Hajuttomat juomat

Juopotella

Voitteko nimetä joitain Alkossa myytäviä alkoholijuomia, joita voisin nauttia ilman, että sitä minusta haistetaan?

12

2715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota jaffaa

Jos keksit etanolin joka ei haise etanolilta ja joka ei muuta olemustasi päihtyneeksi, saatat onnistua.

• ---------

mutta jokainen huomaa yhdellä silmäyksellä, että kännissähän se taas on.
      Oiva salausidea.

• reippahasti

ole sitä mitä olet. Me suomalaiset arvostamme rehellisyyttä, ei mitään vilunkipelejä.

Jos haluat oikeasti, ettei kukaan haista sinua, niin älä päästä ketään lähellesi, ainakaan kolmea metriä. Osta kunnon lasti kerralla selvinpäin ja jää neljän seinän sisään kumoilemaan aarteitasi, silleen minäkin aikani tein.

• on paras

ja varmasti hajuton juoma kotuudella nautittuna.

• Boots,

ja kumisaappaat. Saappaanvarsista lorauttelet kossua sisään, ja ne jalassa lontostelet menemään.
      Ei haise hengitys, ainakaan kovasti, mutta päästä alkaa huimettamaan, kuten on tarkoituskin.

• weteraani.

Etanolin hajun saa täydellisesti peitettyä syömällä aina huikan jälkeen vähän sinappia.

Itselläni keino on toiminut jo kymmeniä vuosia, kun töissä tulee aika usein otettua kuppia. Itse asiassa lähes joka päivä duunissa menee se pullo Tapiota, salmaria tai ihan vaan kossua. Olut ja miedot ei sovi minulle, koska työni vaativuuden ja erikoisen luonteen takia vessaan ei pääse kuselle aivan milloin haluaa.

• .kemisti.

Totta, sinappi todella toimii. Syytä en tiedä. Ilmeisesti jokin aineosa sinapissa kumoaa alkoholin haju molekyylit.

• Anonyymi

DRY ANIS viina täysin tuoksuton

• Anonyymi

Etanoli haisee aina

• Anonyymi

Vesi 🤔

• Anonyymi

Ainoa toimiva konsti on juoda kohtuunella ja vìtusti valkosipulia päälle peittämään se alkoholin pistävä katku. Kurkkupastilleilla ei pitkälle pötkitä.

• Anonyymi

Kurkkupastillit kyllä raikastaa hengityksen, mutta Alkoholin voimakas haju pistää ihosi läpi, samoin kuin todella iso määrä valkosipulia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2027
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1643
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1481
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1174
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      194
      987
    Aihe