää nämä bemaristit


      • b-b-b-b
        subarupauno kirjoitti:

        Itsella subaru imbrezza. Oltiin tuossa yhissä liikenne valoissa ja viereen tuli uusi isonluokan BMW. No itse lähdin valojen vaihduttua rauhallisesti ajamaan ja tämä amisbemari lähti muka kiihdyttämään niin ee muuta ko pienempää silimähän ja urut auki! Sinne jäi bmwpelle takavaloja katsomaan vittuuntunut ilme kasvoilla. :D Säälittää nämä bemaristit

        imbrezza? Mikäs se on?


      • Juha1234
        subarupauno kirjoitti:

        Itsella subaru imbrezza. Oltiin tuossa yhissä liikenne valoissa ja viereen tuli uusi isonluokan BMW. No itse lähdin valojen vaihduttua rauhallisesti ajamaan ja tämä amisbemari lähti muka kiihdyttämään niin ee muuta ko pienempää silimähän ja urut auki! Sinne jäi bmwpelle takavaloja katsomaan vittuuntunut ilme kasvoilla. :D Säälittää nämä bemaristit

        Taisi olla 518 vuodelta 1988.

        Siinä on 115 heppaa ja hieno neloskone. Oliko makeeta kun "voitit" tuon?


      • tojota selika soupe
        b-b-b-b kirjoitti:

        imbrezza? Mikäs se on?

        Se on varmaankin joku superversio? Heh! Tais "imbrezza" -kuskilta poksahdella parit finnit tuota kirjoitellessa.


      • Ap

        Autoni on tuonut suomalais perhe jenkeist,kun muuttivat suomeen takasin.Eli auto on usan>n vientimalli.Tosiasia on se ett' auto on alkuper'inen gti 2.8l kuutoskone ja se pihaltani l;ytyy


      • ap

        Autoni on tuonut suomalais perhe jenkeist,kun muuttivat suomeen takasin.Eli auto on usan>n vientimalli.Tosiasia on se ett' auto on alkuper'inen gti 2.8l kuutoskone ja se pihaltani on


    • ------------------

      Täytyy myöntää, että olen useasti hävinnyt bemarillani liikennevalokisan tuolle kolopallolle. Yleensä kisa menee seuraavasti:
      - kolffi tulee valoissa rinnalle
      - molemmat nostaa kierrokksia ja valmistautuu lähettämään valojen vaihtuessa
      - juuri ennen kuin valot vaihtuvat, huomioni keskittyy kolffin katolla pyörivään aivan jumalattoman kokoiseen sadetutkaan (varustelistassakin mainittu, ilmeisesti niitä amerikan herkkuja). Jään kerta toisensa jälkeen ihmettelemään, miten kyseinen laitos on yleensä henkilöautoon saatu asennettua ja unohdan koko kisailun.
      - Valot vaihtuvat ja kolffi menee menojaan.
      - Jatkan valoista aivan normaalisti eteenpäin.

      Todellakin ko. autoja varsinkaan ko. kilometreillä ja erikoisvarusteilla ei Suomesta montaa löydy.

      • ADHD***

        että et osaa keskittyä?


      • tai sitten
        ADHD*** kirjoitti:

        että et osaa keskittyä?

        tai kuski ei ole niin täpinöissään kilpailuista, kuin kolopallon kuski, joka ei huomaisi edes muuta liikennettä, vaan keskittyy vain niihin valoihin, että voittaa sen äärimmäisen tärkeän tuppukylän valojen kiihdytyskilpailun, vaan havaitsee ympäristössään ihmisten ja liikenteen lisäksi myös erikoiset viritelmät autoissa.


    • bmw woman

      Liikennevaloista lähteminen tarvitsee vain nopeat refleksit. Oon jätättänyt vaikka minkälaisia autoja valoista erilaisilla bemareilla, gti golfilla, turbo unolla, mersuilla...

      • sheidiii

        mahtaa pojilla olla mielenkiintonen elämä jos sisältöö saa vaan jätättämällä autoja liikennevaloissa :D:D:DDDD


      • eaf43254
        sheidiii kirjoitti:

        mahtaa pojilla olla mielenkiintonen elämä jos sisältöö saa vaan jätättämällä autoja liikennevaloissa :D:D:DDDD

        Hhahahaahha että eilen nauratti. :DD:D:D Olin tuossa kehä I:stä ajamassa ja ohi pyyhkäsi vauhdilla BMW. Itsekkin lähdin vähän kiihdyttämään ja seuraamaan bemaria. Sitten se pelle yritti ohittaa oikealta audi TT:tä mutta eipäs onnistunut audi vetäs pienempää silmään ja pamautti nastan lautaan niin sinne jäi pienimunanen taakse.


    • nippon-denso

      Mulla on -81 Datsun Cherry 1.2 kakskurkkusella kaasarilla ja voin sanoo urpot et 3000 kierroksen kohdalla kun toinen kurkku aukee niin jää yllättävän moni auto kuin tikku paskaan.

    • Diesel power

      kun itselläni oli uusi diesel farmari (merkkiä en kerro) joka oli lastutettu ja ahtopainetta oli vähän nostettu ja tehoa ja vääntöä oli vähintääkin riittävästi. Yhtenä päivänä tuli BMW 325i e90 nuori nulikka puikoissa (luultavasti isin auto) härnäämään. Ensiksi tuli kovaa vauhtia ohi vasenta kaistaa pitkin kunnes tulivat punaiset valot ja nulikan oli pakko pysähtyä. Itse olin sitten siinä vieressä toisella kaistalla kun nulikka alkoi huudattelee sitä Bemua ja vilkuili minuun päin ja selvästi yritti "haastaa". No valot sitten vaihtui ja löin kaasun pohjaan ja jullin isiliising Bemari jäi kuin täi tervaan. Seuraavissa valoissa poju oli jokseenkin vaisumpi, ei enää yrittänyt haastaa. Tuo entinen autoni oli aivan tavallisen näköinen mutta potkua selvästi enemmän kuin missään 325i tai 330i Bemareissa.

      Älkää piimeristit luulko liikoja autoistanne, voi käydä nolosti.

      • ---------------

        Kerrohan nyt se diesel farmari (ei bemari), jossa on selvästi enemmän tehoa (~50hp enemmän) kuin 330i:ssä (272hp). Tämähän tarkoittaisi tuollaista vaatimatonta 320hv teholukemaa, mistäköhän autosta tuollaiset tehot irtoaa?


      • ,,,,,,,,
        --------------- kirjoitti:

        Kerrohan nyt se diesel farmari (ei bemari), jossa on selvästi enemmän tehoa (~50hp enemmän) kuin 330i:ssä (272hp). Tämähän tarkoittaisi tuollaista vaatimatonta 320hv teholukemaa, mistäköhän autosta tuollaiset tehot irtoaa?

        Auto oli lastutettu ja ahtopainetta nostettu. Ei siinä tarvitse olla vakiona kuin n. 250 hv ja nuo viritykset niin tehot on helposti yli 300 hv, ja vääntö varmasti n. 600 nm kun se kerta diesel on.


      • ------------------
        ,,,,,,,, kirjoitti:

        Auto oli lastutettu ja ahtopainetta nostettu. Ei siinä tarvitse olla vakiona kuin n. 250 hv ja nuo viritykset niin tehot on helposti yli 300 hv, ja vääntö varmasti n. 600 nm kun se kerta diesel on.

        Eli kyseistä autoa ei ole edes olemassa. Missä diesel farkussa on 250 hv vakiona? Ei missään. Tästä syystä et suostu edes kertomaan mistä autosta on kyse.

        Ilmeisesti et ymmärrä mitään autojen moottoreista, kun puhut lastuttamisesta ja ahtopaineiden nostamisesta eri asioina. Yhdestäkään markkinoilla olevasta alle 250 hv dieselistä ei todellakaan oteta yli 300hv tehoja ulos pelkästään ohjelmamuutoksella. Ahtimen puhallus tai suuttimien syöttö ei yksinkertaisesti riitä, puhumattakaan tarvittavasta putkiston muokkauksesta.


      • ,,,,,,
        ------------------ kirjoitti:

        Eli kyseistä autoa ei ole edes olemassa. Missä diesel farkussa on 250 hv vakiona? Ei missään. Tästä syystä et suostu edes kertomaan mistä autosta on kyse.

        Ilmeisesti et ymmärrä mitään autojen moottoreista, kun puhut lastuttamisesta ja ahtopaineiden nostamisesta eri asioina. Yhdestäkään markkinoilla olevasta alle 250 hv dieselistä ei todellakaan oteta yli 300hv tehoja ulos pelkästään ohjelmamuutoksella. Ahtimen puhallus tai suuttimien syöttö ei yksinkertaisesti riitä, puhumattakaan tarvittavasta putkiston muokkauksesta.

        mitä helvettiä? En ole tuo diesel farkku kaveri. Sanoin vain että jos autossa on noin 250 (230-260) heppaa, niin kyllä siitä lastulla ja ahtoja nostamalla saa yli 300 heppaa. Mistä minä tiedän mitä siihen autoon on tehty. Mutta se on fakta että tehokkaasta dieselistä saa helposti yli 300 pollea.


      • Freude Am Fahren
        ------------------ kirjoitti:

        Eli kyseistä autoa ei ole edes olemassa. Missä diesel farkussa on 250 hv vakiona? Ei missään. Tästä syystä et suostu edes kertomaan mistä autosta on kyse.

        Ilmeisesti et ymmärrä mitään autojen moottoreista, kun puhut lastuttamisesta ja ahtopaineiden nostamisesta eri asioina. Yhdestäkään markkinoilla olevasta alle 250 hv dieselistä ei todellakaan oteta yli 300hv tehoja ulos pelkästään ohjelmamuutoksella. Ahtimen puhallus tai suuttimien syöttö ei yksinkertaisesti riitä, puhumattakaan tarvittavasta putkiston muokkauksesta.

        siis 535d:n suuttimien tuotto riittää n. 350hv/700nm (vakiona 272hv/560nm) lukemiin ja tähän päästään pelkällä ohjelmoinnilla ja jos on hiukkassuodatin niin se täytyy poistaa
        ko. autoon myydään lastuja joilla saadaan 330hv/670nm

        siinä nyt ainakin yksi yli 250hv diesel farkku


      • -------------
        Freude Am Fahren kirjoitti:

        siis 535d:n suuttimien tuotto riittää n. 350hv/700nm (vakiona 272hv/560nm) lukemiin ja tähän päästään pelkällä ohjelmoinnilla ja jos on hiukkassuodatin niin se täytyy poistaa
        ko. autoon myydään lastuja joilla saadaan 330hv/670nm

        siinä nyt ainakin yksi yli 250hv diesel farkku

        Kyseessähän ei käsittääkseni ollut bemari, 335d/535d malleissahan saadaan tehot tuonne 330hv tasolle.

        Vai helposti yli 300hv vakiona 230 hv dieselistä. Taitaa olla helppoa vain internetin keskustelupalstoilla. Ihme kyllä, yksikään lastutuspaja ei lupaa yhdellä ahtimella varustetulla alle 3l dieselkonella varustetulle autolle dieselille pelkällä lastulla kuin maksimissaan ~275hv, eli ollaan vielä kaukana yli 300hv tehoista.


      • Ihmettelen01
        ------------- kirjoitti:

        Kyseessähän ei käsittääkseni ollut bemari, 335d/535d malleissahan saadaan tehot tuonne 330hv tasolle.

        Vai helposti yli 300hv vakiona 230 hv dieselistä. Taitaa olla helppoa vain internetin keskustelupalstoilla. Ihme kyllä, yksikään lastutuspaja ei lupaa yhdellä ahtimella varustetulla alle 3l dieselkonella varustetulle autolle dieselille pelkällä lastulla kuin maksimissaan ~275hv, eli ollaan vielä kaukana yli 300hv tehoista.

        voi tehdä muutakin kuin lastuttaa. Miksi otat noin henkilökohtaisesti sen että jollakin on tehokkaampi auto kuin sinulla? Mitä hemmetin väliä vaikka jollakin olisi 1000 hevosvoimainen Toyota Aygo?


      • .pontso.

        Minä taasen jätin naurettavan disel-puhallin-audin 330i bemullani. Hölmöä ostaa audi, joka pitää heti lastuttaa ja eikä sittenkään pärjää kunnon bensakoneelle.

        Hah-hah-haa .. voi teitä audimiehiä, kun ette edes kehtaa kertoa autonne merkkiä ...

        T:Pontso


    • BMW mies

      BMW ei kiihdyttele Volkkari kanssa. Voi vaikka volski hajota kiihdytyksessä.

      BMW kuski syttyy kunnon autojen kuten Porchen ja Ferrarin rinnalla.

      • ..m50..

        Sain aikoinaan 325 mallin bemarilla motarilla kunnolla turpaan v70 sarjan farmari volvolta. Epäilen kuitenkin auton olleen joku viritetty R malli, sillä se meni bemun ohi heittämällä, ja bemussakin oli jo silloin n200hv. Oli helpotettava kun vauhtia alkoi olla 200 paremmalla puolellä ja punainen farmari repi eroa reippaaseen tahtiin. Tästä tuli opittua sen verran että jäi nämä typerät kilpailut liikenteessä, selkään tuli kunnolla ja vielä perhefarmarilta.


      • BMW man
        ..m50.. kirjoitti:

        Sain aikoinaan 325 mallin bemarilla motarilla kunnolla turpaan v70 sarjan farmari volvolta. Epäilen kuitenkin auton olleen joku viritetty R malli, sillä se meni bemun ohi heittämällä, ja bemussakin oli jo silloin n200hv. Oli helpotettava kun vauhtia alkoi olla 200 paremmalla puolellä ja punainen farmari repi eroa reippaaseen tahtiin. Tästä tuli opittua sen verran että jäi nämä typerät kilpailut liikenteessä, selkään tuli kunnolla ja vielä perhefarmarilta.

        Ei ole minua yksikään Laatikko Volvo ohittanut... Ajan BMW 320i autolla.
        Volvo V70 on liikkuva peltilaatikko ja se ei varmasti mene BMW:stä ohi edes Puijon alamäessä.

        Unta on nähnyt tämä kirjoittaja ..m50.. !


      • ,,,,,,,
        BMW man kirjoitti:

        Ei ole minua yksikään Laatikko Volvo ohittanut... Ajan BMW 320i autolla.
        Volvo V70 on liikkuva peltilaatikko ja se ei varmasti mene BMW:stä ohi edes Puijon alamäessä.

        Unta on nähnyt tämä kirjoittaja ..m50.. !

        On olemassa V70 R jossa on vakiona 300 hv. V70 2.5T ja T5 ovat myös nopeampia kuin 320i.


      • ..m50..
        ,,,,,,, kirjoitti:

        On olemassa V70 R jossa on vakiona 300 hv. V70 2.5T ja T5 ovat myös nopeampia kuin 320i.

        Kysessä oli vanhempi BMW 325i joka on vieläkin teho/paino suhteeltaan varsin ripeä kulkine. Teholtaan 141KW taitaa olla 191 tai 192HV vakiona. Auto kulki mittarinopeutta suoralla 250kmh jolloin alkoi kierrostenrajoitin pätkiä. Kyseessä oli kuitenkin aivan eri auto kuin joku 320 malli jossa vanhemmissa oli 150hv ja E46 mallin uudemmissa 170hv. Valitettavasti vaan merkitön V70 vei kuin märkää rukkasta.


      • ffgghhk

        Älä nyt ala vertailemaan Bmw:tä kunnon autojen kanssa, kaikki nauraa sulle.


      • ..m50..
        ..m50.. kirjoitti:

        Kysessä oli vanhempi BMW 325i joka on vieläkin teho/paino suhteeltaan varsin ripeä kulkine. Teholtaan 141KW taitaa olla 191 tai 192HV vakiona. Auto kulki mittarinopeutta suoralla 250kmh jolloin alkoi kierrostenrajoitin pätkiä. Kyseessä oli kuitenkin aivan eri auto kuin joku 320 malli jossa vanhemmissa oli 150hv ja E46 mallin uudemmissa 170hv. Valitettavasti vaan merkitön V70 vei kuin märkää rukkasta.

        Kyseisen auton suorituskyvystä vielä. Vanha bemu pöllytti uuden volvon s60 2.5t mallin sekä mb320 coupe kompressor mallin.


      • Z25K
        ffgghhk kirjoitti:

        Älä nyt ala vertailemaan Bmw:tä kunnon autojen kanssa, kaikki nauraa sulle.

        Voi vee, että on tyhmää jengiä. Jokaikinen, joka tähän ketjuun on osallistunut. Lapsellista, pienimunaisten höpötystä. Ajetaan ja kiihdytellään muka kilpaa liikennevaloissa tai motarilla. No helvetti mitä sitten. Typeryyksien typeryyttä. Aina on jossain auto, joka on parempi, nopeampi, tehokkaampi. Ja pitääkö sitä kisailla yleisillä teillä, menkää perkeleet kilpa-ajoradalle ja katsokaa siellä, kuka on kuka. Helppo se on suoralla tiellä elvistellä, kun on isän auto alla.
        Kyllä on alkeellista ajattelua ja toimintaa - hävetkää.
        Ai, että onko minulla auto? On, on. Ja monesti olen kiidyttänyt hitaampien ohi vaikkapa Turun motarin Hgin pään liikennevaloissa. Jopa linja-autot ovat jääneet taakse. Kyllä on tuntunut hyvältä, kun niin iso ei pärjää.


      • haloo!!!!!!!
        Z25K kirjoitti:

        Voi vee, että on tyhmää jengiä. Jokaikinen, joka tähän ketjuun on osallistunut. Lapsellista, pienimunaisten höpötystä. Ajetaan ja kiihdytellään muka kilpaa liikennevaloissa tai motarilla. No helvetti mitä sitten. Typeryyksien typeryyttä. Aina on jossain auto, joka on parempi, nopeampi, tehokkaampi. Ja pitääkö sitä kisailla yleisillä teillä, menkää perkeleet kilpa-ajoradalle ja katsokaa siellä, kuka on kuka. Helppo se on suoralla tiellä elvistellä, kun on isän auto alla.
        Kyllä on alkeellista ajattelua ja toimintaa - hävetkää.
        Ai, että onko minulla auto? On, on. Ja monesti olen kiidyttänyt hitaampien ohi vaikkapa Turun motarin Hgin pään liikennevaloissa. Jopa linja-autot ovat jääneet taakse. Kyllä on tuntunut hyvältä, kun niin iso ei pärjää.

        Todella outo keskusteluketju. Nämä tyypit pitävät miehenmittana sitä kenen auto kiihtyy nopeammin?
        Jos sinulla on hyvä itsetuto voit ajaa vaikka perus corollalla tms. No ehkä ikä rauhoittaa. Kuulostaa kyllä säälittävältä nämä tehoelvistelyraivoamiset.


      • Freude Am Fahren
        haloo!!!!!!! kirjoitti:

        Todella outo keskusteluketju. Nämä tyypit pitävät miehenmittana sitä kenen auto kiihtyy nopeammin?
        Jos sinulla on hyvä itsetuto voit ajaa vaikka perus corollalla tms. No ehkä ikä rauhoittaa. Kuulostaa kyllä säälittävältä nämä tehoelvistelyraivoamiset.

        hmm... itsetunto kestäis kyllä mutta perse ei


      • siinää ja miinää
        Z25K kirjoitti:

        Voi vee, että on tyhmää jengiä. Jokaikinen, joka tähän ketjuun on osallistunut. Lapsellista, pienimunaisten höpötystä. Ajetaan ja kiihdytellään muka kilpaa liikennevaloissa tai motarilla. No helvetti mitä sitten. Typeryyksien typeryyttä. Aina on jossain auto, joka on parempi, nopeampi, tehokkaampi. Ja pitääkö sitä kisailla yleisillä teillä, menkää perkeleet kilpa-ajoradalle ja katsokaa siellä, kuka on kuka. Helppo se on suoralla tiellä elvistellä, kun on isän auto alla.
        Kyllä on alkeellista ajattelua ja toimintaa - hävetkää.
        Ai, että onko minulla auto? On, on. Ja monesti olen kiidyttänyt hitaampien ohi vaikkapa Turun motarin Hgin pään liikennevaloissa. Jopa linja-autot ovat jääneet taakse. Kyllä on tuntunut hyvältä, kun niin iso ei pärjää.

        "Jokaikinen, joka tähän ketjuun on osallistunut"
        SÄPÄS SEN SANOIT!
        buuaahhaahhhaaaaaa!!!!!!!111!!yks yks


      • Anonyymi
        ..m50.. kirjoitti:

        Sain aikoinaan 325 mallin bemarilla motarilla kunnolla turpaan v70 sarjan farmari volvolta. Epäilen kuitenkin auton olleen joku viritetty R malli, sillä se meni bemun ohi heittämällä, ja bemussakin oli jo silloin n200hv. Oli helpotettava kun vauhtia alkoi olla 200 paremmalla puolellä ja punainen farmari repi eroa reippaaseen tahtiin. Tästä tuli opittua sen verran että jäi nämä typerät kilpailut liikenteessä, selkään tuli kunnolla ja vielä perhefarmarilta.

        On vaan niin, ettei monellakaan Antti Autoilijalla ole hirveesti kokemusta nopeista peleistä. Tuo sun tarina kertoo sen myös. Meillä oli kauppa-kassina tuollainen 525i, ja välillä ihmettelin mihin ne luvatut 195 hevosvoimaa on piiloitettu. Olin vaan niin tottunut oman pelin momenttiin, siinä se syy. Kaverin Accordia morkkasin, et miks takaoveen oli tehtaalta liimattu "sport" tarra, kun ei se mihinkään liiku. Loukkaantui hän ja unelmoi R-typen civicistä. Totesin ettei asia juuri muutu. Ihmetteli mun 740 Bemarin kulkua, vaikka itse parin viikon jälkeen pidin sitä laiskana ja janoisena lehmänä. 1986 olisin luokkani voittanut katuauto-kisassa, ilman kardaanin katkeamista, silloin oli vielä harrastemeininkiä. Oikeesti nopean auton jos haluat (Eikä oo miljoonaa), ota mallisarjan pienin (kevein) takaveto/neliveto, ymppää siihen malliston suurin moottori varusteineen (jarrut/jouset) jos meinaat sen leimata, ja sitten AHDAT sen. Totuus on, et ahdin määrää tahdin. Nykyään moottoriteho ei ole ongelma, vaan voimansiirron kestävyys. Sikäli kun löydät hyvän combinaation, pääset nauttimaan nopeudesta. Nykyään olen niin mukavuudenhaluinen (vanha), et tyydyn n.400hv:een automaati farmariin, Tosin kesällä sitten stondis tulee kaasua kiertämällä, ei painamalla.


    • RF

      Onkos tänää kuka kisannu bemun kaa, tai muitten laitteiden kaa. Ite lähetin tänää vähä kaks.nolla E Carinaa ja hyvi pärjäsin...

      • Skylle

        valoissa tänään M3 Bemarin. Autoni on Skyline.


      • Juha1234
        Skylle kirjoitti:

        valoissa tänään M3 Bemarin. Autoni on Skyline.

        Ja minä jätin tänään turbo-Porchen valoissa, autoni oin Bugatti Veyron.


        Ihme provoilua kaiken aikaa. Lapsellista.


      • hähhöh?
        Juha1234 kirjoitti:

        Ja minä jätin tänään turbo-Porchen valoissa, autoni oin Bugatti Veyron.


        Ihme provoilua kaiken aikaa. Lapsellista.

        siinä on ihmeellistä jos joku omistaa vanhan Nissanin? Skylinejä saa 7000-23000 eurolla, eli jokainen työssä käyvä voi sen ostaa. Se M3 taas voi olla vaikka E36 tai E46, jotka eivät enää ole kovin kalliita, varsinkaan E36. Skylineä taas voi virittää helposti ja kohtuu halvalla.


      • ja haahaa
        hähhöh? kirjoitti:

        siinä on ihmeellistä jos joku omistaa vanhan Nissanin? Skylinejä saa 7000-23000 eurolla, eli jokainen työssä käyvä voi sen ostaa. Se M3 taas voi olla vaikka E36 tai E46, jotka eivät enää ole kovin kalliita, varsinkaan E36. Skylineä taas voi virittää helposti ja kohtuu halvalla.

        se nyt vaan on mahdotonta. Ei ole työssäkäyviä ihmisiä, sen paremmin kuin skyylinellä ajaviakaan. Provoja kaikki. Usko nyt jo.


      • porzechese
        Juha1234 kirjoitti:

        Ja minä jätin tänään turbo-Porchen valoissa, autoni oin Bugatti Veyron.


        Ihme provoilua kaiken aikaa. Lapsellista.

        Ja lippalakit pyörii kuin karusellit kaikkien 12 aivosolun pähkäillessä miten Porsche kirjoitetaan.


    • efgefgefdfg

      No noita pemareita minä olen kyykyttänyt liikennevaloista lähtiessä talvikelillä neliveto Hiacellakin. Mitä sillä teholla jos ei ole konsteja siirtää sitä tiehen. NELIVETO RULES!

    • Kw-Matti

      Mut tunnetaan paremmin nimellä kilowatti. Kun mä ajan, kiihdytän ja kisaan niin pelkääjän paikalla istuva ladyboy on kyllä kauhuissaan. Valoissa jää linja-autot, taksit ja monenlaiset japanin kulkineet. Mulla on autossa vihko johon olen kirjannut kaikki automerkit ja rasti automerkin perässä kertoo, että vastapeluri on saanut kylmää kyytiä.

      Toisinaan pysäköityäni Bmw:ni tienvarteen saatan vilkaista olkani yli ja vinkata sille silmää. Se odottaa mua päivittäin, kuten liikennevalotkin. Kaasua, kytkin ylös ja vilkaisu kierroslukumittariin. Viereisellä kaistalla mateleva auto jää jalkoihin ja otan Billy Idol -ilmeen kasvoilleni. Mä olen peluri, liikennevalot on mun pelikenttäni ja mielestäni autoilun kuuluu olla coolia.

      -320

    • luumukiisseli

      No mulla itellä on Dohc mottorilla pieni etuveto ja kohtuullisesti tehoja. Aina on jäänyt joku BMW kovistelija taakse pölyjä nielemään ja kyllähän se pistää naurattamaan ku Bemun etuvalot näkyy kaukana takana sivupeileistä vaikka itellä ei ole edes loso pohjassa.

      • Alfa 147

        Oletteko ketjuun osallistuneet koskaan rajoittuneessa mielessänne ajatelleet, että eivät ne kaikki ripeästi valoista lähtevät kisaa? Normaaliin liikenteeseen kuuluu sujuvuus ja muiden huomioon ottaminen. Jos joku bemari lähtee esimerkiksi työkiireidensä takia vilkaasti liikkeelle, te luulette siinä tuningrassissanne olevanne kisassa ja pääsette tänne kompensoimaan huonoa koulumenestystänne ja pientä piliänne.


    • thoomppa

      juu kaveri erehty ostaa saman viel 4-wd.ei siel oo ees heppoja? 170? paitsi jos on piristetty enemmänki..
      kyll noita volkkareita ja bemareita on erittäin kiva kiusata.. mutta kun ne jää.. okei e36 325 jää vittu vuoden kivi 2.3 vapari volvon 740 farkulle!?!?! ja vakio.. siinä se merkkikin tuli ilmi t5 saa pienellä työllä 300hv irti.. nopeesti.

      • on noita laitteita

        oli pakko...
        tämänlaisia keskusteluja on kyl sit maailma täynnä.. loppujenlopuks joltain menee hermot, ja nyrkit heiluu.. eli kuten itse tapaan sanoa "riidat ratkotaan radalla" ; )

        ja loppun lopuks jokain istuu hilpeänä kesänuotion ääressä rantabaarissa!

        (pakko!!, ite vein bmw 320 - 150hv kaverin säxän n.250-350hv :D --> matka oli vain n.200-300m ja säxä ei vaan saanu pitoja! :D )

        ja nim.poliisille! "aina on porsaan reikä!" ;)


      • ;;:::::
        on noita laitteita kirjoitti:

        oli pakko...
        tämänlaisia keskusteluja on kyl sit maailma täynnä.. loppujenlopuks joltain menee hermot, ja nyrkit heiluu.. eli kuten itse tapaan sanoa "riidat ratkotaan radalla" ; )

        ja loppun lopuks jokain istuu hilpeänä kesänuotion ääressä rantabaarissa!

        (pakko!!, ite vein bmw 320 - 150hv kaverin säxän n.250-350hv :D --> matka oli vain n.200-300m ja säxä ei vaan saanu pitoja! :D )

        ja nim.poliisille! "aina on porsaan reikä!" ;)

        Toyoterojen provoilua koko kekustelu.


      • Tero toyo
        ;;::::: kirjoitti:

        Toyoterojen provoilua koko kekustelu.

        V...tttuu mun Carina voittttaa kaki vv...tun bimrrit vvtttu.


      • terotuning

      • HAHAHAHAHAH

    • aikakuluu

      jos kerran jenkkilän versio ja keskikokoinen auto, ei todellakaan lennä. Sanoisin että suorituskyky on jopa vaisu nykymittapuun mukaan, tietenkin pärjää mainiosti normi liikenteessä, mutta rintaansa ei kannata "röyhistellä". Onhan toki mahdollista, että kuopiossa eletään vielä kuuskytlukua, jolloin tuo olisi ollut "hirmupeli".

      • homovain

        täälä eletään kuopiossa kuules 20200 lukua ja ollaan kaikki homoja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe