Susi kävi hevosten päälle

pelästynytihmettelij

Tuossa viimeiltana tuli ilmeisesti Susi hevoslaitumille ja raapi ja puri kunnon jäljet kahteen hevoseen kuitenkaan saamatta niitä kaadettua. Mitenkä on jatkossa, palaako Susi vielä uudelleen vai onko sillä tapana jatkaa matkaa, vaeltaa tai jotain??? Tila on metsänreunassa.

6

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin elukka

makaa jossakin röppeikössä suolet kartanolla hevosen potkun
      seurauksena.

• jotta

susi kävi hevosten päälle. Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten.

• messina

kyllä se takaisin tulee ole varuillaan.jos jostakin saisit haaskan,voisit sen laittaa syötiksi sille ja mennä vahtimaan sitä yöllä.ne on kuule ilkeitä ne sudet.kannattaa olla tarkkana ja tappaa ne jos mahdollisuus tulee

• pelästynytihmettelij

"Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten"

No en minä odottanutkaan mitään järkevää vastausta metästäjältä, kyllä olisi taas karpolla asiaa kun puhutaan metästäjän järjesjuoksusta.

Ilmeisesti et tunnista peruskoulussa jo opetettuja eläinten jälkiä, et usko asiantuntioita, etkä tunnista tapaa millä peto toimii ja milloin liikkuu. Minä tunnen perusasioita vaikka en ole metsästäjä ja pystyn määrittelemään onko pihalla liikkunut ollut kissa vai koira. Sitä en ole nähnyt mutta asioita VOI päätellä muttei koskaan voi olla varma..vitun pässi

• semmonenihmettelijä
        pelästynytihmettelij kirjoitti:

"Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten"

No en minä odottanutkaan mitään järkevää vastausta metästäjältä, kyllä olisi taas karpolla asiaa kun puhutaan metästäjän järjesjuoksusta.

Ilmeisesti et tunnista peruskoulussa jo opetettuja eläinten jälkiä, et usko asiantuntioita, etkä tunnista tapaa millä peto toimii ja milloin liikkuu. Minä tunnen perusasioita vaikka en ole metsästäjä ja pystyn määrittelemään onko pihalla liikkunut ollut kissa vai koira. Sitä en ole nähnyt mutta asioita VOI päätellä muttei koskaan voi olla varma..vitun pässi

pahoittelen karkeaa kielenkäyttöä mutta löysin jo oikeita asiantuntioita jotka osasivat auttaa.. case closed. kiitos ja näkemiin.

• vaihtui
        pelästynytihmettelij kirjoitti:

sudesta pässiksi. Oletko vieläkään varma, vai vasta päättelet? ps. ei hirveän paljon kannattaisi hehkutella kissan ja koiran jälkien toisistaan erottamisella. Sot sot..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2835
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      95
      1079
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      921
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      867
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      857
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      814
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      744
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      739
    Aihe