Estradilla huomenna

Annu.

Katsokaapas Karin musiikista tykkäävät huomenna kakkoselta Estradilla-konsertti klo 19.10 lähtien. Voipi olla hienoa musiikkia.

14

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitti kun varoitit etukäteen. Sellasta Olavi Virran hienojen biisien raiskausta ei todellakaan kestä kuunnella.

      • ...

        Sinun se pitää olla jauhamassa peetä joka välissä. Kuuntele vaan niitä Tapsukan raiskaamia biisejä.

        Tuskin maltan odottaa että tulisi ilta ja ko. ohjelma :)


      • Karipia
        ... kirjoitti:

        Sinun se pitää olla jauhamassa peetä joka välissä. Kuuntele vaan niitä Tapsukan raiskaamia biisejä.

        Tuskin maltan odottaa että tulisi ilta ja ko. ohjelma :)

        Minä kävin kaks kertaa Kaksi maailmaa konsertissa ja odotan innolla että taas illalla saa nauttia Karin upeista tulkinnoista ;))


      • voi ei

        Tuossa aloituksessahan ilmiselvästi puhuttiin Karin musiikista tykkäävistä ihmisistä eikä kysytty että kuka ei pidä!?! Kyllä sun täytyy olla aika tyhmä.


    • En mä jaksanut katsella kun vähän alkua ja sit jo alko pitkästyttämään moinen ykstoikkonen jollotus. Oli niin väkinäisen näköstä ja kuulosta hoilottamistakin. Jos olisin ollut siellä konsertissa niin olisin varmaan nukahtanut keskenkaiken
      Eiks sen Karin äänestä löydy mitään ilosia/ leikitteleviä sävyjä ollenkaan, kun se lauloi Tiikerihainkin sillä samanlaisella kaihoisella ja valittavalla äänellä ja tyylillä, kuin esim. Syvä meri- biisin ?

      • klappi fani

        olipas kerrassaan hieno konsertti karilta televisiosta...kyllä maestro se vaan osaa laulaa...orkka oli myös kerrassaan mahtava:). justiinax voi sit taas mennä sinne tapsukan sivuil jatkaa keskustelua sua ei täällä kaivata...mitäs yleensäkään katsoit yhtään karia jos se oli sun mielestä niin huono...taisit katsoa kuitenkin koko konsertin loppuun asti ja sit tulit tänne taas mollaamaan...


      • Annu.

        Pitihän sun katsoa konserttia että pääset haukkumaan Karia. Tai mistäs tiedetään että edes katsoit kun haukkuisit kuitenkin. Sävyjä ja sävyjä, kyllä Karin äänestä löytyy sävyjä vaikka Tapsalle jakaa. Sinä vain et edes halua kuulla muuta kuin sen minkä jo ennakkoon olet päättänyt.
        Minun mielestäni taas Tapsukka huutaa, ei laula. Huutaa kovalla ja kalsealla äänellä, enkä menisi keikalle vaikka mulle mitä maksettaisiin. Enkä muuten vaivautuisi katsomaan sitä varten että saisin myöhemmin haukkua.
        Vaikka Kari laulaisi enkelten kielin niin sinä et tykkäisi kun olet asennevammainen.


      • Annu. kirjoitti:

        Pitihän sun katsoa konserttia että pääset haukkumaan Karia. Tai mistäs tiedetään että edes katsoit kun haukkuisit kuitenkin. Sävyjä ja sävyjä, kyllä Karin äänestä löytyy sävyjä vaikka Tapsalle jakaa. Sinä vain et edes halua kuulla muuta kuin sen minkä jo ennakkoon olet päättänyt.
        Minun mielestäni taas Tapsukka huutaa, ei laula. Huutaa kovalla ja kalsealla äänellä, enkä menisi keikalle vaikka mulle mitä maksettaisiin. Enkä muuten vaivautuisi katsomaan sitä varten että saisin myöhemmin haukkua.
        Vaikka Kari laulaisi enkelten kielin niin sinä et tykkäisi kun olet asennevammainen.

        Katoin sitä Karin konserttia vähänaikaa kun odottelin ,että Maikkarilta alkaa se toinen konsertti jossa Katri-Helena laulaa.
        Ja jos mulla muka on joku asennevamma Karia kohtaan, kun en oo ihan ekstaasissa sen laulamisesta niin sitten sullakin on asennevamma Tapsaa kohtaan , kun kuulet että sillä muka olis kolkko ja kalsea ääni. NIH!
        Mä olen sitäpaitsi ollut Karin keikalla, mutta sä et ole ollut tapsan keikalla ollekaan, joten ei sun kannata toista mollata asennevammaiseksi, kun oot ite samanlainen ja vielä pahempikin.


      • sääli
        klappi fani kirjoitti:

        olipas kerrassaan hieno konsertti karilta televisiosta...kyllä maestro se vaan osaa laulaa...orkka oli myös kerrassaan mahtava:). justiinax voi sit taas mennä sinne tapsukan sivuil jatkaa keskustelua sua ei täällä kaivata...mitäs yleensäkään katsoit yhtään karia jos se oli sun mielestä niin huono...taisit katsoa kuitenkin koko konsertin loppuun asti ja sit tulit tänne taas mollaamaan...

        Pitää kerrankin olla Justinaxin kanssa samaa mieltä.Ei pidä Virtaa lähtiä matkimaan ,kun ei rahkeissa ole varaa.Sorry vaan Kari.
        Kyllä se on Kansa ,joka näistä viihdemusiikin laulajista on se ,joka pystyy näitä lauluja tulkitsemaan.Amadeus tarvitsee vielä vuosia,mutta kykyjä hänellä on.Tapion ääni on liian monotoninen ,eikä ylä ja ala-äänet toimi.
        Lisäksi Karin hengitystekniikka on pielessä ,äänihuulet vuotaa.Kapakkilaulaja .ei konserttilaulaja.


      • Kaamea!
        sääli kirjoitti:

        Pitää kerrankin olla Justinaxin kanssa samaa mieltä.Ei pidä Virtaa lähtiä matkimaan ,kun ei rahkeissa ole varaa.Sorry vaan Kari.
        Kyllä se on Kansa ,joka näistä viihdemusiikin laulajista on se ,joka pystyy näitä lauluja tulkitsemaan.Amadeus tarvitsee vielä vuosia,mutta kykyjä hänellä on.Tapion ääni on liian monotoninen ,eikä ylä ja ala-äänet toimi.
        Lisäksi Karin hengitystekniikka on pielessä ,äänihuulet vuotaa.Kapakkilaulaja .ei konserttilaulaja.

        Tähän mennessä aika on tehnyt Amadeuksen äänelle vaan pelkkää hallaa. Ääni on huonontunut kovasti sitten tangomarkkinoiden, vaikka aikaa on kulunut vasta muutama kuukausi. Kannattaisikohan hänen vaihtaa laulunopettajaa ? Tai sitten Olavi Virran ääneen matkiminen on rasittanut ääntä liikaa. Hänhän oli juuri taannoin pitkään sairaslomalla ja laulukiellossa äänihuulten rasituksen ja tulehduksen vuoksi. Sen jälkeen ääni on kuulostanut huonommalta. Kaameaa mustalaisvibraa on entistä enemmän. Tai ehkä hän nyt laulaa enemmän omalla äänellään ?


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Katoin sitä Karin konserttia vähänaikaa kun odottelin ,että Maikkarilta alkaa se toinen konsertti jossa Katri-Helena laulaa.
        Ja jos mulla muka on joku asennevamma Karia kohtaan, kun en oo ihan ekstaasissa sen laulamisesta niin sitten sullakin on asennevamma Tapsaa kohtaan , kun kuulet että sillä muka olis kolkko ja kalsea ääni. NIH!
        Mä olen sitäpaitsi ollut Karin keikalla, mutta sä et ole ollut tapsan keikalla ollekaan, joten ei sun kannata toista mollata asennevammaiseksi, kun oot ite samanlainen ja vielä pahempikin.

        Ja mistäs pirusta sä tiedät kenen keikalla olen ollut! Ei pidä aukoa päätään kun ei pysty tietämään asiaa. Jos minulla kuitenkin on asennevamma kun en kestä Tapsukan ääntä lärvistä puhumattakaan niin kun jostain ei tykkää niin ei siitä enemmän kuuntelemalla opi tykkäämään.


      • Annu.edelleen
        Annu. kirjoitti:

        Ja mistäs pirusta sä tiedät kenen keikalla olen ollut! Ei pidä aukoa päätään kun ei pysty tietämään asiaa. Jos minulla kuitenkin on asennevamma kun en kestä Tapsukan ääntä lärvistä puhumattakaan niin kun jostain ei tykkää niin ei siitä enemmän kuuntelemalla opi tykkäämään.

        Alussa se konsertti ei ehkä ollutkaan niin hyvä enkä tykännyt niistä biiseistäkään, mutta kyllä loppua kohti parani kovasti.
        Jos jonkun mielestä Kari ei osaa tulkita Virran biisejä niin ei hemmetissä kyllä ainakaan Tapsukka!
        En ymmärrä mikä hinku kaikilla edes on niitä biisejä osata laulaa kun itse en juurikaan arvosta Virran "laulullisia" saavutuksia.


      • Dark-women
        Annu.edelleen kirjoitti:

        Alussa se konsertti ei ehkä ollutkaan niin hyvä enkä tykännyt niistä biiseistäkään, mutta kyllä loppua kohti parani kovasti.
        Jos jonkun mielestä Kari ei osaa tulkita Virran biisejä niin ei hemmetissä kyllä ainakaan Tapsukka!
        En ymmärrä mikä hinku kaikilla edes on niitä biisejä osata laulaa kun itse en juurikaan arvosta Virran "laulullisia" saavutuksia.

        Minä kyllä pidin tuosta Kari Tapion konsertista ja tosi paljon. Onhan siinä hyvä ja nöyrä laulaja. Kajarit suurella, jotta sai kunnon konsertti tunnelman aikaan. Uskomatonta, mihin hän pystyykään:)


    • bravo!

      Oli hyvä konsertti. Kari lauloi hienosti. Arvostan sitä että hän ei yritäkkään matkia Olavi Virran ääntä, sillä niitä virran plagioijia riittää vaikka millä mitalla. Imitoijat ja laulajat on erikseen. Karaokelaulajille on varmaan tärkeää pystyä kuulostamaan mahdollisimman paljon laulun alkuperäiseltä esittäjältä , mutta ammattilaulajalla saa olla taiteellisia vapauksia ja tehdä tulkinnoista oman näköisiään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe