Onko Schih tzu ns. "allergiavapaa" koirarotu? näin yleisesti ottaen vaikka hilseen määrä onkin aika yksilöllistä..
Vastaukset 4
- jospa...
Mitä jos menisit kyselemään tuolta Koirat-palstalta... Kävisikö? Siellä on varmaan aika paljon koira-asiantuntijoita.
- ??
Mitä jos et olisi tuhlannut aikaasi vastaamiseen kun et näytä ollenkaan tietävän :)
- edellinen"
?? kirjoitti:
Mitä jos et olisi tuhlannut aikaasi vastaamiseen kun et näytä ollenkaan tietävän :)
Tuo ei ollut minulta >>käsky>>, vaan >>vinkki>>! Mutta tämän viestin jonka kirjoitin sinulle, ilmaisen mielummin jo kritiikillä. Kuinka törkeänä minua oikein pidät, kun halusin vain auttaa vihjaamalla tuosta koirat-palstasta, jonne tuo kysymys sopisi >>myös>>. Anteeksi vain, etten ruvennut soittelemaan täällä näille keskustelijoille, jolloin he kuulisivat, millä äänensävyllä ja periaatteella yritän asioita esittää...
- Hukka-Musti
Mikä on ikäsi ja mikä on koira-allergialukemasi tällä hetkellä, koska allergiaa on ilmennyt, oletko käyttänyt allergialääkkeitä koirien seurassa, millaisessa ympäristössä olet kasvanut (maalla hyötyeläinten keskellä, kaupungin hotelleissa ilmanraikastinten keskellä ym.)? Jos kertoisit näistä, olisi helpompi vastata tuohon kysymykseesi tarkasti sinuun itseesikin liittyen.
Mutta on shit tzu silti yksi vähiten allergisoivista koiraroduista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742435Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt371997- 1011253
- 491022
- 94937
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26857Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,152741- 30736
- 41695
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56608