tuli **** € lasku ja muutenkin hyvin ystävällistä palvelua ja osaavaa.
Osuuspankki on hyvä pankki
26
966
Vastaukset
- Pankkiiri Ankka
Samaa mieltä. Osuuspankin omistajajäsenenä jo 3:nnessa sukupolvessa...... lämminhenkinen,ihmisläheinen palvelu, mukavan maanläheistä ja henkilökohtaista palvelua.
- paras minun kolmesta
Aivan riittävän hyvä, keskimäärin,
toki jossain on joskus parempiakin tarjouksia, varsinkin jos ei lue ehtoja loppuun saakka.
Ei paljoa voi pankki paremmaksi tulla,
perunkirjatkin tehtiin edullisesti, tiesivät myös hinnan etukäteen, paljon edullisemmin kuin lakitoimistossa, jossa hinta jäi epäselväksi olisivat kyllä innokkaasti ottaneet tehtävän.
hyvää myös, kaikki asiat saman katon alta, on paljon selkeämpää. tuolla bonuksellakin on suuri merkitys, näin matalien korkojen aikana, - R.Qs
paras minun kolmesta kirjoitti:
Aivan riittävän hyvä, keskimäärin,
toki jossain on joskus parempiakin tarjouksia, varsinkin jos ei lue ehtoja loppuun saakka.
Ei paljoa voi pankki paremmaksi tulla,
perunkirjatkin tehtiin edullisesti, tiesivät myös hinnan etukäteen, paljon edullisemmin kuin lakitoimistossa, jossa hinta jäi epäselväksi olisivat kyllä innokkaasti ottaneet tehtävän.
hyvää myös, kaikki asiat saman katon alta, on paljon selkeämpää. tuolla bonuksellakin on suuri merkitys, näin matalien korkojen aikana,Itse tein pankin vaihdon jo reilu pari vuotta sitten heti sen jälkeen kun oli selvinnyt, mihin suuntaan entisen Pankin toiminnot olivat menossa. OP:iin olen ollut tyytyväinen ja omalla kohdallani kilpailuttamisen perusteella OP oli myös edullisin vaihtoehto.
- ei kiitos on kallis
Muuta hyvää on vaikea löytää. Vanhanaikainen, maalaishenkinen pankki.
OP tekee sonerat siirtämällä tiliotteet yksipuolisesti verkkoon 13.12. Eihän tästä olisi haitta, jos säilytysaika olisi joidenkin muiden pankkien tapaan kohtuullinen. Kaksi vuotta on kuitenkin liian lyhyt aika, joten otteet pitää joka tapauksessa siirtää omalle koneelle tai tulostaa.
Vajaa vuosi sitten OP yhdisteli rahastoja. Tämä ei ollut ainakaan minulle edullista.
Ja vaikka bonuksia mainostetaan, eivät palvelumaksut mitenkään erityisen edullisia ole. Lisää menisi, jos sähköistä aineistoa säilyttäisi pidempään.
Vaikka olenkin OP:n asiakas, en ainakaan haluasi olla sokea puutteille.- werty.
ei kai niiltä siirretä tiliotetta verkkoon,
joilla on op;stä vain ne ilmaiset osat, ne niin sanotut "mansikat"
eikä ole maksulista nettiyhteyttä, eikä mitään maksullista. - PAnkin vaihtaja
werty. kirjoitti:
ei kai niiltä siirretä tiliotetta verkkoon,
joilla on op;stä vain ne ilmaiset osat, ne niin sanotut "mansikat"
eikä ole maksulista nettiyhteyttä, eikä mitään maksullista.Olin aikoinaan Osuuspankin asiakas mutta kalliiden palvelumaksujen takia vaihdoin pankkia.
- OP-pankin täti
PAnkin vaihtaja kirjoitti:
Olin aikoinaan Osuuspankin asiakas mutta kalliiden palvelumaksujen takia vaihdoin pankkia.
Järjestä ja keskitä raha-asiasi, niin et joudu maksamaan palvelumaksuja meillä OP:ssa ollenkaan! Siitä pitävät huolen OP-bonukset! Tervetuloa, varaa aika ja tule keskustelemaan, mitä haluaisit meidän Sinun eteesi tekevän. Katsotaan yhdessä, miten kannattavaksi keskittäminen saataisiin.
- niin mitä maksuja
OP-pankin täti kirjoitti:
Järjestä ja keskitä raha-asiasi, niin et joudu maksamaan palvelumaksuja meillä OP:ssa ollenkaan! Siitä pitävät huolen OP-bonukset! Tervetuloa, varaa aika ja tule keskustelemaan, mitä haluaisit meidän Sinun eteesi tekevän. Katsotaan yhdessä, miten kannattavaksi keskittäminen saataisiin.
On sammossa säästötili jolle maksetaan 2 % päiväkorkoa, nettiavaimet, ym.,
koskaan ei ole puhuttu mitään palvelumaksuista.
S-pankissa debit/kredit ja debit kortit ja niihin rinnakkaiskortit lapsilla ja puolisolla,
samoin tilit ja nettiavaimet.
OP-Master Luottokortit ja käyttötili, tiliote tulee kotiin,
ei mitään palvelumaksuja.
On myös Sofiassa, FIM;missä, eQ;ssa, Evli;ssä, ei mitään palvelumaksuja,
onkos ne palvelumaksut jotain aivan uutta ? - savua silmissä
OP-pankin täti kirjoitti:
joo ja varoja pitää olla tai lainaa ottaa. Jos ei ole ns. varakkaampaa porukkaa (vaikkakin lainavetoinen omistusasunto) niin kannattaa ehdottomasti valita joku muu pankki.
Minut on käytännössä savustettu pankista ulos mitä ihmeellisimmillä takuu- ja maksuvaatimuksilla kun ei ole lainoja tai varoja. Ei riitä, että palkka (3200 e/kk) tulee tilille. Lasten pankkikirjoja yritätte kynsin hampain saada lopettamaan vaikka ne ovat meidän tarpeisiin juuri oikeanlaiset palvelut.
Tuorein mainoksenne on todella totuuden mukainen: jos on lainaa ja omistajajäsen niin homma toimii ja poonukset juoksee, mutta tavallinen tilinpitäjä saa sitten senkin lystin maksaa.
- heh heh
Jos OP tulee 0 € lasku,
niin sinulla on rahaa lainassa ylikorolla,
tai
talletat alikorolla,
eli sinua huijataan?
vai kehtaatkos kertoa todelliset korkosi, NUMEROINA;
et kehtaa.
"muutenkin hyvin ystävällistä palvelua ja osaavaa".
on kyllä melko lapsellista ja alikehittynyttä maksaa ystävällisestä palvelustra,
jaa, sinula ei taida ola "ilmaisia ystäviä" tarpeeksi.
.- hahhaa
Kateellisen kitinää :)
- en häpeä kertoa
minä kehtaan, asuntolaina 1kk euribor 0,3 , ei talletuksia joten ei korkoa. Bonuksia pari sataa / vuosi , niistä menee 2,75 / kk palvelumaksuja.
En koe että osuuspankki huijaa. Pari kertaa olen kilpailuttanut ja muista en ole yhtähyviä/parempia etuja saanut. - jymäytys 2020
itse olen op-omistaja-asiakas ja olen kanssasi samaa mieltä.
Ei pankki sitä nolla laskua anna ilmaisieksi. Asia on juuri noin, että asiakkaalla on nollakorolla rahaa pankissa tai sitten paljon velkaa.
Jos saa vaikka vuodessa 400e vakuutusmaksun ilmaiseksi ja satasella palvelumaksut ilmaiseksi, nii ei se paina jos korkovelkaa pankille asuntolainasta on yli 2000e/a seuraavan 20 vuoden ajan.
Noi on täyttä fuulaa.... Itseasiassa koko op omistuksella ei ole mitää virkaa, kun pankin kuitenkin omistaa instituutiot niikuin ilmarinen.
- op asiakas
Itse olen ollut tyytyväinen osuuspankkiin. Mulla palvelumaksut 2,50€/kk, minusta ei paljon. Tuohon 2,50 euroon kuuluu sähköinen tiliote, käyttömaksut, nettitunnukset, laskujen maksaminen yms.
Itsellä kaksi tiliä op:ssä; käyttötili ja säästötili. - ihmettelijä 2
Taas nä'mä tamppoonipankin työntekijät mainostavat kalliita palveluitaan Muilla nuo on ilmaisia, ilman huijausbonuksiakin.
- opaatu
Olen samaa mieltä viestin aloittajan kanssa; osuuspankki on hyvä pankki.
Ihmettelijä 2: En ole mikään pankin työntekijä. Olen ERITTÄIN tyytyväinen osuuspankkiin enkä aio vaihtaa pois sieltä kaiken maailman valittajien takia.
En ymmärrä näitä osuuspankin haukkujia. Mikä mättää? Taitaa teillä olla vain kateelisen panettelua =) - Opaatu
Jatkoa edelliseen viestiin. Jokainen päättäköön itse pankin missä pitävät rahojaan, eikä muilla ei ole sanomista tähän!!
- adsfsdafsdf
Edelliselle, voi reppanoita.
- vepsukkavöpsykkä
Itse myös tyytyväinen osuuspankin asiakas
- bonukset ok
Hei,
täällä myös Osuuspankkiin tyytyväinen perhe. Meillä on kokemusta Säästöpankista ja Nordeasta, mutta Osuuspankin palvelu, valikoima, sijainti sekä korko (lainoissa ja talletuksissa) on kohdallaan, joten ei tarvitse enää vaihtaa.
- tetetete
adsfsdafsdf; Niin, voi reppanoita jotka valittavat hyvästä pankista;)
Ikäni olen ollut osuuspankin asiakas eikä koskaan ole ollut valittamista, joten miksi vaihtaisin? - bössis
Osuuspankki on minunkin mielestä paras pankki
- heissuli
Olen ollut töissä sekä Op:ssa että Nordeassa ja voin kertoa, että ilmaista lounasta ei olekaan. Kummassakin pankissa yritetään myydä asiakkaille niitä tuotteita, joista pankki saa asiakasta parhaiten lypsettyä. Mutta eihän se ole hullu, joka pyytää vaan se, joka maksaa :).
- Ent. OP & Nordea
Molemmat pankit on todella seiltä mihin ei aurinko paista ja vielä kaiken kukkaroksi OP koko komeudessaan on lähössä maasta pois tosi isäm maalista Nordea on ollut jo pitkään ruotsalaisten omistuksessa suomalaisia vedetään nokasta kyllä. Olen jo pitkään ollut pois OP ja Nordean asiakuudesta pois ja en kyllä mee takasin vaikka maksasivat mulle ja KEHOTANKIN NYT OP ASIKKAITA VAITAKAA JO PANKKIA ennen kuin teiltä saatut voitot on virossa tai ruosissa.
- Ulos siitä.
Kauan jo puhuttu pankeissa olevan sen huonoimman talousasiantuntemuksen.
Käsitys vahvistuu päivittäin.
Antaa pankkien lähteä, siirretään asiakkuus jääviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184141Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1391828- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91184Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27711
- 102711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681