Voiko penistä "treenata" suuremmaksi? Kaipaan ASIALLISIA vastauksia asiaan perehtyneiltä. Onko olemassa mitään lihasharjoitteita, joilla penis vahvistuu, paksuuntuu tai suurenee muuten? Kiitokset kaikille vastanneille! Kertokaa myös että miten mahdollinen harjoitus tapahtuu.
Voiko penistä "treenata" suuremmaksi?
6
6299
Vastaukset
- Ellu
Käy ostamassa noin puolentiosta sentin levyistä kangas nauhaa.. tai kätevänä tee se itse miehenä leikkaat sopivasta paidasta.
Sitten etsi sopivan kevyt punnus, hyvä aloittaa n. 200gramman painoisella, treenin edetessä painoa voi lisätä.
Varaa hyvä lehti eteesi, jos tarvit sitä apuna seisottamiseen.
Sido nauha noin puoleenväliin peniksen vartta, ja tietysti toinen punnukseen, seiso haarat levällään.
Treeni on valmis alkamaan joka tekee muskelit vrt. hauislihas.
Nyt alat sykittämään elintäsi niin et punnus kohoaa lattiasta. suorita tämä n. 20 kerran sarjoissa kaksi kertaa päivässä.
Lopuksi muista aina rentouttaa penis masturboimalla, jottei jäisi jännityksiä.
Niin avot.. omistat tuota pikaa mielettömän lihaskimpun jalkojesi välissä, jota on kiva uimarannalla kireissä uikkareissa esitellä..
Kohti valoisampia ilmeitä...heh :)- Tylsämiesteppo
Joo ihan hauska juttu, mutta ei se penis mikään lihas ole. Lihas kyllä estää sen veren pois pääsyä sieltä ja sitä voi kyllä treenata, peniksen koko tuskin silti kasvaa.
- Ellu
Tylsämiesteppo kirjoitti:
Joo ihan hauska juttu, mutta ei se penis mikään lihas ole. Lihas kyllä estää sen veren pois pääsyä sieltä ja sitä voi kyllä treenata, peniksen koko tuskin silti kasvaa.
Etkö tosiaan huomannut et oli täysin huumorilla kirjoitettu juttu.. !?!?
- matti vai teppo
Ellu kirjoitti:
Etkö tosiaan huomannut et oli täysin huumorilla kirjoitettu juttu.. !?!?
Hahaa, haloo itelles! Vaikutti vaan pahasti siltä, että luulet _oikeasti_ peniksen olevan lihas. Vaikka kuinka huumorilla yritit sen kirjoittaa.
- Yrittänyttä ei ...
matti vai teppo kirjoitti:
Hahaa, haloo itelles! Vaikutti vaan pahasti siltä, että luulet _oikeasti_ peniksen olevan lihas. Vaikka kuinka huumorilla yritit sen kirjoittaa.
Ootkos ihan varma ettei se kuitenkin auttais??? Jos sitten kuitenkin....
- .-.-.
http://kotisivu.mtv3.fi/suurennus/
Tuossa ohjeita mm. lypsytekniikasta. Olen itse tehnyt noita harjoituksia ja voin sanoa että kyllä toimii. Tosin jotkut ovat kyllä sanoneet ettei pitkän "treenamisen" jälkeenkään ole tulosta tullut, mutta useat muutkin ovat tuota tekniikkaa kehuneet, joten siitä vain kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3702878Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201569Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan131101Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571017Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28988En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849