Hei haloo, ateistithan rupeavat muistuttamaan jo körttejä.
Körttien mukaan pääkaupunkiseudulla asuisi miljoona körttiä, eli ihan sama millainen ihminen on, se täyttää körtin tunnusmerkit. Ennen ateisteina pidettiin nimenomaan jumalankieltäjiä. Nykyään ateistit haluavat yleistää ateismin tarkoittavan kaikkea, joka vähääkään epäilee jumalan olemassa oloa. Valtaosa suomalaisista ei ole uskonnollisia. He eivät siis palvo minkään valtakunnan jumalia. joidenkin ateistien mukaan kaikki nämä ovat silloin ateisteja. Paskan marjat. Kyllä minä en uhastakaan nimitä itteäni ateistiksi, vaikken jumalaan uskokkaan!
Kaikkiko muka ateisteja?
8
178
Vastaukset
- ..
on ateisti. Näin yksinkertaista se on.
- merjuska....
te vain haluatte yleistää ateistinimen koskettamaan kaikkia ihmisiä. Ei onnistu!
- ..
merjuska.... kirjoitti:
te vain haluatte yleistää ateistinimen koskettamaan kaikkia ihmisiä. Ei onnistu!
Jos et ole teisti, olet a-teisti. Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää?
merjuska.... kirjoitti:
Minä taas en uhallanikaan nimitä itseäni mieheksi, vaikken nainen olekaan.
Tilastokeskuksen mukaan Suomessa asuisi 2 ½ miljoonaa miestä, eli ihan sama millainen peniksellä varustettu ihminen on, se muka täyttää miehen tunnusmerkit!- ...
merjuska.... kirjoitti:
1. Teismi tarkoittaa uskoa yhteen tai useampaan persoonalliseen jumalaan.
2. A ilmaisee negaatiota.
3. Negaatio tarkoittaa samaa kuin etuliite -ei.
4. Siispä ateismi, a-teismi, ei-teismi tarkoittaa ei-jumaluskoa eli jumaluskon olemattomuutta.
""Ennen ateisteina pidettiin nimenomaan jumalankieltäjiä.""
Ateismi (muinaiskreikaksi ἄθεότης, atheotes) eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa. Ateismin vastakohta on teismi eli jumalusko.
Katsos kun pitäisi ensin uskoa jumalaan jonka sitten kieltää.
Miten kieltää sellainen, johon ei edes usko?Näitä tämmöttii kirjoituksia kuten esim Merjuska...n kirjotuksia tyyliin"joo en ole koskaan uskonu jumalaan mutta kaikki ateistit on täysiä paskoja,tai krusifiksin kieltäjien päät pitäis halkoo ja murskata ja liementää niitten ruumiit ja syleksiä niitten päällee........JA AI NIIN MÄ OON ATEISTI"
Voi vitalis teitä uskovaisia jos te haluatte noin paljon teilata ja tappaa niin olkaa edes rehellisiä
- A-teisti
agnostikko...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192532
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau391772Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221602- 1291488
- 681273
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3481184Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?701128- 891035
- 88905
- 123871