Rakkauden hedelmä

Kuuluu pientä tuhinaa
epämääräinen käden heilautus
ää ää, ikään kuin äiti
suloisen maidon tuoksuisen
pienokaisen ääntelyä

sininen silmäpari katsoo
vielä vailla kohdetta
luoden hellyyden tunteet
jokaisen läsnäolijan sydämiin

tunnemme ihanaa rakkauden tunnetta
joka hellii sydämiämme
suurella olemuksellaan
elämme onnen aikaa

on syntynyt uusi rakkauden hedelmä.

20

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      ja kaikille Hänen läheisilleen.

      Olipa vauvantuoksuinen ja lempeä
      runo.

      Kiitos ja onnea teille kaikille.

      • Oikein oivallettu, onnellinen mummi täällä,
        lapsenlapsia nyt Tupu, Hupu ja Lupu, kolme suloista poikaa :))
        Ihanaa, vauvan tuoksuista runoa yritin ja tarkoitinkin kirjoittaa, kiitos Sinulle!


    • Laudi

      Sitä on aivan "höppänä" :D..
      mutta. Tuo nappisilmä ja suuri tutti :)))..
      ei sille löyvy sanoja.

      Muuta ku,
      että mummuna on niin ihana olla :)

      • Mummuna ollaan ihan höppäniä ja tuo iso tutti vauvan suussa
        ja niin pienessä päässä on hassun ja suloisen näköistä.

        Kiitos sinulle Laudi, siitä että olit hetken kanssani mummun tunnelmissa.


    • Runona kuin Elämän kokemuksena mahtava
      tunne - Onnea - ... samaa täälläkin,johon
      niin helppoa on yhtyä.

      Hyvää viikonalkua Sinulle !

      • Mukava tunne tämä isovanhemmuus, eikö vain,
        me tiedämme sen, ketkä olemme sen kokeneet. ;)

        Kiitos Dolan, kun viivähdit hetken vauvarunoni parissa.


    • lumileijona

      Voi sentään,
      sait minulle kuumeen valtavan,
      nyt varmaan lapsille kirjoitan.

      Te heti yhtykää ja minusta
      vaari väsätkää.

      ps,
      muistan hyvin nuo päivät ja tuoksut ihanat.
      Kiitän, sillä sainhan tässä samalla,
      upean isänpäivä runon.
      Luettavakseni

      • Ihanan vastarunon laitoit, vai että kuumeen sait
        ja lapsille kirjoitat, jotta sinusta vaarin tekisivät.

        Ihan kiva, tee niin, sillä tämä isovanhemmuus on
        mahtava juttu, mukava olotila, saa helliä ja paapoa
        aina kun siltä tuntuu ja silloin kun jaksaa. :)

        Kiitos vierailustasi, piristävistä sanoistasi!


    • Minanoita

      Onnea sinulle :)

      Runo oli hellyttävä katsaus isoäitiydestä=)

      • Minä "vauvahullu", olen aina innostunut uusista tulokkaista,
        ne ovat nii-iin suloisia avuttomuudessaan ja kuinka rakastankaan
        vauvan maidontuoksuista hajua. Olen sanonutkin leikilläni,
        että vielä joskus pullotan vauvantuoksun itselleni hajuvedeksi, heh...
        no, en taitaisi olla siinä tuoksussa kovinkaan hurmaava. :)

        Kiitos onnitteluista Minanoita!


    • Tiirailija

      koko perheelle!
      pitäkää hyvää huolta toisistanne
      elätte onnenaikaa!
      Kiitos sinulle hienosta lukuhetkestä:)

      • Kiitos onnitteluista, mummina tässä onnessa ollaan. :)
        Huolta yritämme pitää toisistamme, olla tukena ja rakastaa.

        Kiitän vierailustasi Tiirailija.


    • tomppa2006

      ...ehdottoman vilpittömiä ja teeskentelemättömiä...

      Hienosti olet löytänyt runoosi sitä suurinta kauneutta, uutta elämää ja tunnetta voimakkaan rakkauden. Kyllä tykkäsin kovasti.

      • Voi kiitos, aivan ihanaa, jos tykkäsit vaikka vain ihan vähän.

        Tämä mummina olemisen tunne on kovasti miellyttävä olotila.
        Sanoinkin, kun ensimmäinen lapsenlapseni syntyi, että nyt
        sain sen kaivatun arvonimen, mummi, josta olen ylpeä. :))


    • *MURUKULTA
      • Kaunis kiitos onnentoivotuksista ja siitä että hetken
        viivähdit runoni parissa, kiitos myös kauniista
        kuvasta, jossa enkeli on suojelemassa lasta.


    • Pienelle lapselle.
      Mummille !
      Isälle ja Äidille !
      Terveyttä vuosien varrelle,
      RAKKAUTTA !
      Sydämiin kaikille.

      Siunattua aikaa elontielle.

      T: Jokke

      • Lämmin kiitos onnitteluista, perille menee myös isälle ja äidille onnentoivotukset. :)

        Lapsen syntymä saa AINA hellät ja rakkaudelliset
        tunteet pulpahtamaan esiin, uskoisin että jokaiselle
        kenen kohdalle se milloinkin sattuu, joko isän tai äidin
        tai vaikkapa isovanhempien kohdalle, eikö? :)


    • punaposkiN

      Voiko kauniimmin
      sanoa pienestä
      ihmisenalusta
      kuin
      "uusi rakkauden hedelmä"
      Korvaani se tuo
      muistot niin ihanat
      kun koskea sain
      lapsenlapseeni
      suureen ihmeeseen..

      Nykerönenän pusuttelua
      mummolle nyt suodaan..

      • Kyllä se näin on, että pusuttelua se on tuolle pehmeällä,
        niin suloiselle poskella ja nununpäähän. :)

        Kiitän punaposkiN huomionosoituksesta runoani kohtaan,
        uskoisin että moni mummu tai vaari löytää siitä jotakin,
        (vaikka pikkuisen) mikä sopii myös omalle kohdalle? :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe