"Olin Vl 0- 16 vuotiaaksi???
3 v kristitynä ollut
Mutta itkin illat seurojen jälkeen, syntinen kun olin ja pelkkä käden nosto ei oikein tuntunut omalta.
Törmäsin kerran Tee vaunuun ja siellä nuoriso kertoi Jeesuksesta, kuinka suuri Hänen Herruutensa ja rakkautensa on. Koin ensimmäistä kertaa silloin suuren rakkauden ja Pyhän Hengen läsnäolon, sekä sen, kuinka Jeesus oli jo sovittanut minun syntini Golgatalla, ei sitä voi kukaan ihminen anteeksi antaa, tai pidättää, SE ON JO TAPAHTUNUT, PITÄÄ VAIN OTTAA JEESUS HERRAKSI, JA LÄHTEÄ SEURAAMAAN Häntä.
Muutaman kuukauden päästä minut kastettiin, ja julista evankeliumi Jeesuksesta ( jota ei Vl tee ) ja usea on jo vastaan ottanut Jeesuksen.
Yksi ihminen on kastettu, mutta menetin perheeni, mutta sain uuden paremman tilalle, Suuren universaalin Jumalan seurakunnan Pojassaan.
Kehoitta toimimaan samoin, Yrkän rauha on vain siitä puhumista, Jeesuksen rauha on siinä elämistä.
3 v. kristittynä ollut."
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8617710/40964857
Vl:stä uskovaiseksi
Hienoa!
12
125
Vastaukset
Mutta tässä näemme mitä evankeliumi Jeesuksessa, mikä se todella onkin, saa aikaan, sekä ennekaikkiaan evankeliumityö, jota kristityt nuoret tekevät.
Ei siellä näy VL; nuoria kertomassa " tämän valtakunnan evankeliumista", joka ei edes tule Raamatusta, vaan SRK;sta.
Toisaalta, hävettääkö teitä? Miksi ette mene kaduille?
Siunausta näille nuorille ja mm ivetalle, joka kannsusti Häntä.
Shalom
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34801Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25531Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad25528Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29516- 23476
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462