Polttarisuunnitelmat ystävälleni on muuten hyvällä mallilla, mutta kaipaisin apua ns. polttarivihkosen tekemiseen. Eli tarkoitus ois tehdä pieni vihkonen, joka kulkee sankarin juhlalaukussa polttari-illan ajan tai miksei vaikka aamusta asti. Sinne kirjoitetaan tunnelmia, ajatuksia yms. Ehkä se pääpointti olis kuitenkin kysymykset, jotka liittyy avioliittoon, rakkauselämään yms. Morsian sais sitten kysellä tutuilta ja tuntemattomilta ja kirjata vastaukset ylös. Tai sit ihmiset kirjoittais itse, ihan sama :) Mutta ongelma nyt onkin, ettei aivot meinaa nyt millään tuottaa mitään järkevää hauskaa kysyttävää, vaikka idea sinänsä tuntuis kivalta "tehtävältä".. Hjälp!?
Jos on jotain muita kivoja tehtäviä mielessä, antakaa tulla vaan. Tai ehdotuksia ton vihkosen tekemiseen muulla tavoin..
Kiitos!
Kysymyksiä "polttarivihkoon"..?
Wilpuri81
0
2695
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890