Zonegran >>>pitäskö lopettaa popsiminen

Make-63

Onko muilla tullu Zongranista sivuvaikutuksia ja millasia? Itesyön nyt aamulla 150mg ja illalla 150mg on ollu henkisiä juttuja kaikkia vaikka epilepsia lääke onkin ja siihen syön. Kaikkea pidän kohta hällä väliä tyyliin ja on noita aika synkkiäkin ajatuksia ollu. Kaikki laskut maksamatta.. hällä väliä systeemi siis.. muuten olo joteski okei kohtauksekki melki pysyny pois. Kertokaa jos muillaki tosta lääkkeestä myös kokemuksia....
terv
Make

8

3157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyt.käyt.

apua laskujen maksuun? Sivuvaikutuksia voi tulla sekä somaattisia että psyykkisiä. Jos lääke ei sovi niin vaihtoon

• Zone

itse ko. lääkettä?
        Onpa pahoja sivuvaikutuksia.
        Itse olen aloittanut Zonegran pari viikkoa sitten. Huomenna menee 25 50 mg seur. kaksi viikkoa. Lopullinen annos olisi 50 50mg. Lisäksi mulla on Lamictal 100 100mg sekä Rivatril 2 mg 1/2 tab. ilt.
        Lyrica lopetetaan samalla, koska siitä ei ollut oikeastaan mitään apua.

Eka viikolla tuli viitenä päivänä tajunnanhämärtymiskohtaus. Ajattelin jo soittaa neurolle, mutta sitten ajattelin vielä katsoa jonkin aikaa.

Mä olen kokeillut jo niin monia lääkkeitä eikä mistäkään ole ollut apua haittavaikutukset lisäksi.
        Toivon niin, että vihdoin löytyisi minullekin kohtaukset poistava lääkitys.

• Marsu32

Ei sopinut mulle, laihduin puolessa vuodessa 10kg sekä tuli epätodellisia olotiloja.

• ei zonegranille

Ei sopinut minullekaan...Aiheutti kamalaa kutinaa peräaukon lähettyvillä ja nivuksissa..Lisäksi ei poistanut minun kohtauksiani..

• minävaan79

Zonegramin vasteesta en voi sanoa mitään hyvää, missään vaiheessä laakit ei pois jääneet vaikka piti jo pienimmällä annoksella itellä 150 150 tällä hetkellä=) tuntuu ,että turhaan ,koska muutosta ei tullut=)
      >Hällä väliä tyyliin ei kannata lähtee, niillä karhu maksuilla äkkiä viettää jonkun kivan loman jossain mukavassa seurassa=)

• Epilepsia87

Itsellä on melko huonoja kokemuksia kyseisestä lääkkeestä, juuri pääsen siitä onneks eroon! Syönyt sitä yli vuoden epilepsialääkkeenä, kohtauksia ei ole tämäkään lääke pitänyt pois. Sivuvaikutuksia tosin on vaikka minkälaisia, hulluksihan tässä jo pian tulee.. Paino on pudonnut 10kg ja olo on kamala ym.
      Kannattaa ehdottomasti vaihtaa lääkettä siinä vaiheessa kun sivuvaikutukset menee yli ymmärryksen - jaksamista :)

• toisenlainen

Itselläni on ollut Zonegran annostuksella 200mg 200mg ja oikeastaan ei ole ollut minkäänlaisia vaikutuksia. Asiaa on kysytty myös läheisiltäni (jos en sattuisi ymmärtämään...). Lääke ei ole vaikuttanut kohtauksiin, mutta ei se myös ole tehnyt mitään sivuvaikutuksia. Ehkä sivuvaikutukset tasoittuvat ajan kanssa. Jos lääke toimii, niin kysy lääkäriltä, miten sivuvaikutuksia voisi vähentää...

• jousimies57
        toisenlainen kirjoitti:

Itselläni on ollut Zonegran annostuksella 200mg 200mg ja oikeastaan ei ole ollut minkäänlaisia vaikutuksia. Asiaa on kysytty myös läheisiltäni (jos en sattuisi ymmärtämään...). Lääke ei ole vaikuttanut kohtauksiin, mutta ei se myös ole tehnyt mitään sivuvaikutuksia. Ehkä sivuvaikutukset tasoittuvat ajan kanssa. Jos lääke toimii, niin kysy lääkäriltä, miten sivuvaikutuksia voisi vähentää...

Olen syönyt tuota nyt n. 1/2 vuotta eikä mitään myönteistä sanottavaa. Annostus on nyt 150 100 mg ja pitäs nostaa loppuviikosta 150 150 mg, mutta taidan jättää nostamatta.

Kohtaukset jatkuvat, univaikeuksia, väsymystä.
        Työpäivän jälkeen olen niin hirvittävän väsynyt, että en jaksa tehdä mitään.

Kyllä taas on uusi lääkekokeilu edessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe