Miitta-täti....

zsiisus!

Kylläpä on Kari alas vajonnut, kun täytyy moiseen ohjelmaan mennä itsensä nolaamaan... vaan mitäpä hän ei tekisi julkisuuden tähden. Täytyy kyllä myöntää, ettäse mummonmyssy sopi Kari Tapiolle ihan kivasti ;)
Näytti niin lutuselta vauvelilta siinä Miittä-tädin sylissä ;D

17

934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yäk vitusti

väkinäistä miittahuumoria, sellaista muka hauskaa, ällöä ja väkisin puristettua paskaa..

• Annu.

Kummastuttaa se että katsotte jotain mistä ette pidä. Minä laitan aina toosan kiinni jos niin käy.

• yllätyin
        Annu. kirjoitti:

Kummastuttaa se että katsotte jotain mistä ette pidä. Minä laitan aina toosan kiinni jos niin käy.

Kylläpäs olette tosikkoja. Olin taas iloinen siitä että Karilta löytyy näin paljon huumorintajua. En olisi uskonut.

• yksi "TK-fani"

Mukavastihan Kari Tapio osasi suhtautua Miitta-tätiin. Sympatiapisteet hänelle!! Ja Miitta-tädille.

• Kyllä myötähäpeä oli se tunne joka mulle ensimmäisenä nousi pintaan, kun tuota Karia siinä ohjelmassa katselin. Eikö sillä ole minkäänlaista itsekritiikkiä, kun täytyy kaikkiin ohjelmiin tupata itteensä ? Ja eikö se ikinä keksi mitään muuta itsensä esitttelytapaa, kuin sen iänikuisen "Kari Tapio Jalkanen, Suomi ja sisärata"- lässytyksen ? Ja sitten se tillittää jotain traumoja töpselikärsästään, kun vesisateelle vesi menee sieraimista sisään...voivoi sentään...
      Se oli kyllä paras, kun se pilliti sen Riitta-tädin sylissä... ei hyvää päivää ! Onneks Tapsalla on sen verran ylpeyttä ,ettei mee itteensä nöyryyttämään tolla tavalla.

• Siis Miitta- tädin sylissä tarkoitin.

• Annu.

Tuo myötähäpeä on tuttu tunne kun lukee näitä sinun kirjoituksiasi.
        Ja jos sinua ärsyttää Karin kommentit niin voin kertoa että ainakin yhtä typeriä ovat Tapsukan "mukafiksutjahauskat" välispiikit joista näppäimet sauhuten aina jaksat lässyttää.
        Ja oletko ihan varma ettei Tapsukka osallistu kyseiseen ohjelmaan jos pyydetään. Tai voihan se olla että se on niin tosikko ettei sen vuoksi menisi.
        Kumma muuten että katselet ohjelmaa josta et pidä. Tai toisaalta, tottakai katsot kaikki ohjelmat joissa Kari esiintyy. Joko siitä syystä että salaa ihailet häntä tai sitten siksi että pääset aukomaan päätäsi innoissasi, joka lienee sun lempiharrastuksesi. Otan osaa jos ja kun näin on.

• Annu. kirjoitti:

Tuo myötähäpeä on tuttu tunne kun lukee näitä sinun kirjoituksiasi.
        Ja jos sinua ärsyttää Karin kommentit niin voin kertoa että ainakin yhtä typeriä ovat Tapsukan "mukafiksutjahauskat" välispiikit joista näppäimet sauhuten aina jaksat lässyttää.
        Ja oletko ihan varma ettei Tapsukka osallistu kyseiseen ohjelmaan jos pyydetään. Tai voihan se olla että se on niin tosikko ettei sen vuoksi menisi.
        Kumma muuten että katselet ohjelmaa josta et pidä. Tai toisaalta, tottakai katsot kaikki ohjelmat joissa Kari esiintyy. Joko siitä syystä että salaa ihailet häntä tai sitten siksi että pääset aukomaan päätäsi innoissasi, joka lienee sun lempiharrastuksesi. Otan osaa jos ja kun näin on.

En mä ihaile Karia salaa enkä julkisesti. Katoin vaan sen ohjelman, kun ei just siihen aikaan tullut telkkarista muutakaan.
        Äläkä nyt oo noin nokka solmussa heti kun sun idolistas sanoo pienenkin poikkipuolisen sanan, kun itekkin oot kummiskin aina morkkaamaassa Tapsaa ja muitakin.
        Karille se syliterapia tuntui olevan ihan tuttua puuhaa. On varmaan Paula -tädin sylissä treenannut sitä ;)

• wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

En mä ihaile Karia salaa enkä julkisesti. Katoin vaan sen ohjelman, kun ei just siihen aikaan tullut telkkarista muutakaan.
        Äläkä nyt oo noin nokka solmussa heti kun sun idolistas sanoo pienenkin poikkipuolisen sanan, kun itekkin oot kummiskin aina morkkaamaassa Tapsaa ja muitakin.
        Karille se syliterapia tuntui olevan ihan tuttua puuhaa. On varmaan Paula -tädin sylissä treenannut sitä ;)

Sinulta noita letkautuksia tulee tuutin täydeltä.

**Justiina kirjoitti: Karille se syliterapia tuntui olevan ihan tuttua puuhaa. On varmaan Paula -tädin sylissä treenannut sitä**

Nyt kommenttisi onkin jo sitä luokkaa, että siitä on mahdollista vetää Sinut vastuuseen.
        Että menestystä vaan valitsemallesi tielle.

Kari muuten osoitti jälleen kerran omaavansa mahtavan huumorintajun ja kyvyn heittäytyä vähän omituisiinkin juttuihin mukaan. Se on ihailtava piirre tässä tiukkapipojen (lue: TK:n fanien) maailmassa.

Mitä Klabbin kyyneliin tulee; oikea mies pystyy näyttämään tunteensa häpeilemättä.
        Hän rakastaa perhettään, TK:lle sellainen tunne linee aivan vieras.

• wanharouwa kirjoitti:

**Justiina kirjoitti: Karille se syliterapia tuntui olevan ihan tuttua puuhaa. On varmaan Paula -tädin sylissä treenannut sitä**

Nyt kommenttisi onkin jo sitä luokkaa, että siitä on mahdollista vetää Sinut vastuuseen.

Kari muuten osoitti jälleen kerran omaavansa mahtavan huumorintajun ja kyvyn heittäytyä vähän omituisiinkin juttuihin mukaan. Se on ihailtava piirre tässä tiukkapipojen (lue: TK:n fanien) maailmassa.

Mitä Klabbin kyyneliin tulee; oikea mies pystyy näyttämään tunteensa häpeilemättä.

Älä nyt ite oo niin tiukkapipoinen. Kai leikkiä ymmärrät ? Toi mun letkautuksenikin nyt oli vaan lähinnä huumoriksi tarkoitettu. Kurjaa kun heti aletaan uhkailemaan ties millä vastuuseen joutumisella, vaikka monista muista julkimoista täällä Suomi 24 keskustelupalstoilla kirjoitetaan paljon ilkeemmin ja loukkaavammin.
        Ja kyllä mä luulen ,että Tapsakin perhettään rakastaa, vaikkei se tippalinssissä niistä jossain ohjelmassa puhuiskaan.

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

En nyt tiedä onko Kari henkilönä muuten minun idolini mutta hänen musiikistaan tykkään kovasti.
        Enkä ole sen enemmin nokka solmussa kuin sinäkään jos Tapsukasta kirjoitetaan jotain negatiivista. Montako kertaa muuten olen morkannut ketään? En ainakaan tietääkseni läheskään siihen tyyliin kuin sinä teet. Ja montako kertaa sinä?

• joku vaan
        wanharouwa kirjoitti:

En usko, että T.K mikään tunteeton mörökölli on. Kyllä hän varmasti perhettään rakastaa. On pohjimmiltaan herkän oloinen tyyppi kuitenkin myös, vaikkei haluakkaan sen ehkä näkyvän ulospäin samallatavalla kuin Kari Tapio. Heillä kun on vähän eriltyyliset nuo imagot .

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Älä nyt ite oo niin tiukkapipoinen. Kai leikkiä ymmärrät ? Toi mun letkautuksenikin nyt oli vaan lähinnä huumoriksi tarkoitettu. Kurjaa kun heti aletaan uhkailemaan ties millä vastuuseen joutumisella, vaikka monista muista julkimoista täällä Suomi 24 keskustelupalstoilla kirjoitetaan paljon ilkeemmin ja loukkaavammin.
        Ja kyllä mä luulen ,että Tapsakin perhettään rakastaa, vaikkei se tippalinssissä niistä jossain ohjelmassa puhuiskaan.

Kun seuraavan kerran kirjoitat Karista jotain sopimatonta niin tiedä että sinut vaiennetaan jollain keinolla...vaikka sitten sillä vastuuseen laittamisella. Tuo viimeinen kommenttisi oli sitä luokkaa että se hipoo sitä rajaa.

• Annu. kirjoitti:

Kun seuraavan kerran kirjoitat Karista jotain sopimatonta niin tiedä että sinut vaiennetaan jollain keinolla...vaikka sitten sillä vastuuseen laittamisella. Tuo viimeinen kommenttisi oli sitä luokkaa että se hipoo sitä rajaa.

Mitä sopimatonta mä muka kirjoitin? Totesin vaan ,että se Karin esiintyminen Miitta-täti ohjelmassa oli vähän nolo. Okei se ei ehkä ollut ehkä Karin vika sillä kaikki muutkin vieraat siinä ohjelmassa ovat olleet aika noloja, joten taitaa se johtua enemmän siitä ohjelmasta kiinni, kuin vieraista.
        Miks mut pitää yrittää vaientaa ja laittaa vastuuseen ? Ei heitäkään vaiennettu jotka tuolla Tapsan palstalla ilkkui ja pilkkas Tapsaa siitä kun se siinä euroviisukarsintojen TV-lähetyksessä pisti sen biisinsä poikki. Herjattiin sekoks ja ties miksikä.
        Mä voin kyllä sitten poistaa nuo viestini täältä jos ne kerran on niin pahoja.

• hevosajaelu

...vaikka tulevissa jaksoissa olisi mukana Tapani Kansa, Jari Sillanpää, Danny,Lauri Tähkä... elämässä pitää olla huumoria. Tosin Miitta itse ei edusta sitä huumoria, josta pidän. Karin huumori on taas minulle lämpöistä, vaan makunsa kullakin...

• eiiiii

Kylläpä on masentava ohjelma! En tarkoita tällä Karia vaan itse ohjelmaa. Ihan syvältä.

• Annu.

Todella kamala ohjelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3620
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      70
      1915
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      64
      1027
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe