Susi kävi hevosten päälle

pelästynytihmettelij

Tuossa viimeiltana tuli ilmeisesti Susi hevoslaitumille ja raapi ja puri kunnon jäljet kahteen hevoseen kuitenkaan saamatta niitä kaadettua. Mitenkä on jatkossa, palaako Susi vielä uudelleen vai onko sillä tapana jatkaa matkaa, vaeltaa tai jotain??? Tila on metsänreunassa.

6

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin elukka

makaa jossakin röppeikössä suolet kartanolla hevosen potkun
      seurauksena.

• jotta

susi kävi hevosten päälle. Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten.

• messina

kyllä se takaisin tulee ole varuillaan.jos jostakin saisit haaskan,voisit sen laittaa syötiksi sille ja mennä vahtimaan sitä yöllä.ne on kuule ilkeitä ne sudet.kannattaa olla tarkkana ja tappaa ne jos mahdollisuus tulee

• pelästynytihmettelij

"Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten"

No en minä odottanutkaan mitään järkevää vastausta metästäjältä, kyllä olisi taas karpolla asiaa kun puhutaan metästäjän järjesjuoksusta.

Ilmeisesti et tunnista peruskoulussa jo opetettuja eläinten jälkiä, et usko asiantuntioita, etkä tunnista tapaa millä peto toimii ja milloin liikkuu. Minä tunnen perusasioita vaikka en ole metsästäjä ja pystyn määrittelemään onko pihalla liikkunut ollut kissa vai koira. Sitä en ole nähnyt mutta asioita VOI päätellä muttei koskaan voi olla varma..vitun pässi

• semmonenihmettelijä
        pelästynytihmettelij kirjoitti:

"Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten"

No en minä odottanutkaan mitään järkevää vastausta metästäjältä, kyllä olisi taas karpolla asiaa kun puhutaan metästäjän järjesjuoksusta.

Ilmeisesti et tunnista peruskoulussa jo opetettuja eläinten jälkiä, et usko asiantuntioita, etkä tunnista tapaa millä peto toimii ja milloin liikkuu. Minä tunnen perusasioita vaikka en ole metsästäjä ja pystyn määrittelemään onko pihalla liikkunut ollut kissa vai koira. Sitä en ole nähnyt mutta asioita VOI päätellä muttei koskaan voi olla varma..vitun pässi

pahoittelen karkeaa kielenkäyttöä mutta löysin jo oikeita asiantuntioita jotka osasivat auttaa.. case closed. kiitos ja näkemiin.

• vaihtui
        pelästynytihmettelij kirjoitti:

sudesta pässiksi. Oletko vieläkään varma, vai vasta päättelet? ps. ei hirveän paljon kannattaisi hehkutella kissan ja koiran jälkien toisistaan erottamisella. Sot sot..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4744
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1534
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      254
      1416
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1151
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe