Susi kävi hevosten päälle

pelästynytihmettelij

Tuossa viimeiltana tuli ilmeisesti Susi hevoslaitumille ja raapi ja puri kunnon jäljet kahteen hevoseen kuitenkaan saamatta niitä kaadettua. Mitenkä on jatkossa, palaako Susi vielä uudelleen vai onko sillä tapana jatkaa matkaa, vaeltaa tai jotain??? Tila on metsänreunassa.

6

547

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin elukka

makaa jossakin röppeikössä suolet kartanolla hevosen potkun
      seurauksena.

• jotta

susi kävi hevosten päälle. Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten.

• messina

kyllä se takaisin tulee ole varuillaan.jos jostakin saisit haaskan,voisit sen laittaa syötiksi sille ja mennä vahtimaan sitä yöllä.ne on kuule ilkeitä ne sudet.kannattaa olla tarkkana ja tappaa ne jos mahdollisuus tulee

• pelästynytihmettelij

"Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten"

No en minä odottanutkaan mitään järkevää vastausta metästäjältä, kyllä olisi taas karpolla asiaa kun puhutaan metästäjän järjesjuoksusta.

Ilmeisesti et tunnista peruskoulussa jo opetettuja eläinten jälkiä, et usko asiantuntioita, etkä tunnista tapaa millä peto toimii ja milloin liikkuu. Minä tunnen perusasioita vaikka en ole metsästäjä ja pystyn määrittelemään onko pihalla liikkunut ollut kissa vai koira. Sitä en ole nähnyt mutta asioita VOI päätellä muttei koskaan voi olla varma..vitun pässi

• semmonenihmettelijä
        pelästynytihmettelij kirjoitti:

"Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten"

No en minä odottanutkaan mitään järkevää vastausta metästäjältä, kyllä olisi taas karpolla asiaa kun puhutaan metästäjän järjesjuoksusta.

Ilmeisesti et tunnista peruskoulussa jo opetettuja eläinten jälkiä, et usko asiantuntioita, etkä tunnista tapaa millä peto toimii ja milloin liikkuu. Minä tunnen perusasioita vaikka en ole metsästäjä ja pystyn määrittelemään onko pihalla liikkunut ollut kissa vai koira. Sitä en ole nähnyt mutta asioita VOI päätellä muttei koskaan voi olla varma..vitun pässi

pahoittelen karkeaa kielenkäyttöä mutta löysin jo oikeita asiantuntioita jotka osasivat auttaa.. case closed. kiitos ja näkemiin.

• vaihtui
        pelästynytihmettelij kirjoitti:

sudesta pässiksi. Oletko vieläkään varma, vai vasta päättelet? ps. ei hirveän paljon kannattaisi hehkutella kissan ja koiran jälkien toisistaan erottamisella. Sot sot..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      74
      2415
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      37
      1977
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      101
      1233
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      49
      1012
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      94
      917
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      26
      857
    7. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      148
      723
    8. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      30
      716
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      41
      695
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      598
    Aihe