Rakkauden hedelmä

Kuuluu pientä tuhinaa
epämääräinen käden heilautus
ää ää, ikään kuin äiti
suloisen maidon tuoksuisen
pienokaisen ääntelyä

sininen silmäpari katsoo
vielä vailla kohdetta
luoden hellyyden tunteet
jokaisen läsnäolijan sydämiin

tunnemme ihanaa rakkauden tunnetta
joka hellii sydämiämme
suurella olemuksellaan
elämme onnen aikaa

on syntynyt uusi rakkauden hedelmä.

20

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      ja kaikille Hänen läheisilleen.

      Olipa vauvantuoksuinen ja lempeä
      runo.

      Kiitos ja onnea teille kaikille.

      • Oikein oivallettu, onnellinen mummi täällä,
        lapsenlapsia nyt Tupu, Hupu ja Lupu, kolme suloista poikaa :))
        Ihanaa, vauvan tuoksuista runoa yritin ja tarkoitinkin kirjoittaa, kiitos Sinulle!


    • Laudi

      Sitä on aivan "höppänä" :D..
      mutta. Tuo nappisilmä ja suuri tutti :)))..
      ei sille löyvy sanoja.

      Muuta ku,
      että mummuna on niin ihana olla :)

      • Mummuna ollaan ihan höppäniä ja tuo iso tutti vauvan suussa
        ja niin pienessä päässä on hassun ja suloisen näköistä.

        Kiitos sinulle Laudi, siitä että olit hetken kanssani mummun tunnelmissa.


    • Runona kuin Elämän kokemuksena mahtava
      tunne - Onnea - ... samaa täälläkin,johon
      niin helppoa on yhtyä.

      Hyvää viikonalkua Sinulle !

      • Mukava tunne tämä isovanhemmuus, eikö vain,
        me tiedämme sen, ketkä olemme sen kokeneet. ;)

        Kiitos Dolan, kun viivähdit hetken vauvarunoni parissa.


    • lumileijona

      Voi sentään,
      sait minulle kuumeen valtavan,
      nyt varmaan lapsille kirjoitan.

      Te heti yhtykää ja minusta
      vaari väsätkää.

      ps,
      muistan hyvin nuo päivät ja tuoksut ihanat.
      Kiitän, sillä sainhan tässä samalla,
      upean isänpäivä runon.
      Luettavakseni

      • Ihanan vastarunon laitoit, vai että kuumeen sait
        ja lapsille kirjoitat, jotta sinusta vaarin tekisivät.

        Ihan kiva, tee niin, sillä tämä isovanhemmuus on
        mahtava juttu, mukava olotila, saa helliä ja paapoa
        aina kun siltä tuntuu ja silloin kun jaksaa. :)

        Kiitos vierailustasi, piristävistä sanoistasi!


    • Minanoita

      Onnea sinulle :)

      Runo oli hellyttävä katsaus isoäitiydestä=)

      • Minä "vauvahullu", olen aina innostunut uusista tulokkaista,
        ne ovat nii-iin suloisia avuttomuudessaan ja kuinka rakastankaan
        vauvan maidontuoksuista hajua. Olen sanonutkin leikilläni,
        että vielä joskus pullotan vauvantuoksun itselleni hajuvedeksi, heh...
        no, en taitaisi olla siinä tuoksussa kovinkaan hurmaava. :)

        Kiitos onnitteluista Minanoita!


    • Tiirailija

      koko perheelle!
      pitäkää hyvää huolta toisistanne
      elätte onnenaikaa!
      Kiitos sinulle hienosta lukuhetkestä:)

      • Kiitos onnitteluista, mummina tässä onnessa ollaan. :)
        Huolta yritämme pitää toisistamme, olla tukena ja rakastaa.

        Kiitän vierailustasi Tiirailija.


    • tomppa2006

      ...ehdottoman vilpittömiä ja teeskentelemättömiä...

      Hienosti olet löytänyt runoosi sitä suurinta kauneutta, uutta elämää ja tunnetta voimakkaan rakkauden. Kyllä tykkäsin kovasti.

      • Voi kiitos, aivan ihanaa, jos tykkäsit vaikka vain ihan vähän.

        Tämä mummina olemisen tunne on kovasti miellyttävä olotila.
        Sanoinkin, kun ensimmäinen lapsenlapseni syntyi, että nyt
        sain sen kaivatun arvonimen, mummi, josta olen ylpeä. :))


    • *MURUKULTA
      • Kaunis kiitos onnentoivotuksista ja siitä että hetken
        viivähdit runoni parissa, kiitos myös kauniista
        kuvasta, jossa enkeli on suojelemassa lasta.


    • Pienelle lapselle.
      Mummille !
      Isälle ja Äidille !
      Terveyttä vuosien varrelle,
      RAKKAUTTA !
      Sydämiin kaikille.

      Siunattua aikaa elontielle.

      T: Jokke

      • Lämmin kiitos onnitteluista, perille menee myös isälle ja äidille onnentoivotukset. :)

        Lapsen syntymä saa AINA hellät ja rakkaudelliset
        tunteet pulpahtamaan esiin, uskoisin että jokaiselle
        kenen kohdalle se milloinkin sattuu, joko isän tai äidin
        tai vaikkapa isovanhempien kohdalle, eikö? :)


    • punaposkiN

      Voiko kauniimmin
      sanoa pienestä
      ihmisenalusta
      kuin
      "uusi rakkauden hedelmä"
      Korvaani se tuo
      muistot niin ihanat
      kun koskea sain
      lapsenlapseeni
      suureen ihmeeseen..

      Nykerönenän pusuttelua
      mummolle nyt suodaan..

      • Kyllä se näin on, että pusuttelua se on tuolle pehmeällä,
        niin suloiselle poskella ja nununpäähän. :)

        Kiitän punaposkiN huomionosoituksesta runoani kohtaan,
        uskoisin että moni mummu tai vaari löytää siitä jotakin,
        (vaikka pikkuisen) mikä sopii myös omalle kohdalle? :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe