Eli mulla on rover400 1.6 vm 99 joka vain naksahtaa käynnistettäessä, edes starttimoottori ei lähde pyörimään. Vika luultavasti siis startissa? On käynyt mielessä myös että koko kone olisi voinut leikata kiinni. Joten kysymys , pyörisikö starttimoottori silti vaikka itse kone olisikin leikannut kiinni? Kiitos vastauksista
ei käynnisty!
12
616
Vastaukset
- montunkaivaja evp
pyörittää käsin ja jos on kiinni kilahtanu niin sitä ei saa hievahtamaankaan, mutta muuten sen kyllä saa jokseenkin helposti pyöritettyä.
Onhan akussa amitzooneja riittävästi.
Solenoidin navoista yhdistämällä saa starttimoottorin pyörimään, jos se on kondiksessa.
Jos kaikki yllämainitut on jees niin sitten solenoidin kärjet on kyrvähtäneet.- epahh
mutta jos moottori leikkaa kiinni kuuluuko siitä aina kova ääni eli huomaako koneen kiinni leikkaamisen varmasti? Koska itse en huomannut mitään erikoista, auto ei vain käynnistynyt eikä päästänyt mitään elonmerkkejä
- Roopeh
epahh kirjoitti:
mutta jos moottori leikkaa kiinni kuuluuko siitä aina kova ääni eli huomaako koneen kiinni leikkaamisen varmasti? Koska itse en huomannut mitään erikoista, auto ei vain käynnistynyt eikä päästänyt mitään elonmerkkejä
Ei siinä moottori ole leikannut, omasta roverista meni myös startti keväällä vaihtoon ja taas on toiminut jokapäiväisessä käytössä moitteettomasti.
- $+$ = $$
Roopeh kirjoitti:
Ei siinä moottori ole leikannut, omasta roverista meni myös startti keväällä vaihtoon ja taas on toiminut jokapäiväisessä käytössä moitteettomasti.
- Antti(K)
Roopeh kirjoitti:
Voi sen startin myös korjata tai uusia minimi osat. Ehkä kaverin kone leikkasi tosiaan, ei noissa ole niitä vanhoja ikipatoja.
- Kimmo(L)
Antti(K) kirjoitti:
Voi sen startin myös korjata tai uusia minimi osat. Ehkä kaverin kone leikkasi tosiaan, ei noissa ole niitä vanhoja ikipatoja.
Juu ei maksa mittään ja netistä saa uusiakin tosi halvalla.
- Markku(L)
Roopeh kirjoitti:
Mistä tiedät juuri tuon vian olevan kyseessä?
Omassa arkiautossa oli pissapoika juntturassa. - Veikko LL
Antti(K) kirjoitti:
Hiilet uusiksi ni jo pelittää.
- Mikko SK
Kimmo(L) kirjoitti:
Juu ei maksa mittään ja netistä saa uusiakin tosi halvalla.
Saarilta saa ainakin vanhoihin nuita.
- KarriE
epahh kirjoitti:
Mites on öljyjen laita, oisko pihkaantunu tappi?
- EsaV
missä noi solkkarit skulaa noissa?
- Pekka K. P.
Eikös tuo ole Honda tai BMW eikä Rover?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639646Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde503095Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422861- 612659
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012065- 1091986
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251903Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä541470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251