Hei. Olen 19-vuotias mies, mitat tällä hetkellä 181cm 125kg. Vielä puolitoista vuotta sitten painoin 89 kiloa. En tiedä minkä vuoksi painoni on noussut niin paljon, koska ruokailutottumukseni eivät liiemmin ole sen aikana muuttuneet ja liikuntaa harrastanut ihan yhtä paljon, tai siis vähän, kuin ennenkin. Jokatapauksessa n. kuukausi sitten vaa'alta tullessani aloitin samantien laihduttamaan, pelästyin tuota painoa niin paljon. Nyt 1kk ja 1viikossa tippunut yli 4 kiloa, vaikka en ole liikuntaa sen kummemmin lisännyt (kävelen päivässä yleensä n. 45min arkiasioilla olen käynyt satunnaisesti lenkillä jos on jaksanut), ruoka-asioissa ei ole muu muuttunut kuin roskaruoka on jäänyt pois ja limut muuttunut sokerittomiin tai ei mihinkään, sekä kaljan juonti vähentynyt.
Nyt vaikka haluaisin että paino tippuisi nopeasti, niin pelkään että se lähtee laskemaan yhtä huimaa tahtia kuin nousikin, ja tätä myöten tulisi jotain muitakin terveysongelmia... Mistäköhän on kyse? PS. tänään kävin verikokeissa tämän takia.
Paino nousee ja laskee hirveää vauhtia
ihme ttelijä
1
336
Vastaukset 1
Olet vähentänyt paljon ns. roskaruokaa. Käytät vähemmän hiilihydraattia, joten olet laihtunut.
Vältä leipää, perunaa, riisiä, pastaa, sokeria, karkkeja, sipsejä jne.
Syö enemmän tuoreita kasviksia, kuten kurkkua, tomaattia, salaattia, kaaleja jne. Lisäksi lihaa, kalaa jne. Kaljaakaan ei tarvitsisi kovin paljoa.
Katso VHH-dieettiohjeita.
Ei laihtuminen ole liian nopeaa. Kilo ja viikko on aluksi aivan normaalia, painon pudotus vähenee pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526- 29523
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508