Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Cabulien ahneudella ei rajoja

Ukkotonttu

Ensin yritettiin lypsää tyhjäksi NIghtwish vaatimalla keikka keikalta lisää liksaa. Kun ei onnistuttu, niin nyt hyökätään Like-kustantamon kimppuun argentiinalais-brasilialaisen mafian voimin.

14

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkeasitä

      Ygäpappa ku se täällä taas trollailee, sehän on hyvä että totuudet aletaan sitten selvittämään.
      Eihän sillä kustantamolla ole mitään pelättävää jos kirjan tekstit pitävät paikkansa vai pitävätkö?

      "Ensin yritettiin lypsää tyhjäksi NIghtwish vaatimalla keikka keikalta lisää liksaa"

      Voi luoja mikä idiootti väite, pidähän turpas kiinni asioista mistä et mitään tiedä.

      • totuus on jossain..

        selviää totuus
        kirjsta;
        Tuomas sanoo "Mie oon tavannut Tarjan silloin kun se oli 13 vuotias ja se on ollut ainahirveen helposti johdatettaviss.Jos sille tarpeeksi jankkaa,että Pariisi on Suomen pääkaupunki,se uskoo sen"
        minusta aika loukkaavasti kirjoitettu ja itse olen sitä mieltä,että Tuomas on yhtyessä se joka on johdatettavissa ja oikea mamari ei ollut miestä sanomaan potkuista niin Vänskälle kuin Turusellekkaan


      • ja sinäkö tiedät?!!

        Ukkotonttu kirjoitti asiaa...jag vet..ettäs tiedät
        kultuurierot ovat eräs seikka joka tässä vaikuttaa
        se ei ole tyhmä joka pyytää ;)


      • ai ??!!!!
        totuus on jossain.. kirjoitti:

        selviää totuus
        kirjsta;
        Tuomas sanoo "Mie oon tavannut Tarjan silloin kun se oli 13 vuotias ja se on ollut ainahirveen helposti johdatettaviss.Jos sille tarpeeksi jankkaa,että Pariisi on Suomen pääkaupunki,se uskoo sen"
        minusta aika loukkaavasti kirjoitettu ja itse olen sitä mieltä,että Tuomas on yhtyessä se joka on johdatettavissa ja oikea mamari ei ollut miestä sanomaan potkuista niin Vänskälle kuin Turusellekkaan

        Miten hyvit tunnet hänet?! siis Tuomaksen kun noin asiantuntevasti kirjoitat?!
        Sinä ett todellakaan tiedä mitä on tapahtunut oikeasti...en minäkään
        kaikki on vain mututietoa jos perustelee asian vain joihikin lauseisiin joita olet lukenut!!!???
        Tota vain? epäilen


      • akkatonttu
        ja sinäkö tiedät?!! kirjoitti:

        Ukkotonttu kirjoitti asiaa...jag vet..ettäs tiedät
        kultuurierot ovat eräs seikka joka tässä vaikuttaa
        se ei ole tyhmä joka pyytää ;)

        ukkotonttu (ygä) kirjoitti pelkkää paskaa niinkuin tavallisesti, tuntuu ettei tuolla äijällä ole mitään muuta tyhjän elämänsä täytettä kuin tämä NW draama jota se jaksaa ylläpitää näillä foorumeilla vuosikausia, säälittävää. Voisin lyödä vetoa ettei se omista ainuttakaan NW:N levyä tai ole edes koskaan käynyt heidän konserteissaa. Mutta netissa paskanjauhaminen on hänen lempiharrastuksensa.


      • Ukkotonttu
        akkatonttu kirjoitti:

        ukkotonttu (ygä) kirjoitti pelkkää paskaa niinkuin tavallisesti, tuntuu ettei tuolla äijällä ole mitään muuta tyhjän elämänsä täytettä kuin tämä NW draama jota se jaksaa ylläpitää näillä foorumeilla vuosikausia, säälittävää. Voisin lyödä vetoa ettei se omista ainuttakaan NW:N levyä tai ole edes koskaan käynyt heidän konserteissaa. Mutta netissa paskanjauhaminen on hänen lempiharrastuksensa.

        en kyllä ole Ykä, vaikka miehen maineen tunnekin. Mutta intä mitä intät, kuka sun harhaisista jorinoista välittää.


      • joulupukki?
        Ukkotonttu kirjoitti:

        en kyllä ole Ykä, vaikka miehen maineen tunnekin. Mutta intä mitä intät, kuka sun harhaisista jorinoista välittää.

        Oo ygä tai kuka toinen paskatrolli tahansa, niin samanlainen paskanjauhaja näytät olevan ja luuletko että joku noista sun harhaisista jorinoista välittää.


      • Ei onnistu
        joulupukki? kirjoitti:

        Oo ygä tai kuka toinen paskatrolli tahansa, niin samanlainen paskanjauhaja näytät olevan ja luuletko että joku noista sun harhaisista jorinoista välittää.

        Älä yritä, kyllä kaikki sinut tuntee. Vaikka haukkuisitkin välillä itseäsi, kyllä sun jorinat tiedetään.


      • .
        totuus on jossain.. kirjoitti:

        selviää totuus
        kirjsta;
        Tuomas sanoo "Mie oon tavannut Tarjan silloin kun se oli 13 vuotias ja se on ollut ainahirveen helposti johdatettaviss.Jos sille tarpeeksi jankkaa,että Pariisi on Suomen pääkaupunki,se uskoo sen"
        minusta aika loukkaavasti kirjoitettu ja itse olen sitä mieltä,että Tuomas on yhtyessä se joka on johdatettavissa ja oikea mamari ei ollut miestä sanomaan potkuista niin Vänskälle kuin Turusellekkaan

        Kyllä Tarja on helposti johdateltavissa jos uskoo/uskoi henkiparantajaan joka matkojen päästä "työskenteli" hänen kropassaan. Luin itse aikakausilehdestä kun Tarja kertoi asiasta silloin kun tämä oli ajankohtaista. Oli mennyt makuulleen ja hänen kätensä nousivat itsestään ylös kohti kattoa kun parantaja työskenteli ja kas, taas ääni oli kunnossa. Tähän tyyliin.


      • Mäki tiedän kaiken
        . kirjoitti:

        Kyllä Tarja on helposti johdateltavissa jos uskoo/uskoi henkiparantajaan joka matkojen päästä "työskenteli" hänen kropassaan. Luin itse aikakausilehdestä kun Tarja kertoi asiasta silloin kun tämä oli ajankohtaista. Oli mennyt makuulleen ja hänen kätensä nousivat itsestään ylös kohti kattoa kun parantaja työskenteli ja kas, taas ääni oli kunnossa. Tähän tyyliin.

        Ja minä oon lukenu kuinka Tuomas käy Disnylandissa kyselemässä Roopea ankalta uusia rahastamisneuvoja:)
        Ainii luin tuon joskus "jostain lehdestä" :D


    • Rakastan rahaa

      Jopas oli taas kypsän oloinen aloitus, NW ku siinä rahaa menettää jos keikkapalkkiot ovat isompia:)
      Eiköhän se saa siitä lisää rahaa ja keikkapalkkioiden nostaminen on eräs managereiden tehtäviä jos et ole sattunut ennen tietämään
      Oli kerran bändi nimeltä The Doors jolla ei ollut aluksi manageria ja sen keikkapalkkiot olivat aluksi n. 700 $ ja sitten he hankkivat managerin ja sen jälkeen manageri nosti heidän keikkapalkkionsa suoraan 7000 $, sitä tekee hyvät menagerit jos osaavat.

      • 18+3

        Eihän tuossa ollut keikkapalkkioista puhe vaan siitä liksasta, jonka NW maksoi Tarjalle joka konsertista erikseen.
        Eikä siinä tietysti mitään, saahan sitä lisää liksaa pyytää, mutta Capulipa ei tajunnut lopettaa lypsämistä ajoissa - tunnetuin seurauksin.

        Olipa kerran bändi nimeltä Nightwish, joka soitti muutaman keikan vuodessa nälkäpalkalla isompien nimien lämppärinä ja ilman manageria. He hankkivat itselleen managerin ja jonkin ajan kuluttua he soittelivat kansainvälisillä areenoilla pääesiityjinä. Ja tiettävästi ovat ansainneet ihan kohtuullisesti.


      • 16 + 8
        18+3 kirjoitti:

        Eihän tuossa ollut keikkapalkkioista puhe vaan siitä liksasta, jonka NW maksoi Tarjalle joka konsertista erikseen.
        Eikä siinä tietysti mitään, saahan sitä lisää liksaa pyytää, mutta Capulipa ei tajunnut lopettaa lypsämistä ajoissa - tunnetuin seurauksin.

        Olipa kerran bändi nimeltä Nightwish, joka soitti muutaman keikan vuodessa nälkäpalkalla isompien nimien lämppärinä ja ilman manageria. He hankkivat itselleen managerin ja jonkin ajan kuluttua he soittelivat kansainvälisillä areenoilla pääesiityjinä. Ja tiettävästi ovat ansainneet ihan kohtuullisesti.

        Keikkapalkkiot jaettiin aina tasan, ei siinä Tarjalle mitenkään erikseen palkkaa maksettu, tuohan tarkoittaa vaan sitä että Tarjan osuus maksettiin sinne Marcelon firmalle eikä NW:n, eikä sitä että Tarja olisi saanut enemmän kuin muut:). Ja tuo lisäliksa liittyy vaan yleisesti maksettaviin keikkapalkkioihin, jotka tietysti maksaa järjestäjä. Otahan asioista selvää ennenkuin tuut sekoilemaan.

        "Olipa kerran bändi nimeltä Nightwish, joka soitti muutaman keikan vuodessa nälkäpalkalla isompien nimien lämppärinä ja ilman manageria. He hankkivat itselleen managerin ja jonkin ajan kuluttua he soittelivat kansainvälisillä areenoilla pääesiityjinä. Ja tiettävästi ovat ansainneet ihan kohtuullisesti."

        Aivan niin, ei lisättävää:).

        Ps. Nämä vanhat NW jutut eivät kuulu enää tänne palstalle


      • Jopahan nyt taas
        18+3 kirjoitti:

        Eihän tuossa ollut keikkapalkkioista puhe vaan siitä liksasta, jonka NW maksoi Tarjalle joka konsertista erikseen.
        Eikä siinä tietysti mitään, saahan sitä lisää liksaa pyytää, mutta Capulipa ei tajunnut lopettaa lypsämistä ajoissa - tunnetuin seurauksin.

        Olipa kerran bändi nimeltä Nightwish, joka soitti muutaman keikan vuodessa nälkäpalkalla isompien nimien lämppärinä ja ilman manageria. He hankkivat itselleen managerin ja jonkin ajan kuluttua he soittelivat kansainvälisillä areenoilla pääesiityjinä. Ja tiettävästi ovat ansainneet ihan kohtuullisesti.

        Nightwish ei ole takuuvarmasti maksanut Tarjalle mitään lisäliksaa erikseen, aivan älytön juttu, kukaan itseään kunnoittava bändi ei moiseen suostuisi. Ainoa joka tienasi enemmän kun muut on Tuomas, joka sai tuplarojaltit biisien tekijänä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe