Taas tuli vuokrantarkistusilmoitus. Nostavat saatana taas vuokria. Aivan kuin se ei jo aikaisemmin olisi ollut kohtuuttoman suuri. Vuokra/omistusasunto tarjonta muutenkin täällä velkaisessa paska "kaupungissa" aika heikko.
Kaikista paras kun pystyis nostamaan kytkintä ja lähteä täältä "uppoavasta laivasta"
Haapajärven vuokratalot
10
1276
Vastaukset
- tuut tuut
saat vastinetta rahoillesi.
- Oma.,.,.,.,.,
Tullee halevammaksi näillä pankin koroilla
- tai...na
Haapajärven Vuokrataloilla on laadukkaat ja asialliset asunnot, hinnat on maan keskitaoa korkeintaan. Ja muutenkin hommat pelaa kuin junan vessa.
Kyllä meidän passaa maksaa Hpj vuokrataloille.- Vittuuntunut 1
Hei!
Ja eivät maksa takaisin maksettuja takuuvuokria, taitaneet mennä omiin taskuihin! - Surullista...
Just joo!!!!!!!!!!!!!!! Mikähän perustelu tähän mahtaa olla?
Katsokaa vuokratalojen omistamia kerros- ja rivitaloja! Ulkoseinät homeessa, sisältä maalattu valkoisella päälle ettei home näy! Näitä asuntoja on ainakin yläasteen takana, koivuhaassa, paloperällä ja vastuksenkadulla.
Siinä on moni lapsiperhe sairastelukierteessä kun ei saa tervettä asuntoa vaan pitää kituutta homeisessa läävässä ja syödä jatkuvasti lääkekuureja milloin keuhkojen, korvien ja minkäkin takia.
- Voittajien kaupunki
Sieltähän se taas tuli. Jokavuotinen vuokrankorotuskirje. Ilmeisesti se lähdettävä osuuspankkiin asuntolainaa hakemaan. Kenenkään perse kestä ainaisia vuokrankorotuksia.
- HomeSureHome
Hometta täynnä Haapajärvi ja Reisjärvi.
- Voittajien kaupunki.
Ompa taas mukava, kun korottavat näiden "hökkeleiden" vuokraa myös tulevalle vuodelle. Eihän vuokratalojen vuokria pysty kohta maksamaan, kuin sossun elätit.
- -60
Joo kaikki on suhteelista. Valtaosa itkijöistä saa auumistukea, ja loppu tulee sossulta.. Töihin työkeskukseen tai tai sahalle herkiää vituttamasta... ja 50 pisimpään työttömänä olleina kunnan seinää vasten ammuttaan siihen. Ei oo työttömiä..
' - probelli
Taatusti suurmuoteilla suorilla rakensi Rakennusvoima sekä hyvin tukevalle perustalle 2 kerroksisia betonirunkoisia laatutaloja. Niissä kyllä kestää karjahdella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579