BON LIFE YRITYSJÄRJESTELY

Smetana

Tässä syy miksi... Toki tämä ei ole mitään uutta asiaa vähänkin seuranneille. Mutta
bulleroille, joiden pitäisi tietää kenen kanssa asioi taitaapi olla. Valitettavasti.

Bon Life Oy
Tuhat EUR 2008 2007 2006
Sijoituspalvelutoiminnan tuotot 3 490 ei tietoa ei tietoa
Palkkiokulut 0 ei tietoa ei tietoa
Korkokulut 37 ei tietoa ei tietoa
Hallintokulut 4 311 ei tietoa ei tietoa
Poistot ja arvonalentumiset 213 ei tietoa ei tietoa
Liiketoiminnan muut kulut 683 ei tietoa ei tietoa
Arvonalentumistappiot luotoista ja muista sitoumuksista 0 ei tietoa ei tietoa
Liikevoitto/-tappio - 1 754 ei tietoa ei tietoa

Käteiset varat 0 ei tietoa ei tietoa
Saamiset luottolaitoksilta 11 ei tietoa ei tietoa
Saamiset yleisöltä ja julkisyhteisöiltä 0 ei tietoa ei tietoa
Saamistodistukset 0 ei tietoa ei tietoa
Osakkeet ja osuudet 0 ei tietoa ei tietoa
Taseen muut varat yhteensä 1 044 ei tietoa ei tietoa
VASTAAVAA YHTEENSÄ 1 055 ei tietoa ei tietoa

Velat luottolaitoksille 0 ei tietoa ei tietoa
Velat yleisölle ja julkisyhteisöille 0 ei tietoa ei tietoa
Taseen muu vieras pääoma yhteensä 972 ei tietoa ei tietoa
Tilinpäätössiirtojen kertymä 0 ei tietoa ei tietoa
Oma pääoma 83 ei tietoa ei tietoa
VASTATTAVAA YHTEENSÄ 1 055 ei tietoa ei tietoa

Taseen ulkopuoliset sitoumukset 0 ei tietoa ei tietoa

Omat varat yhteensä - 155 ei tietoa ei tietoa
Omien varojen ehdoton vähimmäismäärä 125 ei tietoa ei tietoa
Kiinteiden kulujen pääomavaatimus ei tietoa ei tietoa ei tietoa
Riskipainotetut erät yhteensä 12 022 ei tietoa ei tietoa

7

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä1

      se oli sitten siinä, jollei taas autouheili jouhiin muodossa avaa rahaisaa salkkuaan

    • simooona

      se siitä sitten ,finanssivalvonnan sivuilta on kokonaan valvottavista kadonnut Bon Life Oy.
      paljonko jäi saatavia.
      Vakavaainen ja luotettava, mutta ei hätiä Bon Life asiamies Oy jatkaa, tosin näyttää olevan taas yksi huippumyyjä vähemmän Oulussa Päin

      • xzy213

        Hätäännyin vähän tuosta edellisen kirjoittajan tiedosta, koska olen itse täällä Bon Lifessä töissä. Mutta huh helpotusta: tieto oli väärä. On se ainakin minun netissä vielä Bon Life siellä valvottavien listalla:

        http://www.finanssivalvonta.fi/fi/Fiva/Valvottavat/Pages/Valvottavat.aspx

        Voip olla, että netti päivittyy täällä päin Suomea vähän hitaasti.


      • Kaputt?
        xzy213 kirjoitti:

        Hätäännyin vähän tuosta edellisen kirjoittajan tiedosta, koska olen itse täällä Bon Lifessä töissä. Mutta huh helpotusta: tieto oli väärä. On se ainakin minun netissä vielä Bon Life siellä valvottavien listalla:

        http://www.finanssivalvonta.fi/fi/Fiva/Valvottavat/Pages/Valvottavat.aspx

        Voip olla, että netti päivittyy täällä päin Suomea vähän hitaasti.

        Vakuutuspuolelta oli hävinnyt rekisteröinti BL Oy:ltä, tilalle tupsahtanut BLA Oy.
        Peräti 11 henkilöä rekisteröity taloon nykyään, silloinhan voi mainoksissa sanoa että on valtakunnallisesti toimiva johtava alan toimija-NOT.


      • dfgölkjh
        xzy213 kirjoitti:

        Hätäännyin vähän tuosta edellisen kirjoittajan tiedosta, koska olen itse täällä Bon Lifessä töissä. Mutta huh helpotusta: tieto oli väärä. On se ainakin minun netissä vielä Bon Life siellä valvottavien listalla:

        http://www.finanssivalvonta.fi/fi/Fiva/Valvottavat/Pages/Valvottavat.aspx

        Voip olla, että netti päivittyy täällä päin Suomea vähän hitaasti.

        on ongelma kun konttorin linjat on suljettu. Kokeile pääsetkö TEM sivustoille työnhakuun. Tai pyydä saisitko kottia että voisit maksaa konttorisi maksamattomat laskut.

        Onnea kaikille uusille palkatuille tyypeille, joko totuus alkaa selviämään. Jos ei niin kannattaa tehdä yhtiön nimellä haku kuukkelissa, siellä se totuus on.


      • saapas1
        dfgölkjh kirjoitti:

        on ongelma kun konttorin linjat on suljettu. Kokeile pääsetkö TEM sivustoille työnhakuun. Tai pyydä saisitko kottia että voisit maksaa konttorisi maksamattomat laskut.

        Onnea kaikille uusille palkatuille tyypeille, joko totuus alkaa selviämään. Jos ei niin kannattaa tehdä yhtiön nimellä haku kuukkelissa, siellä se totuus on.

        tuskin rahaa liikkuu, eivät ole pystyneet maksamaan rahoja edes entisille työntekijäosakkaille.


      • heposeni
        saapas1 kirjoitti:

        tuskin rahaa liikkuu, eivät ole pystyneet maksamaan rahoja edes entisille työntekijäosakkaille.

        joko humma on kuopattu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe