OP:n verkkopankki on surkea!!!!

xxxrt

Toivottavasti kukaan muu raukka ei erehdy valitsemaan OP-pankkia (toivonpa että olisin itse lukenut tätä palstaa ennnen pankin valintaa). Verkkopankki kaatui eilen useampaan kertaan, lisäksi yritin tehdä hotellivarausta ja sitten luottokortin tiedot annettuani en päässytkään enää paankin sivulle... eipä tainnut onnistua varaus ja nyt jäi epäselväksi, onko jollain minun korttini tiedot. Ei kai auta kuin vaahdata silmä kovana kortin tietoja tästä lähtien, mikä tietysti sujuu huonosti, kun koko verkkopankki toimii niin huonosti. Mielestäni hesarin pitäisi kirjoittaa tästä!

55

4282

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hämminkiä

Olipa huonoa tuuria. Itse olen käyttänyt osuuspankin verkkopalvelua niin kauan kuin se on ollut olemassa. Hyvin on toiminut ja olen tyytyväinen.

• mielipide on

Hyvinhän se toimii. Aloittaja ei vain osaa käyttää sitä, vaikka se on todella selkeä ja helppokäyttöinen. Kannattaa antaa pankkiasiansa jonkun muun hoidettavaksi.

• toimii mutta
        mielipide on kirjoitti:

Hyvinhän se toimii. Aloittaja ei vain osaa käyttää sitä, vaikka se on todella selkeä ja helppokäyttöinen. Kannattaa antaa pankkiasiansa jonkun muun hoidettavaksi.

Hyvin toimii ei mitään ongelmia.Selkeydestä voidaan kyllä olla eri mieltä.Samoin "heittää" ulos pankin sivuilta jos hetkeä pisempi tauko selailussa sivuilla.Onko sitten hyvä vai paha asia?
        Vielä kun oppisivat katkaiseen Visa laskun kuukauden vaihteeseen (nyt n.8pv/kk)olisi helpompi seurata systeemiä.Visa/pankki ostojen seuranta nettipankissa muutenkin perseestä.

• hungah

samoin. Hyvin on toiminut aina. Ei mitään ongelmia tai tökkimisiä.

• Windowsi

Laita nykyaikaisempi käyttis niin ei mitään ongelmia!

• e2

Verkkopankki kaatui eilen useampaan kertaan, lisäksi yritin tehdä hotellivarausta ja sitten luottokortin tiedot annettuani en päässytkään enää paankin sivulle.
      -------------------------------------------------------------

ei kuulosta pankin ongelmalta lainkaan, vaan koneesi, selaimesi ja nettiyhteytesi.

• ....hyvin

Olen nyt ollut Op:n asiakas kohta 4 vuotta ja kertaakaan ei verkkopankissa ole ollut mitään ongelmia. Käytän sitä n. 2-3 kertaa viikossa. (Olen myös sampopankin asiakas, ja siellä on kyllä ollut monta kertaa ongelmia, lisäks verkkopankki on paljon hitaampi kuin Op:n, johtuen java-pohjaisuudesta(?) . )

• ei voi

Itselläni ei toimi OP:n verkopankki myöskään. Olen kokeillut kolmea eri konetta talossamme, joten tuskin se on niistä kiinni. Kuitenkin ongelmat liittyvät jotenkin pankkiin itseensä, koska kaikki muu toimii macilläni täydellisesti. OP saisi kyllä korjata palvelunsa, ei tällasta voi olla... Ainakaan näin pitkään kestävää

• käyn päivittäin
        ei voi kirjoitti:

Itselläni ei toimi OP:n verkopankki myöskään. Olen kokeillut kolmea eri konetta talossamme, joten tuskin se on niistä kiinni. Kuitenkin ongelmat liittyvät jotenkin pankkiin itseensä, koska kaikki muu toimii macilläni täydellisesti. OP saisi kyllä korjata palvelunsa, ei tällasta voi olla... Ainakaan näin pitkään kestävää

... ei kerta kaikkiaan mitään ongelmaa. Selaiminani Firefox 3.6 ja joskus niinkin antiikkinen selain kuin IE 6.0, kummallakin pelaa todella hienosti. Käyn op:n nettipankissa päivittäin.

• bösses
        käyn päivittäin kirjoitti:

... ei kerta kaikkiaan mitään ongelmaa. Selaiminani Firefox 3.6 ja joskus niinkin antiikkinen selain kuin IE 6.0, kummallakin pelaa todella hienosti. Käyn op:n nettipankissa päivittäin.

Ei kai se ossuuskassan verkkopankki toimi, kun on vanhasta puimurista tehty. Perseestä, kun eihän seiltä saa edes kilapilevien kassojen talletushintoja titeää. Ossuuskassa kusettaa.........................asiakkaat ei huomaa mitään

• ossuuskassa asiakas
        bösses kirjoitti:

Ei kai se ossuuskassan verkkopankki toimi, kun on vanhasta puimurista tehty. Perseestä, kun eihän seiltä saa edes kilapilevien kassojen talletushintoja titeää. Ossuuskassa kusettaa.........................asiakkaat ei huomaa mitään

Hyvin toimii ossuuskassan verkkopankki, jo 10 vuotta itsellä toiminut loistavasti. Aina olen pankkiin päässyt asioimaan.

Ne katsoo etteivät päästä sinne keitään Bösseksiä eikä muitakaan mooseksia häiriköimään ja viemän turhaan kaistanleveyttä. Siksi se ei kaikilla toimi.

• piensijoittaja^
        ossuuskassa asiakas kirjoitti:

Hyvin toimii ossuuskassan verkkopankki, jo 10 vuotta itsellä toiminut loistavasti. Aina olen pankkiin päässyt asioimaan.

Ne katsoo etteivät päästä sinne keitään Bösseksiä eikä muitakaan mooseksia häiriköimään ja viemän turhaan kaistanleveyttä. Siksi se ei kaikilla toimi.

Minulla ei myös mitään valittamista. Käytän päivittäin OP:n laajempaa sijoittajapakettia, ,ja seuraan pörssiä reaaliajassa, minulle on ensiarvoisen tärkeää, että verkkopankki toimii luotettavasti. Siksi en voisi käyttää esim. Sampo pankkia pankkinani.

Op:n verkkopankki on Suomen ensimmäinen verkkopankki, ja myös paras ja luotettavin.

• fränttinen
        piensijoittaja^ kirjoitti:

Minulla ei myös mitään valittamista. Käytän päivittäin OP:n laajempaa sijoittajapakettia, ,ja seuraan pörssiä reaaliajassa, minulle on ensiarvoisen tärkeää, että verkkopankki toimii luotettavasti. Siksi en voisi käyttää esim. Sampo pankkia pankkinani.

Op:n verkkopankki on Suomen ensimmäinen verkkopankki, ja myös paras ja luotettavin.

ossuuskassan verkkopankki on surkein. vertailepa sammon kansainväiisiä osakepalveluita. Huima ero

• roopeakuankka
        fränttinen kirjoitti:

ossuuskassan verkkopankki on surkein. vertailepa sammon kansainväiisiä osakepalveluita. Huima ero

mitä yhteistä on asiakkaalla ja op-järjestöllä? No titenkin asiakkaan lompakko!

• kaikki ok
        roopeakuankka kirjoitti:

mitä yhteistä on asiakkaalla ja op-järjestöllä? No titenkin asiakkaan lompakko!

Olen tyytyväinen op:n verkkopalveluun. Hyvin toimii, ei mitään valittamista :)

• paras se on
        kaikki ok kirjoitti:

Olen tyytyväinen op:n verkkopalveluun. Hyvin toimii, ei mitään valittamista :)

ja on aina pelannut hyvin! en muista 4 vuoden aikana kun olen ollut asiakkaana op:ssa kertaakaan etten olisi päässyt nettipankkiin, muutenkin op on suomen paras pankki.

• jösssees
        paras se on kirjoitti:

ja on aina pelannut hyvin! en muista 4 vuoden aikana kun olen ollut asiakkaana op:ssa kertaakaan etten olisi päässyt nettipankkiin, muutenkin op on suomen paras pankki.

Ossuuskassa - jo yli sata vuotta sinunkin kukkarollasi. Meillä on yhteinen lompakkko.

• yleissivistys hoi
        jösssees kirjoitti:

Ossuuskassa - jo yli sata vuotta sinunkin kukkarollasi. Meillä on yhteinen lompakkko.

totta kai liikelaitos on asiakkaiden lompakolla jossain muodossa, eihän liiketoiminta ole eikä sen kuulukaan olla mitään hyväntekeväisyyttä, tollo.

osuuspankissa vaan ne joilla ei ole lainaa eikä talletuksia, maksavat palvelumaksuja, ja toki nekin jotka maksavat lainojensa korkoja, tuottavat pankille. näinhän se toimii ja on aina toiminut.

kerropa minulle yksikin pankki, joka EI olisi "asiakkaan lompakolla". et pysty kertomaan, kun ei sellaista ole, Einstein.

• näillä mennään
        paras se on kirjoitti:

ei ole OP verkkopankki koskaan reistannut. Paras verkkopankki se on ja aina toimii.

Näillä pösilöillä jösseksillä bösseksillä ja kaikilla mahdollisilla örkeillä on jotkut viruspurkit ikivanhat matolaatikko "tietokoneet", eihän sellaisilla mitkään sivut kunnolla toimi

• dgfdsgssfdg
        ei voi kirjoitti:

Joo mahtaako sillä MAC:illä kauaa mikään muukaan pelata. Uusimmilla Applen vehkeillä ei välttämättä enää flash-pohjaiset nettisivut toimi ollenkaan.

Tämä johtuu ilmeisesti siitä että Flashiä kehittävä ohjelmistotalo ei halunnut tuhlata marginaalikäyttöjärjestelmään sen enempää aikaa kuin sen prosenttuaalinen osuus käyttäjämääristä on, tämän seuraksena Steve Jobs(Applen johtaja) pahoitti mielensä ja lakkasi yhteistyön kokonaan. Naurettava ukko sanon minä.

• sekoiluksi
        bösses kirjoitti:

Osuuspankki ja osuuskassa? Tarkoititkohan S-pankkia vai E-liikkeen entistä osuuskassaa? ps.osuuskassoja ei nykyään ole olemassakaan kiitos EU.n.
        Kirjoituksestasi päätellen vika lienee kirjoittajassa joka sekoilee jo näin lyhyessä tekstissä.
        Käypä vain tiskillä niin eiköhän ne omat sekoilusi siellä selviä.

• sekoilijat hoitoon
        sekoiluksi kirjoitti:

Osuuspankki ja osuuskassa? Tarkoititkohan S-pankkia vai E-liikkeen entistä osuuskassaa? ps.osuuskassoja ei nykyään ole olemassakaan kiitos EU.n.
        Kirjoituksestasi päätellen vika lienee kirjoittajassa joka sekoilee jo näin lyhyessä tekstissä.
        Käypä vain tiskillä niin eiköhän ne omat sekoilusi siellä selviä.

ja ihan pösilöitä noi on jotka trollaavat täällä "ossuuskassasta", jotain katkeria, joita osuuspankki muka on jotenkin kohdellut väärin (näiden pelle tyyppien omasta mielestä), vaikka ihan oikein on kuitenkin pankki toiminut.

• luetfäjnfv
        dgfdsgssfdg kirjoitti:

Joo mahtaako sillä MAC:illä kauaa mikään muukaan pelata. Uusimmilla Applen vehkeillä ei välttämättä enää flash-pohjaiset nettisivut toimi ollenkaan.

Tämä johtuu ilmeisesti siitä että Flashiä kehittävä ohjelmistotalo ei halunnut tuhlata marginaalikäyttöjärjestelmään sen enempää aikaa kuin sen prosenttuaalinen osuus käyttäjämääristä on, tämän seuraksena Steve Jobs(Applen johtaja) pahoitti mielensä ja lakkasi yhteistyön kokonaan. Naurettava ukko sanon minä.

osuuskassa luulee, että kun nimen muuttaa op-pankiksi niin se on pankki. Osuuskassa on osuuskassa ja sillä sipuli.

• tyhmien opettaja
        luetfäjnfv kirjoitti:

osuuskassa luulee, että kun nimen muuttaa op-pankiksi niin se on pankki. Osuuskassa on osuuskassa ja sillä sipuli.

... et sinä ole kun kohta 5 v ajastasi jäljessä, sen nimi on ollut pohjola pankki jo pitkään. idiootti!

• asiat paikoilleen

OP:n verkkopankki ei ole tarkoitettukaan "raukoille" vaan ihan normaalijärjellä varustetuille itsenäisille älykkäille ihmisille, joilla on myös tietokoneet sellaisessa kunnossa, että yleensäkin sivut aukeaa.

Raukat voi sitten mennä ihan muuhun pankkiin (jonka nimeä en nyt viitsi tässä mainita)

• ioyoöwhghf

nythän alkaa paljastua, mikö op-pankki on; täynnä rosvoja rkollisia, varsinkin johto. konkurssiin menneen säästöpankkiryhmän ensisiä miehiä..............

• OP:N HOTTENTOTTI
        ioyoöwhghf kirjoitti:

nythän alkaa paljastua, mikö op-pankki on; täynnä rosvoja rkollisia, varsinkin johto. konkurssiin menneen säästöpankkiryhmän ensisiä miehiä..............

kyllö op.n hottentotti ja majakka on majakka ja sillä siisti, ja pössinen saa plöts, pöts, pruits, pruits ja haju on hirvee

• purlkskd
        OP:N HOTTENTOTTI kirjoitti:

kyllö op.n hottentotti ja majakka on majakka ja sillä siisti, ja pössinen saa plöts, pöts, pruits, pruits ja haju on hirvee

eihän ossuuskassa ole okea pankki vaan maalaisten maatalosu-järjestö, niinkun MTK

• ihmettelen...
        purlkskd kirjoitti:

eihän ossuuskassa ole okea pankki vaan maalaisten maatalosu-järjestö, niinkun MTK

...että miksi täällä tuntuu olevan muotia haukkua yhtä pankkiryhmää, joka kuitenkin viime pankkikriisissä oli ainoa omillaan (=ilman tukia) hengissä säilynyt pankki. Teksteistä on helppo päätellä, että mollaajat ovat varattomia, kateellisia, stadiin savon sydänmailta muuttaneita ja ainoastaan jonkun kaverin kaverin mielikuvan perusteella näkemyksensä muodostaneita. Tietysti kokemuksia pankista onkin vaikeata saada, jos sattuu vielä omistamaan pitkän maksuhäiriörekisterin ja pikavipeistäkin on taas kertynyt rästejä. Johonkihan sitä pitää omaa mielipahaansa ja taloudellisen epäonnistumisen paineita purkaa.

Minusta ainakin olisi huomattavan paljon antoisempaa lukea POSITIIVISIA kokemuksia ja faktoja pankeista (siis muistakin kuin OP:sta) kuin tätä jatkuvaa pankin mollaamista. Itsekin vaihtaisin raha-asioitteni hoidon OP:sta pois heti, kun löytyisi paremman ja kokonaisedullisemman palvelun tarjoava pankki!

• peoewmqw

osuuskassa on maaseudun vessa ja kaupungin kusiputka!

• tyytyväinen op:n as.

Hei

Minulla on ollut Osuuspankin verkkopalvelu käytössä noin 10 vuotta. Olen erittäin tyytyväinen, ei ole ollut koskaan mitään ongelmaa.

Ap:n ongelma on tietysti jo ratkennut - eikä voinut tulla kertomaan, että olikin oma moka ;)

• Hyvin pelittää yhä

Tosiaan, tässä on varmaankin ollut käyttäjän virhe kyseessä. Osuuspankin verkkopalvelu on toimiva ja valittu muuten maan parhaaksi useampaan kertaan. Jos verkkopalvelu ns tökkii, kannattaa ottaa yhteyttä pankkiin tai puhelinpalveluun ja kertoa tilanne. Eipä tuosta tällä palstalla mesoamisesta paljoakaan hyötyä ole, vaikea auttaa kun ei tiedä tarkemmin, miten olet toiminut.

On muuten outoa, että vastauksille annetaan alaspäin peukutuksia, jos joku kertoo Osuuspankin verkkopalvelun toimivan. Miksi? Eiköhän tuo myönteinen palaute ansaitse peukun pystyyn :)

• pankki vaihtuu

Haista "!#¤%¤#!!! Varmaan asiakkaan vika, että maksupalvelu ei maksa enää laskuja.

• Ei pelitä enää

Mikä myönteinen palaute? Paljonko ne maksaa palkkaa sinulle? Itsellä ei toimi suoraveloitus, vaan tulee uhkauskirjeitä maksunsaajilta. On se upeaa palvelua -tästäkö nyt sitten annetaan miinuksia, kun on rehellinen?

• wpow,w

veikkaan että stöpseli op:ssa väärin päin taas jälleen kerran.
      vastaus on toisenlainen kuin edellinen op-karjakon vastaus.

• ei valittamista

Minäkin olen tyytyväinen Osuuspankin verkkopalveluun!!! Hienosti on toiminut.

• Tyytyväinen...vielä.

En tiedä onko ongelma yleinen, mutta piru vie kun tuntuu että tämä viimeisin päivitys OP:n verkkopankkiin on aiheuttanut enemmän harmaita hiuksia kuin olisi tarpeellista. Ainahan isot muutokset pienistä "hikoista" kärsii, mutta viime aikoina serverit tuntuu katkaisevan yhteyttä turhan usein, ja pahimmissa tapauksissa kesken asioinnin. No, toivotaan että OP:n "IT-ekspertit" saa nämä ratkottua, sillä asiakkuuteni aikana ei ole kovin montaa valittamisen aihetta ollut tähän mennessä.

• pwoeokerm

Tuntuu aika heikosti toimivalta nuo osuuskassan systeemit; uutinen viikonloppuna 9.7.2011

Päivällä lakkoilleet Osuuspankin kortit toimivat iltaseitsemästä alkaen normaalisti

• powwmmwmwe
        pwoeokerm kirjoitti:

Tuntuu aika heikosti toimivalta nuo osuuskassan systeemit; uutinen viikonloppuna 9.7.2011

Päivällä lakkoilleet Osuuspankin kortit toimivat iltaseitsemästä alkaen normaalisti

op-örkki-pössinen ei ollut poikkeuksellisesti muistanut voiko syödä, voiko syödä, voiko syödä... tuli sellainen pamaus mahassa, että rkkoi taas Ciskon kytkimet samoin kuin vuoden alulussa.(kortit ei toimi verkkopankki ei toimi)

Pössinen vosi päättää montako vaimoa pannaan kiertoon- ei kaikkia tarvitse naida vaikka naikin töissä!

• dkkjdjde

kyllä osuuskassa on sitten hienoo.

• qa436q312§

Asiakkaat ei enään usko, että osuuskassa-ryhmä selviää tulevasta lamasta. Markkinaosuus eläkesäästämisessä romahtanut 30%:ista 20¤:iin!!!!!.
      Asiakkaat äänestävät jo jaloillaan! Pohjolassa makaa suuret tappiot piilossa- Easy living!

• pankkilainen.,.

Tää juntti joka haukkuu ei saanut pummattua kalja rahaa eli lainaa Osuuspankista niin alkoi tänne itkeen.Kirjoitusvirheistä päätellen talidomi.

• pankki vaihtuu

Maksupalvelukaan ei enää toimi. Avatkaahan ne laskut siellä voi olla maksumuistutus.

• op bonus huijaus

op = isot palvelumaksut, talletuksille lähes 0 korot, margiaalit korkeat, vain pärstäkertoimella voi saa parempaa palvelua. Muut saa vain bonuksia. Muilla pankeilla ei tarvita bonuksia, vaan suoraan edullisempi. Niin bonuksilla voi maksaa vakuutuksia. Ainoa vakuutus, mikä tarvitaan on oikeusturva käräjöinti pohjolaa vastaan, että pohjola maksais vahingoista korvauksia.

• taitolaji pc-

"Verkkopankki kaatui eilen useampaan kertaan"

onhan se op vähän sekava,
      mutta koskaan ei ole mikään verkkopankki meillä kaatunut,
      vaikka on lähes 10 minuuttia odotattunut,

epäilen että koneessasi, tai taidoissasi on vikaa,

ei edes pieni yhteyskatko katkaise verkkopankkia,
      ei ainakaan meillä, vaikka monet muut sivut kaatuvat, ei verkkopankki.

• ouqdiydfk.

osuuspankin asiakkaiden tileitä viety rahaa! onpa huipputurvallinen verkkopalvelu op:lla

• påe2åue1

saako noista ryöstetyistä rahoista osuustoimintajärjestöltä kuitenkin pöönyksiä?

• Tyytyväinen Op asiak

Samoin Nordealla, osa asiakkaista on mennyt halpaan. Onhan näistä varoteltu, kyllä asiakkaalkin on jokin vastuu. Mutta tosiaan,turha TAAS syyttää vain yhtä pankkia!!

• ei mikään maajussi

Minulle on viimeaikoina hiipinyt jostain ajatus että Osuuspankilla menee tavannomaista heikommin.Tämä ajatus tulee esille kun asioi pankissa,lukee nettiopankin varotuksia.Ja sitten noi tilirajotukset.
      Eka kerta kun mietityttää.Jospa joku toinen pankki olisi sopivampi.

• Kortilla käy

Ninkuin mitkä tilirajoitukset?Ei ainakaan minulla ole näkynyt mitään rajoituksia paitsi ne mitkä itse sinne on asettanut. S-pankilla nekin kortin maksuraja muutokset on maksullisia.
        Varoitukset ovat tarpeen kaikille nettipankkilaisille koska ihmiset on ääliöitä ja ilmoittaa tunnuslukunsa ja muutkin tietonsa mihin vain.
        OP.n bonusostojen ilmoitus kertymäksi korttiostoissa on ollut harhaan johtavaa koska vaaditaan tilikäyttöön minimi 5000€ käyttöä keskimäärin kuukaudessa.(velkaa tai rahaa)

• näin on

Nää herjaajat ei ole saanut lainaa kyseisestä pankista tietenkään,kun ovat luuseri pellejä.Ei ne muualtakaan saa,kun on luottotiedot menneet.Nyt kun kiristyy lisää kriisien takia lainan saanti ei sitä saa enään kun henkilö jolla on vakituinen työpaikka/takuut/ja ei ole ikinä ollut laskua maksamatta.Luottohäiriö muuten seuraa pankin järjestelmässä 100 vuotta ja jokaisella pankilla oikeus pitää omia listojaan asiakkaistaan.

• ei kaikki tartte lai

Ootko tamppoonipankin pankinjohtaja. Kukaan järki-ihminen, jolla on omaisuutta ja varallisuutta ei omaisuutta op:n hoitoon nollakoroilla.

• op-pro-forever-lovel

pah sanon minä. op on valittu juuri yhdeksi maailman parhaimmista pankeista.

• wpiowueiyh

Kuotettavia nämä Op.n maailman parhaat systeemit Osuukassa on maailman pankkien mittkaavassa lipputtien ja lilliputtien maakuntadarjassa, älä uhittelke maailman parhaalla...
      Huijarit ovat onnistuneet saamaan haltuunsa Osuuspankin asiakkaiden verkkopalvelutunnuksia. Osuuspankin tiedossa on, että pelkästään viime viikolla sähköpostien välityksellä huijatuksi tuli 20 henkilöä.
      Sähköpostihuijarit ovat Osuuspankin mukaan saaneet asiakkailta yhteensä noin 20 000 euroa viime viikolla. Pankin mukaan 14 henkilöä on jo tehnyt rikosilmoituksen huijausviesteistä.
      Osuuspankin asiakkaille lähetettyjen huijausviestien otsikkona on ollut muun muassa "Vuosittainen ilmoitus", "Tärkeä Viesti!" ja "Kiireellinen viesti".

Osuuspankista korostetaan, että henkilökohtaisia verkkopalvelutunnuksia ei saa luovuttaa kenellekään. Pankki muistuttaa, etteivät pankki tai viranomaiset koskaan lähetä sähköposteja, joissa pyydetään pankkitunnuksia.

Epäilyttävä viesti pitäisi poistaa avaamatta sitä. Pankki neuvoo ottamaan heti yhteyttä, jos epäilee joutuneensa huijauksen uhriksi.

• Hyvä Op!!

Jokaisen pankin asiakkaista löytyy niitä, jotka kaikista varoituksista huolimatta vastaavat näihin huijausviesteihin. Myös kortin tunnusluku saatetaan kertoa, kun esim. joku puhelimessa kysyy. Miksi? Miksi edelleen eräät ihmiset ovat niin sinisilmäisiä, vaikka korttia ja verkkopalvelutunnuksia annettaessa pankissa selitetään turva-asiat ja se, että nämä tunnukset ovat henkilökohtaisia?

Ap viestiin vastaisin, että Osuuspankin verkkopalvelu on ollut käytössäni n. 12 vuotta eikä ole ollut mitään ongelmia. Ja se, joka meuhkaa maksupalvelusta: kyllä sekin edelleen pelittää. Kannattaa pitää tilillä tarpeeksi rahaa laskuja varten, sillä niistä karhukirjeistä pääsee :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe