Tuolla olikin juttua akvaario hiekasta,mutta laitan tähän vielä tämän oman kysymykseni;elikäs mistä ihmeestä saan tietää sopiiko rautakaupasta ostamani hiekka akvaarioon?! Myyjä sano että pitäishän sen käydä mutta jäi sitten mietityttämään..hiekka on kokemäen laatuhiekan puhallushiekkaa.
Hiekan vaihtaja
2
243
Vastaukset
- tulipyrstö
Jos pussissa ei lue mitään akvaariokäyttöön sopivuudesta ei valmistaja vastaa seurauksista.
En luottais rautakaupan myyjän arviointiin, koska hän ei saa luvata hiekan sopivan akvaarioon, jollei pakkauksessa ole mainintaa.
Akvaarioliikkeessä myydystä hiekasta vastaa akvaarioliike, koska asiakas olettaa liikkeessä myytävän hiekan olevan akvaarioon tarkoitettua vaikkei siinä olisikaan mainintaa soveltuvuudesta akvaariokäyttöön. - fish KING
Jos hiekka on paineilmapuhdistettua, on se soveltuvaa myös akvaario käyttöön, murskatty öljypesty taas ei käy, sen terävämmän rakeisuus koostumuksen takia. Jos hetkeäkään epäröit, älä osta vaan osta kymmenen kertaa kalliimpaa akvaliikkeen hiekkaa :(
Hyviksi hiekkapuhallus hiekoiksi akvaario käyttöön on todettu, Lännen sekä Kauniston hiekat sekä Bilteman hiekka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749