Mikä ihme siinä on, että narsismia ylistetään ja siihen jopa kannustetaan.
En ole enkä tule koskaan katsomaan moista ***kaa, mut sen verran olen puffeista jo nähnyt että jokainen niistä rakastaa vain itseään, muutenkaan en ymmärrä toimettomien vetelehtivien narsistien ihailua!
BB Metsään mennään, että heilahtaa
59
326
Vastaukset
alkaa tulla niitä kauan kaivattuja järkeviä aloituksia:-)
- vertaa ..
kiinnosta. Sielläpä tehkööt, mitä kehtaavat, ja huvittaa.
Kaikesta vielä kirjoitetaan. :(( - Heikunkeikku
En usko, että narsismia ylistetään ja siihen kannustetaan.
Eivät ainakaan ne, jotka tietävät, mitä se todellakin on.
Se, että rakastaa itseään, ei tee ihmistä narsistiksi.
Narsistisuuteen tarvitaan paljon muutakin epämiellyttävää luonteenpiirrettä.
Tämä nyt vaan tämmösenä pienenä huomautuksena, koska ne jotka puhuvat ihan Oikeista narsisteista, niin heidän uskottavuus saattaa kärsiä, jos yleisellä tasolla ruvetaan ajattelemaan, että narsistit ovat "vain" itserakkaita ja "vetelehtiviä".
Jos nyt ymmärretään, mitä tarkoitan.jota huonosti käsitetään. Se on niin kokonaisvaltainen luonteenpiirre, että se käyttöä pitäisi vähän miettiä. Tosi narsisti on häikäilemätön, tunteeton toisten hyväksi käyttäjä vailla minkäänlaista omaatuntoa. Narsismi ei ole kaukana psykopatiasta, joten sen viljeleminen milloin minkäkin ilmiön kohdalla osittaa vain sitä, että ihmiset eivät tiedä siitä mitään.
- Heikunkeikku
Teotwawki kirjoitti:
jota huonosti käsitetään. Se on niin kokonaisvaltainen luonteenpiirre, että se käyttöä pitäisi vähän miettiä. Tosi narsisti on häikäilemätön, tunteeton toisten hyväksi käyttäjä vailla minkäänlaista omaatuntoa. Narsismi ei ole kaukana psykopatiasta, joten sen viljeleminen milloin minkäkin ilmiön kohdalla osittaa vain sitä, että ihmiset eivät tiedä siitä mitään.
Juuri tämän takia tuon mielipiteeni tähän ketjuun änkesinkin.
Tiedän, että monet eivät tiedä, minkälainen narsisti on. Siitä pitäisi puhua enemmän, että esim. ne narsistien Uhrit, jotka eivät tiedä mistä on kyse, voisivat "herätä" ja hakeutua turvaan tai ylipäätään hakeutua keskustelemaan huonosta olostaan, saada tietoa enemmän ja kyetäkseen tekemään päätöksiä jatkaako narsistin kanssa vai jättääkö hänet. - Nalli-Kallio
Ei ollutkaan kyse samasta diagnosoidusta narsismista, mutta tavoitellut piirteet on ilmiselvät ja samat kun pannaan porukka nuoria voittoa tavoittelevia lorvalijoita yhteen ja sanotaan että vain yksi voi voittaa, eikö silloin oman edun tavoittelu toisten kustannuksella ole nostettu number oneksi.
Voitonhalun ja narsismin raja on häilyvä. Heikunkeikku kirjoitti:
Juuri tämän takia tuon mielipiteeni tähän ketjuun änkesinkin.
Tiedän, että monet eivät tiedä, minkälainen narsisti on. Siitä pitäisi puhua enemmän, että esim. ne narsistien Uhrit, jotka eivät tiedä mistä on kyse, voisivat "herätä" ja hakeutua turvaan tai ylipäätään hakeutua keskustelemaan huonosta olostaan, saada tietoa enemmän ja kyetäkseen tekemään päätöksiä jatkaako narsistin kanssa vai jättääkö hänet.aina jättää, koska hän ei näe omia ongelmiaan, sillä niitä ei yksinkertaisesti ole.
- Heikunkeikku
Nalli-Kallio kirjoitti:
Ei ollutkaan kyse samasta diagnosoidusta narsismista, mutta tavoitellut piirteet on ilmiselvät ja samat kun pannaan porukka nuoria voittoa tavoittelevia lorvalijoita yhteen ja sanotaan että vain yksi voi voittaa, eikö silloin oman edun tavoittelu toisten kustannuksella ole nostettu number oneksi.
Voitonhalun ja narsismin raja on häilyvä.Oikeastaan en ole samaa mieltä kanssasi, siis tuossa, että "Voitonhalu ja narsismin raja on häilyvä".
Tuolla ajattelulla yks sun toinen olisi narsisti. Jos ajattelee, kuinka paljon on erilaisia kilpailuja olemassa.
En voi kovasti kommentoida tuosta BB-talosta, koska en tiedä kaikkea, mitä siellä tapahtuu. Tänä syksynä olen katsonut muutamia jaksoja, ihan uteliaisuuttani. Oikeastaan pätkiä muutamasta ohjelmasta.
Jos kyse on kilpailu ja aika iso voittosumma, niin eikö silloin kilpailla siinä mielessä, että Itse voittaisi?
Kuten jossakin juoksukilpailussakin. Eihän kukaan päästä toista edelleen, jos on jonkinmoisia voittomahdollisuuksia.
Niihin kilpailuihin, joihin itse olen osallistunut, niin olen tehnyt Kaikkeni, että olisin voittanut. Ja monia oonkin voittanut, vain sen takia, että hampaat "irvessä" ja suunnattomalla sisulla oon puurtanut ja pyrkinyt taktikoimaan, että voitto pläiskähtäis kotiin.
En tiedä, mimmosia Lorvailijoita BB-talon nuoret ovat. Talossa on kilpailu menossa ja siksihän he ovat sinne menneet, voittaakseen. Tai/ja jotakin jännää kokeakseen.? En tiedä. Olen myös ajatellut, että ehkä he käyttäytyvät hieman eri tavalla talon sisällä, kuin normaalissa elämässään.
Nämä nyt vaan tämmösiä omia miettimisiä, asiasta (BB-talosta), josta en kovasti paljon tiedä.
Se, että ylipäätään ketjuun vastasin, johtui tuosta Narsimi-sanasta. - tuplaani
Nalli-Kallio kirjoitti:
Voitonhalun ja narsismin raja on häilyvä.Narsistille riittää, että tulee huomatuksi, hinnalla millä hyvänsä. Mitä muuta voittoa hän välttämättä edes hakee? Narsismihan on jo niin suuri halu, ettei sen rinnalle muut halut yleensä ylläkään.
Voitonhaluinen ihminen puskee läpi vaikka vuoren saadakseen sen, mitä halaa. Voitontahtoon ei liity, useinkaan, yhtään narsismia. Narsismihan olisi hyvinkin hienona pidetty piirre, jos siihen yhtyisi voitonhalu, mikä vie elämää eteenpäin, ei käperrytä ihmistä itseensä, kuten narsismi tekee. - Nalli-Kallio
Heikunkeikku kirjoitti:
Oikeastaan en ole samaa mieltä kanssasi, siis tuossa, että "Voitonhalu ja narsismin raja on häilyvä".
Tuolla ajattelulla yks sun toinen olisi narsisti. Jos ajattelee, kuinka paljon on erilaisia kilpailuja olemassa.
En voi kovasti kommentoida tuosta BB-talosta, koska en tiedä kaikkea, mitä siellä tapahtuu. Tänä syksynä olen katsonut muutamia jaksoja, ihan uteliaisuuttani. Oikeastaan pätkiä muutamasta ohjelmasta.
Jos kyse on kilpailu ja aika iso voittosumma, niin eikö silloin kilpailla siinä mielessä, että Itse voittaisi?
Kuten jossakin juoksukilpailussakin. Eihän kukaan päästä toista edelleen, jos on jonkinmoisia voittomahdollisuuksia.
Niihin kilpailuihin, joihin itse olen osallistunut, niin olen tehnyt Kaikkeni, että olisin voittanut. Ja monia oonkin voittanut, vain sen takia, että hampaat "irvessä" ja suunnattomalla sisulla oon puurtanut ja pyrkinyt taktikoimaan, että voitto pläiskähtäis kotiin.
En tiedä, mimmosia Lorvailijoita BB-talon nuoret ovat. Talossa on kilpailu menossa ja siksihän he ovat sinne menneet, voittaakseen. Tai/ja jotakin jännää kokeakseen.? En tiedä. Olen myös ajatellut, että ehkä he käyttäytyvät hieman eri tavalla talon sisällä, kuin normaalissa elämässään.
Nämä nyt vaan tämmösiä omia miettimisiä, asiasta (BB-talosta), josta en kovasti paljon tiedä.
Se, että ylipäätään ketjuun vastasin, johtui tuosta Narsimi-sanasta.Ehkä se oli huono vertaus, luulen että rajoja terveen itsekkyyden ja narsismin välillä venyttelee ne joiden lähipiirissä on narsisti, tai ovat itse jolloin laskevat kaiken terveen itsekkyyden piikkiin.
Mä en ole katsonut jaksoakaan kyseistä formaattia, eihän sitä kiljumatta pystyisi tekemään, mutta tiedän idean ja en ole voinut välttyä mainoksilta. Nalli-Kallio kirjoitti:
Voitonhalun ja narsismin raja on häilyvä.heitetään iso banaaniterttu niin, että siitä riittää varmasti kaikille, niin silti siitä tapellaan. Ovatko apinat narsisteja?
- Nalli-Kallio
Teotwawki kirjoitti:
heitetään iso banaaniterttu niin, että siitä riittää varmasti kaikille, niin silti siitä tapellaan. Ovatko apinat narsisteja?
Jos bannanikärpäset tai ameebat....
Onhan apinat aika narsisteja ihmisen sosiaalisella mittapuulla mitattuna, ihmiset vaan eivät enää elä puissa tai metsäaukioilla pienissä yhteisöissä. Meille on tulleet sen myötä sympatia ja empatia, joka ei varsinaisesti kuulu apinayhteisön toimintatapaan. Nalli-Kallio kirjoitti:
Jos bannanikärpäset tai ameebat....
Onhan apinat aika narsisteja ihmisen sosiaalisella mittapuulla mitattuna, ihmiset vaan eivät enää elä puissa tai metsäaukioilla pienissä yhteisöissä. Meille on tulleet sen myötä sympatia ja empatia, joka ei varsinaisesti kuulu apinayhteisön toimintatapaan.tämän: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8619521/40961608
En ole katsonut BB.tä joten en voi ottaa kantaa kyseiseen ohjelmaan, mutta luulen myös, että jotkut luulevat narsismia tavoittelemisen arvoiseksi ominaisuudeksi ja narsistisen käytöstä yritetään matkia ja jäljitellä. Ikävä kyllä siihen tarvitaan muutakin.
- Nalli-Kallio
Narsismi oli ehkä vähän liian vahva ilmaisu, näemmä purnauksesta päätellen ettei olis sattunut omaan nilkaan joillekkin.
Mutta olet oikeassa näemmä klikkiytyminen ja härski oman edun tavoittelu on nykymaailmassa hienoa kun sitä televisioyhtiökin mainostaa, joka reality systeemissä. Nalli-Kallio kirjoitti:
Narsismi oli ehkä vähän liian vahva ilmaisu, näemmä purnauksesta päätellen ettei olis sattunut omaan nilkaan joillekkin.
Mutta olet oikeassa näemmä klikkiytyminen ja härski oman edun tavoittelu on nykymaailmassa hienoa kun sitä televisioyhtiökin mainostaa, joka reality systeemissä.Luulenpa myös että jotkut kuvittelevat saavansa jotain etuja pyrkimällä johonkin narsistien porukkaan. Mutta niitä etuja mitä narsisti hankkii itselleen ikävä kyllä ei liikene häneltä muille, vaikka kuinka yrittäisi linkittäytyä sellaisen kanssa.
- Nalli-Kallio
miljoona kirjoitti:
Luulenpa myös että jotkut kuvittelevat saavansa jotain etuja pyrkimällä johonkin narsistien porukkaan. Mutta niitä etuja mitä narsisti hankkii itselleen ikävä kyllä ei liikene häneltä muille, vaikka kuinka yrittäisi linkittäytyä sellaisen kanssa.
Tässä perimmäinen tarkoitus kai on livahtaa keittiön kautta julkkis olohuoneeseen, taviksesta tähtiin, ainakin tv-yhtiön silmissä.
- kawe
tämä nyt on. Eihän sitä *tosiaankaan tarvitse katsoa, ihan kuin niin monia muitakaan ohjelmia jotka ärsyttävät.
Olen katsonut yhden osan silloin alkupuolella ja puolikkaan n. viikko sen jälkeen.
Genre johon formaatti kuuluu on reality-tv systeemejä ja nuorten juttu kaiketi.
Hehän ovat siellä *voiton toivossa, jos summa on 10-tuhansia johan sen eteen vaikka lorvii jonkin aikaa, onko se narsismin muoto, ehkä sitten jos niin sanotaan.
Ei ole minunkaan juttuni, onneksi on paljon mistä valita..........- Nalli-Kallio
Jo olen todennut niin en katso p**kaa, oli se missä formaatissa hyvänsä.
Sitä yritetään saada julkisuutta hinnalla, millä hyvänsä. Eikö jossain ollut eilen kuva, kun miesporukka roikelti mennä alasti pitkin Helsingin katuja nollan asteen kelissä. Eikä kukaan pitänyt kummallisena.
- TuttuTunne
ei ole synonyymi narsismille. Valitettavasti narsismi sanaa käytetään paljon aivan väärin. Nykyään *ittumaiset ja huomionhakuiset tyypit nimetään usein narsisteiksi. Narsisteja on vain noi 2 sadasta, kun taas *ittumaisia ihmisiä on noin 2 kymmenestä.
- Nalli-Kallio
Pelkästä esiintymishalusta ei nyt suorastaan liene kyse edes tuossa vaikka olisi kuinka eksihibitionisti, eiköhän kyse ole mahdollisesta palkinnosta sekä sivutuotteena tunnetuksi tulemisesta ja sen myötä avautuvista mahdollisuuksista, siis omalla asialla ollaan.
Tiedän kyllä mitä narsismi on mutta eikö sitä vähän joka asiaa käsitellä vähän sinnepäin nykyään, skitsokin on pelkkä haukkumasana nykyään ainakin nuorten keskuudessa, ilman että sen merkitystä puretaan pilkku pilkulta osiin.
- BB:n idea
Se ohjelmahan on KILPAILU jossa pääpotti on 50 000€. Eikä ne koko ajan vetelehdi. Välillä on aikas rankkojakin tehtäviä ollut. Yöllä herätetty kylmään syysilmaan pätkimään jotain niittejä ja purkamaan laitteita kierrätystä varten. Uni on monesti jäänyt tosi vähälle. Enpä sanoisi vetelehtimiseksi. Itse en lähtisi rääkkäämään itseäni koska rakastan itseäni niin paljon etten haluaisi kiusata itseäni moisella, koska VAIN YKSI voi voittaa ja mun Aku Ankan-tuurillani siihen tuskin yltäisin, enkä halua koko kansan töllistelevän mua suihkussa ym.
Ei musta olis mihinkään akvaarioelämään. Jotkut uskaltavat pistää itsensä peliin ja siitä heille hatunnosto. Ja varsinkin niille reppanoille, jotka ovat nolanneet itsensä pahemman kerran. Mutta täysikäisiähän he ovat. Toivottavasti myös oikeustoimikelpoisia niin ettei mielenterveysongelmista kärsiviä huolita sinne kaikkien naureskeltavaksi.
