Elikkäs, löysin keltaisestapörssistä ilmoituksen fretistä, kun rupesin kyselemään siitä hämmästyin kun se ei ollutkaan saman ikäinen mitä ilmoituksessa luki. Kyselyjen päätteeksi selvisi että frettejä onkin useita eri-ikäisiä myynnissä joten sanoin palaavani asiaan.
No selaillessani lisää tuli vastaan saman henkilön ilmoitus sfinksirotista ja useita ilmoituksia freteistä. Tässä vaiheessa puhelinnumero Googleen ja sieltähän tuli 5 ilmoitusta erirotuisista koiranpennuista.
itse en ainakaan häneltä mitään ostaisi vaikka kuinkahalvalla saisin.
Rahastusta
Heli.kas
3
414
Vastaukset
- niihhnn
fretit tulevat virosta. Eräs mies hakee niitä sieltä eläinkaupasta ja myy suomen puolella eteenpäin. Tulevat maahan laittomasti (kun ainoa virallinen rajanylityspaikkahan on helsinki vantaa lentoasema) laivalla.
Ei välttämättä rokotuksia voimassa.- fhj
ja mistähän sinä sen tiedät onko niillä rokotukset kunnossa vai ei? tai mistä ne on?
- heli.kas
joo jotain tollaista itekkin epäilin, jokaisen oma valintahan se on ostaako eläimen henkilöltä joka selvästikkin myy niitä rahan takia.
Itse en häneltä frettiä ostanut vaikka pitkään olen frettiä etsinyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633281Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241489- 811324
- 1371028
- 81974
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61778Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86736Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.60658Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626