Tässä syy miksi... Toki tämä ei ole mitään uutta asiaa vähänkin seuranneille. Mutta
bulleroille, joiden pitäisi tietää kenen kanssa asioi taitaapi olla. Valitettavasti.
Bon Life Oy
Tuhat EUR 2008 2007 2006
Sijoituspalvelutoiminnan tuotot 3 490 ei tietoa ei tietoa
Palkkiokulut 0 ei tietoa ei tietoa
Korkokulut 37 ei tietoa ei tietoa
Hallintokulut 4 311 ei tietoa ei tietoa
Poistot ja arvonalentumiset 213 ei tietoa ei tietoa
Liiketoiminnan muut kulut 683 ei tietoa ei tietoa
Arvonalentumistappiot luotoista ja muista sitoumuksista 0 ei tietoa ei tietoa
Liikevoitto/-tappio - 1 754 ei tietoa ei tietoa
Käteiset varat 0 ei tietoa ei tietoa
Saamiset luottolaitoksilta 11 ei tietoa ei tietoa
Saamiset yleisöltä ja julkisyhteisöiltä 0 ei tietoa ei tietoa
Saamistodistukset 0 ei tietoa ei tietoa
Osakkeet ja osuudet 0 ei tietoa ei tietoa
Taseen muut varat yhteensä 1 044 ei tietoa ei tietoa
VASTAAVAA YHTEENSÄ 1 055 ei tietoa ei tietoa
Velat luottolaitoksille 0 ei tietoa ei tietoa
Velat yleisölle ja julkisyhteisöille 0 ei tietoa ei tietoa
Taseen muu vieras pääoma yhteensä 972 ei tietoa ei tietoa
Tilinpäätössiirtojen kertymä 0 ei tietoa ei tietoa
Oma pääoma 83 ei tietoa ei tietoa
VASTATTAVAA YHTEENSÄ 1 055 ei tietoa ei tietoa
Taseen ulkopuoliset sitoumukset 0 ei tietoa ei tietoa
Omat varat yhteensä - 155 ei tietoa ei tietoa
Omien varojen ehdoton vähimmäismäärä 125 ei tietoa ei tietoa
Kiinteiden kulujen pääomavaatimus ei tietoa ei tietoa ei tietoa
Riskipainotetut erät yhteensä 12 022 ei tietoa ei tietoa
BON LIFE YRITYSJÄRJESTELY
7
872
Vastaukset
- niinpä1
se oli sitten siinä, jollei taas autouheili jouhiin muodossa avaa rahaisaa salkkuaan
- simooona
se siitä sitten ,finanssivalvonnan sivuilta on kokonaan valvottavista kadonnut Bon Life Oy.
paljonko jäi saatavia.
Vakavaainen ja luotettava, mutta ei hätiä Bon Life asiamies Oy jatkaa, tosin näyttää olevan taas yksi huippumyyjä vähemmän Oulussa Päin- xzy213
Hätäännyin vähän tuosta edellisen kirjoittajan tiedosta, koska olen itse täällä Bon Lifessä töissä. Mutta huh helpotusta: tieto oli väärä. On se ainakin minun netissä vielä Bon Life siellä valvottavien listalla:
http://www.finanssivalvonta.fi/fi/Fiva/Valvottavat/Pages/Valvottavat.aspx
Voip olla, että netti päivittyy täällä päin Suomea vähän hitaasti. - Kaputt?
xzy213 kirjoitti:
Hätäännyin vähän tuosta edellisen kirjoittajan tiedosta, koska olen itse täällä Bon Lifessä töissä. Mutta huh helpotusta: tieto oli väärä. On se ainakin minun netissä vielä Bon Life siellä valvottavien listalla:
Voip olla, että netti päivittyy täällä päin Suomea vähän hitaasti.Vakuutuspuolelta oli hävinnyt rekisteröinti BL Oy:ltä, tilalle tupsahtanut BLA Oy.
Peräti 11 henkilöä rekisteröity taloon nykyään, silloinhan voi mainoksissa sanoa että on valtakunnallisesti toimiva johtava alan toimija-NOT. - dfgölkjh
xzy213 kirjoitti:
Voip olla, että netti päivittyy täällä päin Suomea vähän hitaasti.on ongelma kun konttorin linjat on suljettu. Kokeile pääsetkö TEM sivustoille työnhakuun. Tai pyydä saisitko kottia että voisit maksaa konttorisi maksamattomat laskut.
Onnea kaikille uusille palkatuille tyypeille, joko totuus alkaa selviämään. Jos ei niin kannattaa tehdä yhtiön nimellä haku kuukkelissa, siellä se totuus on. - saapas1
dfgölkjh kirjoitti:
on ongelma kun konttorin linjat on suljettu. Kokeile pääsetkö TEM sivustoille työnhakuun. Tai pyydä saisitko kottia että voisit maksaa konttorisi maksamattomat laskut.
Onnea kaikille uusille palkatuille tyypeille, joko totuus alkaa selviämään. Jos ei niin kannattaa tehdä yhtiön nimellä haku kuukkelissa, siellä se totuus on.tuskin rahaa liikkuu, eivät ole pystyneet maksamaan rahoja edes entisille työntekijäosakkaille.
- heposeni
saapas1 kirjoitti:
tuskin rahaa liikkuu, eivät ole pystyneet maksamaan rahoja edes entisille työntekijäosakkaille.
joko humma on kuopattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1581172Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637