voitteko kertoo koska parta-agama kasvaa täys pituseks tai siis minkä ikäsenä??
pikku kysymys.
5
325
Vastaukset
- jfrju
VASTAKKAA NY JOKU!!!!
- Kääppäri
Hei :-D
Jokainen parta-agama on yksilö; jotkut kasvavat suuremmiksi, jotkut pienemmiksi. Parta-agama elää noin 6-10 vuotta, joten kasvuvaihe kestää parisen vuotta; noin ½ - 1.
Toivottavasti tästä oli apua. - pliis
Kääppäri kirjoitti:
Hei :-D
Jokainen parta-agama on yksilö; jotkut kasvavat suuremmiksi, jotkut pienemmiksi. Parta-agama elää noin 6-10 vuotta, joten kasvuvaihe kestää parisen vuotta; noin ½ - 1.
Toivottavasti tästä oli apua.osaakko kertoo siitä kääpiöparta agamasta et paljon sitä pitää syöttää:)
- Kääppäri
pliis kirjoitti:
osaakko kertoo siitä kääpiöparta agamasta et paljon sitä pitää syöttää:)
Kääpiöparta-agamaa voidaan hoitaa samoilla ohjeilla kuin parta-agamaakin. Voit ruokkia liskon päivittäin, mutta ruokaa ei saa olla 'liikaa'. Talvilevon lähestyessä voit antaa liskolle päivittäin vaikka yhden jauhomadon.
- GothDragon
Kääppäri kirjoitti:
Kääpiöparta-agamaa voidaan hoitaa samoilla ohjeilla kuin parta-agamaakin. Voit ruokkia liskon päivittäin, mutta ruokaa ei saa olla 'liikaa'. Talvilevon lähestyessä voit antaa liskolle päivittäin vaikka yhden jauhomadon.
Kannattaa myös muistaa, että jos lisko on pieni niin antaa sille ei suositella talvilepoa tai ruuan vähentämistä. Kääppäristä voi tulla n. 15 - 25 senttinen, tosin se kokokin vaihtelee yksilöstä riippuen.
Hieman jo kasvaneelle kääppäsille täytyy antaa kasviksia, kuten porkkanaraastetta, pieniä omenanpaloja, salaattia, yms. Isommat, aikuiset kääpiö parta-agamat syövät pääasiassa salaattia ja pari kolme kertaa viikossa muutama sirkka. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481