Onko muille käynyt näin? Itse tilasin 69e:n korun ja tuli 49e:n VÄÄRÄ postissa. Muut tuotteet olivat mitä pitikin.
Nyt ilmeisesti pitänee tuo lähettää takaisin saksaan ja vaatia oikeaa? Ei ole 2 päivään vastannut mun lähettämään meiliin.
harmittaa :(
Kyse aidosta kaupasta eli rammsteinshop.de
Rammstein Shop ja väärä koru
dde8/
2
1139
Vastaukset 2
- LIFAD
tilasin rammstein shopista LIFAD hupparin, mut tuli väärä tuote. LIFAD huppari oli kans, mut ei saman lainen. muut tuotteet oli oikeet. ei silti haittaa, hienoja paitoja kaikki ne on rammstein shopissa! :D
- Samppidoo
Tuo rammsteinshop.de sivu ei kyllä toimi kunnolla.
"Add to cart" nappi on kadonnu sivuilta, ja eilen pääsin kyllä tilausvahvistukseen asti mutta "Confirm Order" nappi oli kans kadonnut...
En sitten tiiä että minkälaisia ongelmia niillä on :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831140Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260985Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105874
- 99809
- 73808
- 107679
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11488