Päivittäinen päivitys

vistassa

On hieno tuote tämä Vista, kun pitää lähes päivittäin paikkailla 'tärkeillä päivityksillä'. Enkä tarkoita mitään Exploderin kikkarepäivityksiä, jotka ovat 'suositeltavia'. Kaikki päivitykset ovat muka tärkeitä tietoturvapäivityksiä defenderiin ym. Näitä on siis nykyään 4-5 kpl viikossa, ja kone tietysti bootattava lähes aina. Ei ole mikään näköjään kehittynyt Windowsissa sitten 95-version, sama juostenkustu paska, jota on jatkuvasti paikattava ja tilkittävä, että kestäisi hengissä..

16

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32

      No heitä se defender veke, jos sul on kunnon virustutka. Juostenkustua taitaa kyllä olla tietotasosi.

    • 13
      • turhakkeet

        ovat oletuksena päällä Vistassa. Estää koneen liian nopean toiminnan. Eihän käyttäjä pysyisi perässä, jos kone toimisi liian nopeasti. Kiitos Microsoft, te osaatte kyllä ajatella kaikkea..


      • poistettu..

        käytöstä ja nyt tuli uusi ongelma, (ei mikään yllätys Mikkisoftan tuotteissa). Nyt jumittaa vähän väliä hiiren ja näppäimistön n. viideksi sekunniksi, jonka jälkeen taas toimii. Tämä 'toimii - ei toimi' taitaa olla oikein filosofia Microsoftilla.


    • Eggg

      Onko sulla joku erikoisversio ku ei mulla tommosta ollu?

      • muri5

        Mikäs juostenkustu tää vista on? Kone nopeutuu päivitysten myötä mulla ainaski nii en valita niistä päivityksistä.


    • Ei tarvitse päivittäin päivittää. Päivitä vaan kerran kuussa ja samalla kaikki nettiyhteyttä käyttävät ohjelmat ja ne jotka avaa vieraita tiedostoja/dataa ja sitten buutti perään niin elämä helpottuu.

    • Vista_fani

      Sinulla on joku myy käyttis kuin Vista. Vistaan tulee päivitykset kerran kuukaudessa, joka kuukauden toinen tiistai.
      Joskus harvoin voi tulla enemmän.

      • bazi

        kerran kuukaudessa tulee vistaan isot päivitykset n. 10. päivän kieppeillä.
        defenderiin tulee päivityksiä parin päivän välein, mutta nämähän päivittyy vain taustalla eikä tarvitse konetta buutata.


      • MinäIte.

        Moi,

        Nyt kun katson tota päivityslistaa, niin Defenderiä on on päivitetty monta kertaa, vaikka asetukset onkin kerran kuussa. Usein olen joutunut koneen käynnistämään, mutta enpä heti käynnistä, vaan käsken windowsin odotella 4 tuntia. Jopa 1 kk sisällä on päivitetty 10 kertaa just laskin. Vistaakin on näköjään kuukauden sisällä usein päivitetty.

        Huom! Nuo päivitykset on eri asioita mitä normaali päivitys.


      • MinäIte. kirjoitti:

        Moi,

        Nyt kun katson tota päivityslistaa, niin Defenderiä on on päivitetty monta kertaa, vaikka asetukset onkin kerran kuussa. Usein olen joutunut koneen käynnistämään, mutta enpä heti käynnistä, vaan käsken windowsin odotella 4 tuntia. Jopa 1 kk sisällä on päivitetty 10 kertaa just laskin. Vistaakin on näköjään kuukauden sisällä usein päivitetty.

        Huom! Nuo päivitykset on eri asioita mitä normaali päivitys.

        Minä lasken tämän vuoden uudelleen käynnistykset yhden käden sormilla.. Kyllä tuota kannattaa vähän säätää, pää tuon kanssa muuten hajoaa.


      • bazi
        MinäIte. kirjoitti:

        Moi,

        Nyt kun katson tota päivityslistaa, niin Defenderiä on on päivitetty monta kertaa, vaikka asetukset onkin kerran kuussa. Usein olen joutunut koneen käynnistämään, mutta enpä heti käynnistä, vaan käsken windowsin odotella 4 tuntia. Jopa 1 kk sisällä on päivitetty 10 kertaa just laskin. Vistaakin on näköjään kuukauden sisällä usein päivitetty.

        Huom! Nuo päivitykset on eri asioita mitä normaali päivitys.

        updateen "windows update-agentti 7.4.7600.226". saapas nähdä mitä uudistusta tuo tullessaan...


      • Buua
        bazi kirjoitti:

        updateen "windows update-agentti 7.4.7600.226". saapas nähdä mitä uudistusta tuo tullessaan...

        Käskikö bootata uuden agentin asennuksen jälkeen?


      • bazi
        Buua kirjoitti:

        Käskikö bootata uuden agentin asennuksen jälkeen?

        käskenyt eikä tarvinnut. Päivitykset asetettu automatic, sinne vaan tupsahti


      • Mad Hatter
        bazi kirjoitti:

        käskenyt eikä tarvinnut. Päivitykset asetettu automatic, sinne vaan tupsahti

        Nyt maailmalta on kantautunut sellaista juttua, että tässä update agentissa olisi vähän häikkää. Joillakin koneilla on boottiaika venynyt pitkäksi. Sain kokea tämän ihan itsekin kun uusi agentti tälläsi itsensä koneelle aiemmin tällä viikolla ihan issekseen, sitten tänään asensin muita päivityksiä ja aloin ihmetellä miten pirussa uudelleenkäynnistys kestää ja kestää..ja kestää. Ongelmaraporteissa ei näkynyt mitään.
        Googletin vähän agenttia ja monilla koneilla on sama ongelma. Että odotamme fixiä sitten taas.


      • MinäIte.
        Mad Hatter kirjoitti:

        Nyt maailmalta on kantautunut sellaista juttua, että tässä update agentissa olisi vähän häikkää. Joillakin koneilla on boottiaika venynyt pitkäksi. Sain kokea tämän ihan itsekin kun uusi agentti tälläsi itsensä koneelle aiemmin tällä viikolla ihan issekseen, sitten tänään asensin muita päivityksiä ja aloin ihmetellä miten pirussa uudelleenkäynnistys kestää ja kestää..ja kestää. Ongelmaraporteissa ei näkynyt mitään.
        Googletin vähän agenttia ja monilla koneilla on sama ongelma. Että odotamme fixiä sitten taas.

        Olen tässä ihmetellyt miksi koneen kännistäminen on nykyään hidasta. Tuo ongelma tuli sen jälkeen kun vista rupesi lokakuussa usein päivittämään itseään. Tämä hidastuminen tapahtuu ennen kirjautumista.

        Olenkin miettinyt lisää, että pitäisikö vain päivittää seskaan vaiko formatoida kiintolevy ja asentaa seiska, jolloin kaikki virheet mahdollisesti poistuu. Mä luulen että vista ei ole korjannut kaikkia vikoja, koska tää vista on jo aika vanha.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe