Mielenkiinosta kyselen, kun olen lueskellut näitä kirjoituksia ja huomannut ettei raskaana olevilla naisilla juurikaan tee mieli seksiä?
Olen sitten itse varmaan epänormaali nainen, kun voisin rakastella ihan joka päivä mieheni kanssa( se tosin ei onnistu töiden takia..)
Raskauden myötä jo ennestään ns. kovat halut on vaan lisääntynyt. Seksi tuntuu paaaaljooon ihanammalle ja nautinto on mieletön.
Onkohan täälä muita vai olenko tosiaan ainoa josta raskaus on tehnyt seksipedon:)
Ps, jos tämän eksyy lukemaan joku mies niin ei muuta kuin vastauksia ja kertomuksia. Esim. jos te ette halua niin mistä se johtuu?
seksihalut+ raskaus
12
838
Vastaukset
- zanna79
Moikka, täällä toinen tuleva äippä, josta odotus on tehnyt seksipedon. Aivan uskomattomat halut ja toden totta, mikä nautinto;)
Tuntuu, että halut senkus kasvaa kilpaa masun kanssa:)
Millä viikolla olet? Mulla menossa rv24.- peikkotyttö78
Mulla on raskaus vielä alussa rv 10 menossa, mutta jos asiat etenee samaan malliin mitä esikoisen kanssa niin mun halut ei ainakaan hiivu loppua kohden...
Olen miettinyt mistä se voisi johtua, enkä ole keksinyt muuta syytä kuin sen etten kärsi ( ainakaan vielä) mistään pahoinvoinneista sun muista. Väsymys on oikeastaan ainoa oire ja rinnat on kasvaneet ja luonnostaan pienirintaisena tunnen itseni seksikkäämäksi kun minulla on kerrankin rinnat jotka on kauniit ja näyttävät:)
Olen niiin pahoillani tedän puolesta kenellä on halut hävinneet kokonaan, on varmasti oma haasteensa kaiken muun lisäksi. Asiahan nyt ei minulle kuulu eikä ole pakko vastata, mutta kysyn kuitenkin, eikö halut herää mitenkään esim. liukkarin avulla tai muuten? Ymmärtääkö miehenne haluttomuuden ja miten suhtautuvat siihen? ( mun mies varmaan kohta jo toivoisi saavansa joskus rauhan multa...;)) - zanna79
peikkotyttö78 kirjoitti:
Mulla on raskaus vielä alussa rv 10 menossa, mutta jos asiat etenee samaan malliin mitä esikoisen kanssa niin mun halut ei ainakaan hiivu loppua kohden...
Olen miettinyt mistä se voisi johtua, enkä ole keksinyt muuta syytä kuin sen etten kärsi ( ainakaan vielä) mistään pahoinvoinneista sun muista. Väsymys on oikeastaan ainoa oire ja rinnat on kasvaneet ja luonnostaan pienirintaisena tunnen itseni seksikkäämäksi kun minulla on kerrankin rinnat jotka on kauniit ja näyttävät:)
Olen niiin pahoillani tedän puolesta kenellä on halut hävinneet kokonaan, on varmasti oma haasteensa kaiken muun lisäksi. Asiahan nyt ei minulle kuulu eikä ole pakko vastata, mutta kysyn kuitenkin, eikö halut herää mitenkään esim. liukkarin avulla tai muuten? Ymmärtääkö miehenne haluttomuuden ja miten suhtautuvat siihen? ( mun mies varmaan kohta jo toivoisi saavansa joskus rauhan multa...;))Hassu yhteen sattuma meillä himokkailla seksipedoilla ( ap. ja pinguliina), kun mullakin on normaalisti pienet rinnat kuppikoko A. Esikoista odottaessa kasvoivat B-kuppiin, mutta nyt tällä toisella, mulla on jo kuppikoko C... Heh, tästähän vois nyt tilastollisesti päätellä, että meillä pieni tisuisilla naisilla halut lisääntyy kuppikoon kasvun myötä;)
Tuo pitää kyllä varmaan paikkansa, mitä kerroit noista oireista. Mullakin tää toinen raskaus on mennyt paljon oireettomammin, kuin mitä oli tuon esikoisen kanssa. Toisaalta sitä oli silloin paljon varovaisempi kaikkeen ja myös mies taisi silloin pikkuisen vierastaa paisuvaa naisellisuuttani, kertoi silloin myös pellänneesä satuttavansa mua, tai vauvaa. Itsekään en kyllä silloin ollut näin aktiivinen, kuin mitä nyt. Tuo mitä kerroit, että mies toivoisi saavansa joskus olla rauhassa, niin meillä jo käynyt muutaman kerran niin, että miestä väsyttänyt:(.
Aika jännää, kun toiset kertoo, että paikat kuivuu raskauden myötä, mutta mulle on taas käynyt päinvastoin. E-pillereitä popsiessa tuntui, etten kostunut millään tarpeeksi, mutta nyt tuntuu, että olen jatkuvasti kostea ja "valmis". Onkos sulla samoin?
Ainoa pikkuinen rajoittava tekijä alkaa vain olemaan tuo paisuva masu. Niinpä tuosta lusikasta onkin tullut mun lempari asento, suosittelen:).
- pinguliina
Olen rv 22:lla ja totta tosiaan seksi maistuu! Mulla ainakin paikat jotenkin tuntuu kosteammilta, sykkiviltä ja verevämmiltä ja siksi seksi tuntuu hyvälle. Ja myös siksi, että jotenkin tietoisuus yhteisestä lapsesta on entisestään lähentänyt miehen kanssa, seksiin tullut uusi intiimimpi ja syvempi sävy.
Ehkä sekin vaikuttaa, että ensimmäistä kertaa elämässäni omistan rinnat ja tunnen itseni oikein naiselliseksi =) - Pihtari rv10
Esikoista odottaessa teki mieli seksiä jopa enenmän kuin ennen raskautta, mutta tätä toista odottaessa ei tee mieli yhtään :(
Ihan käy miestäni sääliksi, sillä minua alkaa ahdistamaan kun hän yrittää tehdä aloitetta.
Pari kertaa olemme tämän raskauden aikana yrittäneet, mutta itsetuntoni on niin alhainen ettei siitä tule mitään. En pysty nauttimaan ollenkaan sillä pidän itseäni jostain syystä kuvottavana.
Tuo alhainen itsetunto ei tule ilmi missään muussa "tapahtumassa".
En häpeä käydä ulkona ja oikeastaan pidän itseäni nätimpänä kuin ennen raskautta, mutta seksin aikana minusta tuntuu että olen ällöttävä.
Aluksi pidin haluttomuuttani normaalina, mutta en tiennyt että se johtuu siitä että pidän itseäni niin kamalana seksin aikana. Tämä siis selkeni vasta siinä vaiheessa kun ryhdyttiin "tositoimiin" haluttomuudesta huolimatta, vai voisikohan tämä johtua juurikin siitä että teen sellaista mitä en halua ja siksi tuntuu niin pahalta?
Minusta tuntuu epänomaalilta se etten halua seksiä, koska ennen ei ole tällaista ongelmaa ollut edes silloin kun odotin esikoista.
Toivottavasti saan haluni takaisin, vaikka toisaalta haluan, mutta en vaan pysty.
Huoh...Kaikki toimii muuten ihan normaalisti ja hyvin paitsi seksi....
Tuloee niin p**ka fiilis tästä...- ...
mulla ihan sama juttu.. suututtaa oikeen kun ei tee mieli.
pihataamaan en ole viittinyt alkaa.. mihis ne miehen seksihalut nyt samalla katoiais jos omat katoaa..
muutenkin koko homma tuntuu tosi hankalalta ison mahan kanssa, nyt rv 38 2 ja kaikki ajatukset harhailee..
välillä alan ajattelemaan kesken kaiken tiskaamista yms..ja sit vauva potkii ja painaa kylkiluihin, vaikea hengittää ja muutenki huono olla missään asennossa..
no onneks tää on ohi kohta ja saan haluni takaisin..toivottavasti.. - Pihtari rv26
Meillä sama meininki, esikoista odotan joten edellisistä raskauksista ei ole kokemusta. Meillä oli juuri 2kk tauko seksissä, kunnes nyt yhden kerran sai homman "suoritettua". Meinasi kyllä alkumetreillä jo halut hiipua kun kesken touhujen alkoi vauva masussa potkia. Itseäni ainakin on nyt liikkeitten myötä alkanut vauvan läsnäolo häiritsemään sen lisäksi, että kropan muuttumisen myötä en tunne kroppaani "omaksi" ja kosketukset ym. ei tunnu kivoilta. Maha on jatkuvasti tiellä ja tuntuu hankalalta ja rinnat ym. on niin paljon muuttunut että on ikävä omaa kroppaa. Toivottavasti halut palaa sitten kun pääsee taas olemaan oma itsensä.
- toinen pihtari
Pihtari rv26 kirjoitti:
Meillä sama meininki, esikoista odotan joten edellisistä raskauksista ei ole kokemusta. Meillä oli juuri 2kk tauko seksissä, kunnes nyt yhden kerran sai homman "suoritettua". Meinasi kyllä alkumetreillä jo halut hiipua kun kesken touhujen alkoi vauva masussa potkia. Itseäni ainakin on nyt liikkeitten myötä alkanut vauvan läsnäolo häiritsemään sen lisäksi, että kropan muuttumisen myötä en tunne kroppaani "omaksi" ja kosketukset ym. ei tunnu kivoilta. Maha on jatkuvasti tiellä ja tuntuu hankalalta ja rinnat ym. on niin paljon muuttunut että on ikävä omaa kroppaa. Toivottavasti halut palaa sitten kun pääsee taas olemaan oma itsensä.
Esikoista odottelen myös ja ennen raskautta minulla oli kyllä paljon enemmän haluja. Silloin mieheni taas ei ollut niin aktiivinen, joten tavallaan on ollut kiva että hänkin koittaa tehdä aloitetta. Toisaalta taas se tuntuu ahdistavalta, kun itseäni ei yhtään huvita. Meillä ollut myös noita piiiitkiä taukoja, viimeisestä yhdynnästä lienee jo 3-4 kk! (Nyt siis rv 34) Muutaman kerran olen sitten suulla helpottanut miehen oloa. Minusta seksi ei vaan enää tunnu hyvältä: vauva potkii mahassa, kroppa on muuttunut ja maha tosi iso, ettei mikään asentokaan tunnu enää onnistuvan. Lisäksi alapääni on niin turvoksissa että se tuntuu oudolta ja limakalvot on kuivat. Oletukseni oli ennen että raskaana ollessa halut heräävät entisestään, mutta mulla käynyt kyllä' ihan täysin päinvastoin.
- ...
toinen pihtari kirjoitti:
Esikoista odottelen myös ja ennen raskautta minulla oli kyllä paljon enemmän haluja. Silloin mieheni taas ei ollut niin aktiivinen, joten tavallaan on ollut kiva että hänkin koittaa tehdä aloitetta. Toisaalta taas se tuntuu ahdistavalta, kun itseäni ei yhtään huvita. Meillä ollut myös noita piiiitkiä taukoja, viimeisestä yhdynnästä lienee jo 3-4 kk! (Nyt siis rv 34) Muutaman kerran olen sitten suulla helpottanut miehen oloa. Minusta seksi ei vaan enää tunnu hyvältä: vauva potkii mahassa, kroppa on muuttunut ja maha tosi iso, ettei mikään asentokaan tunnu enää onnistuvan. Lisäksi alapääni on niin turvoksissa että se tuntuu oudolta ja limakalvot on kuivat. Oletukseni oli ennen että raskaana ollessa halut heräävät entisestään, mutta mulla käynyt kyllä' ihan täysin päinvastoin.
mulla alussa oli kyllä ihan normaalit halut, ellei vielä isommat :)
ja liukkaria on pakko olla,paikat niin kuivat muuten..ja kyllä ne sitten kun tositoimiin päästään heräilee, mutta sekin on kovan työn takana..mies ymmärtää kyllä ettei aina huvita, ja nyt on kyllä seksiä harrasettu päivittäin, ihan vaikka siitä syystä jos tuo synnytys alkais käynnistymään :) - Miehesi Martti
Jos et halua pillua antaa.
Vai onko seksillä kiristäminen sinulla vallanhakua?
Häpeä, jos osaat
- palapala.
Mä huomasin sellasen jutun että kun olen odottanut poikia (3) seksihalut ollut ihan nollassa mutta kun tyttö oli masussa, tuntu että voisi peuhata joka ilta. Siinä kyllä meinas jo mieheltäkin loppua huumori kesken.
- Ming Yue
Ihan samoja tuntemuksia täällä tuntuu että koko ajan pitäs olla hommailemassa itellä huvittas mutta miestä tuskin innostaa joka päivä luulisimpa että nämä hormoonit ne tekee sen ja kaikki tuntuu kropassa ainakin mulla niin herkältä että ei tarvi paljon ja jiihaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999