Laskin alleni humalassa jo toistamiseen. Apua??

Nolostunut19

Mikä ihme minulle on tullut, kun jo kuukauden sisään on käynyt kaksi kertaa tämä sama juttu, eli lasken alleni humalassa kun nukahdan. Ei ole mitenkään kovin hienoa herätä aamulla siihen, että on sammahtanut sänkyyn takki päällä ja alla olevat lakanat ovat aivan märät ja vaatteet myös. Mukavaa myös selitellä porukoille että miksi roudaan lakanat ja peiton ja päiväpeitonkin pesuun. -.- Tuntuu aivan kamalan nöyryyttävältä.
Tälläista ei luojan kiitos ole selvinpäin tapahtunut, silloin kyllä pystyn kontrolloimaan pidättämistä. Mutta ikinä ennen, ei edes humalassa ole tämmöistä ollut tapana käydä. Mukavaa on selitellä poikaystävälle tai kavereille jos herää jostain lätäkkö allaan. -.- Voi apua. Tätä ei kyllä ole ihan joka kerta humalassa käynyt, mutta häiritsee toki silti kovasti.

Liittyykö tämä johonkin vakavaan, vai voiko kovassa humalassa ja sammuneena vain käydä noin. ? :o

4

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjhjhj2323

      humalassa sikeästi niin noinhan on käynyt itse kullekin.

      • Nolostunut19

        Niin no kai tuo on vaan kiinni siitä että on tullut otettua liikaa = ei herää hätään.

        Tuntuu vaan että kun olen koittanut tutuilta kysyä että onko toi ihan normaalia niin oon saanut mojovat naurut vaan vastaukseksi. :o Nojoo, ehkä eivät kehdanneet vain myöntää. -.-


      • huppuli
        Nolostunut19 kirjoitti:

        Niin no kai tuo on vaan kiinni siitä että on tullut otettua liikaa = ei herää hätään.

        Tuntuu vaan että kun olen koittanut tutuilta kysyä että onko toi ihan normaalia niin oon saanut mojovat naurut vaan vastaukseksi. :o Nojoo, ehkä eivät kehdanneet vain myöntää. -.-

        hmm.. ei kyllä ihan normaalia ole. itse en ole eläessäni laskenut alleni vaikka miten humalassa olisin ollut. voi olla myös merkki jostain hermostollisesta sairaudesta, joten itse kyllä menisin lääkärissä käymään..

        oletko ollut pienenä yökastelija?


      • Nolostunut19
        huppuli kirjoitti:

        hmm.. ei kyllä ihan normaalia ole. itse en ole eläessäni laskenut alleni vaikka miten humalassa olisin ollut. voi olla myös merkki jostain hermostollisesta sairaudesta, joten itse kyllä menisin lääkärissä käymään..

        oletko ollut pienenä yökastelija?

        apua. :o Voinko gynekologilta kysellä tästä enemmän. ? Alko vähän pelottaa. :/

        Olin joo pienenä yökastelija johonkin seitsemään ikävuoteen asti. En oikein niinkun osannut pidättää aina ja keskellä kauppaakin saatoin vain laskea alle. Muistan kun joskus pienenä menin tarkoituksella jonnekin hyllyjen väliin ja lattialle sitten pissasin. :'o Mutta en tiedä liittyykö se mitenkään tähän nykypäivään. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe