A.L:n 12-vuotiaan tyttären uni 10.11.2009
"Olin unessa 19-vuotias ja juuri kattamassa keittiöni pöytää, kun poikaystäväni tuli esittelemään merkkiä, jonka hän oli käsivarteensa ottanut. Poikaystävä sanoi, että ota sinäkin, tämä on niin kätevää kun ei enää tarvitse edes lompakkoa mukana kantaa."
_ _ _ _ _ _ _
Jouko Pihon kommentti 13.11.2009
Ystäväni 12-vuotiaan tyttären uni on Raamatun Ilmestyskirjan mukainen. Lopunaikana tulee maailmaan pakkovalta, jolloin ihmisten on otettava otsaan tai oikeaan käteen merkki, joka vastaa yhdistettyä pankki- ja henkilöllisyyskorttia. Ilman sellaista merkkiä kukaan ei voi enää asioida kaupoissa, ei ostaa eikä myydä mitään. Kaikki käteisraha häviää ja rahaliikenne toimii vain digitaalisesti.
Ihmiset saadaan ottamaan tämä uusi ihonalainen sirumerkki, koska sitä markkinoidaan turvallisena (sitä ei voi hukata tai varastaa) ja käytännöllisenä, kun ei tarvitse kuljettaa rahoja ja useita eri kortteja mukanaan. Kaikki tarvittavat tiedot ovat tuossa yhdessä ihon alle laitettavassa sirussa.
Jos tässä olisi kaikki, niin ei syytä huoleen. Valitettavasti tässä ei ole kaikki.
Kyseessä ei ole nimittäin vain pankkikorttien seuraava ja kehittyneempi sukupolvi. Kyseessä on aivan uusi vallankäytön ja ihmisten hallitsemisen, jopa orjuuttamisen muoto.
Kyseessä on Pedon merkki. Vaikka Ilmestyskirja kirjoittaakin sanan pienellä p:llä, minä kirjoitan sana isolla alkukirjaimella, koska maailmassa on ollut historian aikana monia petohallitsijoita ja petovaltakuntia, mutta tämä ihmiskunnan viimeisen petovaltakunnan hallitsija eroaa kaikista muista edellisistä voimansa suuruudessa ja laajuudessa. Siksi kyseessä on Peto.
Pedon merkki eroaa tavallisesta pankkikortista siten, että merkissä on koodattuna Pedon nimi tai nimen luku eli 666. Näin ollen Pedon merkin ottaminen merkitsee samalla kuuliaisuuden ja alamaisuuden osoitusta hallitsijalle. Tämän lojaalisuuden siteen takia Raamattu kieltää ehdottomasti ketään Jumalalle uskollista ihmistä ottamasta Pedon merkkiä itseensä.
Peto tulee vaatimaan myös toista alamaisuuden osoitusta kaikilta ihmisiltä, nimittäin Pedon kuvan kumartamista. Kaikki, jotka eivät kumarra Pedon kuvaa, tullaan tappamaan.
Raamattu varoittaa uskovia kumartamasta Pedon kuvaa ja ottamasta Pedon merkkiä. "Se, joka kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa otsaansa tai käteensä sen merkin, joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan."
12-vuotiaan tytön uni Pedon merkistä
106
1486
Vastaukset
- kirjoitukset
Kyseinen merkki on ollut valmiina jo 20-vuotta.Miksi oikea käsi?Siksi koska siinä on kaikkein voimakkain verenkieto.Näin ollen ei tarvita paristoa.Koska merkkikin tarvitsee virtalähteen.Lisäksi ko.merkissä on käytetty,muistaakseni rikkihappoa.Siksi siitä seuraa ne tuskat joita Ilmestyskirja kertoo.Mikä tekee sen,että se menee rikki?Suoranaista vastausta en ole saanut;mutta arvelen Ilmestyskirjan kautta,että se rikkoo,koska alkuperäinen taajuus tihenee ja rikkoo merkin.Myöskin se on siinä mielin ratkaiseva,kuka silloin täällä onkin,että se lajittelee viimeisen joukon.
- Tuom.
viimeisen joukon, koska nvalitut on jo ylöstemmattu. Marttyyrikuolema on aika looginen jäljellä oleva pelastuksen mahdollisuus. Uskovan ei tarvitse kantaa taakkaa, ottaakoo pedon merkkiä. Koska he ovat silloin jo pois maan päältä?
En ole nähnyt pedonmerkkinäkyä. Mutta lähdön merkit olen mielestäni nähnyt. Ja merkit pandemioineen viittaavat siihen. Jotka viitsivät etsiä netistä Ukrainan tilannetta, ymmärtävät tilanteen vakavuuden globaalisti. Rokote ei ole mikään pedon merkki. Mutta rokote voi pahentaa pandemiaa pitkällä aika välillä. mutta voi pelastaa jonkun hengen välitttömästi? Kaiklki on arvailujen varassa.
Nähtyäni näyn punaisine risteineen enkelin esitellessä sitä, alkaa Ukrainan kautta tullut pandemia ja bio-ase näyttää toteuttavan uhkakuvaa. Joka tapauksessa enkelin anatama viesti viittaa maailmanlaajuiseen ongelmaan tällä alueella. Influenssavirus näyttää muuntuvan tappavaksi? Seurataan tilannetta. - kyllästyttää jo
Tuom. kirjoitti:
viimeisen joukon, koska nvalitut on jo ylöstemmattu. Marttyyrikuolema on aika looginen jäljellä oleva pelastuksen mahdollisuus. Uskovan ei tarvitse kantaa taakkaa, ottaakoo pedon merkkiä. Koska he ovat silloin jo pois maan päältä?
En ole nähnyt pedonmerkkinäkyä. Mutta lähdön merkit olen mielestäni nähnyt. Ja merkit pandemioineen viittaavat siihen. Jotka viitsivät etsiä netistä Ukrainan tilannetta, ymmärtävät tilanteen vakavuuden globaalisti. Rokote ei ole mikään pedon merkki. Mutta rokote voi pahentaa pandemiaa pitkällä aika välillä. mutta voi pelastaa jonkun hengen välitttömästi? Kaiklki on arvailujen varassa.
Nähtyäni näyn punaisine risteineen enkelin esitellessä sitä, alkaa Ukrainan kautta tullut pandemia ja bio-ase näyttää toteuttavan uhkakuvaa. Joka tapauksessa enkelin anatama viesti viittaa maailmanlaajuiseen ongelmaan tällä alueella. Influenssavirus näyttää muuntuvan tappavaksi? Seurataan tilannetta.Miten aiot kantaa vastuusi, jos valehtelet! Kerro heti! Myytkö omaisuutesi ja säkki ylläsi vetäydyt vuorille?
- Tuom.
kyllästyttää jo kirjoitti:
Miten aiot kantaa vastuusi, jos valehtelet! Kerro heti! Myytkö omaisuutesi ja säkki ylläsi vetäydyt vuorille?
Mutta voisihan siitä käydä ennen tuomioitasi kriittistä keskustelua. Tuo vain esille omat näkökohtasi, niin voidaan arvioida, mikä tässä menisi pieleen. Monesti olen itse väärässä ja olen valmis korjaamaan arvioni.
- Tuom.
kyllästyttää jo kirjoitti:
Miten aiot kantaa vastuusi, jos valehtelet! Kerro heti! Myytkö omaisuutesi ja säkki ylläsi vetäydyt vuorille?
sivuja Ukrainasta? "Swine flu case". Tee omia johtopäätöksiä. Älä usko varalta minua. Saattaa, huom. saattaa olla vakavaa laatua olevaa pandemiaa? näkyjen luotettavuus on yksinomaan toteutuneiden tapahtumien varassa. Joten aivan oikein, pitää olla kriittinen. Kaksoistornien tuhoutumisen vaan näin ennen noin kuukausi sen tapahtumista ennen. Näyt eivät ole dokumentaarisesti identtisiä, mutta voitte itsestänne päätellä, mitä tuleman pitää. Jumala kertoo omilleen tulevat. Se vaan on Raamatussa ilmoitettu. ja on jo kokemusta kymmeniltä vuosilta. Mutta vääriä profeettoja nousee, eksyttäen monia. Älkää uskoko heitä. Tämäkin on arvosteltava.
- 1234342564
Niin, niitä paiseita tulee jos ihon alla siru menee rikki.
Rikkoutumisen aiheuttaa kaikilla yhtaikaa sähkömagneettipulssi, esim ydinohjus, tai aurinkotuuli tms.
Mutta se pedon kuvan kumartaminen tarkottaisi mielestäni sitä, että olet orjana merkille.
Et saa elää ilman "pedon" sääntöjä, ilman kumartamista ei saa digirahaa, ilman sirua ei käytetä digirahaa.
Se tarkoittaa että vapaus viedään.
Tehdään esim seuraavanlainen laki: kukaan ei saa edes lahjoittaa tai ostaa toiselle, kaikki on kaupankäyntiä ja kaikki rahaliikenne on rekisteröitävä.
Se saadaan läpi kun sanotaan että tällä torjutaan rikollisuutta ja rahanpesua ja tulevat lamat sun muut.
Jos kirjaimellisesti pitäisi kuvaa kumartaa, niin silloin se tarkottaisi että Islamin usko on valtauskonto kun pedon merkki tulee. Koska vain alistava uskonto voi alistaa kaikki todella kumartamaan. - vbn,vhmj
hehän saa jatkuvasti iskuja ottaan ja antaa vastustajiensa maistaa oikeita suoriaan? Kestääkö merkki sellaista rynkytystä? Tarviiko nyrkkeilijöiden ottaa merkkiä? Oisivat täynnä paiseita jo eka välierässä! Pitäiskö varmuuen vuoksi poistaa itteltään ottanahka ja oikea käsiterä hmmmmm??
- Huhahhhei
Tuom. kirjoitti:
sivuja Ukrainasta? "Swine flu case". Tee omia johtopäätöksiä. Älä usko varalta minua. Saattaa, huom. saattaa olla vakavaa laatua olevaa pandemiaa? näkyjen luotettavuus on yksinomaan toteutuneiden tapahtumien varassa. Joten aivan oikein, pitää olla kriittinen. Kaksoistornien tuhoutumisen vaan näin ennen noin kuukausi sen tapahtumista ennen. Näyt eivät ole dokumentaarisesti identtisiä, mutta voitte itsestänne päätellä, mitä tuleman pitää. Jumala kertoo omilleen tulevat. Se vaan on Raamatussa ilmoitettu. ja on jo kokemusta kymmeniltä vuosilta. Mutta vääriä profeettoja nousee, eksyttäen monia. Älkää uskoko heitä. Tämäkin on arvosteltava.
tuo "tämä on arvosteltava". Joka profeetta hokee samaa, mutta jos arvostellaan, ei sekään ole hyvä. Onhan se ymmärrettävää, ihmispolo ei yleensä tykkää kun osoitetaan puheet silkaksi höpöksi.
- s.1985
Tuom. kirjoitti:
Nähtyäni näyn punaisine risteineen enkelin esitellessä sitä, alkaa Ukrainan kautta tullut pandemia ja bio-ase näyttää toteuttavan uhkakuvaa. Joka tapauksessa enkelin anatama viesti viittaa maailmanlaajuiseen ongelmaan tällä alueella. Influenssavirus näyttää muuntuvan tappavaksi? Seurataan tilannetta.tämä on aivan mahdollista todellakin. sattumalta tän palstan löysin. ja itse olen tehnyt samat päätelmät tosta ukrainan tilanteesta myös. mutta niinkuin sanoit...seurataan tilannetta
- ei temmata
Tuom. kirjoitti:
Nähtyäni näyn punaisine risteineen enkelin esitellessä sitä, alkaa Ukrainan kautta tullut pandemia ja bio-ase näyttää toteuttavan uhkakuvaa. Joka tapauksessa enkelin anatama viesti viittaa maailmanlaajuiseen ongelmaan tällä alueella. Influenssavirus näyttää muuntuvan tappavaksi? Seurataan tilannetta.Näin on varma tämä. Täällä on jokainen elossa oleva ihminen kumartamassa, joko petoa ja hänen merkkiään sunnuntaita, tai Jumalan merkkiä sapattia. Pedon vainoja ei kukaan pääse karkuun tuuliin ja pilviin, vaan täällä olet joko vainooja tai vainottu riippuu kumpaa Herraa kumarrat. Pedon vainot tulevat ihan ajan lopussa.
- tempaus on
ei temmata kirjoitti:
Näin on varma tämä. Täällä on jokainen elossa oleva ihminen kumartamassa, joko petoa ja hänen merkkiään sunnuntaita, tai Jumalan merkkiä sapattia. Pedon vainoja ei kukaan pääse karkuun tuuliin ja pilviin, vaan täällä olet joko vainooja tai vainottu riippuu kumpaa Herraa kumarrat. Pedon vainot tulevat ihan ajan lopussa.
Kyllä Raamattu tuntee uskovien ylöstempaamisen pois pedon ajasta. Teillä 7pv.adventisteillä on väärennetty raamattu ja opetatte harhaoppeja.
1. Tess. 4:17
sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. - ajasta ei ei
tempaus on kirjoitti:
Kyllä Raamattu tuntee uskovien ylöstempaamisen pois pedon ajasta. Teillä 7pv.adventisteillä on väärennetty raamattu ja opetatte harhaoppeja.
1. Tess. 4:17
sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.se on sata varma, että pedon vainon ajasta karkuun ei temmata ketään tuuliin ja pilviin, vaan jokainen on täällä pedon vainon aikana. On harhaoppia 7-vuotinen vaivanaika, harhaoppia on myös 1000-vuotinen rauhanvaltakunta maanpäällä.
Jeesus toisessa tulemuksessaan vie pyhät 1000-vuodeksi taivaaseen, ja jumalattomat ja peto antikristus saavat surmansa Hänen ilmestyksestään siihen loppuu vainot, maa on autio ja tyhjä, ja jumalattomat kuolleina ja paholainen sidottuna 1000-vuotta.
Kun 1000-vuotta ovat loppuun kuluneet päästetään paholainen vankeudestaan ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja (heidät tietenkin herätetään) kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka. Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Mutta tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät.
Aikamoinen on tuhoon tuomittujen joukko, koska heitä on kuin meressä on hiekkaa ja sitähän on paljon.
Pedon merkki on sunnuntai, ja Jumalan merkki on sapatti. Olen tehnyt sellaisen havainnon, että paljon on peto kelkkaansa porukkata saanut. - kirjoitukset
ajasta ei ei kirjoitti:
se on sata varma, että pedon vainon ajasta karkuun ei temmata ketään tuuliin ja pilviin, vaan jokainen on täällä pedon vainon aikana. On harhaoppia 7-vuotinen vaivanaika, harhaoppia on myös 1000-vuotinen rauhanvaltakunta maanpäällä.
Jeesus toisessa tulemuksessaan vie pyhät 1000-vuodeksi taivaaseen, ja jumalattomat ja peto antikristus saavat surmansa Hänen ilmestyksestään siihen loppuu vainot, maa on autio ja tyhjä, ja jumalattomat kuolleina ja paholainen sidottuna 1000-vuotta.
Kun 1000-vuotta ovat loppuun kuluneet päästetään paholainen vankeudestaan ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja (heidät tietenkin herätetään) kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka. Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Mutta tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät.
Aikamoinen on tuhoon tuomittujen joukko, koska heitä on kuin meressä on hiekkaa ja sitähän on paljon.
Pedon merkki on sunnuntai, ja Jumalan merkki on sapatti. Olen tehnyt sellaisen havainnon, että paljon on peto kelkkaansa porukkata saanut.Niinkö olet päätellyt.Mutta kun sinulla ei ole Raamatun mukaista näkökantaa.Jehovat ja adventistit ovat lähteneet kasvamaan lahosta puun kannosta.Kuinka se silloin voisi tehdä hyvää hedelmää.Sairasta ajatella,että maa on tyhjä 1000-vuotta.Eikö sieltä pedon kelkasta voi hypätä pois,niin että,mikäli mahdollista saisit syntisi anteeksi ja kasvamaan oikeaa kasvua?
- selviää
kirjoitukset kirjoitti:
Niinkö olet päätellyt.Mutta kun sinulla ei ole Raamatun mukaista näkökantaa.Jehovat ja adventistit ovat lähteneet kasvamaan lahosta puun kannosta.Kuinka se silloin voisi tehdä hyvää hedelmää.Sairasta ajatella,että maa on tyhjä 1000-vuotta.Eikö sieltä pedon kelkasta voi hypätä pois,niin että,mikäli mahdollista saisit syntisi anteeksi ja kasvamaan oikeaa kasvua?
aikaa myöten kuinka harhassa olette olleet. Teidän oppinne lahoaa ihan itsestään.
- Huhahhhei
jotka aivopesevät lapsensa näkemään tuollaisia unia, tulisi saattaa vastuuseen tekemisistään. Sairasta.
- Tuom.
sekä johonkin uskontoon, mutta nyös ateismiin, mihin tahansa. Olen käynyt useiden alaikäisten lasten kanssa keskustelua yleensä jumalasta, ateismista, luomisteoriasta ja evolutioteoriasta. Lapsilla on hyvi npaljon miksi-kysymyksiä. Itse en ainakaan manipuloi, mutta lapset 12-vuotiaat tinkaavat, mihin itse uskot?
Sivistyneet ikäisensä kertovat, että heillä on vapaus valita uskomuksensa. Onko enää paremmin annettu valinnan vapautta maassamme? He tietävät, että ovat vapaat valitsemaan. Mutta saattavat nykyään mennä aika pitkällekin pohtimisessaan. Mutta vaativat minua kertomaan vakaumukseni. Olen sen heille kertonut ja he kunnioittavat sitä, niinkuin minäkin toisin ajattelijaa. Minulla ei ole ollut siinä ongelmaa. Joillain tuntuu silti olevan joku pirullinen vastustus kaikkea uskontoa kohtaan. Lapset ovat suvaitsevaisempia, jos vanhemmat ei ole nimenomaan manipuloineet niitä.
Monilla lapsilla on luontainen usko Jumalaan. Sitä en voi ottaa heiltä pois. Mutta kielteinen suhtautuminen on enemmän vanhempien manipuloinnin seurausta. Kokemusta on tuhansista lapsista. Antakaa lasten itse päättää, mitä ajattelevat! - Huhahhhhei
Tuom. kirjoitti:
sekä johonkin uskontoon, mutta nyös ateismiin, mihin tahansa. Olen käynyt useiden alaikäisten lasten kanssa keskustelua yleensä jumalasta, ateismista, luomisteoriasta ja evolutioteoriasta. Lapsilla on hyvi npaljon miksi-kysymyksiä. Itse en ainakaan manipuloi, mutta lapset 12-vuotiaat tinkaavat, mihin itse uskot?
Sivistyneet ikäisensä kertovat, että heillä on vapaus valita uskomuksensa. Onko enää paremmin annettu valinnan vapautta maassamme? He tietävät, että ovat vapaat valitsemaan. Mutta saattavat nykyään mennä aika pitkällekin pohtimisessaan. Mutta vaativat minua kertomaan vakaumukseni. Olen sen heille kertonut ja he kunnioittavat sitä, niinkuin minäkin toisin ajattelijaa. Minulla ei ole ollut siinä ongelmaa. Joillain tuntuu silti olevan joku pirullinen vastustus kaikkea uskontoa kohtaan. Lapset ovat suvaitsevaisempia, jos vanhemmat ei ole nimenomaan manipuloineet niitä.
Monilla lapsilla on luontainen usko Jumalaan. Sitä en voi ottaa heiltä pois. Mutta kielteinen suhtautuminen on enemmän vanhempien manipuloinnin seurausta. Kokemusta on tuhansista lapsista. Antakaa lasten itse päättää, mitä ajattelevat!mukava kuulla perustelut väitteelle "monilla lapsilla on luontainen usko jumalaan". Annahan tulla. Montako lasta olet asian tiimoilta haastatellut? Missä vaiheessa, minkä ikäisenä tuo usko tulee ja miten sen toteat? Onko se jo syntyessä ja jos on, miten sen toteat?
Minua ei koskaan manipuloitu vanhempieni toimesta yhtään mitenkään. Ei tuputettu yhtään mitään. Kannustettiin omaehtoisuuteen, kaikesta piti ottaa itse selvää, niiden mahdollisuuksien rajoissa, joita eri ikäisenä oli olemassa. Miksi siis en ole uskovainen nyt, enkä ole koskaan ollutkaan?
Puhut taas paskaa, jonka olet oppinut. Uskosi dogmien mukaista paskaa. On tosin myönnettävä, että paskanpuhumisesi ei ole läheskään samalla tasolla esimerkiksi tämän Pihon kanssa, joka puhuu sitä varmasti unissaankin. - Huhahhhei
Tuom. kirjoitti:
Monilla lapsilla on luontainen usko Jumalaan. Sitä en voi ottaa heiltä pois. Mutta kielteinen suhtautuminen on enemmän vanhempien manipuloinnin seurausta. Kokemusta on tuhansista lapsista. Antakaa lasten itse päättää, mitä ajattelevat!kerro mitä suvaitsevaista on uskonnossa, jonka jumala antaa luomilleen vapaan tahdon, mutta sen käyttämisestä rangaistaan ikuisesti? Mitä suvaitsevaista on uskonnossa, joka ei suvaitse yhtään mitään omien typerien ja loppuunpalaneiden institutioidensa ja dogmiensa ulkopuolelta? Mitä suvaitsevaista on uskoa vain siksi, että pelkää joutuvansa helvettiin? Mitä suvaitsevaista on pelossa?
Ja jos väität, että noin ei ole, kysyisin että mistä luulet käsityksieni johtuvan? Pyydän, jätä kuitenkin saatanat, jumalat yms mielikuvitusolennot pois. Niistä kun ei voi keskustella, kuten ei koskaan asioista, joita ei ole olemassakaan kuin mielikuvituksessa.
Jättäkää lapset rauhaan ja antakaa heidän kasvaa aikuisiksi ilman pelottelujanne. - Michaela...
Huhahhhei kirjoitti:
kerro mitä suvaitsevaista on uskonnossa, jonka jumala antaa luomilleen vapaan tahdon, mutta sen käyttämisestä rangaistaan ikuisesti? Mitä suvaitsevaista on uskonnossa, joka ei suvaitse yhtään mitään omien typerien ja loppuunpalaneiden institutioidensa ja dogmiensa ulkopuolelta? Mitä suvaitsevaista on uskoa vain siksi, että pelkää joutuvansa helvettiin? Mitä suvaitsevaista on pelossa?
Ja jos väität, että noin ei ole, kysyisin että mistä luulet käsityksieni johtuvan? Pyydän, jätä kuitenkin saatanat, jumalat yms mielikuvitusolennot pois. Niistä kun ei voi keskustella, kuten ei koskaan asioista, joita ei ole olemassakaan kuin mielikuvituksessa.
Jättäkää lapset rauhaan ja antakaa heidän kasvaa aikuisiksi ilman pelottelujanne.se nimenomainen pelottelija! Olet erittäin asenteellinen persoona. Väännät asioita monille kiemuroille.
- Huhahhhei
Michaela... kirjoitti:
se nimenomainen pelottelija! Olet erittäin asenteellinen persoona. Väännät asioita monille kiemuroille.
asenteellinen. No totta helvetissä olen asenteellinen, kestikö kauankin saada tuo väläys? Vai tunnentko montakin asenteetonta ihmistä?
- Apua tarvitseville
Huhahhhei kirjoitti:
asenteellinen. No totta helvetissä olen asenteellinen, kestikö kauankin saada tuo väläys? Vai tunnentko montakin asenteetonta ihmistä?
asenneongelmaasi. Jotain rauhoittavaa myös tarvitset. Pikaista paranemista. Mutta taudin kuva saattaa vaatia pidempää hoitoa. Vähintään seitsemän vuotta.
- Huhahhhei
Apua tarvitseville kirjoitti:
asenneongelmaasi. Jotain rauhoittavaa myös tarvitset. Pikaista paranemista. Mutta taudin kuva saattaa vaatia pidempää hoitoa. Vähintään seitsemän vuotta.
on luettu ja jätetty huomiotta. Oliko itse asiaan mitään sanottavaa vai pistetäänkö jatkoksi siihen jonoon, joka omituisen kiihkeästi ja toistuvasti haluaa keskustella vain minusta?
- Masgdaleena
Huhahhhei kirjoitti:
kerro mitä suvaitsevaista on uskonnossa, jonka jumala antaa luomilleen vapaan tahdon, mutta sen käyttämisestä rangaistaan ikuisesti? Mitä suvaitsevaista on uskonnossa, joka ei suvaitse yhtään mitään omien typerien ja loppuunpalaneiden institutioidensa ja dogmiensa ulkopuolelta? Mitä suvaitsevaista on uskoa vain siksi, että pelkää joutuvansa helvettiin? Mitä suvaitsevaista on pelossa?
Jättäkää lapset rauhaan ja antakaa heidän kasvaa aikuisiksi ilman pelottelujanne.Lapset ovat avoimia kaikille asioille myös sille että kertoo Taivaan Isästä joka haluaa huolehtia pienen ihmisen tarpeista.On väärin sanoa että lapselle ei voisi puhua Jeesuksesta joka on ostanut meidät vapaaksi synnin orjuudesta.meillä on vapaus valita oikein tai väärin.Siunausta sinun elämääsi.
- hihhahhui
Huhahhhhei kirjoitti:
mukava kuulla perustelut väitteelle "monilla lapsilla on luontainen usko jumalaan". Annahan tulla. Montako lasta olet asian tiimoilta haastatellut? Missä vaiheessa, minkä ikäisenä tuo usko tulee ja miten sen toteat? Onko se jo syntyessä ja jos on, miten sen toteat?
Minua ei koskaan manipuloitu vanhempieni toimesta yhtään mitenkään. Ei tuputettu yhtään mitään. Kannustettiin omaehtoisuuteen, kaikesta piti ottaa itse selvää, niiden mahdollisuuksien rajoissa, joita eri ikäisenä oli olemassa. Miksi siis en ole uskovainen nyt, enkä ole koskaan ollutkaan?
Puhut taas paskaa, jonka olet oppinut. Uskosi dogmien mukaista paskaa. On tosin myönnettävä, että paskanpuhumisesi ei ole läheskään samalla tasolla esimerkiksi tämän Pihon kanssa, joka puhuu sitä varmasti unissaankin.Kyllä näkyy oikein hyvin vanhempiesi antama kasvatus sinussa. Ei voi muuta kuin ihailla sinun jaloa persoonaasi!
- SamiA
Kirjoituksesi on kaikella tavalla raamatullinen ja selkeästi ymmärrettävä. Huomaa, että olet kirjoittanut paljon.
Yhtä asiaa haluan kuitenkin kommentoida.
”Raamattu kieltää ehdottomasti ketään Jumalalle uskollista ihmistä ottamasta Pedon merkkiä itseensä.”
Raamattu ei näe Pedon merkin ottamisen kohdalla mitään vaihtoehtoa. Raamatun mukaan kaikki ottavat merkin, pois lukien ne, joilla on Jeesuksen todistus ilm 20:4 ” Ja minä näin istuimet, ja he istuivat niiden päällä, ja heille annettiin tuomio; ja niiden sielut, jotka Jesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden mestatut olivat, ja jotka ei petoa kumartaneet eikä hänen kuvaansa, ja ei ottaneet hänen merkkiänsä otsiinsa taikka käsiinsä; ja he elivät ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta. ”
Seurakunta ja marttyyrit eivät kumarra Petoa, koska seurakunta on taivaassa ja marttyyreillä on ahdistuksen aikana Jeesuksen todistus, joka estää merkitsemästä heidät. Ainoa vaihtoehto on heidän kohdallaan on kuolla marttyyrinä ja päätyä alttarin alle odottamaan viimeisen marttyyrin sisään tuloa ilm 6:9-11”
9. Ja kuin hän viidennen sinetin avasi, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka Jumalan sanan tähden tapetut olivat ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
10. Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: sinä pyhä ja totinen Herra! kuinka kauvan et sinä tuomitse ja meidän vertamme kosta niille, jotka maan päällä asuvat?
11. Ja kullekin heistä annettiin valkia vaate ja sanottiin heille, että heidän piti vielä vähän aikaa lepäämän, siihenasti kuin heidän kanssapalveliainsa ja veljeinsä luku täytetyksi tulis, jotka piti tapettaman niinkuin hekin. ”
Marttyyrit siis teloitetaan yksi kerrallaan, jonka jälkeen marttyyri pääty alttarin alle odottamaan viimeisen marttyyrin teloitusta. Seurakunta käsitellään Raamatun mukaan, yhtenä kokonaisuutena eli Kristuksen ruumiina. Silloin kun seurakunnan kaikki jäsenet ovat paikoillaan, silloin kun sen luku on tullut täydeksi, seurakunta temmataan silmänräpäyksessä 1 Tess. 4: 15-18. ”Sillä sen me sanomme teille Herran puolesta: että me, jotka elämme ja jälkeen jäämme Herran tulemiseen, emme suinkaan ennätä niitä, jotka nukkuneet ovat.
16. Sillä itse Herra astuu alas taivaasta, suurella huudolla, ja ylimmäisen enkelin äänellä ja Jumalan basunalla, ja kuolleet Kristuksessa ensin nousevat ylös.
17. Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.
18. Lohduttakaat siis teitänne keskenänne näillä sanoilla.”
Se mitä haluan sanoa on tämä; Raamatun mukaan ei ole mahdollista, että Seurakunnan- tai marttyyrien täysilukuun voisi ajassa vaikutta, koska sisään tulleiden nimet ovat olleet Jumalan tiedossa jo ennen Maan perustamista. Jumala siis tuntee luvut ja nimet eikä niitä kirjoiteta tai pyyhitä kirjasta tai kirjoista pois.
Pahoittelen vaikeatajuisia 1700 luvun käännöksestä lainaamiani Raamatun kohtia. Uskon kuitenkin, että ymmärrät tämänkin käännöksen sisällön.
Mitä muuta ajattelet Pedon merkistä?- Teilipyörä
Tässähän täytyisi opiskella viljelyä ja hankkia ennen pedon merkkiä lopuksi elämäksi siemeniä ja maatilkkun karjaa varten, muutoin nälkä odottaa nurkan takana, ja rikkinäiset vaatteet niskassa. Marttyyrin kuolemaa odottelessamme nauttikaa siitä, mitä nyt on saannut.
- kirjoitukset
Kyllä täällä on melkoinen joukko uskovia,kun merkki tulee.Sehän juuri ratkaisee suuren valkopukuisen joukon vaiheet.Ei seurakunta ole silloin vielä temmattu.Ymmärrätkö Ilm.12:sta lukua-seurakunta synnyttää.Seurakunnalla en tarkoita kirkkoja ja seurakuntia.Seurakunta synnyttää vielä sen jälkeenkin,kun poikalapsi on viety.Heitä on todella vähän.Hieman se temmattatavien joukko lisääntyy,kun Herra voitelee Elian.Siitä huolimatta se on pieni.Eikö tässä päde Jeesuksen sanat;mutta kun ihmisen poika tulee,löytäneekö Hän uskoa maan päältä.Uskoa kyllä löytyy,mutta tällä Hän tarkoittaakin apostolista joukkoa,jotka ovat asioista ottaneet selvän ts.kirjoituksista.Ko.joukko on jo valmiina-vain asioiden alkuun lähteminen profetallisissa kirjoituksissa-odottaa.
- SamiA
Teilipyörä kirjoitti:
Tässähän täytyisi opiskella viljelyä ja hankkia ennen pedon merkkiä lopuksi elämäksi siemeniä ja maatilkkun karjaa varten, muutoin nälkä odottaa nurkan takana, ja rikkinäiset vaatteet niskassa. Marttyyrin kuolemaa odottelessamme nauttikaa siitä, mitä nyt on saannut.
”Tässähän täytyisi opiskella viljelyä ja hankkia ennen pedon merkkiä lopuksi elämäksi siemeniä ja maatilkkun karjaa varten, muutoin nälkä odottaa nurkan takana”
Älä suotta murehdi; nälkä tai nälän hätä alkaa vasta, kun Karita avaa kolmannen sinetin.
ilm 6:5-6. ”Ja kuin hän kolmannen sinetin avasi, kuulin minä kolmannen eläimen sanovan: tule ja katso! Ja minä näin, ja katso, musta orhi; ja sillä, joka sen päällä istui, oli vaaka kädessä.
6. Ja minä kuulin äänen neljän eläimen keskeltä sanovan: mitta nisuja yhteen penninkiin ja kolme mittaa ohria yhteen penninkiin, ja älä viinaa eikä öljyä vahingoita”.
Se, että peninkiin tai uudempien käännösten mukaan, denariin mitattiin nisuja takoitta sitä, että yhden päivän palkalla voi ostaa palan leipää. Mustahevonen on yhtä kuin nälänhätä.
Nälänhätä ratsastaa mustalla hevosella. Jos uskot Jeesukseen, niin näet mustan hevosen taivasnäkökulmasta käsin. - SamiA
kirjoitukset kirjoitti:
Kyllä täällä on melkoinen joukko uskovia,kun merkki tulee.Sehän juuri ratkaisee suuren valkopukuisen joukon vaiheet.Ei seurakunta ole silloin vielä temmattu.Ymmärrätkö Ilm.12:sta lukua-seurakunta synnyttää.Seurakunnalla en tarkoita kirkkoja ja seurakuntia.Seurakunta synnyttää vielä sen jälkeenkin,kun poikalapsi on viety.Heitä on todella vähän.Hieman se temmattatavien joukko lisääntyy,kun Herra voitelee Elian.Siitä huolimatta se on pieni.Eikö tässä päde Jeesuksen sanat;mutta kun ihmisen poika tulee,löytäneekö Hän uskoa maan päältä.Uskoa kyllä löytyy,mutta tällä Hän tarkoittaakin apostolista joukkoa,jotka ovat asioista ottaneet selvän ts.kirjoituksista.Ko.joukko on jo valmiina-vain asioiden alkuun lähteminen profetallisissa kirjoituksissa-odottaa.
Sekavaa ja vaikeatajuista; yritä keskittyä yhteen asiaan kerrallaan tai muuten kukaan ei ymmärrä mitä tarkoitat.
- Huhahhhei
SamiA kirjoitti:
Sekavaa ja vaikeatajuista; yritä keskittyä yhteen asiaan kerrallaan tai muuten kukaan ei ymmärrä mitä tarkoitat.
muuten ymmärtää sinunkaan käsityksiäsi valosta maan päällä, vaikka kuinka jäsentelisit ja keskittyisit.
- kirjoitukset
SamiA kirjoitti:
Aivan selvää Raamatun profetiaa olen tuonut julki.Vai pitäisikö nämä oikein yksilöllisesti selittää,niin että joukot ymmärtäs.Ilmestyskirja 12:sta luku kertoo kuinka vaimo synnyttää.Vaimo on seurakunta,tällä tarkoitan universaalista Jeesuksen seuraajia.Kirkkko tai joku lohko ei ole seurakunta.Ko.vaimo synnyttää ylösottojoukon.Vaimo itse kuitenkin jää edelleen synnytämään vuosiviikon ajaksi.Tosin se joutuu menemään maan alle.Ylösotto joukko=Elia,joka asettaa kaiken kohdalleen.Tämä joukko viedään pilviin ja tuuliin.Tulevat säkkipukuiset,joka on Elisa joukkkoa.Tämä joutuu silmäkkäin antikristuksen kanssa.Se nousee pilveen puolivälissä vuosiviikkoa.Jää vielä suuri valkopukuinen joukko,joka siirtyy suoraan tuhat vuotiseen valtakuntaan.Osa heistä menetttä henkensä vainoissa.Juuri he herätetään kun Jeesus tulee perustamaan 1000-vuotisen valtakunnan.Heistä tulee sapraatteja maailman eri osiin.He siis hallitsevat täällä maan päällä.Se on se rauhan valtakunta,jossa ihmiset elävät satoja vuosia.Nuorin kuolee sata vuotiaana.Eli mikäli on 60v,elää vielä 40-vuotta.Vasta silloin Israel saa ne suuret maa-alueet,jotka jo Abrahamille luvattiin.Odotan että Israel tuhoaa Iranin atomivoimalat-ilmeisesti myöskin Damaskon.Silloin sille sanellaan pakkorauha.Sen vahvistaa EU-taaten muka rauhan.Näillä tietämillä myöskin karhussa eli Venäjällä on vallankaappaus.Se ajaa pakolaiset pois,joista tulee Suomeenkin muutama sata tuhatta.Lisäksi Daniel mainitsee kotkan,joka on USA,siltä reväistään siivet.Joutuu lähtemään kotimaahansa.Ilmeisesti Kalifornian rannikko sortuu mereen.Raha ja sotilasmahti palaa EU:n.Myöskin sieltä nousee antikristus.Raamattu ei anna muuta mahdollisuutta.Tosin sekin saa kuolinhaavan,jota sillä ei nyt ole.Karhu valloittaa Viron,Latvian ja Liettuan,koska Daniel toteaa,ovat sen kylkiluita.Ilmeisesti se hyökkää myös Saksaan,silloin tulee pedolle kuolinhaava.Mikäli Israel pian hyökkää Iranin atomivoimaloiden kimppuun.Tietää se sitä,että vallankaappaus on karhussa lähellä.Keväällä tulisi pakolaiset.Elian työn aika ja syksyllä kotiin.
- SamiA
kirjoitukset kirjoitti:
Aivan selvää Raamatun profetiaa olen tuonut julki.Vai pitäisikö nämä oikein yksilöllisesti selittää,niin että joukot ymmärtäs.Ilmestyskirja 12:sta luku kertoo kuinka vaimo synnyttää.Vaimo on seurakunta,tällä tarkoitan universaalista Jeesuksen seuraajia.Kirkkko tai joku lohko ei ole seurakunta.Ko.vaimo synnyttää ylösottojoukon.Vaimo itse kuitenkin jää edelleen synnytämään vuosiviikon ajaksi.Tosin se joutuu menemään maan alle.Ylösotto joukko=Elia,joka asettaa kaiken kohdalleen.Tämä joukko viedään pilviin ja tuuliin.Tulevat säkkipukuiset,joka on Elisa joukkkoa.Tämä joutuu silmäkkäin antikristuksen kanssa.Se nousee pilveen puolivälissä vuosiviikkoa.Jää vielä suuri valkopukuinen joukko,joka siirtyy suoraan tuhat vuotiseen valtakuntaan.Osa heistä menetttä henkensä vainoissa.Juuri he herätetään kun Jeesus tulee perustamaan 1000-vuotisen valtakunnan.Heistä tulee sapraatteja maailman eri osiin.He siis hallitsevat täällä maan päällä.Se on se rauhan valtakunta,jossa ihmiset elävät satoja vuosia.Nuorin kuolee sata vuotiaana.Eli mikäli on 60v,elää vielä 40-vuotta.Vasta silloin Israel saa ne suuret maa-alueet,jotka jo Abrahamille luvattiin.Odotan että Israel tuhoaa Iranin atomivoimalat-ilmeisesti myöskin Damaskon.Silloin sille sanellaan pakkorauha.Sen vahvistaa EU-taaten muka rauhan.Näillä tietämillä myöskin karhussa eli Venäjällä on vallankaappaus.Se ajaa pakolaiset pois,joista tulee Suomeenkin muutama sata tuhatta.Lisäksi Daniel mainitsee kotkan,joka on USA,siltä reväistään siivet.Joutuu lähtemään kotimaahansa.Ilmeisesti Kalifornian rannikko sortuu mereen.Raha ja sotilasmahti palaa EU:n.Myöskin sieltä nousee antikristus.Raamattu ei anna muuta mahdollisuutta.Tosin sekin saa kuolinhaavan,jota sillä ei nyt ole.Karhu valloittaa Viron,Latvian ja Liettuan,koska Daniel toteaa,ovat sen kylkiluita.Ilmeisesti se hyökkää myös Saksaan,silloin tulee pedolle kuolinhaava.Mikäli Israel pian hyökkää Iranin atomivoimaloiden kimppuun.Tietää se sitä,että vallankaappaus on karhussa lähellä.Keväällä tulisi pakolaiset.Elian työn aika ja syksyllä kotiin.
Olipahan sekavaa.
- Kritic
SamiA kirjoitti:
Olipahan sekavaa.
Niissä kun ei juuri löydy raamatun sanan mukaista. Kaikki vaan vilkkaan mielikuvituksen
aikaansaannosta. - Elisa R
marttyyrikuoleman kautta voisi pelastua, niinkuin jotkut uskovat ja opettavat?. Itselläni on käsitys ettei voi, koska (Matt. 25) ovi suljettiin tyhmiltä neitsyeiltä, ja mm. toinen seikka, eli pidättävä tekijä (Pyhä Henki), otetaan tempauksessa pois uskovien mukana. Vaikea käsittää, miten voisi mm. näiden tapahtumien jälkeen pelastua. Hengellisestihän nämä onkin ymmärrettävä!
- SamiA
Elisa R kirjoitti:
marttyyrikuoleman kautta voisi pelastua, niinkuin jotkut uskovat ja opettavat?. Itselläni on käsitys ettei voi, koska (Matt. 25) ovi suljettiin tyhmiltä neitsyeiltä, ja mm. toinen seikka, eli pidättävä tekijä (Pyhä Henki), otetaan tempauksessa pois uskovien mukana. Vaikea käsittää, miten voisi mm. näiden tapahtumien jälkeen pelastua. Hengellisestihän nämä onkin ymmärrettävä!
Vihan- ja ahdistuksen ajassa on ihmisiä, jotka eivät ota Pedon merkkiä. Raamatun mukaan vääräprofeetta saa kaikki pienet ja suuret ottamaan merkin, mutta on olemassa yksi ryhmä, joka ei ota ja se on ne, joiden puolesta Jeesus todistaa.
Jos peto yrittää merkitä marttyyriä, niin Jeesus näyttää todistusta, jolloin peto joutuu pitämään näppinsä erossa. Pedolla on kuitenkin valta tappaa sellainen ihminen, jolla on Jeesuksen todistus. Marttyyrikuolema ja Jeesuksen todistus riittää heidän kohdallaan pelastukseen.
Pyhä Henki menee kun seurakunta menee.
Jeesus lähetti Pyhän Hengen puolustamaan seurakuntaa, ja kun seurakunta menee, menee myös Pyhä Henki.
Sen tähden Maan päällä on suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ennen ollut. Pyhä Henki on poissa ja johan rupee ahdistamaan.
Vihan- ja ahdistuksen aika on kammottavaa aikaa, koska pahuuden tieltä on poistettu kaikki pidättävät tekijät eli seurakunta ja Pyhä Henki. Omalta kohdaltani uskon, että jos joutuisin elämään siinä ajassa, niin en kestäisi sitä. On toki niitäkin, jotka haluaisivat olla jonkinlaisia vihan- ja ahdistuksen ajan turisteja, mutta he eivät tiedä, mitä haluavat. Minäkin rukoilin aikoinani Jumalaa, että olisin päässyt käymään Helvetissä. Nyt vanhempana ymmärrän, miten naivi rukoukseni oli.
Onneksi Jumala ei toteuttanut pyyntöäni.
Ihmisiä pelastu kaikkina aikoina, siitä riippuen, mihin Jumalan armotalousaikakauteen ihmiset sijoittuvat.
Seurakunnan osuus ajassa on vain 2000 vuotta, jonka jälkeen sen luku on täysi. Seurakunnalle eli Kristuksen ruumiille ei tehdä elinsiirtoja eikä ruumiin jäseniä vaihdeta. Ruumis on ja pysyy ikuisesti Kristuksen ruumiina yhtä varmasti kun Kristus itse pysyy.
Seurakunnan salaisuus on suuri. - kirjjoitukset
SamiA kirjoitti:
Olipahan sekavaa.
Miten se voi olla niin vaikeasti käsitettävissä.Olenhan vain Suomentanut Raamatun profetaallisten asioiden kulun ts.miten ne täyttyvät.Pitää olla ensinnäkin puhdas evankeliumin pohja,ennen kuin alkaa rakentaa enempää.Jos on rakentanut heinistä ja oljista se rakennus ei kestä.Ymmärrätkö,että tulevaa aikaa meitä kasvatetaan.Tämä on ikään kuin kasvihuone.Myöskin kirjoitusten tutkiminen on täysin vapaa ehtoista.Siksi olen sanonut,että täällä on suuri määrä uskovia merkin aikana.Koska siinä ratkaistaan silloin tuleva aika eli suuren valkopukuisen joukon aika.Mikäli merkki tulisi nyt,niin suuri joukko uskovia tulisi sen ottamaan.Mutta koska sen aika on puolivälissä vuosiviikkoa ts.3.5-vuotta heistä jotka jo ovat ylhäällä.Vuosiviikko ei ole vielä alkanut,vaan se alkaa siitä kun Israel pakoitetaan rauhaan,mutta siinä on myöskin heidän,jotka asiat ymmärtävät ylösotto.Ei saatana eikä kukaan ihminen voi viedä tätä sanomaani pois,koska tiedän että se on oikea.Näin siis asiat menevät.
- Öljyä
Elisa R kirjoitti:
Tyhmillä neitsyillä ei ollut Pyhää Henkeä. Jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
Olivat ilmeisesti niitä kastamattomia lapsia, joita uskonlahkoissa on paljon. - kirjoitukset
SamiA kirjoitti:
Vihan- ja ahdistuksen ajassa on ihmisiä, jotka eivät ota Pedon merkkiä. Raamatun mukaan vääräprofeetta saa kaikki pienet ja suuret ottamaan merkin, mutta on olemassa yksi ryhmä, joka ei ota ja se on ne, joiden puolesta Jeesus todistaa.
Jos peto yrittää merkitä marttyyriä, niin Jeesus näyttää todistusta, jolloin peto joutuu pitämään näppinsä erossa. Pedolla on kuitenkin valta tappaa sellainen ihminen, jolla on Jeesuksen todistus. Marttyyrikuolema ja Jeesuksen todistus riittää heidän kohdallaan pelastukseen.
Jeesus lähetti Pyhän Hengen puolustamaan seurakuntaa, ja kun seurakunta menee, menee myös Pyhä Henki.
Sen tähden Maan päällä on suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ennen ollut. Pyhä Henki on poissa ja johan rupee ahdistamaan.
Vihan- ja ahdistuksen aika on kammottavaa aikaa, koska pahuuden tieltä on poistettu kaikki pidättävät tekijät eli seurakunta ja Pyhä Henki. Omalta kohdaltani uskon, että jos joutuisin elämään siinä ajassa, niin en kestäisi sitä. On toki niitäkin, jotka haluaisivat olla jonkinlaisia vihan- ja ahdistuksen ajan turisteja, mutta he eivät tiedä, mitä haluavat. Minäkin rukoilin aikoinani Jumalaa, että olisin päässyt käymään Helvetissä. Nyt vanhempana ymmärrän, miten naivi rukoukseni oli.
Ihmisiä pelastu kaikkina aikoina, siitä riippuen, mihin Jumalan armotalousaikakauteen ihmiset sijoittuvat.
Seurakunnan osuus ajassa on vain 2000 vuotta, jonka jälkeen sen luku on täysi. Seurakunnalle eli Kristuksen ruumiille ei tehdä elinsiirtoja eikä ruumiin jäseniä vaihdeta. Ruumis on ja pysyy ikuisesti Kristuksen ruumiina yhtä varmasti kun Kristus itse pysyy.
Seurakunnan salaisuus on suuri.Eipä Jumalan Henkeä täältä pois viedä.Hän joka on tulossa perustamaan tuhat vuotisen valtakunnan,ilman Pyhää-Henkeä.Ei näin eivät kirjoitukset opeta.Ehkä jotkut saarnamiehet.Miten he,jotka jäävät tänne,voisivat puolustaa itseään,ellei Henkeä olisi.Ei seurakunta mihinkään lähde,vaan se synnyttää.Seurakunta synnyttää tuhat vuotiseen valtakuntaan asti.Tosin näistä näyttää olevan turha kirjoitella,koska se ei kelpaa.Asia ei tietenkään minulle kuulu.Joten se siitä.
- voi tapahtua
kirjoitukset kirjoitti:
Eipä Jumalan Henkeä täältä pois viedä.Hän joka on tulossa perustamaan tuhat vuotisen valtakunnan,ilman Pyhää-Henkeä.Ei näin eivät kirjoitukset opeta.Ehkä jotkut saarnamiehet.Miten he,jotka jäävät tänne,voisivat puolustaa itseään,ellei Henkeä olisi.Ei seurakunta mihinkään lähde,vaan se synnyttää.Seurakunta synnyttää tuhat vuotiseen valtakuntaan asti.Tosin näistä näyttää olevan turha kirjoitella,koska se ei kelpaa.Asia ei tietenkään minulle kuulu.Joten se siitä.
Jumala voi vetää Henkensä pois yksittäisestä ihmisestä, kuten tapahtui Saulin kohdalla.
Mutta eihän Jumala jätä koko luomaansa maailmaan oman onnensa nojaan, se on ihan selvä. "Herran on kaikki maa ja kaikki mitä siinä on"
"Minne minä voisin paeta sinun Henkeäsi,,,,Jumala on kaikkialla. Jumala on Henki. - Henki on kaikkialla
SamiA kirjoitti:
Seurakunnan salaisuus on suuri.Kyllä Raamatun mukaan Jumalan Pyhä Henki on läsnä kaikkialla. Myös vaivan aikana maan päällä.
7 Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
8 Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
9 Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin,
10 sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun.
"Ja viimeisinä aikoina minä vuodatan Henkeni KAIKEN LIHAN YLLE." - kirjoitukset
Henki on kaikkialla kirjoitti:
Kyllä Raamatun mukaan Jumalan Pyhä Henki on läsnä kaikkialla. Myös vaivan aikana maan päällä.
7 Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
8 Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
10 sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun.
"Ja viimeisinä aikoina minä vuodatan Henkeni KAIKEN LIHAN YLLE."Näinhän tuo on.Sakarjen profetian mukaan,kun Jerusalem on piiritettynä vuodattaa Herra henkensä.Asia ei tarkoita yksin siellä olevia,vaan koko maailmaa.Olen näin miettinyt,että jos on vilpistellyt Herran kasvojen edessä ja sotkun päälle tulee henki,eikö mielestäni se silloin vastaa antikristillistä henkeä?Ts.sekaannus vain lisääntyy.Nimittäin kun tässä Suomessa olen kierrellyt-olen tavannut niin monia ihmisiä,jotka elävät tietoisessa synnissä.Tämän päälle Herran Henki.Koska tuleva väärä profeetta ei ole ainoastaan yksi,vaan heitä on melkoinen joukko.Raamattu tosin määrittelee,että yksi.Lopullinen eksytys lähtee siis puolisydämisistä uskovista.Ettekö ole huomanneet,mitä pidemmälle aika kuluu,sitä sekaisemmaksi asiat menevät.
- pitkämielinen
kirjoitukset kirjoitti:
Näinhän tuo on.Sakarjen profetian mukaan,kun Jerusalem on piiritettynä vuodattaa Herra henkensä.Asia ei tarkoita yksin siellä olevia,vaan koko maailmaa.Olen näin miettinyt,että jos on vilpistellyt Herran kasvojen edessä ja sotkun päälle tulee henki,eikö mielestäni se silloin vastaa antikristillistä henkeä?Ts.sekaannus vain lisääntyy.Nimittäin kun tässä Suomessa olen kierrellyt-olen tavannut niin monia ihmisiä,jotka elävät tietoisessa synnissä.Tämän päälle Herran Henki.Koska tuleva väärä profeetta ei ole ainoastaan yksi,vaan heitä on melkoinen joukko.Raamattu tosin määrittelee,että yksi.Lopullinen eksytys lähtee siis puolisydämisistä uskovista.Ettekö ole huomanneet,mitä pidemmälle aika kuluu,sitä sekaisemmaksi asiat menevät.
Mutta Henki ei tule asumaan ihmisen sisälle ennekuin kaikki synnin saasta on ihmisen sisältä puhdistettu pois Jeesuksen verellä, vedellä pesten=kaste; ja sanan kautta.
Pyhä Henki ei tule asumaan syntisaastan keskelle, kuten kirjoitit, mutta Pyhä Henki voi ohtaja syntistä ihmistä "päältä" tai "ulkoapäin" montakin vuotta tai vuosikymmentä. Jumala on pitkämielinen. Kristuksen takaisintuloon, niin Hän ei tule ennenkuin ilmestyy tuo laiton, jonka Hän tuhoaa tulemuksensa ilmestyksellä. Seurakunta ei ehdi taivaaseen ennen Jeesuksen toista tulemista, vaan he tulevat olemaan pedon vainon alaisena ennen Jeesuksen toista tulemista.
Jos mikrosiru on pedonmerkki, ettekä ole nousseet tuuliin ja pilviin, ei mikrosiru voi olla lopullinen pedonmerkki, sillä ennen sitä oppinne mukaan teidät olisi tullut temmata ylös taivaaseen, mutta näin ei ole tapahtunut... Oikea pedonmerkki on sunnuntai, joka on vastakkainen Jumalan merkille, joka on sapatti.
Muita pedonmerkkejä ovat hallintavälineet joihin kuuluu myöskin mikrosirut, joita jo nytkin käytetään valvontavälineenä vangeilla ja eläinten merkitsemisessä, se voidaan asettaa vaikka polkupyörään. Lestadiolaiset ovat pitäneet televisiota pedonmerkkinä, jossa peto sekä puhuu, että näkyy ja paavin puheita näemme lähes päivittäen. Lisäksi pedonmerkkinä on pidettävä myöskin rahaa, sillä Euron seteleissä on kuvattuna silta ja tähtiseppele joka on Marian tunnuskuva seppeleenä, jossa on kaksitoista tähteä.
Katolisen kirkon vallan tunnusmerkki on sunnuntai ja paavi sanookin Euroopan palaavan juurilleen sunnuntain pyhittämisessä, ja koko maailma seuraa porttokirkon hyväksymää sunnuntai pyhäpäivää. Luterilainen kirkko on hyväksynyt kalenteriväärennöksen tekemällä sunnuntaista viikon seitsemännen päivän v.1973. Kysymys onkin siitä onko katolinen kirkko peto ja porttokirkko, joka alistaa kaikki muut kirkot valtansa alle ja sunnuntai tulee olemaan pedonmerkkinä ajan loppuun asti.
Sunnuntai tulee olemaan suuri kiistakysymys kaupan aukiolojen kautta sunnuntaina, sillä katolinen kirkko ei hyväksy sunnuntaita työpäiväksi. sunnuntain ollessa pedonmerkki katolinen kirkko tulee vaatimaan kurinpalautusta mikäli Suomi hyväksyy muutoksen kaupallisesta sunnuntaista.
Tällä hetkellä katolinen kirkko sallii minkä hyvänsä epäkristillisen tavan, joka auttaa heitä saamaan aikaan kurinpalautuksen. Tälläista uskonpuhdistusta protestantit haluavat itsekin ja tulevat kysymään neuvoa Roomalta lankeemuksiensa korjaamiseksi.- SamiA
kirjoitukset kirjoitti:
Eipä Jumalan Henkeä täältä pois viedä.Hän joka on tulossa perustamaan tuhat vuotisen valtakunnan,ilman Pyhää-Henkeä.Ei näin eivät kirjoitukset opeta.Ehkä jotkut saarnamiehet.Miten he,jotka jäävät tänne,voisivat puolustaa itseään,ellei Henkeä olisi.Ei seurakunta mihinkään lähde,vaan se synnyttää.Seurakunta synnyttää tuhat vuotiseen valtakuntaan asti.Tosin näistä näyttää olevan turha kirjoitella,koska se ei kelpaa.Asia ei tietenkään minulle kuulu.Joten se siitä.
”Eipä Jumalan Henkeä täältä pois viedä.Hän joka on tulossa perustamaan tuhat vuotisen valtakunnan,ilman Pyhää-Henkeä.Ei näin eivät kirjoitukset opeta.”
Henki puhaltaa siellä missä tahtoo; sinä voit kuulla sen huminan, mutta et tiedä mistä se tulee ja minne se menee.
Varmaa on kuitenkin, että kun seurakunta temmataan, niin Pyhän Hengen tehtävä loppu eli seurakunnan puolustaminen.
Voisit perustella Raamattua apuna käyttäen, että miksi Henki jäisi suureen ahdistukseen, jos siellä ei ole siellä mitään puolustettavaa? - SamiA
Henki on kaikkialla kirjoitti:
Kyllä Raamatun mukaan Jumalan Pyhä Henki on läsnä kaikkialla. Myös vaivan aikana maan päällä.
"Ja viimeisinä aikoina minä vuodatan Henkeni KAIKEN LIHAN YLLE.""Kyllä Raamatun mukaan Jumalan Pyhä Henki on läsnä kaikkialla. Myös vaivan aikana maan päällä."
Voisitko ystävällisesti laittaa kohdan Raamatusta, joka tukee väittettäsi? - kirjoitukset
SamiA kirjoitti:
”Eipä Jumalan Henkeä täältä pois viedä.Hän joka on tulossa perustamaan tuhat vuotisen valtakunnan,ilman Pyhää-Henkeä.Ei näin eivät kirjoitukset opeta.”
Henki puhaltaa siellä missä tahtoo; sinä voit kuulla sen huminan, mutta et tiedä mistä se tulee ja minne se menee.
Varmaa on kuitenkin, että kun seurakunta temmataan, niin Pyhän Hengen tehtävä loppu eli seurakunnan puolustaminen.
Voisit perustella Raamattua apuna käyttäen, että miksi Henki jäisi suureen ahdistukseen, jos siellä ei ole siellä mitään puolustettavaa?Olen näissä kaikissa texteissäni sanonut,etteiseurakunta lähde mihinkään.Ei ole Hengen tehtävän loppu.Jumalan Henkihän vaikuttaa täällä vielä tuhat vuotta.Miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää,vaikka Raamatun kohdat olen sinulle antanut.Mutta toteat,että olisi hyvä todeta tämä Raamatulla.Juuri sillä olen nämä todistanut.Mitä yleensä seurakunnalla käsität?Näitä kirkkoja ja lohkojakon.Ne eivät kuuluu Jumalan seurakuntaan.Mikäli ne kuuluisivat,niin he puhuisivat samaa,kuin koetan sinulle selittää.Kehoittaisin ensin sinua tutkimaan Herran edessä;mikä on sinun paikkasi?Kuulutko ylösotto joukkoon,säkkipukuiseen vai suureen valkopukuiseen?Tämä pitäisi ensin saada tietää,niin silloin voisi avittaa;miten asiat menevät?
- Elisa R
Öljyä kirjoitti:
Tyhmillä neitsyillä ei ollut Pyhää Henkeä. Jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
Olivat ilmeisesti niitä kastamattomia lapsia, joita uskonlahkoissa on paljon.eivät valvoneet. Ovi suljettiin. Ovi pysyy myös suljettuna.
- Huhahhhei
SamiA kirjoitti:
"Kyllä Raamatun mukaan Jumalan Pyhä Henki on läsnä kaikkialla. Myös vaivan aikana maan päällä."
Voisitko ystävällisesti laittaa kohdan Raamatusta, joka tukee väittettäsi?sinä raamatusta se kohta, jossa sanotaan, että maan päällä on liikaa valoa jotta se olisi peräisin auringosta. Laita ihmeessä :)
- cvgnfghm
SamiA kirjoitti:
Seurakunnan salaisuus on suuri.sellaisia vähän ko luuseri-kristittyjä, jotka kyllä nipin napin pääsevät taivaaseen, mutta joilta koko elämä palaa poroksi eli heillei oo Taivaan isälle mitään näyttöä leiviskänsä käytöstään (kaivaneet maahan)? Ja he siis ei saa mitään vastuullisia tehtäviä taivaassa vaan joutuu pyöritteleen peukaloita ja jalkateräänsä ja aikansa kuluksi puheleen yksikseen vaikka tai pelaan ristinollaa itteään vastaan?
- sgwehr
SamiA kirjoitti:
Seurakunnan salaisuus on suuri.sikarokotuskikkailu uhkaa mennä Illuminaatilla/NWO:lla hiukkaisen perseelleen? Eli ihmisiä varoitetaan netissä rokotteesta ja tuon karmean kampanjan tosiasiallinen merkityson monille jo paljastunut?
- SamiA
kirjoitukset kirjoitti:
Olen näissä kaikissa texteissäni sanonut,etteiseurakunta lähde mihinkään.Ei ole Hengen tehtävän loppu.Jumalan Henkihän vaikuttaa täällä vielä tuhat vuotta.Miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää,vaikka Raamatun kohdat olen sinulle antanut.Mutta toteat,että olisi hyvä todeta tämä Raamatulla.Juuri sillä olen nämä todistanut.Mitä yleensä seurakunnalla käsität?Näitä kirkkoja ja lohkojakon.Ne eivät kuuluu Jumalan seurakuntaan.Mikäli ne kuuluisivat,niin he puhuisivat samaa,kuin koetan sinulle selittää.Kehoittaisin ensin sinua tutkimaan Herran edessä;mikä on sinun paikkasi?Kuulutko ylösotto joukkoon,säkkipukuiseen vai suureen valkopukuiseen?Tämä pitäisi ensin saada tietää,niin silloin voisi avittaa;miten asiat menevät?
"Kehoittaisin ensin sinua tutkimaan Herran edessä;mikä on sinun paikkasi?"
Tämä oli ainut asia, johon voin marisematta yhtyä.
Todellakin, meidän jokaisen pitää löytää oma paikkamme Kristuksen ruumiissa.
Minulle Raamatun asiat ovat selkeitä ja yksikertaisia.
Raamattu tai sen opetusten ymmärtäminen ei ole minulle ongelma.
En kuitenkaan usko, että paikkani on opettaa Raamattua muille; kieleni on kömpelö ja hidas, mutta kirjoittaminen sujuu. Usein mietin ihmisiä, joilla ei ole mitää hajuakaan Raamatun opetuksista, en vain pysty ymmärtämään, mikä siinä on niin vaikeaa. - SamiA
cvgnfghm kirjoitti:
sellaisia vähän ko luuseri-kristittyjä, jotka kyllä nipin napin pääsevät taivaaseen, mutta joilta koko elämä palaa poroksi eli heillei oo Taivaan isälle mitään näyttöä leiviskänsä käytöstään (kaivaneet maahan)? Ja he siis ei saa mitään vastuullisia tehtäviä taivaassa vaan joutuu pyöritteleen peukaloita ja jalkateräänsä ja aikansa kuluksi puheleen yksikseen vaikka tai pelaan ristinollaa itteään vastaan?
Seurakunta ei jää vihan- ja ahdistuksen aikaan.
Kun seurakunnan luku on tullut sisään, niin se temmataan yläilmoihin.
Vihan- ja ahdistuksen aikaan jäävät ne, joilla on Jeesuksen todistus. Niillä joilla on Jeesuksen todistus, ei ole Jeesuksen uskoa. Ero on selkeä; marttyyreillä on Jeesuksen todistus eli Jeesus todistaa heidän puolestaan. Seurakunnalla ei ole Jeesuksen todistusta, vaan Pyhän Hengen sinetti. Henki todistaa seurakunnan puolesta, että he ovat Jumalan lapsia.
Viimeinen kommentti:
Keskitasoa huonompana kristittynä haluan sano jotain leivisköistä
Ensinäkin, Jumala antaa kasvun, joten sinun tehtäväsi ei ole huolehtia lisääntyvätkö leiviskät. Sinun tehtäväsi on uskoa.
Jos uskot, niin uskallat ottaa riskejä ilman, että sinun tarvitsee etukäteen tietää kannattiko riski. Usko ja ota riskejä, se on neuvoni. Jeesus ei rankaise sinua sen tähden, että olet ottanut riskejä hänen takia. - SamiA
Öljyä kirjoitti:
Olivat ilmeisesti niitä kastamattomia lapsia, joita uskonlahkoissa on paljon.”Tyhmillä neitsyillä ei ollut Pyhää Henkeä. Jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
Osittain oikein, mutta vain seurakunnalla on Pyhä Henki.
Jeesus lähetti Pyhän Hengen puolustamaan seurakuntaa.
Marttyyreillä ja Aabrahamin helmalla sekä tuhatvuotisessa valtakunnassa syntyvillä ei ole Pyhää Henkeä.
Seurakunnan salaisuus on suuri.
Tyhmistä neitsyistä en muista paljoakaan.
Olen lukenut Raamatun läpi yhden kerran, enkä muista kun hämärästi neitseet. Mitä tai keitä he ovat? - Elisa R
SamiA kirjoitti:
”Tyhmillä neitsyillä ei ollut Pyhää Henkeä. Jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
Osittain oikein, mutta vain seurakunnalla on Pyhä Henki.
Jeesus lähetti Pyhän Hengen puolustamaan seurakuntaa.
Marttyyreillä ja Aabrahamin helmalla sekä tuhatvuotisessa valtakunnassa syntyvillä ei ole Pyhää Henkeä.
Seurakunnan salaisuus on suuri.
Tyhmistä neitsyistä en muista paljoakaan.
Olen lukenut Raamatun läpi yhden kerran, enkä muista kun hämärästi neitseet. Mitä tai keitä he ovat?kymmenestä neistsyeistä, joista viisi oli viisasta, viisi tyhmää. Tyhmillä oli lamput mutta ei öljyä. Sitävastoin viisailla oli lamput kunnossa, ja öljyä niissä.
- kirjoitukset
ylifariseus_1 kirjoitti:
Kristuksen takaisintuloon, niin Hän ei tule ennenkuin ilmestyy tuo laiton, jonka Hän tuhoaa tulemuksensa ilmestyksellä. Seurakunta ei ehdi taivaaseen ennen Jeesuksen toista tulemista, vaan he tulevat olemaan pedon vainon alaisena ennen Jeesuksen toista tulemista.
Jos mikrosiru on pedonmerkki, ettekä ole nousseet tuuliin ja pilviin, ei mikrosiru voi olla lopullinen pedonmerkki, sillä ennen sitä oppinne mukaan teidät olisi tullut temmata ylös taivaaseen, mutta näin ei ole tapahtunut... Oikea pedonmerkki on sunnuntai, joka on vastakkainen Jumalan merkille, joka on sapatti.
Muita pedonmerkkejä ovat hallintavälineet joihin kuuluu myöskin mikrosirut, joita jo nytkin käytetään valvontavälineenä vangeilla ja eläinten merkitsemisessä, se voidaan asettaa vaikka polkupyörään. Lestadiolaiset ovat pitäneet televisiota pedonmerkkinä, jossa peto sekä puhuu, että näkyy ja paavin puheita näemme lähes päivittäen. Lisäksi pedonmerkkinä on pidettävä myöskin rahaa, sillä Euron seteleissä on kuvattuna silta ja tähtiseppele joka on Marian tunnuskuva seppeleenä, jossa on kaksitoista tähteä.
Katolisen kirkon vallan tunnusmerkki on sunnuntai ja paavi sanookin Euroopan palaavan juurilleen sunnuntain pyhittämisessä, ja koko maailma seuraa porttokirkon hyväksymää sunnuntai pyhäpäivää. Luterilainen kirkko on hyväksynyt kalenteriväärennöksen tekemällä sunnuntaista viikon seitsemännen päivän v.1973. Kysymys onkin siitä onko katolinen kirkko peto ja porttokirkko, joka alistaa kaikki muut kirkot valtansa alle ja sunnuntai tulee olemaan pedonmerkkinä ajan loppuun asti.
Sunnuntai tulee olemaan suuri kiistakysymys kaupan aukiolojen kautta sunnuntaina, sillä katolinen kirkko ei hyväksy sunnuntaita työpäiväksi. sunnuntain ollessa pedonmerkki katolinen kirkko tulee vaatimaan kurinpalautusta mikäli Suomi hyväksyy muutoksen kaupallisesta sunnuntaista.
Tällä hetkellä katolinen kirkko sallii minkä hyvänsä epäkristillisen tavan, joka auttaa heitä saamaan aikaan kurinpalautuksen. Tälläista uskonpuhdistusta protestantit haluavat itsekin ja tulevat kysymään neuvoa Roomalta lankeemuksiensa korjaamiseksi.Näinkään asiat ei mene.Olen edeltä todistanut,että ylösotto on koliosainen.Ensin lähtee,jotka ovat valmiit.Seuraavaksi säkkipukuiset puolessa välissä vuosiviikkoa.Vielä yksi suuri valkopukuinen joukko.Vihan aikana,jotka ovat henkensä menettäneet,heräävät ja hallitsevat Jeesuksen kanssa täällä maan päällä tuhat vuotta.Adventistit ovat vääntäneet asiat väärään-sunnuntai mukamas pedonmerkki.Näin ei ole.Koska viimeinen vuosiviikkokaan ei ole lähtenyt käyntiin.
- joe al hasin
SamiA kirjoitti:
Seurakunta ei jää vihan- ja ahdistuksen aikaan.
Kun seurakunnan luku on tullut sisään, niin se temmataan yläilmoihin.
Vihan- ja ahdistuksen aikaan jäävät ne, joilla on Jeesuksen todistus. Niillä joilla on Jeesuksen todistus, ei ole Jeesuksen uskoa. Ero on selkeä; marttyyreillä on Jeesuksen todistus eli Jeesus todistaa heidän puolestaan. Seurakunnalla ei ole Jeesuksen todistusta, vaan Pyhän Hengen sinetti. Henki todistaa seurakunnan puolesta, että he ovat Jumalan lapsia.
Viimeinen kommentti:
Keskitasoa huonompana kristittynä haluan sano jotain leivisköistä
Ensinäkin, Jumala antaa kasvun, joten sinun tehtäväsi ei ole huolehtia lisääntyvätkö leiviskät. Sinun tehtäväsi on uskoa.
Jos uskot, niin uskallat ottaa riskejä ilman, että sinun tarvitsee etukäteen tietää kannattiko riski. Usko ja ota riskejä, se on neuvoni. Jeesus ei rankaise sinua sen tähden, että olet ottanut riskejä hänen takia.jää!!!
On siinä mellerillä ja muilla l-riivatuilla enemmän ja vähemmän, luulisin enemmän pientä migneeniä, kun käynti optikolla jäi sikseen. Mokomat hissimatkat perustuvain sairaan skottitytön harhoihin jotka lämmitettiin ja hienoiksi säädettiin Amerikoissa ja nyt tarjoillaan täällä esim. em. Mellerin toimesta!!! - kirjoitukset
Elisa R kirjoitti:
Kyllä Raamatun profetia kertoo,että useat menettävät henkensä.Lisäksi Pyhä-Henki ei lähde mihinkään vaan on täällä.Ko.Mat.kohta ei puhu lainkaan siitä joukosta joka ensimmäiseksi ylös viedään.Ylösottoja on kolme.Ensin ns.Elia joukko.Tästä ja Israelin pakkorauhasta alkaa viimeinen vuosiviikko.Seuraavaaksi lähtevät Elisa joukot pilveen.Vielä jää suuri valkopukuinen joukko.Osa heistäkin menettää henkensä.Nämä Herra Jeesus,joka tulee perustamaan tuhat vuotisen valtakunnan herättää hallitsemaan maan päälle.Näin kirjoitukset toteutuvat.On aivan turha puhua yhdestä ylösotosta,koska pystyn Raamatulla tämän kumoamaan.Nyt pitäisi olla tietoinen jokaisen omalla kohdallaan,mihin joukkoon kuuluu.
- Yhtäkkiä, silmänräpä
kirjoitukset kirjoitti:
Kyllä Raamatun profetia kertoo,että useat menettävät henkensä.Lisäksi Pyhä-Henki ei lähde mihinkään vaan on täällä.Ko.Mat.kohta ei puhu lainkaan siitä joukosta joka ensimmäiseksi ylös viedään.Ylösottoja on kolme.Ensin ns.Elia joukko.Tästä ja Israelin pakkorauhasta alkaa viimeinen vuosiviikko.Seuraavaaksi lähtevät Elisa joukot pilveen.Vielä jää suuri valkopukuinen joukko.Osa heistäkin menettää henkensä.Nämä Herra Jeesus,joka tulee perustamaan tuhat vuotisen valtakunnan herättää hallitsemaan maan päälle.Näin kirjoitukset toteutuvat.On aivan turha puhua yhdestä ylösotosta,koska pystyn Raamatulla tämän kumoamaan.Nyt pitäisi olla tietoinen jokaisen omalla kohdallaan,mihin joukkoon kuuluu.
hän pelastaa omansa tulevasta vihasta, eli tempaa omansa pois, ja sen jälkeen alkaa antikristuksen hirmuvalta johon kristitty ei kuulu. Jumala ei ole tarkoittanut omiansa vihaan. Ei Jumalan hengellä ole mitään yhteistä antikristuksen ajan (vihan henki) kanssa. Eiköhän Jumala ole voimallinen pelastamaan omansa ennen vihan aikaa?
- Usko777
kirjoitukset kirjoitti:
Olen näissä kaikissa texteissäni sanonut,etteiseurakunta lähde mihinkään.Ei ole Hengen tehtävän loppu.Jumalan Henkihän vaikuttaa täällä vielä tuhat vuotta.Miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää,vaikka Raamatun kohdat olen sinulle antanut.Mutta toteat,että olisi hyvä todeta tämä Raamatulla.Juuri sillä olen nämä todistanut.Mitä yleensä seurakunnalla käsität?Näitä kirkkoja ja lohkojakon.Ne eivät kuuluu Jumalan seurakuntaan.Mikäli ne kuuluisivat,niin he puhuisivat samaa,kuin koetan sinulle selittää.Kehoittaisin ensin sinua tutkimaan Herran edessä;mikä on sinun paikkasi?Kuulutko ylösotto joukkoon,säkkipukuiseen vai suureen valkopukuiseen?Tämä pitäisi ensin saada tietää,niin silloin voisi avittaa;miten asiat menevät?
Hyvä linkki lopunajoista:
http://lindell.netmission.fi/lopunaika.htm
Jees!
Usko777 - SamiA
Usko777 kirjoitti:
Hyvä linkki lopunajoista:
http://lindell.netmission.fi/lopunaika.htm
Jees!
Usko777Kiitos linkistä
Oli lohdullista lukea, että joku ajattelee lopunajan asioista samalla tavalla. Aivan kuin olisin lukenut oman kirjoitukseni.
Tällä keskustelu palstalla olen kokenut usein toivottomiakin hetkiä, koska minua on haukuttu harhaopettajaksi, mutta sain linkistäsi uutta voimaa kirjoittamiseen.
Suosittelen lämpimästi, että kaikki palstan kirjoittajat lukisivat linkin.
terveisin, Sami - tähkien kerääjä
voi tapahtua kirjoitti:
Jumala voi vetää Henkensä pois yksittäisestä ihmisestä, kuten tapahtui Saulin kohdalla.
Mutta eihän Jumala jätä koko luomaansa maailmaan oman onnensa nojaan, se on ihan selvä. "Herran on kaikki maa ja kaikki mitä siinä on"
"Minne minä voisin paeta sinun Henkeäsi,,,,Jumala on kaikkialla. Jumala on Henki.Kyllä olet oikeassa. Älkää murehduttako Jumalan Pyhää Henkeä.
Älkää väitelkö, sillä Jumala sanassaan kieltää väittelyt.
Tiedän kokemuksesta, että mitään eikä kukaan voi mitään tehdä, ellei Jumala vaikuta Henkensä kautta, sekä tahtomista, että tekemistä.
Ollaan kuuliaiset Jumalan Pyhälle Hengelle ja Hänen sanalleen.
Jumala on rakkaus ja täydellinen rakkaus karkoittaa pelon. Pyydetään Jumalalta lisää rakkautta.
- pö
7 vuotta aikaa sitten tapahtuu jotain merkittävää. tyttö oli 12v ja näki unessa
itsensä 19 vuoiaana??????????- Westsider
Seurakunta, joka joutuu pakanakansojen tallattavaksi antikristuksen vainoissa 42 kk ajaksi, joka päättyy kutsuun: "Nouskaa tänne" Suuren pasuunan pauhatessa ja Jumalanvihan so. viininkorjuun alkaessa 11:12
synnyttää pyhä Henki kivulla Poikalapsen. (12:5) joka on kaitseva pakanakansoja rautaisella valtikalla, ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö ja hänen valtaistuimensa tykö. (7:9)
Tämä lapsi on suuri joukko, jota kukaan ei voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä, puettuina valkeihin vaatteisiin.
Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat valkaisseet vaatteensa Karitsan veressä
(7:14)
Tapahtuu näin suuren ahdistuksen ajan lopussa Hetkeä ennen Jumalan vihan alkua !1:13. - Westsider
Westsider kirjoitti:
Seurakunta, joka joutuu pakanakansojen tallattavaksi antikristuksen vainoissa 42 kk ajaksi, joka päättyy kutsuun: "Nouskaa tänne" Suuren pasuunan pauhatessa ja Jumalanvihan so. viininkorjuun alkaessa 11:12
synnyttää pyhä Henki kivulla Poikalapsen. (12:5) joka on kaitseva pakanakansoja rautaisella valtikalla, ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö ja hänen valtaistuimensa tykö. (7:9)
Tämä lapsi on suuri joukko, jota kukaan ei voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä, puettuina valkeihin vaatteisiin.
Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat valkaisseet vaatteensa Karitsan veressä
Tapahtuu näin suuren ahdistuksen ajan lopussa Hetkeä ennen Jumalan vihan alkua !1:13.Vaarallisista harhoista, kuten salasesta tempauksesta. Se on eksyttäjän petos.
- SamiA
Westsider kirjoitti:
Tapahtuu näin suuren ahdistuksen ajan lopussa Hetkeä ennen Jumalan vihan alkua !1:13.”Tämä lapsi on suuri joukko, jota kukaan ei voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä”
Lapsi on Jeesus; ei ole mitään syytä olettaa, että lapsi olisi monikkosynnytyksen lopputulos. Äiti ei voi synnyttää kuin yhden lapsen kerrallaan. Onko sinulla mitään lisättävää väitteeseesi? - SamiA
Westsider kirjoitti:
Vaarallisista harhoista, kuten salasesta tempauksesta. Se on eksyttäjän petos.
Sinunkin kannatta lukea Raamatun muitakin kirjoja eikä vain pelkästään ilm 11
- Westsider
SamiA kirjoitti:
”Tämä lapsi on suuri joukko, jota kukaan ei voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä”
Lapsi on Jeesus; ei ole mitään syytä olettaa, että lapsi olisi monikkosynnytyksen lopputulos. Äiti ei voi synnyttää kuin yhden lapsen kerrallaan. Onko sinulla mitään lisättävää väitteeseesi?Takerrut Ilm 4 n Johannekselle annettuun kutsuun ylös. Ja pidät oikeana profetiana Margared Cambellin, 16 vuotiaan tytön kotikokouksessa antamaan hegen sanomaan. Siitähän tämä edustamasi
harha on lähtöisin. Leviten Helluntain kautta Adventisteihin. Se harha on tosi vahingollinen koko Jumalan kansalle. Saaden aikaan pettyneitä luopioita, kun koitokset tulevat. - kirjoitukset
SamiA kirjoitti:
”Tämä lapsi on suuri joukko, jota kukaan ei voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä”
Lapsi on Jeesus; ei ole mitään syytä olettaa, että lapsi olisi monikkosynnytyksen lopputulos. Äiti ei voi synnyttää kuin yhden lapsen kerrallaan. Onko sinulla mitään lisättävää väitteeseesi?Pahasti olet harhateillä.Lapsi on Jeesus.Voi ihme,ei ole suinkaan ihmeellistä se,että Jeesus sanoi;mutta kun ihmisen poika tulee löytäneekö Hän uskoa maan päältä.Tällä Hän tarkoitti alkuperäistä apostolista uskoa.Jeesus joka antoi näkynsä Johannekselle,muka kertoisi,miten Hän syntyi.Kaikkea sitä ihmisen,joka ei ole uskossaan kasvanut-mieleen tulee!
- tuhat ja yksi
Westsider kirjoitti:
Takerrut Ilm 4 n Johannekselle annettuun kutsuun ylös. Ja pidät oikeana profetiana Margared Cambellin, 16 vuotiaan tytön kotikokouksessa antamaan hegen sanomaan. Siitähän tämä edustamasi
harha on lähtöisin. Leviten Helluntain kautta Adventisteihin. Se harha on tosi vahingollinen koko Jumalan kansalle. Saaden aikaan pettyneitä luopioita, kun koitokset tulevat.jota hakattiin kivellä päähän ja sen seurauksena , koomasta herättyään alkoi nähdä näkyjä Ellen C,White, mutta kuinka paljon on vaikuttanut hänen näkemyksensä tuon Margared Cambellin kirjalliseen tuotantoon vai onko yhteyden arvioiminen jopa mahdotonta?
- SamiA
kirjoitukset kirjoitti:
Pahasti olet harhateillä.Lapsi on Jeesus.Voi ihme,ei ole suinkaan ihmeellistä se,että Jeesus sanoi;mutta kun ihmisen poika tulee löytäneekö Hän uskoa maan päältä.Tällä Hän tarkoitti alkuperäistä apostolista uskoa.Jeesus joka antoi näkynsä Johannekselle,muka kertoisi,miten Hän syntyi.Kaikkea sitä ihmisen,joka ei ole uskossaan kasvanut-mieleen tulee!
"Pahasti olet harhateillä.Lapsi on Jeesus"
Ilmeisesti mielestäsi lapsi ei ole Jeesus, no mikä tai kuka se sitten on? - Ilmestyskirja 12:5,6
SamiA kirjoitti:
Ilmeisesti mielestäsi lapsi ei ole Jeesus, no mikä tai kuka se sitten on?Ja hän synnytti poikalapsen,joka on kaitseva kaikkia pakanakansoja rautaisella valtikalla;
ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö.
Ja vaimo pakeni erämaahan,jossa hänellä oli Jumalan valmistama paikka,että häntä elätettäisiin
siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää.
KOLMAS HAHMO--POIKALAPSI (KRISTUS)
Jae 5. Poikalapsi.
Neljä asiaa käy ilmi:
1. Hänen syntymänsä
2. Hänen tulevaisuutensa eli vihollisten musertaminen(ps.2:9)ja sitten hallitseminen vanhurskaudessa.
3. Hänen taivaaseenastumisensa.
4. Hänen asemansa Jumalan valtaistuimella.
Hänestä on tuleva hallitsija. Saatana tietää sen ja ajaa siksi takaa naista (Israelin hurskaita)
Jae 6. Naisen pako.
Jakeiden 5-6 välissä on pitkä ajanjakso,koko kristillinen aika.
Jakeessa 6 kuvataan Israelin pakoa erämaahan (mahdollisesti Edomissa sijaitsevaan petraan
(vrt Matt.24:16, Dan.11:41) jossa sitä elätetään kolme ja puoli vuotta eli siksi kunnes saatanan
pedon välityksellä (2Tess.2:3-7)aikaansaama hirvittävä vaino on päättynyt. - joe al hisan
Westsider kirjoitti:
Takerrut Ilm 4 n Johannekselle annettuun kutsuun ylös. Ja pidät oikeana profetiana Margared Cambellin, 16 vuotiaan tytön kotikokouksessa antamaan hegen sanomaan. Siitähän tämä edustamasi
harha on lähtöisin. Leviten Helluntain kautta Adventisteihin. Se harha on tosi vahingollinen koko Jumalan kansalle. Saaden aikaan pettyneitä luopioita, kun koitokset tulevat.kyllä siinä lahkiaiset ja lahkoriivatut vielä purevat kielensä pilalle. Jos eivät tee parannusta.
- kirjoitukset
SamiA kirjoitti:
Ilmeisesti mielestäsi lapsi ei ole Jeesus, no mikä tai kuka se sitten on?Edeltä olen kertonut,mikä on poikalapsi ja mikä on vaimo.Poikalapsi on harvalukuinen ylösotto joukko.Vaimo =seurakunta,joka synnyttää.Seurakunnalla en tarkoita kirkkoja tms.lahkoja.Huomaa se,että vaimo ei kuole synnytäissänsä-vaan jatkaa synnyttämistään tuhat vuotisen valtakunnan alkuun asti.Tosin se joutuu menemään maan alle,vainojen vuoksi.En lainkaan ihmettele,vaikka sitä et nyt voi sisäistää.Itselläni meni aikaa viisi vuotta,ennen kuin aukesi.Vaimohan oli VT:ssa Israel.Nykyisin pakanoista koottu.Mikäli tämän alat ymmärtämään,niin oikeastaan koko Ilmestyskirja alkaa elämään.Tämä luku sisältää paljon sellaista,kun se aukeaa,niin monia muita asioita loksahtelee paikalleen.Siunauksin
- SamiA
kirjoitukset kirjoitti:
Edeltä olen kertonut,mikä on poikalapsi ja mikä on vaimo.Poikalapsi on harvalukuinen ylösotto joukko.Vaimo =seurakunta,joka synnyttää.Seurakunnalla en tarkoita kirkkoja tms.lahkoja.Huomaa se,että vaimo ei kuole synnytäissänsä-vaan jatkaa synnyttämistään tuhat vuotisen valtakunnan alkuun asti.Tosin se joutuu menemään maan alle,vainojen vuoksi.En lainkaan ihmettele,vaikka sitä et nyt voi sisäistää.Itselläni meni aikaa viisi vuotta,ennen kuin aukesi.Vaimohan oli VT:ssa Israel.Nykyisin pakanoista koottu.Mikäli tämän alat ymmärtämään,niin oikeastaan koko Ilmestyskirja alkaa elämään.Tämä luku sisältää paljon sellaista,kun se aukeaa,niin monia muita asioita loksahtelee paikalleen.Siunauksin
"Vaimo =seurakunta,joka synnyttää"
Jaaha, no mitähän seurakunta synnyttää?
kuka tai mikä (valtio/valtioliitto) on mielestäsi kyseinen "peto" jonka merkin ihmiset pakotetaan ottamaan?
Kysyn tätä sen vuoksi, koska Ilmestyskirjan luvun 17:sta selityksessä enkeli kertoo kyseisen pedon olleen ennen Rooman valtakuntaa (kohta Ilm.17:11). Mielestäni se (peto) on ollut ennen Rooman valtakuntaa koska Ilmestyskirjan näky tuli Johannekselle noin vuonna 91, eli silloin Rooma oli vielä täysissä voimissaan kaikkine kristittyjen vainoineen ja enkelin sanamuoto on "ja peto joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas ja on yksi noista seitsemästä".
Pedonhan pitäisi tuon kertomasi unen mukaan olla jo varsin hyvissä voimissa noin kuuden ja puolen vuoden kuluttua, jolloin kaksi todistajaa lopettelee 1260 pv.(noin kolme ja puoli vuotta) kestänyttä saarnaamistansa ja jotka tuo "syvyydestä nouseva peto" on surmaava.
Epäilen lapsen unen olevan kuitenkin vain unta, jonka kaltaisia ehkä nähdään kun ollaan tekemisissä tässä tapauksessa uskonnollisten asioiden parissa, vaikka esim. tuo EU taitaa saada valtiollisempaa muotoa presidentin nimityksen muodossa jo lähiaikoina...- Yksikertainen Usko
Tätä olen usein hengellisissä kokouksissa ihmetellyt.
- Kritic
Yksikertainen Usko kirjoitti:
Vaan temmattu seurakuntaOletteko sokeita. Kun Ilm. 4:1 Sanoo Johannekselle selvästi:
"Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä TÄMÄN JÄLKEEN ON TAPAHTUVA.
Eikä mitä on jo tapahtunut. Valoa kalloon. - Westsider
Kritic kirjoitti:
Vaan temmattu seurakuntaOletteko sokeita. Kun Ilm. 4:1 Sanoo Johannekselle selvästi:
"Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä TÄMÄN JÄLKEEN ON TAPAHTUVA.
Eikä mitä on jo tapahtunut. Valoa kalloon.ja Hänen valtaistuimensa tykö. (Ei kuitenkaan valtaistuimelle) (Ilm. 12:5)
Ja täältähän se "Lapsi" taas löytyy: Se on suuri joukko, "jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen EDESSÄ
(TYKÖNÄ) ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tuleemeidän Jumaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta. (Ilm. 7:9)
Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä ( Ilm. 7: 14)
Onhan harhat syvälle juurtuneet hänellä, joka nväittää ettei tässä ole antikristuksen vainoista temmattu seurakunta. - Seseos
Westsider kirjoitti:
ja Hänen valtaistuimensa tykö. (Ei kuitenkaan valtaistuimelle) (Ilm. 12:5)
Ja täältähän se "Lapsi" taas löytyy: Se on suuri joukko, "jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen EDESSÄ
(TYKÖNÄ) ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tuleemeidän Jumaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta. (Ilm. 7:9)
Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä ( Ilm. 7: 14)
Onhan harhat syvälle juurtuneet hänellä, joka nväittää ettei tässä ole antikristuksen vainoista temmattu seurakunta.Tätä olen usein urheilukilpailuissa miettinyt.
Yksikertainen Usko kirjoitti:
uskova sanoa ketään mielisairaaksi, Jeesus kun kieltää ketään sanomasta "hulluksi" ja mielisairas sanalla usein sitä tarkoitetaan.
Väittäisin, että ensin ihmisessä on jo olemassa taipumus mielen järkkymiseen.
Ehkä uskonto on kuitenkin hyvä maaperä mielikuvitusjutuille... vai kuinka? Kuitenkin ihmisen mielen järkkyminen näkyy muuallakin kuten rikollisuuden parissa ja osa heistä tuomitaan sitten syyntakeettomina (ymmärrystä vailla) laitoksiin pakkohoitoon.
Kaikkilta aloilta niitä "outoja" ihmisiä tapaa, valtioiden johtajista lähtien.- kirjoitukset
Westsider kirjoitti:
Onhan harhat syvälle juurtuneet hänellä, joka nväittää ettei tässä ole antikristuksen vainoista temmattu seurakunta.Huomioi tätä,että ylösottoja on kolme.Ensimmäinen kun poikalapsi viedään ts.Elia joukko.Tästä ja Israelin pakottamisesta valherauhaaan alkaa viimeinen vuosiviikko.Elia saappaisiin astuu Elisa joukko,joka ei lukumäärältään ole kaksi,vaan suurempi.Tämä mm.varoittaa pedon merkistä.Kyllä se silloin myöskin vainon saa itselleen.Heittää henkensä ja puolivälissä vuosiviikkoa he astuvat pilveen.Vielä on yksi suuri valkopuinen joukko,joka on näiden em.satoa.Heistäkin osa tapetaan.Kun Herra Jeesus tulee perustamaan tuhat vuotisen valtakunnan,nämä herätetään maan päälle hallitsijoiksi.Silloin myöskin astuu voimaan se suuri maa-alue,jonka Herra jo Abrahamille lupasi.Ei tässä pitäisi olla mitään mykistävää.Puolestani lähden Elia joukon mukaan.Vain yksi enää pidättää Lähi-Idän sota.Eli Israel tuhoaa Iranin atomivoimalat.Myöskin karhussa (Venäjä)pitää tulla vallankaappaus.Pakolaiset tulevat.Silloin on Elia joukon lyhyt,mutta voimakas työn aika ja siitä kotiin.Tästä ja Israelin pakkorauhasta alkaa viimeinen vuosiviikko.
- Westsider
kirjoitukset kirjoitti:
Huomioi tätä,että ylösottoja on kolme.Ensimmäinen kun poikalapsi viedään ts.Elia joukko.Tästä ja Israelin pakottamisesta valherauhaaan alkaa viimeinen vuosiviikko.Elia saappaisiin astuu Elisa joukko,joka ei lukumäärältään ole kaksi,vaan suurempi.Tämä mm.varoittaa pedon merkistä.Kyllä se silloin myöskin vainon saa itselleen.Heittää henkensä ja puolivälissä vuosiviikkoa he astuvat pilveen.Vielä on yksi suuri valkopuinen joukko,joka on näiden em.satoa.Heistäkin osa tapetaan.Kun Herra Jeesus tulee perustamaan tuhat vuotisen valtakunnan,nämä herätetään maan päälle hallitsijoiksi.Silloin myöskin astuu voimaan se suuri maa-alue,jonka Herra jo Abrahamille lupasi.Ei tässä pitäisi olla mitään mykistävää.Puolestani lähden Elia joukon mukaan.Vain yksi enää pidättää Lähi-Idän sota.Eli Israel tuhoaa Iranin atomivoimalat.Myöskin karhussa (Venäjä)pitää tulla vallankaappaus.Pakolaiset tulevat.Silloin on Elia joukon lyhyt,mutta voimakas työn aika ja siitä kotiin.Tästä ja Israelin pakkorauhasta alkaa viimeinen vuosiviikko.
menee siinä harhaan, kon ilmestyskirja kertoo siitä setsemään kertaan. sen lisäksi Matteus 24:
Jeesuksen selkeä opetus siitä. ja Jesaja 144ooo "Mene kansani kammioihisi ja ja lymyä hetki, kunnes viha on ohitse mennyt". Lisäksi on keksitty pilvin pimein mielikuvitus tempaukia, jotka ovat kaikki vain huuhaata. - SamiA
Westsider kirjoitti:
Onhan harhat syvälle juurtuneet hänellä, joka nväittää ettei tässä ole antikristuksen vainoista temmattu seurakunta.”Onhan harhat syvälle juurtuneet hänellä, joka väittää ettei tässä ole antikristuksen vainoista temmattu seurakunta.”
Onhan se seurakunta, mutta seurakunta ei ole vaimon synnyttämä poikalapsi.
Seurakunnan ei tarvitse enää syntyä, koska sen jäsenet ovat jo syntyneet uudesti ylhäältä. Jos ihminen on syntynyt uudesti ylhäältä, niin hänen ei tarvitse enää syntyä uudelleen uudestaan.
Jeesus sanoi, jos ette synny uudestaan ylhäältä, niin ette voi nähdä Jumalan valtakuntaa. Käänteisesti, siten kun olet syntynyt, voit nähdä Jumalan valtakunnan. Sen jälkeen ei tarvitse enää syntyä, vai pitäisikö Nikodeemuksen tapaan kysyä, että kuinka monta kertaa Jumalan lapsen pitää syntyä uudestaan?
Seurakunnan osalta on enää yksi etappi ja se on tempaus tuuliin ja pilviin. Silloin ei synnytä eikä synnytetä. vaan tapahtuu ensimmäinen ylösnousemus. ylösnousemuksen aikana Jumala muuttaa seurakunnan jäsenten ja Kristuksessa kuolleiden ruumiit katoamattomiksi. Kaikki tapahtuu silmänräpäyksessä.
Poika, jonka vaimo synnyttää on Jeesus.
Silloin kun vaimo on viimeisillään, evankeliumi on palannut Israeliin. Silloin nahka vedetään Hes 37 mukaisesti, kuolleiden luiden päälle ja kuolleet juutalaiset tulevat eläviksi jälleen. He ovat myös lampaita, joiden paimen Jeesus on. Vihan- ja ahdistuksen aikana Evankeliumi liikkuu Jerusalemin kaduilla. Juutalaiset ovat niitä, joilta löytyy uskoa. He sanovat, tule Herra Jeesus.
Evankeliumi ei turhaan palaa Israeliin, vaan se saa aikaan Israelissa sen, minkä tähden se sinne lähetetään. - SamiA
kirjoitukset kirjoitti:
Huomioi tätä,että ylösottoja on kolme.Ensimmäinen kun poikalapsi viedään ts.Elia joukko.Tästä ja Israelin pakottamisesta valherauhaaan alkaa viimeinen vuosiviikko.Elia saappaisiin astuu Elisa joukko,joka ei lukumäärältään ole kaksi,vaan suurempi.Tämä mm.varoittaa pedon merkistä.Kyllä se silloin myöskin vainon saa itselleen.Heittää henkensä ja puolivälissä vuosiviikkoa he astuvat pilveen.Vielä on yksi suuri valkopuinen joukko,joka on näiden em.satoa.Heistäkin osa tapetaan.Kun Herra Jeesus tulee perustamaan tuhat vuotisen valtakunnan,nämä herätetään maan päälle hallitsijoiksi.Silloin myöskin astuu voimaan se suuri maa-alue,jonka Herra jo Abrahamille lupasi.Ei tässä pitäisi olla mitään mykistävää.Puolestani lähden Elia joukon mukaan.Vain yksi enää pidättää Lähi-Idän sota.Eli Israel tuhoaa Iranin atomivoimalat.Myöskin karhussa (Venäjä)pitää tulla vallankaappaus.Pakolaiset tulevat.Silloin on Elia joukon lyhyt,mutta voimakas työn aika ja siitä kotiin.Tästä ja Israelin pakkorauhasta alkaa viimeinen vuosiviikko.
”Huomioi tätä,että ylösottoja on kolme.Ensimmäinen kun poikalapsi viedään ts.Elia joukko.Tästä ja Israelin pakottamisesta valherauhaaan alkaa viimeinen vuosiviikko.Elia saappaisiin astuu Elisa joukko,joka ei lukumäärältään ole kaksi,vaan suurempi.”
Ihan kylmät väreet menee, kun lukee tällaista opetusta.
Kyllä sinun kannattaisi keskittyä vain seurakunnan ylösottoon. Selvästi sekoitat juutalaisille ja seurakunnalle kirjoitetut tekstit keskenään, jolloin syntyy mitä eriskummallisempia tulkintoja.
”Ei tässä pitäisi olla mitään mykistävää.Puolestani lähden Elia joukon mukaan”
Eliaalla ei ole mitään joukkoa sen enempää, kun oli silloin, kun hän oli profeetta. Elia palvelee Israelia. Seurakunnasta Elia on ulkona kuin lumiukko. Voit toki muuttaa Israeliin, jos olet juutalainen, silloin Israelille kirjoitetut Raamatun tekstit koskevat sinua. Muussa tapauksessa sinulla ei ole perintöosaa Aabrahamin jälkeläisten kanssa. - Westsider
SamiA kirjoitti:
”Onhan harhat syvälle juurtuneet hänellä, joka väittää ettei tässä ole antikristuksen vainoista temmattu seurakunta.”
