Mä oon raskaana! :O
Pakko päästää höyryjä ulos:
26
532
Vastaukset
- ?
onko isästä tietoa?
- En oo sellainen tytt
Se on varmasti paras isä, mitä lapsi voi toivoa. Kiltti ja hellä.
Mä kun ajattelin, että mielummin 8 vuoden päästä eikä 8 kk :) - Morpork
Keskenmenoon se kuitenkin päättyy..tai ainakin mukelo pullahtaa pihalle täysin epämuodostuneena tapauksena. Turha siitä on riemuita.
- Ette oo
En oo sellainen tytt kirjoitti:
Se on varmasti paras isä, mitä lapsi voi toivoa. Kiltti ja hellä.
Mä kun ajattelin, että mielummin 8 vuoden päästä eikä 8 kk :)sit koskaan kuulleet mitä tarkoittaa ehkäisy ?
- Just joo.
Morpork kirjoitti:
Keskenmenoon se kuitenkin päättyy..tai ainakin mukelo pullahtaa pihalle täysin epämuodostuneena tapauksena. Turha siitä on riemuita.
Ei tule päättymään, ei ole suvussa ollut niitä ja pidän tästä pallerosta hyvää huolta. Se on turvassa mahassa, sen turvallisempaa paikkaa ei olekaan. Mene muualle manaamaan tuollaista.
Siitä tulee söpö ja kiltti lapsi. Sitäpaitsi rakastaisin sitä ihan yhtä paljon, vaikka olisi kuinka epämuodostunut. Se on jo nyt rakas. - Hetket.
Ette oo kirjoitti:
sit koskaan kuulleet mitä tarkoittaa ehkäisy ?
Ei aina ole sellainen olo, että niin välittäisi tai on hetki vienyt mennessään. Alkoi kai olla jo niin kauan terveystiedon tunneista, että ei enää muistanut :) Joo, ei ole leikin asia, mutta jos se nyt näin meni, niin sitten meni.
- Ohhoh ..
Hetket. kirjoitti:
Ei aina ole sellainen olo, että niin välittäisi tai on hetki vienyt mennessään. Alkoi kai olla jo niin kauan terveystiedon tunneista, että ei enää muistanut :) Joo, ei ole leikin asia, mutta jos se nyt näin meni, niin sitten meni.
Toivottavasti et sentään oo tosissasi >>> aina ei oo sellanen olo ja hetki vie mennessään >>> aika
löyhiä selityksiä. Raskaus ja lapsi ei sais koskaan kyllä alkaa tolla asenteella. - Miten niin.
Ohhoh .. kirjoitti:
Toivottavasti et sentään oo tosissasi >>> aina ei oo sellanen olo ja hetki vie mennessään >>> aika
löyhiä selityksiä. Raskaus ja lapsi ei sais koskaan kyllä alkaa tolla asenteella.Mistä sitten pitäisi alkaa, siitä vai että tekemällä tehdään lasta täyttämään tyhjää elämää, mistä minä ja varmaan moni muukin on alkanut. Nyt se on ainakin tehty tunteista. Hyvästä olosta ja niin vahvasta halusta olla toisen lähellä, että muu maailma on tuntunut aivan merkityksettömältä. Eikä sillä ole huonommat lähtökohdat kuin kellään muulla, sillä on paremmat. Se ei täytä mitään eikä sillä ole mitään tehtävää. Se vaan on, sitä rakastetaan ja sen puolesta tullaan yrittämään kaikkensa. Ihan varmasti se tulee hyvään perheeseen.
- Sun..
Miten niin. kirjoitti:
Mistä sitten pitäisi alkaa, siitä vai että tekemällä tehdään lasta täyttämään tyhjää elämää, mistä minä ja varmaan moni muukin on alkanut. Nyt se on ainakin tehty tunteista. Hyvästä olosta ja niin vahvasta halusta olla toisen lähellä, että muu maailma on tuntunut aivan merkityksettömältä. Eikä sillä ole huonommat lähtökohdat kuin kellään muulla, sillä on paremmat. Se ei täytä mitään eikä sillä ole mitään tehtävää. Se vaan on, sitä rakastetaan ja sen puolesta tullaan yrittämään kaikkensa. Ihan varmasti se tulee hyvään perheeseen.
kaikki viestit on ristiriidassa keskenään, toinen viesti kumoo aina edellisen. ..." Mutta jos se nyt meni näin niin sitten meni " ... omia sanojasi.
Miksi ylipäänsä kirjoitit asiasta nettipalstalle, useimmat kyllä kertoilee ihan muille ?? - huh huh
Morpork kirjoitti:
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, älä kirjoita mitään.
- mäkin
Miten niin. kirjoitti:
Mistä sitten pitäisi alkaa, siitä vai että tekemällä tehdään lasta täyttämään tyhjää elämää, mistä minä ja varmaan moni muukin on alkanut. Nyt se on ainakin tehty tunteista. Hyvästä olosta ja niin vahvasta halusta olla toisen lähellä, että muu maailma on tuntunut aivan merkityksettömältä. Eikä sillä ole huonommat lähtökohdat kuin kellään muulla, sillä on paremmat. Se ei täytä mitään eikä sillä ole mitään tehtävää. Se vaan on, sitä rakastetaan ja sen puolesta tullaan yrittämään kaikkensa. Ihan varmasti se tulee hyvään perheeseen.
vähän ihmettelen. itellä kaks raskautta takana mut kummallakaan kerralla ei pälkähtänyt päähän tulla nettipalstalle niistä kertoon. sähän tua aikasemmin sanoit et halusit 8 vuoden päästä mieluummin ja päästät höyryjä ulos...?
ps. jokaisella ihmisellä on tehtävä maan päällä ,, kukaan ei vaan oo.
koetas nyt kasata ittes ja lykkyä tykö :) - Ymmärrysongelma?
Sun.. kirjoitti:
kaikki viestit on ristiriidassa keskenään, toinen viesti kumoo aina edellisen. ..." Mutta jos se nyt meni näin niin sitten meni " ... omia sanojasi.
Miksi ylipäänsä kirjoitit asiasta nettipalstalle, useimmat kyllä kertoilee ihan muille ??Se nyt meni suunnittelematta näin, mutta ei se tarkoita, että se olisi jotenkin viallista. Sanoin jo, että oli vaan pakko päästä höyryjä ulos. Vai luuletko, että se on ihan normaalin tuntuinen hetki, kun onkin se viiva. Mun mies tulee töistä tunnin päästä vasta, enkä halua kertoa kuin sille. Eikä edes tule sille täytenä yllätyksenä, oli itse ostanut raskaustestin, kun mulla on tehnyt koko ajan mieli suolakurkkua ja fetaa tuplaa. Toi kaupasta ne ja raskaustestin :)
- rauhotu nyt,
Ymmärrysongelma? kirjoitti:
Se nyt meni suunnittelematta näin, mutta ei se tarkoita, että se olisi jotenkin viallista. Sanoin jo, että oli vaan pakko päästä höyryjä ulos. Vai luuletko, että se on ihan normaalin tuntuinen hetki, kun onkin se viiva. Mun mies tulee töistä tunnin päästä vasta, enkä halua kertoa kuin sille. Eikä edes tule sille täytenä yllätyksenä, oli itse ostanut raskaustestin, kun mulla on tehnyt koko ajan mieli suolakurkkua ja fetaa tuplaa. Toi kaupasta ne ja raskaustestin :)
kyllä oon ollut raskaana useammastikin, sillä ihmettelenkin miten sä täällä oot ...!
Harva sitä uutista tulee tänne laittaneeksi. Kesällä sitten vaunuja työnteleen ..! - En tajua tuota.
rauhotu nyt, kirjoitti:
kyllä oon ollut raskaana useammastikin, sillä ihmettelenkin miten sä täällä oot ...!
Harva sitä uutista tulee tänne laittaneeksi. Kesällä sitten vaunuja työnteleen ..!No kun en tahdo kertoa kellekään muulle kuin miehelleni, kuten sanoin. Ei ole muita kelle kertoisi, joten pakko niin mullistava asia oli johonkin purkaa heti. Anonyymisti keskustelupalstalle vaikka. Päivän uutisetkin on luettu, niin menen nyt takaisin ruuan laiton pariin. Toisaalta alkoi pelottaa se miehelleni kertominen :) Se sanoo kuitenkin, että et saa rehkiä enää yhtään, vaikken minä kun vähän siivoile ja laita ruokaa. Mitä mä sitten teen, että tuntisin itseni tarpeelliseksi :D No ei.
Lastenvaunut ja kaikkea, apua :) Isä tekee sille maailman söpöimmän pinnasängyn, kun kerron. - Jeps,
En tajua tuota. kirjoitti:
No kun en tahdo kertoa kellekään muulle kuin miehelleni, kuten sanoin. Ei ole muita kelle kertoisi, joten pakko niin mullistava asia oli johonkin purkaa heti. Anonyymisti keskustelupalstalle vaikka. Päivän uutisetkin on luettu, niin menen nyt takaisin ruuan laiton pariin. Toisaalta alkoi pelottaa se miehelleni kertominen :) Se sanoo kuitenkin, että et saa rehkiä enää yhtään, vaikken minä kun vähän siivoile ja laita ruokaa. Mitä mä sitten teen, että tuntisin itseni tarpeelliseksi :D No ei.
Lastenvaunut ja kaikkea, apua :) Isä tekee sille maailman söpöimmän pinnasängyn, kun kerron.kyllä se siitä, tee hyvää ruokaa, onhan nyt spesiaali päivä ! Muuten, mikään ei oo sen ihanampaa kuin olla vaunujen kanssa kävelyllä !
- Tyhmä vai ;)
Morpork kirjoitti:
Mä paljastan mun tarinoinnin jos ap tulee vaatimaa ketjuu takas ;) Toivottavasti kävit vihasena pökkäämäs muijas paksuks ;) Saadaan teille loppuhuippu you know. Pysyttele vaa jatkossaki sellasten kanssa jotka ansaitset. Pidät näppis erossa ihmisistä johon tollasten ei kuulu koskee. Kyl mä nää takahikiän Bon Jovit tiiän. Pitää pitää muitten silmät auki kans. Hyvin sä jätkä vedit ;) Mä sanoin et se ei tajuu omaa parastaan. Tollasilla tyypeillä on aina monta kierrossa ihan törkeesti. Ettis jonkun hyvän ihmisen, mut kun sen pitää aina luulla hyvää kaikista. Paitsi susta ei taida enää ;) Ei näyttäny sä paljoo kiinnostavan ku viimeks juteltii ;) Olisin mä voinnu jelpata enemmän mut hyvin sä ite juttus sotkit ;) Pysy helvetti kaukana siitä tai puskaradio välittää tiedon touhuistas muijalles. With evidence ;) Kukas se tyhmä olikaan ;)
Luuliks tosissas et sitä kiinnostaa enää mitkää palstat, heh. - .........
Tyhmä vai ;) kirjoitti:
Mä paljastan mun tarinoinnin jos ap tulee vaatimaa ketjuu takas ;) Toivottavasti kävit vihasena pökkäämäs muijas paksuks ;) Saadaan teille loppuhuippu you know. Pysyttele vaa jatkossaki sellasten kanssa jotka ansaitset. Pidät näppis erossa ihmisistä johon tollasten ei kuulu koskee. Kyl mä nää takahikiän Bon Jovit tiiän. Pitää pitää muitten silmät auki kans. Hyvin sä jätkä vedit ;) Mä sanoin et se ei tajuu omaa parastaan. Tollasilla tyypeillä on aina monta kierrossa ihan törkeesti. Ettis jonkun hyvän ihmisen, mut kun sen pitää aina luulla hyvää kaikista. Paitsi susta ei taida enää ;) Ei näyttäny sä paljoo kiinnostavan ku viimeks juteltii ;) Olisin mä voinnu jelpata enemmän mut hyvin sä ite juttus sotkit ;) Pysy helvetti kaukana siitä tai puskaradio välittää tiedon touhuistas muijalles. With evidence ;) Kukas se tyhmä olikaan ;)
Luuliks tosissas et sitä kiinnostaa enää mitkää palstat, heh.Vaikuttaa aika katkeralta tekstiltä?
- Tyhmä vai ;)
......... kirjoitti:
Vaikuttaa aika katkeralta tekstiltä?
En mä oo katkera, heh! Oisin ehkä jos oisin yrittäny ja tullu torjutuks niinku tää yks sankari ;) Mut mä en katos oo yrittäny. Mua ei oo torjuttu kenenkää takii ku en oo yrittäny. Se on mulle ku pikkusisko. Mä vaa suojelen sitä. Jos joku naistennaurattaja pedo yrittää kaataa sen yheks merkkipaaluks. Tiedätte varmaa!
- :DDD
mulle ainakaan ja jos olet, niin hoida lapsesi yksin :D
- Onnellinen tilanne
Siitä onnellinen tilanne, että ei ole millään tavalla mahdollista, että olisi kenenkään muun lapsi, kuin mieheni :) Sanoin jo etten ole sellainen tyttö.
- kun päätit..
jakaa tuon tiedon meidän Suomi24:n lukijoiden kanssa. ;D
Mieti nyt vähän mitä kirjoitat ja mihin.- vauva.fi
Joo, en ole oikein sen tyylinen, että kirjoittelisin vauva.fi-sivuille, saitte nyt tän tiedon, sori :)
- On tuolla muuten..
vauva.fi kirjoitti:
Joo, en ole oikein sen tyylinen, että kirjoittelisin vauva.fi-sivuille, saitte nyt tän tiedon, sori :)
Äidit ja isät-palstakin olemassa. Et mene sinne. ;)
- Pelottavaa
On tuolla muuten.. kirjoitti:
Äidit ja isät-palstakin olemassa. Et mene sinne. ;)
Ehkä sitten, kun se putkahtaa ulos. Tässä vasta läpikäydään omia tuntemuksia :) Vaikea mieltää vielä, että on kohta jonkun äiti. Tai siis, että tavallaan on jo.
- :))))))))))))))
Pelottavaa kirjoitti:
Ehkä sitten, kun se putkahtaa ulos. Tässä vasta läpikäydään omia tuntemuksia :) Vaikea mieltää vielä, että on kohta jonkun äiti. Tai siis, että tavallaan on jo.
anna mun nauraa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- !!!
TIETOKONE SUT PAKSUKSI>Ja nyt sit odottelet mikä sarvipää syntyy. Hehhahohooooooooooo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677