Minkälainen on Oulun koulujen ja päiväkotien tilanne tämän sikanuhan jyllätessä?
Oulujoki,Myllyoja,Hintta Haapalehto alueella ei ole ainakaan kuulunut kouluista mitään tiedotusta.
Mikä sikanuha tilanne
4
169
Vastaukset 4
- 6
nyt yl pahasti tökkii. tyttärreni raskaana, sai tamiflu lääkityksen vaikkei arvauskeskuksessa osattu päättää on kyseessä sikainfluenssa. lääkärit huopaa ja suopaa hommaa kolmatta päivää. eivät osaa päättää tehdäänkö testi vai ei. no kas 20min.varotus ajalla testi sit tehdäänkin. hyvä suomi ja hyvä oulu, näin asiat hoidetaan , toivon parasta tyttärelleni onhan saanutkin jo terv.asemalla laukata ja sottoja ootella. saati sit tieto testien ottamisesta. pitäs ottaa rauhallisesti ja levätä mut ei näytä onnistuvan.
- 38
no, kyseessä olikin poskiontelon tulehdus jota arvauskeskuksen lääkärit ja sairaanhoitajat eivät kyeneet arvioimaan vaan lääkäri jolla nähtävästi on vielä joku järki tallella tämän sikataudin keskellä. kiitän häntä osaavasta ja rauhallisesta toiminnasta tyttäreni puolesta. höyhtyän terveysasemalle huonot arvosanat huonosta asiakaspalvelusta ja potilaan pompottelusta. tehkää työnne. älkää arpoko mikä potilasta vaivaa. teidän palkka maksetaan meidän verorahoista joten olkaa sen arvoisia ja kunnioittakaa asikkaitanne. ei teille turhaan tulla. laatutakuu on huonompi kuin koskaan.
- päiväkodit...
38 kirjoitti:
no, kyseessä olikin poskiontelon tulehdus jota arvauskeskuksen lääkärit ja sairaanhoitajat eivät kyeneet arvioimaan vaan lääkäri jolla nähtävästi on vielä joku järki tallella tämän sikataudin keskellä. kiitän häntä osaavasta ja rauhallisesta toiminnasta tyttäreni puolesta. höyhtyän terveysasemalle huonot arvosanat huonosta asiakaspalvelusta ja potilaan pompottelusta. tehkää työnne. älkää arpoko mikä potilasta vaivaa. teidän palkka maksetaan meidän verorahoista joten olkaa sen arvoisia ja kunnioittakaa asikkaitanne. ei teille turhaan tulla. laatutakuu on huonompi kuin koskaan.
Olisin kiinnostunut tästä oulun koulujen ja päiväkotien tilanteesta...
- Tottako vai
päiväkodit... kirjoitti:
Olisin kiinnostunut tästä oulun koulujen ja päiväkotien tilanteesta...
Katsokaa a.o. video ennen kun menette itsenne rokotuttamaan.
http://www.youtube.com/watch?v=A0JqQyl09zQ&feature=player_embedded
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510