Piti sitten Timo T.A. Mikkosenkin tunkea itsensä extraan mainostamaan Mikkosten Maailman jatkoa ja sanoi että BB on PP eli pillu- ja pylly-ohjelma. Muistaaksen Timokin on ollut melkoinen naistemies aikanaan. Olis ollut hauska nähdä mitä Timo itse olis tehnyt samanlailsissa oloissa pari-kolmekymppisenä kun olis annettu vähän ilolientä ja kauniita nuoria naisia....:))) Nyt sitten papparainen jeesustelee...- Nalli-Kallio
Etkös oikein tajua? Tottahan se tajutaan mutta kun se on suolesta.
- Nalli-Kallio
Jatkampa vielä...
Tajutaan se koko systeemi on tarkoitettu nuorten ihmisten rahastukseen, vai oletko niin naivi että luulet tv yhtiön järjsetävän moista iloista mieltä itselle saadakseen. - BB:n idea
Nalli-Kallio kirjoitti:
Jatkampa vielä...
Tajutaan se koko systeemi on tarkoitettu nuorten ihmisten rahastukseen, vai oletko niin naivi että luulet tv yhtiön järjsetävän moista iloista mieltä itselle saadakseen.minkä ikäisetniitä kilpailijita äänestää? Viime vuonnakin Aamulehdessä oli mummeleista ja papparaisita kuvia jotka sanoivat äänestävänsä tutn Siwan kassaneitiä eli viimevuotista voittajaa Anniinaa.
Ei sinne kenenkään ole pakko soittaa ja äänestää. Eikä ole pakko 24/7 :ää tilata. Tv:stä näkee ihan riittävästi. Kyllä ykskätinen ym. pelikoneet vie varmaan paljon enemmän vuosittain nuorten rahaa kuin muutaman kuukauden kestävä BB. Suolesta voi olla, mutta sen mielestä joka kuittaa tuon 50 000€, ei ole suolesta. Sitten on TOSI suolesta jos se yks kahden ilmeen Mensa-tyyppi, joka ei puhu edes juuri mitään, voittaisi. Ei niin halpaan voi kukaan mennä että luulee että tyyppi taktikoisi jotenkin. Se vain on oikeesti niin TYLSÄ, that´s it. - Nalli-Kallio
BB:n idea kirjoitti:
minkä ikäisetniitä kilpailijita äänestää? Viime vuonnakin Aamulehdessä oli mummeleista ja papparaisita kuvia jotka sanoivat äänestävänsä tutn Siwan kassaneitiä eli viimevuotista voittajaa Anniinaa.
Ei sinne kenenkään ole pakko soittaa ja äänestää. Eikä ole pakko 24/7 :ää tilata. Tv:stä näkee ihan riittävästi. Kyllä ykskätinen ym. pelikoneet vie varmaan paljon enemmän vuosittain nuorten rahaa kuin muutaman kuukauden kestävä BB. Suolesta voi olla, mutta sen mielestä joka kuittaa tuon 50 000€, ei ole suolesta. Sitten on TOSI suolesta jos se yks kahden ilmeen Mensa-tyyppi, joka ei puhu edes juuri mitään, voittaisi. Ei niin halpaan voi kukaan mennä että luulee että tyyppi taktikoisi jotenkin. Se vain on oikeesti niin TYLSÄ, that´s it.Vaiheessa olen sanonut että tuota on pakko katsoa tai pakko äänestää jotain ties mitä.
Se nyt vaan on mun mielipide että se on peräsuolesta. Teennäistä hauskaa, hauskaa ei ole kuin tv-yhtiön pomoilla kun ne laskee rahoja. - viivatiina
Nalli-Kallio kirjoitti:
Vaiheessa olen sanonut että tuota on pakko katsoa tai pakko äänestää jotain ties mitä.
Se nyt vaan on mun mielipide että se on peräsuolesta. Teennäistä hauskaa, hauskaa ei ole kuin tv-yhtiön pomoilla kun ne laskee rahoja.musta toi on ihan sieltä suolesta että pitää valvoo keskellä yötä ja pohtia kaikenmaailman tv ohjelmia.
- Nalli-Kallio
viivatiina kirjoitti:
musta toi on ihan sieltä suolesta että pitää valvoo keskellä yötä ja pohtia kaikenmaailman tv ohjelmia.
viivatiina hyvä, en ole moisella päätä liiaksi vaivannut, ja kiitos vaan yöllä olen kyllä nukkunut näin viikonloppuna yö tulee ehkä pienellä viiveellä mut tulee kuitenkin.
- Nalli-Kallio
viivatiina kirjoitti:
musta toi on ihan sieltä suolesta että pitää valvoo keskellä yötä ja pohtia kaikenmaailman tv ohjelmia.
Ei sunkaan kannata liian aikaisin mennä unille, jos kiukkuisena herää.
- viivatiina
Nalli-Kallio kirjoitti:
Ei sunkaan kannata liian aikaisin mennä unille, jos kiukkuisena herää.
sellaisia taipumuksia kyllä sit kannattaa valvoo tettä heräät paremmalla päällä.
eli ei vois vähempää kiinnostaa. En edes tiedä koko jutusta yhtään sen enempää kuin mitä iltapäivälehtien nettisivustoilla aiheesta kerrotaan. Mutta niistä asiasta saadun kuvan perusteella koko touhu pikkasen arveluttaa vasta aikuisuuteen kasvavien lasten/nuorten puolesta. Sieltä täältä ne elämän mallit kuitenkin noukitaan.
- Nalli-Kallio
Eipä toi kiinnosta, eikä onneksi ole tarvetta katsoa p-läjää, mut eräs tuttava nainen sanoi seuraavansa tuotakin ettei olisi työpaikalla ihan out, kun nuoremmat näköjään rahansa ovat tv yhtiölle antaneet, pientä kilpailua siitäkin kuka tietää kaikki käänteet. Onneksi olen mies, eikä ole pakko kärsiä.
Nalli-Kallio kirjoitti:
Eipä toi kiinnosta, eikä onneksi ole tarvetta katsoa p-läjää, mut eräs tuttava nainen sanoi seuraavansa tuotakin ettei olisi työpaikalla ihan out, kun nuoremmat näköjään rahansa ovat tv yhtiölle antaneet, pientä kilpailua siitäkin kuka tietää kaikki käänteet. Onneksi olen mies, eikä ole pakko kärsiä.
ei meidänkään (miesvaltaisella) työpaikalla ole tarvinnut osoittaa "sivistymättömyyttään";) Olisko enempi (nuorten) naisten juttu.
- viivatiina
on ollu jo kolme vuotta ainut ohjelma johon oon ollu koukussa kun se taas kota loppuu niin pitää ruveta nukkuun aikaisemmin yks parhaimmista ettei peräti parhain tosi tv ohjelma.
- verhot kiinni
niin olisin aivan varmasti osannut arvata sinun kuuluvan kyseisen älyttömyyden katsojiin en ole tavannut vielä yhtään järki-ihmistä joka sitä seuraa varmaan on pakko olla jotain tirkistelijän ja naapurikyttääjän vikaa jos haluaa katsoa muiden elämää jossain 24/7 kameroiden alla aivan älyvapaata
- mutta ..
verhot kiinni kirjoitti:
niin olisin aivan varmasti osannut arvata sinun kuuluvan kyseisen älyttömyyden katsojiin en ole tavannut vielä yhtään järki-ihmistä joka sitä seuraa varmaan on pakko olla jotain tirkistelijän ja naapurikyttääjän vikaa jos haluaa katsoa muiden elämää jossain 24/7 kameroiden alla aivan älyvapaata
oikeutettu, saahan täällä sanoa, vaikka ei monesti siltä tunnukaan, jos ei joku ole enemmistöäänessäolevien mielipidettä.
Voihan sarjaa katsoa pelkästä uteliaisuudesta, tuttuudesta. Minäkin katson Salkkareita, hampaat pitkällä, inhoten. Silti vain katson.
Minä olen erittäin eri mieltä tuosta älyttömyydestä. Kuka katsoo mitäkin, se lie telkkarin parasta antia, jokaiselle jotakin.
Muuten, en katso sarjaa, silti olen usein älytön. - Nalli-Kallio
Joo saahan sitä tykätä mistä haluaa, etenkin jos oma elämä on väritöntä niin kai tuollainenkin voi tuoda sisältöä, kehoittaisin kuitenkin avaamaan silmät, niin näkee paremmin.
- pthyui
Mitä totta siinä on, ei mitään. Se ei ole edes kopio oikseasta elämästä.
Se on kilpailu.
Miksi siitä puhutan totena?
Ei oikeassa elämässä tapahdu tommosia, naiskennellaan kaikkea mikä liikkuu, hillutaan puolialasti
kaikenkansan nähtävillä...olkoon
Eikä ne narsisteja ole, isän ja äidin huomiotta jääneitä kakaroita joilla on älyä yhtä paljon kuin
kengässä numeroita. - viivatiina
ystävällisille ihmisille jotka kehutte itseänne hienotunteisiksi toiset ihmiset huomioonottaviksi just vasta toissapäivänä oli keskustelua asiasta näinhän se menee jos kattoo urheilua telkasta moottori ym voi teitä raukkoja kun ootte elämässä jääneet paitsi siitä ettette oo ise voineet ajaa formulaa elämän ei tarvi olla köyhää jos katsoo telkkaa ja eiks se oo ihan h....vetin sama mitä satua sieltä seuraa kiitos vielä kerran piristävistä kirjoituksista ja mukavaa sunnuntaita.
- viivatiina
verhot kiinni kirjoitti:
näitä ylimääräisiä kanavia enkä todellakaan katso sitä muuten kun sen tunnin verran illalla johtuen siitä että teen aika pitkiä työpäiviä ja olen kotona vasta kymmeneltä muutamaa päivää lukuunottamatta viikossa mää en viitti edes arvailla mitä itse katsot telkasta sekun ei kiinnosta mua tippaakaan se on ihan sun asias enkä rupeis edes missään nimessä arvostelemaan.
- viivatiina
Nalli-Kallio kirjoitti:
Joo saahan sitä tykätä mistä haluaa, etenkin jos oma elämä on väritöntä niin kai tuollainenkin voi tuoda sisältöä, kehoittaisin kuitenkin avaamaan silmät, niin näkee paremmin.
piti ihan käydä katsomassa enkä enää yhtään ihmettele.
- viivatiina
pthyui kirjoitti:
Mitä totta siinä on, ei mitään. Se ei ole edes kopio oikseasta elämästä.
Se on kilpailu.
Miksi siitä puhutan totena?
Ei oikeassa elämässä tapahdu tommosia, naiskennellaan kaikkea mikä liikkuu, hillutaan puolialasti
kaikenkansan nähtävillä...olkoon
Eikä ne narsisteja ole, isän ja äidin huomiotta jääneitä kakaroita joilla on älyä yhtä paljon kuin
kengässä numeroita.onko niillä saariseikkaluillakaan mittän tekemistä tositeeveen kanssa jotkut niitäkin kattoo mutten mää oliskohan ne tarkotettu vähän fiksummille ja semmoisille joilla on sitä sisältöö elämässä niin että ylitse pursuu.
- Heikunkeikku
Nalli-Kallio kirjoitti:
Mistä voi Tietää, miten värikästä tai väritöntä toisen ihmisen elämä on?
Onko oikein kehoittaa jotakin tuntematonta ihmistä avaamaan silmänsä?
Jos vaikka hänellä olisi jo niin apposen ammollaan olevat silmät, että jos siitä vielä
vähäsen availisi, niin silmänmunat pomppais kuopistaan veks. :) Olisiko se kivaa?
Miettii H täällä sateisessa Vaasassa ja toivottaa kaikille palstalaisille hyvää sunnuntaita. - verhot kiinni
viivatiina kirjoitti:
ystävällisille ihmisille jotka kehutte itseänne hienotunteisiksi toiset ihmiset huomioonottaviksi just vasta toissapäivänä oli keskustelua asiasta näinhän se menee jos kattoo urheilua telkasta moottori ym voi teitä raukkoja kun ootte elämässä jääneet paitsi siitä ettette oo ise voineet ajaa formulaa elämän ei tarvi olla köyhää jos katsoo telkkaa ja eiks se oo ihan h....vetin sama mitä satua sieltä seuraa kiitos vielä kerran piristävistä kirjoituksista ja mukavaa sunnuntaita.
niiden ihmisten jotka ovat aina valmiita moittimaan toisia ja suorasukaisesti tokaisemaan mielipiteensä muista välittämättä olevan itse niitä joilla on tosi herkkä hipiä eivätkä he itse kestä lainkaan itseensä tai omiin tekemisiinsä kohdistuvaa arvostelua tai eriäviä mielipiteitä mielenkiintoinen näkökanta sulla jos ihmiset haluavat katsoa jotain teeveestä niin ovat silloin jääneet itse paitsi kyseisestä asiasta olen luullut ihmisten katselevan sieltä asioita jotka heitä kiinnostavat niinkuin sinäkin bb talon ihmisten elämää epätodellisissa olosuhteissa 24/7 haluaisitko itse olla siellä bb talossa?
- viivatiina
verhot kiinni kirjoitti:
niiden ihmisten jotka ovat aina valmiita moittimaan toisia ja suorasukaisesti tokaisemaan mielipiteensä muista välittämättä olevan itse niitä joilla on tosi herkkä hipiä eivätkä he itse kestä lainkaan itseensä tai omiin tekemisiinsä kohdistuvaa arvostelua tai eriäviä mielipiteitä mielenkiintoinen näkökanta sulla jos ihmiset haluavat katsoa jotain teeveestä niin ovat silloin jääneet itse paitsi kyseisestä asiasta olen luullut ihmisten katselevan sieltä asioita jotka heitä kiinnostavat niinkuin sinäkin bb talon ihmisten elämää epätodellisissa olosuhteissa 24/7 haluaisitko itse olla siellä bb talossa?
vastine tohon hmmm ja mun mielestä täällä on liikaa ihmisiä jotka vaan vastaa että kyllä joo ei tääkään oo tosi elämää ei kannata kauheen vakavasti ottaa tätä teatteria turha ruveta miettiin kellä on herkkä hipiä ja kellä ei varsinkaan täällä.
- Heikunkeikku
viivatiina kirjoitti:
Kylläpäs se hienotunteisuus tai toisen ihmisen huomioon ottaminen on monilla ihmisillä kateissa.
Aika kurja juttu, sellaiset kun alkaa suoltamaan tahallisesti känkkäränkkä-tekstiä, niin siinä on miettimistä, miten niihin reagoi.
Kun niskakarvat nousoo pörhölle ja naamataulu alkaa punottamaan, niin siinä on himpun verran laskemista, yks-kaks-kolme-neljä....., että kykenisi ne ohittamaan, ettei alkaisi naputtelemaan kiukkujaan näytölle.:)
Luulen niin, että jos minulla olisi televisio, niin saattaisin ruveta katsomaan BB-taloa.
Monestakin syystä. Voisin sanoa joitakin.
BB-talon asukkaille on aikamoinen rupeama, oleskella niin pitkään neljän seinän sisällä samojen ihmisten kanssa. Jatkuva kameravalvonta. Kun on kyse kilpailusta, niin millä tavalla he pystyvät peittämään esim. kiukustumiset tai turhautumiset tai muut ihan elävässä elämässä olevat tunnetilat, jotka voisivat vaikuttaa katsojien suhtautumiseen.
Toki BB-taloon on valittu hyvin erilaisia ihmisiä ja erilaisuuksien(kin) vuoksi yhteiselo, jatkuvasti toisten naamoja vahdaten, tuo omat hankaluudet. Minä en pystyisi olemaan viikkotolkulla neljän seinän sisällä, ilman mitään omaa rauhaa.
Psykologisessa mielessä ohjelma on mielenkiintoinen. Katsottuani muutamia ohjelmia, vaikka vain pätkinä, niin se toi paljon miettimisiä. Se, että jos ohjelmaa seuraisi säännöllisesti, niin oppisi tuntemaan ihmiset paremmin ja sitä kautta kaiketi mielenkiinto lisääntyy. Pysyy ikäänkuin "juonessa" mukana.
Enpäs nyt muuta tässä kirjoita, tulihan tässä taas monta riviä.
Älä piittaa höpönassujen kirjoituksista, availla silmiä ja muuta mahdotonta mössöä :)
Kyllä niitä hullumpiakin ohjelmia on, kuin BB. Minusta sellaiset manipuloivat, ihmisiä ohjailevat, ihmisten mielipiteitten muokkaamisyritys-ohjelmat ovat Kääk inhottavia. Ynnä muita, ynnä muita. Syyt, joiden takia minulla ei ole ollut televisiota kohta kymmeneen vuoteen. Katson kuitenkin mielelläni televisiota, silloin tällöin, pojan luona ja kavereitten luon. - viivatiina
Heikunkeikku kirjoitti:
Kylläpäs se hienotunteisuus tai toisen ihmisen huomioon ottaminen on monilla ihmisillä kateissa.
Aika kurja juttu, sellaiset kun alkaa suoltamaan tahallisesti känkkäränkkä-tekstiä, niin siinä on miettimistä, miten niihin reagoi.
Kun niskakarvat nousoo pörhölle ja naamataulu alkaa punottamaan, niin siinä on himpun verran laskemista, yks-kaks-kolme-neljä....., että kykenisi ne ohittamaan, ettei alkaisi naputtelemaan kiukkujaan näytölle.:)
Luulen niin, että jos minulla olisi televisio, niin saattaisin ruveta katsomaan BB-taloa.
Monestakin syystä. Voisin sanoa joitakin.
BB-talon asukkaille on aikamoinen rupeama, oleskella niin pitkään neljän seinän sisällä samojen ihmisten kanssa. Jatkuva kameravalvonta. Kun on kyse kilpailusta, niin millä tavalla he pystyvät peittämään esim. kiukustumiset tai turhautumiset tai muut ihan elävässä elämässä olevat tunnetilat, jotka voisivat vaikuttaa katsojien suhtautumiseen.
Toki BB-taloon on valittu hyvin erilaisia ihmisiä ja erilaisuuksien(kin) vuoksi yhteiselo, jatkuvasti toisten naamoja vahdaten, tuo omat hankaluudet. Minä en pystyisi olemaan viikkotolkulla neljän seinän sisällä, ilman mitään omaa rauhaa.
Psykologisessa mielessä ohjelma on mielenkiintoinen. Katsottuani muutamia ohjelmia, vaikka vain pätkinä, niin se toi paljon miettimisiä. Se, että jos ohjelmaa seuraisi säännöllisesti, niin oppisi tuntemaan ihmiset paremmin ja sitä kautta kaiketi mielenkiinto lisääntyy. Pysyy ikäänkuin "juonessa" mukana.
Enpäs nyt muuta tässä kirjoita, tulihan tässä taas monta riviä.
Älä piittaa höpönassujen kirjoituksista, availla silmiä ja muuta mahdotonta mössöä :)
Kyllä niitä hullumpiakin ohjelmia on, kuin BB. Minusta sellaiset manipuloivat, ihmisiä ohjailevat, ihmisten mielipiteitten muokkaamisyritys-ohjelmat ovat Kääk inhottavia. Ynnä muita, ynnä muita. Syyt, joiden takia minulla ei ole ollut televisiota kohta kymmeneen vuoteen. Katson kuitenkin mielelläni televisiota, silloin tällöin, pojan luona ja kavereitten luon.töihin tässä lähdössä harmi vaan ettei noi yökyöpelit oo vielä hereillä ois voinu tulla mielenkiintoisia ajatusten vaihtoja kautta väittelyjä ja illalla pääsee taas seuraan ketkä häädetään ja kuka tulee takaisin sunnuntaita sullekkin.
- Heikunkeikku
viivatiina kirjoitti:
töihin tässä lähdössä harmi vaan ettei noi yökyöpelit oo vielä hereillä ois voinu tulla mielenkiintoisia ajatusten vaihtoja kautta väittelyjä ja illalla pääsee taas seuraan ketkä häädetään ja kuka tulee takaisin sunnuntaita sullekkin.
Mukavaa työpäivää sinulle.
Luulenpahan, että ketju on pidentynyt huomattavasti, kun kotiudut töistä. :)
Hetken voin täällä "päivystää" ja kommentoida Hurjilla sanoilla Känkkäränköille.
Pikapuoliin oon lähdössä pojan luo. Siellä vierähtää muutamia tunteja. Oon ostanut pari lohta ja värkkään niistä porukalle murkinaa, kermakastikkeen kera, perunamuusia ja sen semmosta.
Jälkiruuaksi kermavaahtorahkaa, jossa Paljon mansikoita.
Sitten aattelin seurailla poikien tanssiharjoituksia. Ja muuta kivaa lastenlasten kanssa. Heikunkeikku kirjoitti:
Mukavaa työpäivää sinulle.
Luulenpahan, että ketju on pidentynyt huomattavasti, kun kotiudut töistä. :)
Hetken voin täällä "päivystää" ja kommentoida Hurjilla sanoilla Känkkäränköille.
Pikapuoliin oon lähdössä pojan luo. Siellä vierähtää muutamia tunteja. Oon ostanut pari lohta ja värkkään niistä porukalle murkinaa, kermakastikkeen kera, perunamuusia ja sen semmosta.
Jälkiruuaksi kermavaahtorahkaa, jossa Paljon mansikoita.
Sitten aattelin seurailla poikien tanssiharjoituksia. Ja muuta kivaa lastenlasten kanssa.Mitä ne pojat tanssii?
- Heikunkeikku
miljoona kirjoitti:
Mitä ne pojat tanssii?
10-vuotias on tanssinut Break-Dancea jo monta vuotta. Siis semmosta, jossa melkein koko ajan tanssitaan pää alaspäin. Pyöritään pää lattiassa kiinni vinhaa vauhtia. Tai yksi käsi lattiassa kiinni ja jalat ylhäällä ilmassa ja toinen käsi myös ilmassa. Vähän vaikea selittää.
Joskus vähäsen kauhistuttavaa katseltavaa, kun poika harjoittelee, pelkään että niskat menee katki.
Nyt hän harjoittelee kouluun esitystä.
Nuorempi poika on vasta niin nuori, että ei varsinaisesti vielä harrasta sitä. Hän on vaan NIIN innostunut, että jos musiikkivideon laittaa päälle, niin musiikin rytmi suorastaan pomppaa tähän lapseen ja siitä se tanssi alkaa.
Ihan ihan rytmilleen menee. Naurussa on välillä pitelemistä, kun tanssia katselee.
Jahka tämä nuorempi kasvaa, niin laittavat hänetkin sitten harrastamaan johonkin ryhmään. Ajattelen, että saattaisi hänelle sopia paremmin Street-dance, kuin Break-dance. Vaan näkee sitten.
Vanhin tyttö ei ole ollenkaan kiinnostunut tanssimisesta. Ei oikein luonnistu tuo tanssiminen. Pelasi muutaman vuoden jalkapalloa, mutta jätti sen sitten pois. Heikunkeikku kirjoitti:
10-vuotias on tanssinut Break-Dancea jo monta vuotta. Siis semmosta, jossa melkein koko ajan tanssitaan pää alaspäin. Pyöritään pää lattiassa kiinni vinhaa vauhtia. Tai yksi käsi lattiassa kiinni ja jalat ylhäällä ilmassa ja toinen käsi myös ilmassa. Vähän vaikea selittää.
Joskus vähäsen kauhistuttavaa katseltavaa, kun poika harjoittelee, pelkään että niskat menee katki.
Nyt hän harjoittelee kouluun esitystä.
Nuorempi poika on vasta niin nuori, että ei varsinaisesti vielä harrasta sitä. Hän on vaan NIIN innostunut, että jos musiikkivideon laittaa päälle, niin musiikin rytmi suorastaan pomppaa tähän lapseen ja siitä se tanssi alkaa.
Ihan ihan rytmilleen menee. Naurussa on välillä pitelemistä, kun tanssia katselee.
Jahka tämä nuorempi kasvaa, niin laittavat hänetkin sitten harrastamaan johonkin ryhmään. Ajattelen, että saattaisi hänelle sopia paremmin Street-dance, kuin Break-dance. Vaan näkee sitten.
Vanhin tyttö ei ole ollenkaan kiinnostunut tanssimisesta. Ei oikein luonnistu tuo tanssiminen. Pelasi muutaman vuoden jalkapalloa, mutta jätti sen sitten pois.Joo, minä tiedän noi tanssit tosi kivan näköistä. Mummoon ovat tainneet tulla koko lapsikatras....
- tutkitaan ja hut...
En ole kyseisen ohjelman katsoja, mutta tämän ketjun lukeneena, muistin ex-anoppini.
Hän 70-luvulla haukkui miestenlehtiä kamaliksi lehdiksi. Kysyin häneltä, että kuinka moneen kyseiseen lehteen hän on tutustunut? Vastaus oli, ettei hänen tulisi mieleenkään aukaista sellaisia lehtiä.- Nalli-Kallio
En aloittanutkaan tätä keskustelua asiantuntijana, mielestäni myös mainitsin sen jo avauksessa, lähinnä jurppi koko formaatti, tiedän että tässäkin ikäryhmässä on tuohonkin koukussa olevia, mutta vielä kerran sanon että ainoat joilla todella on hauskaa ovat tv-yhtiön sedät.
- Adria
BB kuuluu sarjaan älyttömiä kohelluksia, kuten Amazing Race. Ymmärrä tommosia ohjelmia joissa tarvii huutaa ja mesota koko ajan. Muutenkin älämölöö ohjelmat näyttävät olevan suosittuja.
- Meriläinen
Yhtä BB:tä olen seurannut noin 10 min. Ehkä minä en sitten ihaile toimettomia narsisteja :)))))))))))
- viivatiina
vetäny sellaisia kuntoilujuttuja varsinkin tälläkin viikolla ettei musta olis ollu moiseen edes siinä iässä eikä musta olis kyllä varmaan koskaan ollu asumaan tollasessa suljetussa tilassa ventovieraitten ihmisten kanssa monta kuukautta ja täytyy sanoo etten oo kertaakaan ajatellu niitä ihmisiä toimettomina narsisteina mutta mutten kyllä muutenkaan ajattele näitä asioita mitkä ei mua hetkauta suuntaan ei toiseen mitenkään kovin syvällisesti viihde on viihdettä jokaisella on oma makunsa sen suhteen toiset tykkää kevyemmästä toiset raskaammasta toiset ei kato telkkaa ollenkaan.
- Hydra
et ole katsonut, mutta haukkua osaat?
Aivan tavllisia ihmisiä siellä on.- viivatiina
mitä määkin oon ihmetelly.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553