Onhan se seurakunta, mutta seurakunta ei ole vaimon synnyttämä poikalapsi.
Seurakunnan ei tarvitse enää syntyä, koska sen jäsenet ovat jo syntyneet uudesti ylhäältä. Jos ihminen on syntynyt uudesti ylhäältä, niin hänen ei tarvitse enää syntyä uudelleen uudestaan.
Jeesus sanoi, jos ette synny uudestaan ylhäältä, niin ette voi nähdä Jumalan valtakuntaa. Käänteisesti, siten kun olet syntynyt, voit nähdä Jumalan valtakunnan. Sen jälkeen ei tarvitse enää syntyä, vai pitäisikö Nikodeemuksen tapaan kysyä, että kuinka monta kertaa Jumalan lapsen pitää syntyä uudestaan?
Seurakunnan osalta on enää yksi etappi ja se on tempaus tuuliin ja pilviin. Silloin ei synnytä eikä synnytetä. vaan tapahtuu ensimmäinen ylösnousemus. ylösnousemuksen aikana Jumala muuttaa seurakunnan jäsenten ja Kristuksessa kuolleiden ruumiit katoamattomiksi. Kaikki tapahtuu silmänräpäyksessä.
Poika, jonka vaimo synnyttää on Jeesus.
Silloin kun vaimo on viimeisillään, evankeliumi on palannut Israeliin. Silloin nahka vedetään Hes 37 mukaisesti, kuolleiden luiden päälle ja kuolleet juutalaiset tulevat eläviksi jälleen. He ovat myös lampaita, joiden paimen Jeesus on. Vihan- ja ahdistuksen aikana Evankeliumi liikkuu Jerusalemin kaduilla. Juutalaiset ovat niitä, joilta löytyy uskoa. He sanovat, tule Herra Jeesus.
Evankeliumi ei turhaan palaa Israeliin, vaan se saa aikaan Israelissa sen, minkä tähden se sinne lähetetään.Tempaus Jumalan ja Kristuksen valtaistuimen tykö (eteen.)
Siinä ikäänkuin seurakuna syntyy toiseen maailmaan, pois tästä maailmasta. Jeesus oli jo syntynyt noin sata vuotta ennen näitä ennustuksia. Ennusetukset tulvista, kuten " 4:1 tästä eteenpäin tapahtumat" kertovat vain tulevia, eikä menneitä,
Joten luvatun Puolustajan, Pyhän Hengen tukemana seurakunta pääsee perille temmattuna - pani laukun
SamiA kirjoitti:
”Huomioi tätä,että ylösottoja on kolme.Ensimmäinen kun poikalapsi viedään ts.Elia joukko.Tästä ja Israelin pakottamisesta valherauhaaan alkaa viimeinen vuosiviikko.Elia saappaisiin astuu Elisa joukko,joka ei lukumäärältään ole kaksi,vaan suurempi.”
Kyllä sinun kannattaisi keskittyä vain seurakunnan ylösottoon. Selvästi sekoitat juutalaisille ja seurakunnalle kirjoitetut tekstit keskenään, jolloin syntyy mitä eriskummallisempia tulkintoja.
Eliaalla ei ole mitään joukkoa sen enempää, kun oli silloin, kun hän oli profeetta. Elia palvelee Israelia. Seurakunnasta Elia on ulkona kuin lumiukko. Voit toki muuttaa Israeliin, jos olet juutalainen, silloin Israelille kirjoitetut Raamatun tekstit koskevat sinua. Muussa tapauksessa sinulla ei ole perintöosaa Aabrahamin jälkeläisten kanssa.naulaan. Satu tuli saunasta otti laukun naulasta !
- Westsider
Westsider kirjoitti:
Tempaus Jumalan ja Kristuksen valtaistuimen tykö (eteen.)
Siinä ikäänkuin seurakuna syntyy toiseen maailmaan, pois tästä maailmasta. Jeesus oli jo syntynyt noin sata vuotta ennen näitä ennustuksia. Ennusetukset tulvista, kuten " 4:1 tästä eteenpäin tapahtumat" kertovat vain tulevia, eikä menneitä,
Joten luvatun Puolustajan, Pyhän Hengen tukemana seurakunta pääsee perille temmattunaJa Poikalapsi joutuu antikristuksen ajan pakanakansojen tallaamaksi 42 kuukauden ajaksi, joka päättyy kutsuun nouskaa tänne ylös. Suuren pasuunan pauhatessa ja Jumalan vihan ja viininkorjuun pian alkaessa (Ilm. 11:12-13synnyttää Seurakunnan Puolustaja Pyhä Henki kivullä
Poikalapsen, (12:5) joka on kaitseva pakanakansoja rautaisella valtikalla., ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö (7:9) Tämä lapsi on suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä(7:14) taivaassa Uudessa Jerusalemissa 22:3)
Eikä sinne ole pääsevä kuin ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan (21:27) - SamiA
Westsider kirjoitti:
Ja Poikalapsi joutuu antikristuksen ajan pakanakansojen tallaamaksi 42 kuukauden ajaksi, joka päättyy kutsuun nouskaa tänne ylös. Suuren pasuunan pauhatessa ja Jumalan vihan ja viininkorjuun pian alkaessa (Ilm. 11:12-13synnyttää Seurakunnan Puolustaja Pyhä Henki kivullä
Poikalapsen, (12:5) joka on kaitseva pakanakansoja rautaisella valtikalla., ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö (7:9) Tämä lapsi on suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä(7:14) taivaassa Uudessa Jerusalemissa 22:3)
Eikä sinne ole pääsevä kuin ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan (21:27)”synnyttää Seurakunnan Puolustaja Pyhä Henki kivullä”
Mitä arvelet Pyhän Hengen tehneen Helluntaina?
”Synnyttää Poikalapsen, (12:5) joka on kaitseva pakanakansoja rautaisella valtikalla., ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö”
Seurakunnalla ei ole rautaista valtikkaa, vai miksi olisi? Keitä muuten ovat nämä pakanat, joita mielestäsi seurakunta kaitsee rautaisella valtikalla?
Sinun Raamatun tulkintasi ovat yhtä synnyttämistä.
Ei puutu, kun että vedät vielä mukaan jonkun taivaan kuningattaren, niin saamme nauttia lisää mytologisesta informaatiostasi.
Edellä jo kysyin, että kuinka monta kertaa kristityn pitää syntyä, jotta hän on taivasten valtakunnan perillinen?
Yksinkertainen kysymys, johon on varmasti helppo vastata. - Westsider
SamiA kirjoitti:
”synnyttää Seurakunnan Puolustaja Pyhä Henki kivullä”
”Synnyttää Poikalapsen, (12:5) joka on kaitseva pakanakansoja rautaisella valtikalla., ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö”
Seurakunnalla ei ole rautaista valtikkaa, vai miksi olisi? Keitä muuten ovat nämä pakanat, joita mielestäsi seurakunta kaitsee rautaisella valtikalla?
Ei puutu, kun että vedät vielä mukaan jonkun taivaan kuningattaren, niin saamme nauttia lisää mytologisesta informaatiostasi.
Edellä jo kysyin, että kuinka monta kertaa kristityn pitää syntyä, jotta hän on taivasten valtakunnan perillinen?
Yksinkertainen kysymys, johon on varmasti helppo vastata.Jonka Jeesus lupaa nille, jotka voittavat: (Ilm.2:26-28)
"Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa ninun minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan
hallita pakanoita, ja hän on hallitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään-niinkuin mnäkin sen vallan Isältäni sain.
Ja minä annan hänelle kointähden. - Westsider
SamiA kirjoitti:
”synnyttää Seurakunnan Puolustaja Pyhä Henki kivullä”
Yksinkertainen kysymys, johon on varmasti helppo vastata.Kun ei niissä ole asiaa.
- Kritic
Westsider kirjoitti:
Kun ei niissä ole asiaa.
Hanki hyvä kirja: "MITÄ JOHANNES NÄKI? Osmo Haavisto
ISBN 951-606-409-4 Gummerus Kirjapaino Oy
Siinä kirjassa on hyvin asiallisin perustein kumottu tavllisimmat liikkeellä olevat harhat. - SamiA
Westsider kirjoitti:
Jonka Jeesus lupaa nille, jotka voittavat: (Ilm.2:26-28)
"Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa ninun minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan
hallita pakanoita, ja hän on hallitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään-niinkuin mnäkin sen vallan Isältäni sain.
Ja minä annan hänelle kointähden.”Otatko sinä seurakunnalta pois rautaisen valtikan?”
Kuten jo sanoin, ei seurakunta tarvitsee rautaista valtikkaa mihinkään, vai mihin se sitä tarvitsisi? Yritä nyt vastata. - Kritic
SamiA kirjoitti:
”Otatko sinä seurakunnalta pois rautaisen valtikan?”
Kuten jo sanoin, ei seurakunta tarvitsee rautaista valtikkaa mihinkään, vai mihin se sitä tarvitsisi? Yritä nyt vastata.Työvälineiden suhteen?
- Seseos
Westsider kirjoitti:
Kun ei niissä ole asiaa.
Poistumista takavasemmalle. Siellä on häpeänurkka. Luuta vain silmille.
- SamiA
Kritic kirjoitti:
Työvälineiden suhteen?
”Sinäkö tiedät Jeesusta paremmin Seurakunnan tarpeet Työvälineiden suhteen?”
En varmasti tiedä, mutta tiedän seurakunnan tehtävän vihan- ja ahdistuksen aikana ja tuhatvuotisen valtakunnan aikana.
Seurakunnan tehtävä on hoitaa papin virkaa eli rukoilla ihmisten puolesta. - Minä taas huomaan
Seseos kirjoitti:
Poistumista takavasemmalle. Siellä on häpeänurkka. Luuta vain silmille.
etä SamiA:n kirjoitukset ovat lähimpänä Raamatun totuutta tulevasta.
- kirjoitukset
Westsider kirjoitti:
menee siinä harhaan, kon ilmestyskirja kertoo siitä setsemään kertaan. sen lisäksi Matteus 24:
Jeesuksen selkeä opetus siitä. ja Jesaja 144ooo "Mene kansani kammioihisi ja ja lymyä hetki, kunnes viha on ohitse mennyt". Lisäksi on keksitty pilvin pimein mielikuvitus tempaukia, jotka ovat kaikki vain huuhaata.Kirjoitusten mukaan tempauksia on kolme.Vaimo synnyttämä poikalapsi=Elia joukko.Seuraavaksi säkkipukuiset=Elisa joukko.Ennen 1000-vuotisen valtakunnan alkua vielä yksi.Eli he,jotka ovat meneettäneet henkensä taistelussa.He hallitsevat Kristuksen kanssa tuhat vuotta.Osa tästä kuuluu suureen valkopukuiseen joukkoon.Siispä patit pois korvista ja tutkimaan,mikä on sinun paikkasi.
- Seseos
Minä taas huomaan kirjoitti:
Samassa harhaopissa
- kirjoitukset
SamiA kirjoitti:
Eliaalla ei ole mitään joukkoa sen enempää, kun oli silloin, kun hän oli profeetta. Elia palvelee Israelia. Seurakunnasta Elia on ulkona kuin lumiukko. Voit toki muuttaa Israeliin, jos olet juutalainen, silloin Israelille kirjoitetut Raamatun tekstit koskevat sinua. Muussa tapauksessa sinulla ei ole perintöosaa Aabrahamin jälkeläisten kanssa.Siispä tutki,mikä on sinun osasi.Mene oikein Herran eteen tuollaisilla hömpötyksilläsi ja pyydä anteeksi.Kyllä Herra Jeesus vielä Verellään puhdistaa,mikäli ihminen itse haluaa.Ei lainkaan mitään Raamatun profetallisten kirjoitusten antamaa neuvoa ole "pytyssä."
- SamiA
Seseos kirjoitti:
Samassa harhaopissa
”Koska olette molemmat samassa harhaopissa”
Unohdit perustella, millä tavalla kirjoitukseni ovat harhaoppisia? - j7s
Minä taas huomaan kirjoitti:
Aika samoilla aaltopituuksilla ollaan,loppujen lopuksi lopullinen yhteisymmärrys tulee kun itse Jeesus meille kertoo, kaikille meille läsnäoleville ;)
- tzoy al hisan
joo... Rahaliikenne on jo nyt ja lähes kokonaan ditaalisessa tilassa. Mitä siihen muuhun HUUHAAHAN tulee niin lukekaapa raamattunne vielä kerran. J kyllä huolehtii omistaan!!!
- tulkitsija .
http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/haderek/ilm13.htm
lohikaaarme;
http://us.yhs.search.yahoo.com/avg/search?fr=yhs-avg&type=yahoo_avg_hs2-tb-web_us&p=petteri haipola tulkintoja
http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/haderek/ilm13-k.htm
http://beholdthebeast.com/johns_eight_beasts.htm
http://beholdthebeast.com/islam__quran_and_666.htm
http://beholdthebeast.com/antichrist.htm
http://beholdthebeast.com/mark_of_the_beast.htm- Kritic
luettavaksi
- Usko777
Pedon merkki järjestelmä kun tulee, niin siinä ei ehdoteta että "ota sinäkin tämä merkki", vaan siinä käsketään: "Ota merkki tai KUOLE!" -tyyliin. Joten aika ystävällinen uni tuntui olevan. Itse en ainakaan ota IKINÄ minkäänlaista ihonalaista mikrosirua. Mulle riittää mikrosiru pankkikortissa. Mielestäni se on kätevää, mutta siihen vedän rajan.
Siunausta!
Usko777- jokainen tähkä
Sekin on jo liikaa, kun pankkikortista se kelmi touhu alkaa koko siruun.
Samoin koirat ja kissat on sirutettu jo ajat sitten, sekä Ruotsissa syntyneet orpolapset.
Tämä on vasta alkusoittoa, mitä tulemaan tulee. Valvokaa ja rukoilkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu553972Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182601- 1382563
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151993- 161466
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061344
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1541057- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21998