Kuuluu pientä tuhinaa
epämääräinen käden heilautus
ää ää, ikään kuin äiti
suloisen maidon tuoksuisen
pienokaisen ääntelyä
sininen silmäpari katsoo
vielä vailla kohdetta
luoden hellyyden tunteet
jokaisen läsnäolijan sydämiin
tunnemme ihanaa rakkauden tunnetta
joka hellii sydämiämme
suurella olemuksellaan
elämme onnen aikaa
on syntynyt uusi rakkauden hedelmä.
Rakkauden hedelmä
20
821
Vastaukset
- lindalinda1
ja kaikille Hänen läheisilleen.
Olipa vauvantuoksuinen ja lempeä
runo.
Kiitos ja onnea teille kaikille.Oikein oivallettu, onnellinen mummi täällä,
lapsenlapsia nyt Tupu, Hupu ja Lupu, kolme suloista poikaa :))
Ihanaa, vauvan tuoksuista runoa yritin ja tarkoitinkin kirjoittaa, kiitos Sinulle!
- Laudi
Sitä on aivan "höppänä" :D..
mutta. Tuo nappisilmä ja suuri tutti :)))..
ei sille löyvy sanoja.
Muuta ku,
että mummuna on niin ihana olla :)Mummuna ollaan ihan höppäniä ja tuo iso tutti vauvan suussa
ja niin pienessä päässä on hassun ja suloisen näköistä.
Kiitos sinulle Laudi, siitä että olit hetken kanssani mummun tunnelmissa.
Runona kuin Elämän kokemuksena mahtava
tunne - Onnea - ... samaa täälläkin,johon
niin helppoa on yhtyä.
Hyvää viikonalkua Sinulle !Mukava tunne tämä isovanhemmuus, eikö vain,
me tiedämme sen, ketkä olemme sen kokeneet. ;)
Kiitos Dolan, kun viivähdit hetken vauvarunoni parissa.
- lumileijona
Voi sentään,
sait minulle kuumeen valtavan,
nyt varmaan lapsille kirjoitan.
Te heti yhtykää ja minusta
vaari väsätkää.
ps,
muistan hyvin nuo päivät ja tuoksut ihanat.
Kiitän, sillä sainhan tässä samalla,
upean isänpäivä runon.
LuettavakseniIhanan vastarunon laitoit, vai että kuumeen sait
ja lapsille kirjoitat, jotta sinusta vaarin tekisivät.
Ihan kiva, tee niin, sillä tämä isovanhemmuus on
mahtava juttu, mukava olotila, saa helliä ja paapoa
aina kun siltä tuntuu ja silloin kun jaksaa. :)
Kiitos vierailustasi, piristävistä sanoistasi!
- Minanoita
Onnea sinulle :)
Runo oli hellyttävä katsaus isoäitiydestä=)Minä "vauvahullu", olen aina innostunut uusista tulokkaista,
ne ovat nii-iin suloisia avuttomuudessaan ja kuinka rakastankaan
vauvan maidontuoksuista hajua. Olen sanonutkin leikilläni,
että vielä joskus pullotan vauvantuoksun itselleni hajuvedeksi, heh...
no, en taitaisi olla siinä tuoksussa kovinkaan hurmaava. :)
Kiitos onnitteluista Minanoita!
- Tiirailija
koko perheelle!
pitäkää hyvää huolta toisistanne
elätte onnenaikaa!
Kiitos sinulle hienosta lukuhetkestä:)Kiitos onnitteluista, mummina tässä onnessa ollaan. :)
Huolta yritämme pitää toisistamme, olla tukena ja rakastaa.
Kiitän vierailustasi Tiirailija.
- tomppa2006
...ehdottoman vilpittömiä ja teeskentelemättömiä...
Hienosti olet löytänyt runoosi sitä suurinta kauneutta, uutta elämää ja tunnetta voimakkaan rakkauden. Kyllä tykkäsin kovasti.Voi kiitos, aivan ihanaa, jos tykkäsit vaikka vain ihan vähän.
Tämä mummina olemisen tunne on kovasti miellyttävä olotila.
Sanoinkin, kun ensimmäinen lapsenlapseni syntyi, että nyt
sain sen kaivatun arvonimen, mummi, josta olen ylpeä. :))
- *MURUKULTA
Ehdin minäkin jo onnittelemaan, mummi vai mummuko siellä ny on! :)
Syntymänihme säväyttää aina, sen edessä jokainen on pelkkää hyvää.
Murukulta toivoo vauvan ympärille oikein isot, suojaavat kädet!
http://umami.fi/wp-content/uploads/enkeli-264x334.jpgKaunis kiitos onnentoivotuksista ja siitä että hetken
viivähdit runoni parissa, kiitos myös kauniista
kuvasta, jossa enkeli on suojelemassa lasta.
Pienelle lapselle.
Mummille !
Isälle ja Äidille !
Terveyttä vuosien varrelle,
RAKKAUTTA !
Sydämiin kaikille.
Siunattua aikaa elontielle.
T: JokkeLämmin kiitos onnitteluista, perille menee myös isälle ja äidille onnentoivotukset. :)
Lapsen syntymä saa AINA hellät ja rakkaudelliset
tunteet pulpahtamaan esiin, uskoisin että jokaiselle
kenen kohdalle se milloinkin sattuu, joko isän tai äidin
tai vaikkapa isovanhempien kohdalle, eikö? :)
- punaposkiN
Voiko kauniimmin
sanoa pienestä
ihmisenalusta
kuin
"uusi rakkauden hedelmä"
Korvaani se tuo
muistot niin ihanat
kun koskea sain
lapsenlapseeni
suureen ihmeeseen..
Nykerönenän pusuttelua
mummolle nyt suodaan..Kyllä se näin on, että pusuttelua se on tuolle pehmeällä,
niin suloiselle poskella ja nununpäähän. :)
Kiitän punaposkiN huomionosoituksesta runoani kohtaan,
uskoisin että moni mummu tai vaari löytää siitä jotakin,
(vaikka pikkuisen) mikä sopii myös omalle kohdalle? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
