Tuossa viimeiltana tuli ilmeisesti Susi hevoslaitumille ja raapi ja puri kunnon jäljet kahteen hevoseen kuitenkaan saamatta niitä kaadettua. Mitenkä on jatkossa, palaako Susi vielä uudelleen vai onko sillä tapana jatkaa matkaa, vaeltaa tai jotain??? Tila on metsänreunassa.
Susi kävi hevosten päälle
6
532
Vastaukset
- niin elukka
makaa jossakin röppeikössä suolet kartanolla hevosen potkun
seurauksena.- jotta
susi kävi hevosten päälle. Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten.
- messina
kyllä se takaisin tulee ole varuillaan.jos jostakin saisit haaskan,voisit sen laittaa syötiksi sille ja mennä vahtimaan sitä yöllä.ne on kuule ilkeitä ne sudet.kannattaa olla tarkkana ja tappaa ne jos mahdollisuus tulee
- pelästynytihmettelij
"Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten"
No en minä odottanutkaan mitään järkevää vastausta metästäjältä, kyllä olisi taas karpolla asiaa kun puhutaan metästäjän järjesjuoksusta.
Ilmeisesti et tunnista peruskoulussa jo opetettuja eläinten jälkiä, et usko asiantuntioita, etkä tunnista tapaa millä peto toimii ja milloin liikkuu. Minä tunnen perusasioita vaikka en ole metsästäjä ja pystyn määrittelemään onko pihalla liikkunut ollut kissa vai koira. Sitä en ole nähnyt mutta asioita VOI päätellä muttei koskaan voi olla varma..vitun pässi - semmonenihmettelijä
pelästynytihmettelij kirjoitti:
"Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten"
No en minä odottanutkaan mitään järkevää vastausta metästäjältä, kyllä olisi taas karpolla asiaa kun puhutaan metästäjän järjesjuoksusta.
Ilmeisesti et tunnista peruskoulussa jo opetettuja eläinten jälkiä, et usko asiantuntioita, etkä tunnista tapaa millä peto toimii ja milloin liikkuu. Minä tunnen perusasioita vaikka en ole metsästäjä ja pystyn määrittelemään onko pihalla liikkunut ollut kissa vai koira. Sitä en ole nähnyt mutta asioita VOI päätellä muttei koskaan voi olla varma..vitun pässipahoittelen karkeaa kielenkäyttöä mutta löysin jo oikeita asiantuntioita jotka osasivat auttaa.. case closed. kiitos ja näkemiin.
- vaihtui
pelästynytihmettelij kirjoitti:
Ilmeisesti et tunnista peruskoulussa jo opetettuja eläinten jälkiä, et usko asiantuntioita, etkä tunnista tapaa millä peto toimii ja milloin liikkuu. Minä tunnen perusasioita vaikka en ole metsästäjä ja pystyn määrittelemään onko pihalla liikkunut ollut kissa vai koira. Sitä en ole nähnyt mutta asioita VOI päätellä muttei koskaan voi olla varma..vitun pässisudesta pässiksi. Oletko vieläkään varma, vai vasta päättelet? ps. ei hirveän paljon kannattaisi hehkutella kissan ja koiran jälkien toisistaan erottamisella. Sot sot..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain27011679Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-13810960Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2366282Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2165133Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1583606- 1743518
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin532438Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3241944Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov101778Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161674