Sub-TV:n Aavejahti.

mitä mieltä?

Sub tv:n lauantai iltaisin tulee ohjelma Aavejahti. klo 22-23.
Siinä on nämä 3 nuorta miestä, jotka sulkeutuu milloin mihinkin yöksi.
Mitä mieltä olette ohjelmasta?
Ainakin nämä kuvauspaikat ovat autenttiset, eilen he olivat Skotlannin Edinburghissä.

Jos nuo tekijöiden nauhoittamat aaveäänet ovat oikeita, niin tuohan on todella hyvä ohjelma, siinä on paljon kiistatonta todistusaineistoa henkimaailman olemassaolosta, siis jos tuo ohjelma ei ole feikki/huijaus.

Monessa muussakin vastaavassa ohjelmassa muuten videokamera on taltioinut näitä pieniä valopalloja, jotka liikkuu kameran ohi.

Onko tietoa, että onko tuo ohjelma aito vai kenties joku huijaus?

Jos on aito, niin täytyy sanoa, että todella rohkeita nämä pojat ovat.
Se yksikin lukittiin hylätyn mielisairaalan ruumishuoneen kylmiöön, ja oli siellä yksin pimeässä.

Kommenttia ohjelmasta, näkyy muuten kai sub-tv:n sivuilta, että voi sieltä katsoa.

19

1968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

      ..parempi kuin se Most Hunted vai mikä se oli, kun siinä sai vain kuunnella aina niitä koputuksia. Toivottavasti tämä Aavejahti ei lähde koputuslinjalle.

      • Stadin kundi

        sen narun kun se nalle vetäistiin kumoon? et sillei hei!


      • Bag Zagans
        Stadin kundi kirjoitti:

        sen narun kun se nalle vetäistiin kumoon? et sillei hei!

        Se nallen liikkuminen tai liikuttelu oli kyllä kongreettisin "todiste" koko jaksossa.Ryhmällä on tapana "haastaa riitaa" kummitusten kanssa ja siten houkutella niitä aktivoitumaan.Taitavat tosin peitellä omaa jännitystään sillä huutelulla.Edinburghin jakso oli kyllä sinänsä pettymys.Vain yksi yö aikaa ottaa selvää jostain noinkin laajasta alueesta ja paikasta.Miksei vaikka viikkoa.Varmasti haaviin olisi jäänyt enemmän.Toinen juttu tietysti,olisiko ryhmän psyyke kestänyt sen. Itse minusta ei olisi moiseen,juoksisin varmaan heti rynkyttämään ovea,että" Let me out"!


    • *****

      minua ei saisi edes kirveenkään kanssa ruumishuoneelle kylmiöön makaamaan, vaikka siinä olisi isokin joukko ihmisiä ympärillä eikä edes "sänkyä" työnnettäis sinne kylmiön puolelle.
      Minä en niistä valopalloista paljon perustanut ennen, mutta nyt kun tuossa ohjelmassa huomasin, että ne tekee ns. hyökkäyksiä, niin ehkä ne jostain kertoo.
      Enkä muuten lähtisi sellaiseen paikkaan missä kummittelee, itselle tulee sellainen epämiellyttävä olo jo ennen sisälle menoa, että ei kiitos. Olen tälläisessä asunnossa asunut, jossa tuli jo ennen ensikäyntiä tunne, että en mene sisälle ja teki mieli kääntyä ja juosta pakoon, mutta muutinpa sinne sitten ja kaduin sitä ne vuodet mitä siellä pelkäsin ja näin sen "asukin".

      • ????????????+

        Mitä muka tapahtui?


      • *****
        ????????????+ kirjoitti:

        Mitä muka tapahtui?

        paljonkin, liian paljon. Ihmeellisiä hajuja tuli väliin, joka yö heräsin astioitten helinään, kerran seisoi (oli kesäaamu ja aurinko paistoi sisään) olohuoneen ovella ja katsoi minuun minä katsoin takaisin (oli ihan mieheni näköinen), lähti siitä keittiöön, itse olin lähdössä töihin, ja huomasin että mieheni nukkui makuuhuoneessa, keittiössä ei ollut ketään. Välillä näytti niin kuin olisi joku mennyt huoneesta toiseen, kun meni perään ei ketään ollutkaan siellä mihin tämä meni, oli ihan päivittäistä. Öisin heräsin monesti siihen kuin olisi kuristettu tai tyynyä pidetty naamalla, jälkiä ei jäänyt tms. Painajaiset olivat hirveitä. Ja onneksi vain kerran kuului isoon ääneen kuiskausta, olin ihan hereillä, kesti pitkään ja oli kuuluvaa. Viisi vuotta sitä helvettiä kestin ja loppui kuin seinään kun muutimme. Myös lapsilla oli painajaisia paljon siellä, heiltä loppui ne kokonaan kun päästiin pois, painajaiset olivat siis tosi hirveitä eikä ollenkaan sen ikäisille ns. normaaleja.


      • sdfdsfdf
        ***** kirjoitti:

        paljonkin, liian paljon. Ihmeellisiä hajuja tuli väliin, joka yö heräsin astioitten helinään, kerran seisoi (oli kesäaamu ja aurinko paistoi sisään) olohuoneen ovella ja katsoi minuun minä katsoin takaisin (oli ihan mieheni näköinen), lähti siitä keittiöön, itse olin lähdössä töihin, ja huomasin että mieheni nukkui makuuhuoneessa, keittiössä ei ollut ketään. Välillä näytti niin kuin olisi joku mennyt huoneesta toiseen, kun meni perään ei ketään ollutkaan siellä mihin tämä meni, oli ihan päivittäistä. Öisin heräsin monesti siihen kuin olisi kuristettu tai tyynyä pidetty naamalla, jälkiä ei jäänyt tms. Painajaiset olivat hirveitä. Ja onneksi vain kerran kuului isoon ääneen kuiskausta, olin ihan hereillä, kesti pitkään ja oli kuuluvaa. Viisi vuotta sitä helvettiä kestin ja loppui kuin seinään kun muutimme. Myös lapsilla oli painajaisia paljon siellä, heiltä loppui ne kokonaan kun päästiin pois, painajaiset olivat siis tosi hirveitä eikä ollenkaan sen ikäisille ns. normaaleja.

        Olisit pyytänyt jotain uskossa olevaa häätämään Jeesuksen nimeen pois. Koititko?


      • *****
        sdfdsfdf kirjoitti:

        Olisit pyytänyt jotain uskossa olevaa häätämään Jeesuksen nimeen pois. Koititko?

        tietenkään, kun en ole uskovainen, miksi sinne mitään jeesustelijoita olisi pitänyt pyytää. Mistä teitä hihhuleita tulee. Tuskin nämä aaveet tai kummituksen tms. ovat itsekään kovin uskovaisia vai ovatko ne pettyneet kun ei sitä taivasta sitten ollutkaan ?


    • Zak on komea!

      Jos tuo ohjelma ei ole feikki, niin täytyy nostaa hattua Zak Bagansille ja kumppaneille, että helvetin rohkeita he ovat!!
      Katsoin sen jakson, missä nämä kaverit olivat yön siellä isossa hylätyssä mielisairaalassa, joka on todella iso kompleksi.
      Siinä alussa monet ihmiset sanoivat päivänvalossakin kokeneensa kummitusilmiötä siellä mielisairaalassa.

      Nämä 3 kaveria olivat sitten yön siellä ja he saivat äänitettyä henkien ääniä.
      Jos tuo ei ole feikkiä, niin tuo ohjelma on todella hyvä!
      Ihmetyttää vaan noiden kavereiden rohkeus, se yksikin lukittiin tunniksi sinne sairaalan ruumishuoneen ruumiinsäilytys kylmiöön ja hän meni hiukan paniikkiin lopulta.

      Ajatelkaa itseänne makaamassa yli 100 vuotta vanhan mielisairaalan ruumiskylmiössä täysin pimeässä yksin.
      Siinä ei parane ruveta panikoimaan kun alkaa kuulumaan jotain kolinaa ym. viereistä huoneesta.

      Jokatapauksessa tämä Zak Bagans on todella komea mies, sitä ei kai kukaan kiistä, sekä omaa komean kropan.'
      Hän on muuten syntynyt v. 1977, eli ei enää mikään poikanen vaan yli 30-vuotias.
      http://www.youtube.com/watch?v=GoWVV86Sbmk&feature=related

      Mielestäni hän on oikeasti komea mies, ei siis mikään nössöpoju, vaan miehinen mies.
      Jos tuo ohjelma ei ole feikkiä, niin mielestäni se on erittäin varteenotettava ohjelma, parempia todistuksia he ovat saaneet kuin tämä "Riivatut talot"-ohjelma.

      Olisi ymmärrettävääkin, sillä harva uskaltautuu kolminpäinkään tuollaisiin paikkoihin, esim. tuohon hylättyyn mielisairaalaan jossa on ollut sielullisesti häiriintyneitä ihmisiä ja heitä on siellä paljon kuollut.
      Jos tuossa mielisairaalassa ei kummittele, niin ei totisesti sitten missään!!

      • zamaani

        onko tämäkin ohjelma jotain huijausta.Viime jaksossa pehmonalle liikkui kuin jokin animaatio nukke.


      • gsgassdg

        elämän tärkein asia taas tässäkin esiin: "Jokatapauksessa tämä Zak Bagans on todella komea mies, sitä ei kai kukaan kiistä, sekä omaa komean kropan.'"

        Tuskin on kauhean oleellista ohjelman sisällön kannalta.


      • kalle kummitus
        gsgassdg kirjoitti:

        elämän tärkein asia taas tässäkin esiin: "Jokatapauksessa tämä Zak Bagans on todella komea mies, sitä ei kai kukaan kiistä, sekä omaa komean kropan.'"

        Tuskin on kauhean oleellista ohjelman sisällön kannalta.

        Jos zak olisi lihava,rasvalettinen rumilus,niin olisiko hän ehkä uskottavampi?? Siis sellainen pizza hut mies..)Tuollaiset paranormaalitutkimukset tulisi tehdä ajan kanssa,eikä hosua yhtä yötä kameroiden kanssa.Mutta jokaisessa aavejahti,tuning,sisustus,kokkaus,ym formaatissa aikaa on yleensä maksimissaan se 24h.


      • katurotta
        kalle kummitus kirjoitti:

        Jos zak olisi lihava,rasvalettinen rumilus,niin olisiko hän ehkä uskottavampi?? Siis sellainen pizza hut mies..)Tuollaiset paranormaalitutkimukset tulisi tehdä ajan kanssa,eikä hosua yhtä yötä kameroiden kanssa.Mutta jokaisessa aavejahti,tuning,sisustus,kokkaus,ym formaatissa aikaa on yleensä maksimissaan se 24h.

        seli huijausta.Kivaa viihdettä.


      • Minä Vaan
        katurotta kirjoitti:

        seli huijausta.Kivaa viihdettä.

        Olen katsonut kyseistä sarjaa ja välillä tulee mieleen, että en kyllä itse niihin paikkoihin lukkojen taakse jäisi. Mutta varsinainen asiani: Tietääkö kukaan siitä TVviiden Paranormal State -sarjasta mitään? Itse katselin sitä ja jäin miettimään, että onko sarjan tapahtumat feikattuja? Siinähän oli joku meedio Chip jotain ja joku demonologikin(?) Loraine jotain (en siis sukunimiä muista). Ymmärtääkseni tämä Loraine tutki miesvainaansa kanssa paljon yliluonollisia juttuja.

        Onko tähän sarjaan siis tulossa jatkoa?


      • Mursunorsu
        Minä Vaan kirjoitti:

        Olen katsonut kyseistä sarjaa ja välillä tulee mieleen, että en kyllä itse niihin paikkoihin lukkojen taakse jäisi. Mutta varsinainen asiani: Tietääkö kukaan siitä TVviiden Paranormal State -sarjasta mitään? Itse katselin sitä ja jäin miettimään, että onko sarjan tapahtumat feikattuja? Siinähän oli joku meedio Chip jotain ja joku demonologikin(?) Loraine jotain (en siis sukunimiä muista). Ymmärtääkseni tämä Loraine tutki miesvainaansa kanssa paljon yliluonollisia juttuja.

        Onko tähän sarjaan siis tulossa jatkoa?

        varmaan juuri kyseistä sarjaa katsonut, mutta huijausta ne kaikki muut ovat olleet. Jutut tekaistuja. Ja ne valopallot ovat muuten pölyä, olen kuullut että ilmiö kiusaa aina kun kuvataan pimeässä. Monissa kuvissa esiintyvät "henget" ovat yleensä tahroja linssissä - normaalit ihmiset eivät tästä yleensää sen suurempaa numeoa tee. Et selleista...


      • ...
        Minä Vaan kirjoitti:

        Olen katsonut kyseistä sarjaa ja välillä tulee mieleen, että en kyllä itse niihin paikkoihin lukkojen taakse jäisi. Mutta varsinainen asiani: Tietääkö kukaan siitä TVviiden Paranormal State -sarjasta mitään? Itse katselin sitä ja jäin miettimään, että onko sarjan tapahtumat feikattuja? Siinähän oli joku meedio Chip jotain ja joku demonologikin(?) Loraine jotain (en siis sukunimiä muista). Ymmärtääkseni tämä Loraine tutki miesvainaansa kanssa paljon yliluonollisia juttuja.

        Onko tähän sarjaan siis tulossa jatkoa?

        ...mutta se sama Chip-meedio oli myös Sub:in Paranormaalit lapset-sarjassa...


      • Anonyymi
        Mursunorsu kirjoitti:

        varmaan juuri kyseistä sarjaa katsonut, mutta huijausta ne kaikki muut ovat olleet. Jutut tekaistuja. Ja ne valopallot ovat muuten pölyä, olen kuullut että ilmiö kiusaa aina kun kuvataan pimeässä. Monissa kuvissa esiintyvät "henget" ovat yleensä tahroja linssissä - normaalit ihmiset eivät tästä yleensää sen suurempaa numeoa tee. Et selleista...

        @Minä Vaan: "Ja ne valopallot ovat muuten pölyä, olen kuullut että ilmiö kiusaa aina kun kuvataan pimeässä. ".
        Mulla on tallentava kamera kotona joka kuvaa pimeässä kuuden linssin ympärille sijoitetun infrapunavalon avulla.
        Kamera on ollut käytössä useita vuosia. Olen miettinyt paljon outoja valopalloja, ovatko ne pölyä, hyönteisiä vai jotain muuta. On niin paljon outoja kuvioita ja lentoratoja.
        Kunnes sain henkilökohtaisen varmuuden että ainakin osa valopalloista (orbit) ovat jotain yliluonnollista. Tai luonnollisia ilmiöitä joita tiede ei osaa selittää.
        Tämä henkilökohtainen kokemus vie täysin pohjan skeptikoiden väitteiltä. Kamera päällä asetuin sänkyyn makaamaan, vielä täysin hereillä. Kamera näyttää että valopallo menee päähäni "sisään". Samalla hetkellä täysin pimeässä huoneessa päähäni valuu erittäin kirkas valo jonka valumisen alaspäin oikein tuntee. Menen paniikkiin ja hyppään istumaan sängylle kauhusta mutisten. Valo oli luonnottoman kirkas ja täytti koko pään. Tarkistin heti tallenteesta, että valopallo meni päähäni, ja kun menin paniikkiin niin valopallo nousee ylös kuin ilotulitusraketti eli poistuu päästäni. En itsekään uskoisi tuota todeksi ellen näkisi kamerasta mitä tapahtui ja samalla koin tuon erittäin voimakkaan yliluonnollisen kokemuksen. Harmittaa etten antanut valon valua kunnolla ja katsoa mitä tapahtuu. Eihän valo kuulosta vaaralliselta eikä se tuntunut pahalta. Mutta tuollaisena hetkenä menin paniikkiin. Tämä oli minulle täydellinen todiste siitä että ainakin osa näistä valopalloista ovat jotain "yliluonnollista" energiaa. Ja tästä voin vetää myös johtopäätöksen että tuo energia on tietoista. Se osasi poistua heti kun menin paniikkiin. Todisteena on video ja oma kokemus. Itse voin todeta että ilman tätä kokemusta en vieläkään olisi varma ovatko orbit aitoja mystisiä energiapalloja. Sitä mitä ne ovat on toinen asia. Kaikki viittaa kuitenkin siihen että aidot orbit ovat energiaa ja voidaan päätellä että elämää on myös kuoleman jälkeen. Tai vähintään voin olla varma että tällainen orbi on jotain selittämätöntä energiaa, ja skeptikoiden selitykset menettävät merkityksensä. Suurin osa valopalloista on pölyä tai hyönteisiä, mutta olen tallentanut niin merkillisiä valoja että uskon niiden olevan tätä samaa sarjaa. Täydellinen todiste minulle. Ikävä etten voi jakaa tuota huikeaa kokemusta, tai todistaa sitä. Mutta yhdistettynä tallenteeseen voin kertoa varmuudella että nämä valopallot ovat todellisia. Telkkarin kummitusohjelmissa energia on usein pahaa koska ne kuvataan paikoissa jossa on kummittelua ja tapahtunut jotain pahaa. Itse säikähdin mutta kokemus oli kuin hyvä enkeli tai muu energia olisi valaissut minut täydellisesti. Pelästyin turhaan.
        Kannattaa miettiä tätä ennen kuin hylkää kaikki yliluonnolliset tapahtumat huuhaana. Tämä kokemus ei unohdu ikinä mutta mitä on sen takana? Olen henkisesti täysin terve eikä minulla ole mitään sairauksia jotka voisivat selittää omakohtaisen kokemuksen.


    • viliviikar

      Jotkut uskoo nähneensä oikeesti aaveita ja jotkut ei, en oo nähny yhtään jaksoa VIELÄ mut aion kyl joskus. Kyl se on ihan mahollist. anyway, sun on itse päätettävä uskotko vai et. :)

    • trepanieri

      tusu hais jossei sit pest

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe