LEE PATRUUNOIDEN LATAUSSARJA

jahtipuukko

Millaisia kokemuksia kyseisestä latauslaite sarjasta.Ei olisi hinnalla pilattu jos jotain tekisi.

6

3984

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lataa ja varmista

Mutta sellainen kuulopuheista syntynyt uskomus että se on pienille latauserille ihan käyttökelpoinen. Suuremmille latauserille liian työläs.

• 8.2 x 53R

LEE:n tuotteet ovat yleensä aika aliarvostettuja. Itsellä on kuitenkin ollut käytössä LEE:n tuotteita jo vuodelta "miekka ja kilpi". Minulla ei ole pahaa sanottavaa, tietysti kun paljon tehdään ja myydään voi joukkoon eksyä susikappaleitakin mutta niinhän se on kaikilla muillakin valmistajilla. Enempikin painottaisin tässä työn tekijän osaavutta kun eri valmistajien paremmuutta.

• /8612009

Vaaka sarjassa heikoin lenkki. Parempi kuitenkin se, kuin aivan ilman.

• ddddddddddddddddddde
        /8612009 kirjoitti:

Vaaka sarjassa heikoin lenkki. Parempi kuitenkin se, kuin aivan ilman.

Ostat kunnon digivaa'an ja ruutiannostelijalla kun mittaa pieniä annoksia niin tarkkuus heittelee. Kiväärilatauksissa toimii kyllä suht tarkasti. Ihan hyvä setti.

• Stepniewsky
        ddddddddddddddddddde kirjoitti:

Ostat kunnon digivaa'an ja ruutiannostelijalla kun mittaa pieniä annoksia niin tarkkuus heittelee. Kiväärilatauksissa toimii kyllä suht tarkasti. Ihan hyvä setti.

Ostin ensin LEE:n vasarasarjat 7x57 ja 30-06 joskus 80-luvun alkupuolella. Melkein välittömästi yksiasemaisen LEE:n halpispuristimen mallia O ja Perfekt-ruutiannostelijan. Silloin ei ollut mitään "syntymäpäiväsarjoja". Vaa´aksi Hornadyn aisasellaisen ja Lee:n holkit 308. Kun vähän myöhemmin siunaantui 7,62x53R, 223, 38Spl, 357 max, 22Horn ja 22-250, ostin niille RCBS-holkit. LEE.n tekeleet, kuten RCBS:n ja Hornadyn, käytössä tänäkin päivänä.

• Rcbs
        Stepniewsky kirjoitti:

Ostin ensin LEE:n vasarasarjat 7x57 ja 30-06 joskus 80-luvun alkupuolella. Melkein välittömästi yksiasemaisen LEE:n halpispuristimen mallia O ja Perfekt-ruutiannostelijan. Silloin ei ollut mitään "syntymäpäiväsarjoja". Vaa´aksi Hornadyn aisasellaisen ja Lee:n holkit 308. Kun vähän myöhemmin siunaantui 7,62x53R, 223, 38Spl, 357 max, 22Horn ja 22-250, ostin niille RCBS-holkit. LEE.n tekeleet, kuten RCBS:n ja Hornadyn, käytössä tänäkin päivänä.

LEEn sarja ajaa asiansa mut säätöjen pysyvyys ja käyttöergonomia on sieltä ajalta miekka ja kilpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      145
      2720
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      1995
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1614
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe