Cherokee 2.1 Turbodiesel

Verke

Millaisia kokemuksia on noista 2.1 dieseleistä? Onko tyyppivikoja? Cumminsin kone? Ahdin kestävä? Näitä ei ilmeisesti valmistettu kovin montaa vuotta ja aika pieneltä koneeltahan tuo vaikuttaa.

Entä voimansiirto, toimiiko (5v man.)?

Kiinnostuksen kohteena on ulkoa alta ja sisältä todella siisti viininpunainen italian Cherokee '93, mittarissa 189tkm. Saakohan noita mitenkään pakettiautoksi rekisteröityä Suomessa? Ellei, niin mitä luokkaa d-vero?

Mitä pitäisi erityisesti huomioida tuon ikäisestä Cherokeesta kun ei ole Jeepeistä aikaisempaa kokemusta? Kiitokset vastauksista jo etukäteen.

4

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hynynen

      Kaikki noin vanhat autot ovat yksilöitä, yksilöllisyys korostuu iän myötä.

      ..Eli jos tuo on kunnossa ja hyvä ajaa & hintakin on edullinen niin osta pois jos tuollaista haet. Oma veikkaus tuosta moottorista tuolle korille on että luulisi riittävän. Kulkee varmasti 120kmh ja eikös tuossa autossa ole ihan alennusvaihde joten kyllä maastokykyä löytyy vaikka pellin alla ei olekkaan mikään litrahirmu.

    • diisseli kiisseli

      mulla oli rellu 18 mut ilman turboa...
      siis jeepissä vissiin toi rellun kone.
      ilman turboa kesti maailman tappiin...

    • Kysy korjaamosta

      Sd on renaultin kone ja on LÖYSÄ!! älä osta joka on ERITTÄIN viisas neuvo sinulle. Kone on erittäin työläs korjauksissa. Kysy osaavalta pajalta kannetiivisteen vaihto hinta ja hämmästy. Esim jakopää säätö on hidas eli kallis. Kysy korjaamolta niin ymmärrät että puhun totta. Auto on ihan kelpo vehje jos on toinen kone vaan alla vaikka 2.5 bensa se kestää ja jeepin korjaus on kohtalaisen helppoa amatöörillekin jos tilat . Jeeppi on hiukan harraste auto tyyppinen mutta jos tykkää mallista niin on mukava ns asian harrastajalle paitsi tuo rellun kone....
      Vielä kerran kysy korjaamosta joka on semmosta korjannut ihan oikeasti ja en nyt tarkoita öljynvaihtoja vaan.

      • Verke

        Ok, kiitoksia neuvosta. En tiennyt että moottori on Renaultin. Varmasti kierrän kaukaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe