Harry Harkimon äidinkieli on ruotsi.Ja jokeri fanit yrittää ärsyttää jollain Pissa på... lakanalla Se ainoastaan todistaa jokeri fanien tyhmyyttä.Helsingissä puhuttin pääsääntöisesti ruotsia silloin kun HIFK perustettiin.Jokeri fanien esivanhemmat asuivat silloin jossain TURVEKATTOISESSA MAJASSA maaseudulla kaukana Stadista.
Harkimo on HURRI
12
411
Vastaukset
- 20
Vaan hesasta!
- Smersh
Anuksesta.
- Ggggggg
Taidat olla täys tampio niinkuin useimmat älykääpiö ifk fanit.
Vittu samassa Helsinki nimisesstä paikasta molemmat joukkueet.
Olettekin sitä parempaa väkeä ainakin omasta mielestänne ja ainakin minä sen tiedostan.
Nautin aina siitä kun ifk häviää se on ihanaa,kun tiedän miten hajoilette.
Olen muuten Lahdesta. - osaa!
Ggggggg kirjoitti:
Olettekin sitä parempaa väkeä ainakin omasta mielestänne ja ainakin minä sen tiedostan.
Olen muuten Lahdesta.Taidat olla entinen Jokerifani? No, eipä sitä enää kannatakaan kannattaa, ku se on nii paska!
Siellä Lahessahan te ootte tottuneet häviämiseen... häviäminen/looseri on oikeastaan hyvä synonyymi Lahelle!!!
Ps. Hyvä, että taskulaskimesi paristot olivat kunnossa ja pystyit lähettämään viestisi! - parempi ihminen
Ggggggg kirjoitti:
Olen muuten Lahdesta.pojuseni,me ifk-fanit todellakin olemme parempaa väkeä kuin jokeri-fanit.tulihan se taas todistetuksi areenassa kun idioottijokerifanit tollasta lakanaa heiluttelivat.
- Huhaheeei
osaa! kirjoitti:
Taidat olla entinen Jokerifani? No, eipä sitä enää kannatakaan kannattaa, ku se on nii paska!
Siellä Lahessahan te ootte tottuneet häviämiseen... häviäminen/looseri on oikeastaan hyvä synonyymi Lahelle!!!
Ps. Hyvä, että taskulaskimesi paristot olivat kunnossa ja pystyit lähettämään viestisi!Tajua urpo se on nähty viimeaikoina ifkoon playoff kunto joka onpi ollu meleko paska.
- olet...
Huhaheeei kirjoitti:
Tajua urpo se on nähty viimeaikoina ifkoon playoff kunto joka onpi ollu meleko paska.
meleko paska!
- JHEN
Ei hyvin mene tosiaan katsomossakaan jokereilla. Ettekö tosissaan parempaa keksineet?
- Jyppi.
Vittuilu kuuluu asiaan mutta toi on melkein ku mummoja ryöstelis...
- Anonyymi
Hjallis masturboi ja haaveilee seksistä jammu siltavuoren kanssa vaikka jammu onkin kuollut.
- Anonyymi
Se on jollen tuleva vartti-savolais vaimokin niin suomen ruotsalainen, rapukestit ja helangoorit ovat jo vanhoja perinteitä!
- Anonyymi
Jokerit on työväen urheiluseura, alkujaan Töölön Vesa, sitten Aimo Mäkinen vei jokerit Helsingin tyolaislahioihin.
Venäläiset käytti harkimoa saadakseen paikan suomen kiekkoilussa, venäjä palkitsi Harkimon perheen ruhtinaallisemmin kuin lipposen perheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172761Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211374- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942